Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb even zitten schijten en het gaat opeens over een of ander FvD wijf dat een liedje zingt
Apart
Ik was niet ontevreden ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.
Stoer hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen over Elsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nou, we hebben het hier wel over Els Rechts, ben je soms niet helemaal barkie. Echt, mijn hart kotst als ik dit soort teksten lees.quote:
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger scheerden we dat soort wijven kaal.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.
Allemaal nog een kater van dat klotecarnaval zekerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Dat is het bij Fortuna toch altijd?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezienquote:
Misschien een tip die je op het dierenforum kunt posten, als dat hier is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kat zit wel voor het eerst ooit opschoot. 3 dagen geen eten geven was de druppel
Ja dat is zo'n verstand op nul serie inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh nou vraag je me wat ik heb al een tijd geen films gezien
Ik kijk momenteel Reacher ofzo, maar dat is echt een 7, niet meer niet minder.
Ik pass deze vraag daarom door naar @:lenny_leonard
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit zo opgevallen. Willem Vissers zal er wel zitten met zijn mongoloïde zoon.
Ik spot er helemaal niet, ik benoem het. Zegt veel over jou als je dat spotten noemt.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotten met iemands zoon en zijn aandoening, lieve meisjes nazihoeren noemen.
Het gaat goed of niet, woest.
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Elk mens maakt fouten.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Wat een weeldequote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gedaan, andere mensen doen dat voor me.
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger ook maar 1 cent naar Viaplay over te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |