Meer dan 2 meter was het niet, twijfelgevalletje.quote:
Hij is 32 dus dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Zeker. Ik denk dat het door zijn uitstapjes buitenland komt en je bij elke tijdelijke terugkeer denkt, oh ja hij.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?
Dit is gewoon een onvervalste topshow.quote:
Ik hou wel eens van een overdrijving LRquote:Op zondag 6 maart 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heb ik niet per se beter voetbal gezien vandaag.
Nee dit is fantastisch. Voetbal uit totale stilstand en maar schieten op hoop van zegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel eens van een overdrijving LR
Dat wordt een hoop degradatiegenot.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
7 punten tussen de nummer 11 en 18(ervan uit gaande dat Sparta de punten van Vitesse wel krijgt)
Dit wordt een heerlijk seizoenseinde (al dachten we dat vorig jaar ook en viel dat ook niet mee als ik het me goed herinner)quote:
PEC Zwolle begint met een P EN PSV ook, dit lijkt me nogal een inkoppertje.quote:
Je hebt gelijk en wil mij excuseren voor mijn domheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC Zwolle begint met een P EN PSV ook, dit lijkt me nogal een inkoppertje.
Zeker als je ziet hoe ze voetballen. Het is volkomen terecht dat ze zo laag staan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC weer op weg naar drie punten en Sparta waarschijnlijk ook. Dan heeft Heerenveen nog maar een marge van 6 punten op rechtstreekse degradatie. Die hebben een groot probleem.
Waaromquote:
Wat een statement, nog even aan het einde van het weekend.quote:
Slechtste tijdrek toneelstuk ooit weer zojuist.quote:
Ik kijk nog liever een toespraak van Biden terugquote:Op zondag 6 maart 2022 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik het weekend afsluit met de 2e helft van Betis - Atletico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |