Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb even zitten schijten en het gaat opeens over een of ander FvD wijf dat een liedje zingt
Apart
Ik was niet ontevreden ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.
Stoer hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen over Elsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nou, we hebben het hier wel over Els Rechts, ben je soms niet helemaal barkie. Echt, mijn hart kotst als ik dit soort teksten lees.quote:
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger scheerden we dat soort wijven kaal.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.
Allemaal nog een kater van dat klotecarnaval zekerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Dat is het bij Fortuna toch altijd?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezienquote:
Misschien een tip die je op het dierenforum kunt posten, als dat hier is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kat zit wel voor het eerst ooit opschoot. 3 dagen geen eten geven was de druppel
Ja dat is zo'n verstand op nul serie inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezien
Ik kijk momenteel Reacher ofzo, maar dat is echt een 7, niet meer niet minder.
Ik pass deze vraag daarom door naar @:lenny_leonard
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit zo opgevallen. Willem Vissers zal er wel zitten met zijn mongoloïde zoon.
Ik spot er helemaal niet, ik benoem het. Zegt veel over jou als je dat spotten noemt.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.
Het gaat goed of niet, woest.
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Elk mens maakt fouten.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Wat een weeldequote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts zijn wel goed momenteel zonder de door jouw benoemde act?
Al heb ik gisteren gewoon een stream op moeten zoeken voor board 2 omdat er op Main Stage gruwelijk slechte wedstrijdkeuzes werden gemaakt.quote:
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?
Nu alweer zin in donderdag.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
De EL/ECL weet mij prima te vermaken
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.
Eens, ik ben trots op onsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.
De Premier League of Darts was ook zonder de nieuwe opzet dodelijk saai.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.
Ik heb hetzelfde eigenlijk en ik hoor het wel meer. Ik denk dat er weinig mensen zijn die alleen voor het dartsen viaplay nemen. Misschien wel als F1 begint, maar ik begin er niet aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar ga je weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.
Het publiekquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijkt er nog iemand naar de wedstrijd?
Helaas wel maar heb gelukkig afleiding gevonden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.
Dat lijkt mij in die kringen een geuzennaam.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.
Een beetje op de achtergrond.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zap zo naar Ziggo voor Betis v Atlético.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leeft die nog? Heb ik echt al een eeuwigheid niet voorbij zien komen in mijn timeline.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel anders je mening over Els_rechts voor wat gezelligheid.
Dat was ook wel een beetje zo tochquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44
Ja hij had hem niet gegeven. Nou ja veel duidelijker komen ze niet. Gewoon een debiele tackle.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens
Dit is lekkerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()
Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Gozubuyuk is een hele vervelende scheidsrechter
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.
Ja, dat was wel lullig van Hansie Hansie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
Dit was ook een mooie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
Op het gezicht van Antony dan toch wel mag ik hopen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een aanval die er een beetje op leek.quote:
Meer dan 2 meter was het niet, twijfelgevalletje.quote:
Hij is 32 dus dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Zeker. Ik denk dat het door zijn uitstapjes buitenland komt en je bij elke tijdelijke terugkeer denkt, oh ja hij.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?
Dit is gewoon een onvervalste topshow.quote:
Ik hou wel eens van een overdrijving LRquote:Op zondag 6 maart 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heb ik niet per se beter voetbal gezien vandaag.
Nee dit is fantastisch. Voetbal uit totale stilstand en maar schieten op hoop van zegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel eens van een overdrijving LR
Dat wordt een hoop degradatiegenot.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
7 punten tussen de nummer 11 en 18(ervan uit gaande dat Sparta de punten van Vitesse wel krijgt)
Dit wordt een heerlijk seizoenseinde (al dachten we dat vorig jaar ook en viel dat ook niet mee als ik het me goed herinner)quote:
PEC Zwolle begint met een P EN PSV ook, dit lijkt me nogal een inkoppertje.quote:
Je hebt gelijk en wil mij excuseren voor mijn domheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC Zwolle begint met een P EN PSV ook, dit lijkt me nogal een inkoppertje.
Zeker als je ziet hoe ze voetballen. Het is volkomen terecht dat ze zo laag staan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC weer op weg naar drie punten en Sparta waarschijnlijk ook. Dan heeft Heerenveen nog maar een marge van 6 punten op rechtstreekse degradatie. Die hebben een groot probleem.
Wat een statement, nog even aan het einde van het weekend.quote:
Slechtste tijdrek toneelstuk ooit weer zojuist.quote:
Ik kijk nog liever een toespraak van Biden terugquote:Op zondag 6 maart 2022 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik het weekend afsluit met de 2e helft van Betis - Atletico.
Snoeiharde tekst dit.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever een toespraak van Biden terug
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever een toespraak van Biden terug
En Basje fluit Utrecht - PSV.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Volgend weekend Sparta-Kowet, RKC-Heerenveen en Fortuna-Willem II
@:maxi-mus en ik likken onze vingers af, dat wordt een smikkelbeerweekend
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:Tagliano en ik gaan die 5 minuten zeker kijken
Ik kijk meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:Tagliano en ik gaan die 5 minuten zeker kijken
Nee, niet raar. Maar dat hadden ze wel op een tussenplaats kunnen doen, zoals de Galgenwaard, omdat het toch achter gesloten deuren is.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat die wedstrijd uitgespeeld wordt of dat @:tagliano en ik er naar gaan kijken?
Wat had je dan verwacht? Dat ze het hierbij zouden laten? Reken er maar op dat de onderste 5 a 6 clubs flink druk uitgeoefend hebben om deze wedstrijd uit te spelen in de hoop dat Sparta toch nog punten verspeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje vreemde gang van zaken dit.
Sparta wilde die zes minuten niet meer uitspelen, dus ze hebben zelf dit risico genomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
Het zal vast wel volgens de regels zijn, maar persoonlijk vind ik het echt onzin dat je voor die 5 minuten terug moet terwijl nota bene het thuispubliek het verneukt heeft.
Anderzijds hoeveel minuten is dan weer de grens. Nou ja, kut voor Sparta
Kan je leuk op trainen. Blitzkrieg op de goal, als het aanvallende team na 7 minuten niet gescoord heeft begin je opnieuw.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat worden 6 doldwaze minuten.
Juist niet. Als ze nu deze uitslag als einduitslag hadden geaccepteerd was Sparta beloond voor het feit dat zij zelf het veld af gelopen zijn en niet dat de arbitrage dat besloten heeft. Dan kan voortaan elke club die voor staat en de punten hard nodig heeft dit doen en loopt de hele competitie in de soep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef Bayswater het volgende:
Belachelijke beslissing van de KNVB. Goed statement ook naar het wanbeleid van Vitesse op alle gebieden.
Nee, maar ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat andere degradatiekandidaten willen dat het gewoon uitgespeeld wordt. Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat Sparta niet verder wilde met die complete debielen.
Nouja het kwam ze natuurlijk wel heel goed uit, dus snap de KNVB ook wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat Sparta niet verder wilde met die complete debielen.
Het was volgens mij niet alleen die ene veldbestormer he. Daarna werd er nog een cameraman doof gegooid met een vuurwerkbom en werden er vrouwelijke stewards mishandeld op de tribune door wat tokkies.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet. Als ze nu deze uitslag als einduitslag hadden geaccepteerd was Sparta beloond voor het feit dat zij zelf het veld af gelopen zijn en niet dat de arbitrage dat besloten heeft. Dan kan voortaan elke club die voor staat en de punten hard nodig heeft dit doen en loopt de hele competitie in de soep.
En wanbeleid? Wat kun je als club doen tegen idioten die alleen vanwege een weddenschap (of ontgroening, toch Groningen?) zich misdragen? Die veldbestormers is op de tribune meteen opgepakt en was niet eens Nederlands! Laat staan dat hij supporter van Vitesse of Sparta was! Je kunt alleen achteraf hard straffen en dat heeft Vitesse nu gedaan. Deze man komt er in ieder geval nooit meer in.
Natuurlijk hoopten ze dat. Ik vind de beslissing ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat andere degradatiekandidaten willen dat het gewoon uitgespeeld wordt. Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.
Het valt mij bij @yats niet eens meer opquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat @:yats dit soort gedrag structureel blijft goedpraten of bagatelliseren.
En de keeper werd op zn hoofd gegooid met een plastic glas bier!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet alleen die ene veldbestormer he. Daarna werd er nog een cameraman doof gegooid met een vuurwerkbom en werden er vrouwelijke stewards mishandeld op de tribune door wat tokkies.
Pas je op dat je niet door 3 clowns wordt achternagezeten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:16 schreef MC-M het volgende:
Zaterdagavond ook naar Waalwijk @:Maxi-mus
Dat wordt on-ge-twij-feld genieten.
Plastic glas. Knap.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de keeper werd op zn hoofd gegooid met een plastic glas bier!!
Walgelijke club dat Vitesse.
Die vuurwerkgooier kleeg klappen van mensen die dit soort idiote gedrag zat zijn. Dat de vrienden van deze persoon vervolgens een steward aanvallen is gewoon sneu en leverde net als de vuurwerkgooier gelukkig ook meteen een stadionverbod op.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet alleen die ene veldbestormer he. Daarna werd er nog een cameraman doof gegooid met een vuurwerkbom en werden er vrouwelijke stewards mishandeld op de tribune door wat tokkies.
Dan moet je je ogen eens openen. Ik heb al vaak genoeg gezegd dat dit soort idioten hard aangepakt moeten worden, ongeacht welke club ze steunen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat @:yats dit soort gedrag structureel blijft goedpraten of bagatelliseren.
Valt gewoon op dat die kut club (althans de supporters) van je zich ineens moeten profileren als keiharde hooligans. En dat terwijl iedereen weet dat er in Arnhem alleen maar figuren wedstrijden van Vitesse bezoeken die het syndroom van down net ontstegen zijn. Treurig om te lezen dat jij dat hele clubje patjepeejers een hand boven het hoofd houdt. Scheer je weg vlegel!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen eens openen. Ik heb al vaak genoeg gezegd dat dit soort idioten hard aangepakt moeten worden, ongeacht welke club ze steunen.
Op basis van welke wedstrijd of heb je inside informatie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:52 schreef MC-M het volgende:
Pieter Bos op de goal. Ik noteer alvast voorzichtig een 2'tje.
Beetje opletten he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn hemel voetbalt ajax zo meteen![]()
laten we hopen op een nederlaag voor ze
Komt uit "onze" jeugd en was daar altijd ontzettend instabiel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op basis van welke wedstrijd of heb je inside informatie?
Portemonnee van uienleer. Bedankt Hans die neem ik over.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel bij dit doelpunt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt uit "onze" jeugd en was daar altijd ontzettend instabiel.
Maar hij kan zich uiteraard verbeterd hebben. Dan heb ik niks gezegd!
Ik ook. We wachten het nog even af.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel bij dit doelpunt.
ik maak jou tv xo kapoetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
tv's in Eindhoven en Rotterdam kunnen UIT.
lichtelijk woedend.quote:
ik vond het wel een geslaagde actiequote:
Het was slechts een tipje ouwe reus. Gelukkig is kinderachtig doen niet strafbaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak je identiteit op Twitter bekend als je doorgaat met dit kinderachtige gedoe.
Het doelpunt van Dallinga was een echte tip (met een assist van een opnieuw sterk spelende azarkan)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was slechts een tipje ouwe reus. Gelukkig is kinderachtig doen niet strafbaar!
Ja ik keek Cambuur. Maar Azarkan doet het wel leuk daar ja. Volgend jaar mag hij het laten zien bij een eredivisieclub hoop ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doelpunt van Dallinga was een echte tip (met een assist van een opnieuw sterk spelende azarkan)
Doelpunt azarkan als je nu zapt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik keek Cambuur. Maar Azarkan doet het wel leuk daar ja. Volgend jaar mag hij het laten zien bij een eredivisieclub hoop ik.
Verdorie, net te laat. Ik laat hem wel even op staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt azarkan als je nu zapt.
ik was te laatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt azarkan als je nu zapt.
Huisdier nemen en deze op zijn wenken bedienen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was te laat
wat moet ik nu doen?
En als het nou een vrouwtjesbeesje is?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huisdier nemen en deze op zijn wenken bedienen.
Nu je de volle aandacht hebt.quote:
Het is ADO, dus prima.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu je de volle aandacht hebt.
Want vind jij ervan dat ADO vorige week is afgestraft door kudus en kameraden maar Dordrecht nu speelt tegen echte jeugdspelers speelt?
Het is de 53ste minuut denk eens naquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Haxbal in de rust? Ik vraag dit voor een vriend
Paxcon moet jou niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Haxbal in de rust? Ik vraag dit voor een vriend
4-4quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:28 schreef PSVCL het volgende:
5 tegendoelpunten tegen KKD clubs GAE,Cambuur en Rkc.. en dan lachen om de verdediging van PSV haha
Alsnog wel beter dan er 5 in 1 wedstrijd tegen krijgen (lol)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:28 schreef PSVCL het volgende:
5 tegendoelpunten tegen KKD clubs GAE,Cambuur en Rkc.. en dan lachen om de verdediging van PSV haha
psv krijgt er altijd wel 1 tegen zowat dus dat lachen is sowieso terechtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:28 schreef PSVCL het volgende:
4-4 tegen een team zonder spitsen? Ik zou maar even niets zeggen als ik jou was...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Kopenhagen > Vitessequote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
4-4 tegen een team zonder spitsen? Ik zou maar even niets zeggen als ik jou was...
En als ie dat niet doet dan is ie dadelijk een boer met kiespijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
Arme @:maxi-mus die juicht nu als een boer met kiespijn
Ajax neemt de kleintjes niet serieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
2 goals tegen GAE, RKC en Cambuur.
Lekker man
Alsof die ooit winnen als ajax punten heeft verspeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
T kutte us dat psv zo volledig onverdiend de nr 1 plek in de schoot geworpen krijgt. Wat waren die belachelijk slecht gisteren.
witheetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
T kutte us dat psv zo volledig onverdiend de nr 1 plek in de schoot geworpen krijgt. Wat waren die belachelijk slecht gisteren.
De goden verzoeken genot.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
11.03.2022
20:00 SC Cambuur - AFC Ajax (X) 2-2
Mark de Vries?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
Slim, in Friesland schrikken ze van een neger.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat AZ zo slecht begon. Anders hadden die gewoon om de titel meegedaan.
Ik vond het in ieder geval erg gezelligquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nooit weer kijken als het 2-2 is bij Ajax.
De 13 van Twente blijft mooi staanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:50 schreef amp25 het volgende:
Die 11 tegen goals record kan ok weer in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |