Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezienquote:
Misschien een tip die je op het dierenforum kunt posten, als dat hier is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kat zit wel voor het eerst ooit opschoot. 3 dagen geen eten geven was de druppel
Ja dat is zo'n verstand op nul serie inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezien
Ik kijk momenteel Reacher ofzo, maar dat is echt een 7, niet meer niet minder.
Ik pass deze vraag daarom door naar @:lenny_leonard
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit zo opgevallen. Willem Vissers zal er wel zitten met zijn mongoloïde zoon.
Ik spot er helemaal niet, ik benoem het. Zegt veel over jou als je dat spotten noemt.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.
Het gaat goed of niet, woest.
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Elk mens maakt fouten.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Wat een weeldequote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts zijn wel goed momenteel zonder de door jouw benoemde act?
Al heb ik gisteren gewoon een stream op moeten zoeken voor board 2 omdat er op Main Stage gruwelijk slechte wedstrijdkeuzes werden gemaakt.quote:
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?
Nu alweer zin in donderdag.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
De EL/ECL weet mij prima te vermaken
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.
Eens, ik ben trots op onsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.
De Premier League of Darts was ook zonder de nieuwe opzet dodelijk saai.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.
Ik heb hetzelfde eigenlijk en ik hoor het wel meer. Ik denk dat er weinig mensen zijn die alleen voor het dartsen viaplay nemen. Misschien wel als F1 begint, maar ik begin er niet aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |