quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:Tagliano en ik gaan die 5 minuten zeker kijken
Dat die wedstrijd uitgespeeld wordt of dat @Tagliano en ik er naar gaan kijken?quote:
Ik kijk meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:Tagliano en ik gaan die 5 minuten zeker kijken
Nee, niet raar. Maar dat hadden ze wel op een tussenplaats kunnen doen, zoals de Galgenwaard, omdat het toch achter gesloten deuren is.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat die wedstrijd uitgespeeld wordt of dat @:tagliano en ik er naar gaan kijken?
Wat had je dan verwacht? Dat ze het hierbij zouden laten? Reken er maar op dat de onderste 5 a 6 clubs flink druk uitgeoefend hebben om deze wedstrijd uit te spelen in de hoop dat Sparta toch nog punten verspeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje vreemde gang van zaken dit.
Sparta wilde die zes minuten niet meer uitspelen, dus ze hebben zelf dit risico genomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
Het zal vast wel volgens de regels zijn, maar persoonlijk vind ik het echt onzin dat je voor die 5 minuten terug moet terwijl nota bene het thuispubliek het verneukt heeft.
Anderzijds hoeveel minuten is dan weer de grens. Nou ja, kut voor Sparta
Kan je leuk op trainen. Blitzkrieg op de goal, als het aanvallende team na 7 minuten niet gescoord heeft begin je opnieuw.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat worden 6 doldwaze minuten.
Juist niet. Als ze nu deze uitslag als einduitslag hadden geaccepteerd was Sparta beloond voor het feit dat zij zelf het veld af gelopen zijn en niet dat de arbitrage dat besloten heeft. Dan kan voortaan elke club die voor staat en de punten hard nodig heeft dit doen en loopt de hele competitie in de soep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef Bayswater het volgende:
Belachelijke beslissing van de KNVB. Goed statement ook naar het wanbeleid van Vitesse op alle gebieden.
Nee, maar ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat andere degradatiekandidaten willen dat het gewoon uitgespeeld wordt. Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat Sparta niet verder wilde met die complete debielen.
Nouja het kwam ze natuurlijk wel heel goed uit, dus snap de KNVB ook wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat Sparta niet verder wilde met die complete debielen.
Het was volgens mij niet alleen die ene veldbestormer he. Daarna werd er nog een cameraman doof gegooid met een vuurwerkbom en werden er vrouwelijke stewards mishandeld op de tribune door wat tokkies.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet. Als ze nu deze uitslag als einduitslag hadden geaccepteerd was Sparta beloond voor het feit dat zij zelf het veld af gelopen zijn en niet dat de arbitrage dat besloten heeft. Dan kan voortaan elke club die voor staat en de punten hard nodig heeft dit doen en loopt de hele competitie in de soep.
En wanbeleid? Wat kun je als club doen tegen idioten die alleen vanwege een weddenschap (of ontgroening, toch Groningen?) zich misdragen? Die veldbestormers is op de tribune meteen opgepakt en was niet eens Nederlands! Laat staan dat hij supporter van Vitesse of Sparta was! Je kunt alleen achteraf hard straffen en dat heeft Vitesse nu gedaan. Deze man komt er in ieder geval nooit meer in.
Natuurlijk hoopten ze dat. Ik vind de beslissing ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat andere degradatiekandidaten willen dat het gewoon uitgespeeld wordt. Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
Stiekem vraag ik me af of ze niet ook een beetje hoopte dat dit de einduitslag zou worden als ze van het veld zouden stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |