Als het goed is wel, ik ben gelukkig van alles voorzienquote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat vanavond al dan?
Verdorie als ik dat geweten had dan had ik wat extra bier en nootjes ingeslagen.

Je Russische vlag ligt al veilig verstopt voor het geval dat?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ik ben gelukkig van alles voorzien

Gelukkig zitten we in Nederland goed. Wij kunnen gewoon onze vlag wat knippen en plakken.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Russische vlag ligt al veilig verstopt voor het geval dat?

Dat zijn stevige uitsprakenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zou zomaar volgend seizoen weer een KKD-duel kunnen zijn.

Tsja, die VAR riep hem naar de kant een paar maanden geleden en kreeg toen de volle laag. Ik snap die VAR wel een beetje eigenlijk.quote:

Ik hoop dat een achtergrond op mijn telefoon voldoende is en die pas ik gewoon aan aan het land dat er het best voorstaat.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Grueter zat wel extreem te hijgen in die samenvatting bij de NOS.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, die VAR riep hem naar de kant een paar maanden geleden en kreeg toen de volle laag. Ik snap die VAR wel een beetje eigenlijk.
(eigenlijk zou dat dan geen koppel meer moeten zijn)

Niet gezien.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grueter zat wel extreem te hijgen in die samenvatting bij de NOS.

Ik denk dat niemand graag VAR is bij Bas Nijhuis, zeker omdat het lui zijn die 'lager' in de pikorde staan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, die VAR riep hem naar de kant een paar maanden geleden en kreeg toen de volle laag. Ik snap die VAR wel een beetje eigenlijk.
(eigenlijk zou dat dan geen koppel meer moeten zijn)

quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

You’re blockedquote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld.
[ twitter ]
Geen dank.

Hoe dan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You’re blocked
You can’t follow or see @:Els_rechts’s Tweets. Learn more

quote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld.
[ twitter ]
Geen dank.

Bedankt, bij deze heb ik je gedeblokkeerdquote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld.
[ twitter ]
Geen dank.

Wat een topdag is dit uiteindelijk gewordenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt, bij deze heb ik je gedeblokkeerd

windowstoets + .quote:Op zondag 6 maart 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet de hartjes emotion niet maar die dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |