En daar ga je weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.

Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het ook wel via mijn twitteraccount doen maar ik ben geblokkeerd.

Het publiekquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijkt er nog iemand naar de wedstrijd?

Helaas wel maar heb gelukkig afleiding gevonden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.

Dat lijkt mij in die kringen een geuzennaam.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien vindt ze nazihoer geen leuk koosnaampje.

Een beetje op de achtergrond.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

Ik zap zo naar Ziggo voor Betis v Atlético.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

Leeft die nog? Heb ik echt al een eeuwigheid niet voorbij zien komen in mijn timeline.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel anders je mening over Els_rechts voor wat gezelligheid.

Dat was ook wel een beetje zo tochquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()

quote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 06-03-2022 20:44

Ja hij had hem niet gegeven. Nou ja veel duidelijker komen ze niet. Gewoon een debiele tackle.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens

Dit is lekkerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Column Van Hanegem | Antony stapt bewust in de tackle van Wouters, hij volgt de logische baan achter de bal niet meer (premium)
![]()
![]()

Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje zo toch
Wat gewoon slim is overigens

quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Gozubuyuk is een hele vervelende scheidsrechter

Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het was bewust en het was een terechte penalty. Dit was gewoon heel handig.

Ja, dat was wel lullig van Hansie Hansie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.

Dit was ook een mooie.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |