Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb even zitten schijten en het gaat opeens over een of ander FvD wijf dat een liedje zingt
Apart
Ik was niet ontevreden ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets beters gedeponeerd hebt dan dat wijf.
Stoer hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen over Elsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nou, we hebben het hier wel over Els Rechts, ben je soms niet helemaal barkie. Echt, mijn hart kotst als ik dit soort teksten lees.quote:
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroeger scheerden we dat soort wijven kaal.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dit is absoluut geen stoerdoenerij je hebt gelijk, dit is gewoon fucking kansloos.
Allemaal nog een kater van dat klotecarnaval zekerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Dat is het bij Fortuna toch altijd?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit er geen hol op de tribune eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |