Op het gezicht van Antony dan toch wel mag ik hopen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die arme Luuk Wouters heeft zijn hand kapot geslagen door Antony. Mooi dat Hansie Hansie dat benoemde ook al probeerde hij het te verbergen.
Dat is lief van jequote:
Eindelijk een aanval die er een beetje op leek.quote:
Meer dan 2 meter was het niet, twijfelgevalletje.quote:
Hij is 32 dus dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Benshop voetbalt voor mijn gevoel ook al 30 jaar.
Zeker. Ik denk dat het door zijn uitstapjes buitenland komt en je bij elke tijdelijke terugkeer denkt, oh ja hij.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die voetbalde 10 jaar terug toch bij het AZ van Verbeek dat in april instortte voor de titelrace?
Dit is gewoon een onvervalste topshow.quote:
Ik hou wel eens van een overdrijving LRquote:Op zondag 6 maart 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heb ik niet per se beter voetbal gezien vandaag.
Nee dit is fantastisch. Voetbal uit totale stilstand en maar schieten op hoop van zegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel eens van een overdrijving LR
Dat wordt een hoop degradatiegenot.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
7 punten tussen de nummer 11 en 18(ervan uit gaande dat Sparta de punten van Vitesse wel krijgt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |