Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts zijn wel goed momenteel zonder de door jouw benoemde act?
Al heb ik gisteren gewoon een stream op moeten zoeken voor board 2 omdat er op Main Stage gruwelijk slechte wedstrijdkeuzes werden gemaakt.quote:
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In al je woede maak je hier een klein foutje
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk jij nog naar het dartsen op donderdag?
Nu alweer zin in donderdag.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
De EL/ECL weet mij prima te vermaken
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee jij dan vind ik niet zo'n sterk argument.
Eens, ik ben trots op onsquote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een onzeker meisje vandaag wel echt geholpen trouwens. Ons weekend is geslaagd.
De Premier League of Darts was ook zonder de nieuwe opzet dodelijk saai.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou die nieuwe opzet van de PL lijkt mij eigenlijk helemaal kut, al moet ik zeggen dat ik er nog geen minuut van heb gezien
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook niks verkeerd deed behalve aankaarten dat anoniem een onschuldig meisje een nazihoer noemen niet heel netjes is.
Ik heb hetzelfde eigenlijk en ik hoor het wel meer. Ik denk dat er weinig mensen zijn die alleen voor het dartsen viaplay nemen. Misschien wel als F1 begint, maar ik begin er niet aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar ga je weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.
Het publiekquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijkt er nog iemand naar de wedstrijd?
Helaas wel maar heb gelukkig afleiding gevonden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.
Dat lijkt mij in die kringen een geuzennaam.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.
Een beetje op de achtergrond.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zap zo naar Ziggo voor Betis v Atlético.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leeft die nog? Heb ik echt al een eeuwigheid niet voorbij zien komen in mijn timeline.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel anders je mening over Els_rechts voor wat gezelligheid.
Dat was ook wel een beetje zo tochquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44
Ja hij had hem niet gegeven. Nou ja veel duidelijker komen ze niet. Gewoon een debiele tackle.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens
Dit is lekkerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()
Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Gozubuyuk is een hele vervelende scheidsrechter
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.
Ja, dat was wel lullig van Hansie Hansie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
Dit was ook een mooie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
Op het gezicht van Antony dan toch wel mag ik hopen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een aanval die er een beetje op leek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |