abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:54:45 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203836576

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Foto van het front op 24 februari

Foto van het front op 25 februari

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203836584
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef RetepV het volgende:

[..]
Eh, tot ergens midden of eind jaren '90 MOCHTEN die niet eens een eigen leger hebben. Vanwege WOII. Het Duitse leger is meer waar dan het ooit was, sinds augustus 1945.
Wat lul jij een partij onzin. Eerst zie ik je schrijven dat Rusland een paar honderd miljoen mensen achter de hand heeft (141 miljoen inwoners) en nu dat Duitsland pas halverwege de jaren negentig weer een leger had (was halverwege jaren 50).

Je zult wel FvD stemmen (als je 18 wordt)
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_203836594
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Ik heb wel problemen met jonge mannelijke vluchtelingen uit dat land op het moment dat wij voor hen moeten strijden c.q. sterven. Het is alleen maar gepast als eerst de mannen uit die regio voor hun zaak strijden en daarna pas beroep doen op mannen verderaf. Ongetrainde mannelijke vluchtelingen dienen wel eerst getraind te worden voordat ze richting de oorlog worden gestuurd.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:55:26 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203836601
Russia’s foreign ministry spokesperson, Maria Zakharova, has warned both Finland and Sweden that they will face “detrimental military and political consequences” if they attempt to join Nato.

Koekoek 8)7 .

Het is ze daar in het Kremlin wel echt naar de bol gestegen :') .
Huilen dan.
pi_203836602
quote:
Eh, tot ergens midden of eind jaren '90 MOCHTEN die niet eens een eigen leger hebben. Vanwege WOII. Het Duitse leger is meer waar dan het ooit was, sinds augustus 1945.
Onzin, de Bundeswehr is opgericht in 1955.
pi_203836603
Fuck wat gaat het hard
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203836604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Ali_boo het volgende:
What the hell is een montroux treaty :?

[ twitter ]
Afsluiten van de zwarte zee
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203836612
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt het geen tijd om al die aparte legertjes met aparte budgetten te vervangen tot 1 groot NAVO leger. Met 1 groot budget.

De verdeling van de kosten worden berekend volgens inwoners. Belgi met 11 miljoen inwoners spekt de pot minder dan de VS met z'n 330 miljoen inwoners.

Dat wil zeggen, aankoop van tanks, rekrutering wordt door 1 groot budget gedaan
Denk niet dat je de Amerikanen daarin mee krijgt, maar als je als eens de legers van de EU lidstaten weet te combineren maak je al een reuzenstap.
pi_203836621
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Ali_boo het volgende:
What the hell is een montroux treaty :?

[ twitter ]
Gaat over wie toegang heeft tot de Zwarte Zee. Maw, welke schepen Turkije doorlaat.
are we infinite or am I alone
pi_203836625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:43 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

34 miljoen :? Hij kweekt ze?
Ik zit zonder leesbril achter mijn computer en kijk op een 4K monitor. Het is voor mij dus vrij makkelijk om een . te missen. En met dit font zijn de punten erg klein.

3.4 miljoen dus.
pi_203836626
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Ik heb wel problemen met jonge mannelijke vluchtelingen uit dat land op het moment dat wij voor hen moeten strijden c.q. sterven. Het is alleen maar gepast als eerst de mannen uit die regio voor hun zaak strijden en daarna pas beroep doen op mannen verderaf. Ongetrainde mannelijke vluchtelingen dienen wel eerst getraind te worden voordat ze richting de oorlog worden gestuurd.
plaats genoeg hier voor paar bloedmooie jonge dames rond de 20 jaar.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203836627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:45 schreef Perrin het volgende: [..] Het is wat Hitler gedaan zou hebben ipv een kogel door zijn eigen kop te jagen. Laatste 'if I go, you go to' maatregel.
:')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:56:26 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_203836631
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:48 schreef Ali_boo het volgende: [..] Boots on the ground ? No Freaking way 8)7 Ze hebben een paar duizend soldaten naar Polen gestuurd een paar dagen terug maar ik weet niet of ze echt klaar zijn om actie te ondernemen
Polen is toch Navo lid? Kan je beter alvast van te voren iets aan de grens zetten om die lijn in het zand te trekken dan dat ze achteraf ingezet moeten worden om Polen te bevrijden/actief te verdedigen. Of het is gewoon geactiveerd en klaar om te gaan maar nog niet ingezet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_203836644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik zit zonder leesbril achter mijn computer en kijk op een 4K monitor. Het is voor mij dus vrij makkelijk om een . te missen. En met dit font zijn de punten erg klein.

3.4 miljoen dus.
Onacceptabel! :(
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:56:54 #15
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203836645
Dit is de snelste topicsreeks die ik ooit heb gezien op FOK. _O_
pi_203836650
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt het geen tijd om al die aparte legertjes met aparte budgetten te vervangen tot 1 groot NAVO leger. Met 1 groot budget.

De verdeling van de kosten worden berekend volgens inwoners. Belgi met 11 miljoen inwoners spekt de pot minder dan de VS met z'n 330 miljoen inwoners.

Dat wil zeggen, aankoop van tanks, rekrutering wordt door 1 groot budget gedaan
Daarom hebben we binnen de NATO een afspraak dat ieder land evenredig bijdraagt, de 2% van het BNP regel... Maar ja... Dat hoeft allemaal niet meer he?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 19:57:28 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203836653
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Russia’s foreign ministry spokesperson, Maria Zakharova, has warned both Finland and Sweden that they will face “detrimental military and political consequences” if they attempt to join Nato.

Koekoek 8)7 .

Het is ze daar in het Kremlin wel echt naar de bol gestegen :') .
Ja ze zijn gestoord. Het zijn trouwens gewoon EU landen, dus als Rusland aan Finland en Zweden komt dan staan de EU landen die in de NAVO zitten gewoon klaar om bij te springen en vervolgens artikel 5 te activeren. Wat denken die debielen wel niet in het Kremlin.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:57:39 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203836659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
Nou ja, de centrale corona-reeks ging ook weleens hard.
pi_203836662
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
plaats genoeg hier voor paar bloedmooie jonge dames rond de 20 jaar.
Not this shit again.
pi_203836663
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Afsluiten van de zwarte zee
Yep lees het ook net op wiki

The Montreux Convention Regarding the Regime of the Straits is a 1936 agreement that gives Turkey control over the Bosporus and Dardanelles Straits and regulates the transit of naval warships. The Convention guarantees the free passage of civilian vessels in peacetime, and restricts the passage of naval ships not belonging to Black Sea states. The terms of the Convention have been a source of controversy over the years, most notably about the Soviet Union's military access to the Mediterranean Sea.[

De vraag is om Rusland daar nu op zit te wachten . Het zou wat zijn als die nu ook Turkije gaat bedreigen :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203836664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
West-Duitsland had een leger van bijna 500.000 man tijdens de koude oorlog met iets van 3000 tanks. Was echt een sterk leger.
pi_203836665
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dat verklaart een boel.
pi_203836668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 08:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken. Nederland is een onderdeel, en heeft net als andere landen specialiteiten waarin het echt goed is. Dat gedoe over dat het Nederlandse leger op elk vlak nutteloos is is altijd zo kansloos en slaat gewoon nergens op.
quote:
SMART-L radar van marine vindt ‘vijandelijke’ ballistische raket (video)

Met behulp van de nieuwe SMART-L Multi Mission/Naval radar van Zr.Ms. De Zeven Provincin is een ballistische raket uitgeschakeld. Met deze radar is Nederland het enige Europese land dat het luchtruim tot buiten de dampkring en de ruimte tot 2.000 kilometer gelijktijdig kan scannen op luchtdreigingen, zoals (ballistische) raketten. De succesvolle actie is uitgevoerd tijdens de oefening

Naast detectie op afstand ‘ziet’ de nieuwe SMART-L gelijktijdig dreiging in het luchtruim.

Na een luchtwaarschuwing detecteert de nieuwe SMART-L Multi Mission/Naval radar ballistische raketten tot op 2.000 kilometer afstand. Het schip kan dit vervolgens melden bij bondgenoten, zoals de Amerikanen.

Naast de detectie op afstand ‘ziet’ de nieuwe SMART-L gelijktijdig dreiging in het luchtruim. De Zeven Provincin is wel in staat een maritiem eskader te beschermen tegen anti-scheepsraketten die op afstand zijn afgevuurd. Voor de verdediging tegen projectielen buiten de dampkring, heeft de marine de Amerikanen nodig. Met succes vernietigden zij een 14.000 kilometer per uur door de ruimte vliegende ballistische raket. Dat gebeurde met een interceptorraket, afgevuurd vanaf de USS Paul Ignatius, maar wel op basis van de informatie die de SMART-L verschafte. Nederland zelf beschikt niet over dergelijke raketten, vandaar dat een partner het ‘vijandelijke’ projectiel uitschakelde.

Voor de verdediging tegen projectielen buiten de dampkring, heeft de marine de Amerikanen nodig.
Nederland al jaren koploper

Nederland is op het gebied van radar al jaren koploper. In 2006 is voor het eerst de baan van een bedreigend projectiel in de ruimte berekend. Dat gebeurde destijds nog door Holland Signaal, het huidige Thales. Ook toen werd samengewerkt met de Amerikanen om de raket te vernietigen. De testen waren bij Hawai.
https://www.defensie.nl/a(...)e-ballistische-raket

_O_ _O_ _O_ best handig om te hebben als Putin aan de nucleaire knoppen zit

Mocht de pleuris uitbreken dan moeten ze de Zr.Ms. De Zeven Provincin dezelfde bescherming geven als een carrier _O_
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:58:04 #24
38496 Perrin
pi_203836669
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef laforest het volgende:

[..]
Niet? Nucleaire wapens hebben geen praktisch nut behalve als dreiging of als laatste redmiddel.
pi_203836677
quote:
Sneller dan Corona maart 2020?
pi_203836693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Dr88 het volgende:

[..]
West-Duitsland had een leger van bijna 500.000 man tijdens de koude oorlog met iets van 3000 tanks. Was echt een sterk leger.
Was ja... Toen hadden wij ook nog 200.000 man en 1000 tanks...
pi_203836698
Een EU leger :') ik denk niet dat ze ooit ergens in actie zouden komen. Altijd wel n van de 30 landen die dat gaat veto'en. We kunnen het na weken onderhandelen niet eens over sancties eens worden. Laat staan over militair ingrijpen. Daarbij waarvoor zouden we dat nodig hebben? Rusland kan nu al amper Oekrane aan en dat is onze enige realistische vijand.

Hoe zou dat eigenlijk gaan bij zon Irak oorlog als Frankrijk thuisblijft maar wij niet. Zou er dan niemand uit de EU in Irak zijn gaan vechten?
pi_203836700
quote:
ESF niet meegemaakt zeker
  vrijdag 25 februari 2022 @ 19:59:27 #30
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203836706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
We hebben MasterMilo _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203836708
twitter

twitter

op een ander front ook een strijd gaande
pi_203836710
quote:

[..]
Zucht ik reageerde op verhaal dat Duitsland pas sinds jare 90 een leger mocht hebben.
pi_203836712
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
Niet? Nucleaire wapens hebben geen praktisch nut behalve als dreiging of als laatste redmiddel.
Redmiddel is wellicht niet de juiste omschrijving.
pi_203836716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Denk niet dat je de Amerikanen daarin mee krijgt, maar als je als eens de legers van de EU lidstaten weet te combineren maak je al een reuzenstap.
Ja goed, dan heb je dus 3.4 miljoen goed gecordineerde Russische soldaten tegen 10 miljoen soldaten die elkaar niet kunnen verstaan, en allemaal communicatieapparatuur die alleen met hun eigen commandopost in verbinding staan.

Daar is een woord voor: slachtpartij. Of misschien: kermistent. Voor die Russen dan, h.

Zoiets kan alleen onder de vlag van de NAVO. Want de NAVO heeft de apparatuur en de infrastructuur om zo'n groot en divers leger te kunnen sturen. Tenminste, dat mag ik hopen, want we hebben er genoeg geld aan besteedt (hoewel het volgens Trump nog niet genoeg was).
pi_203836720
quote:
Ook lang geleden dat iets mij zo interesseerde als dit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203836721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[..]

Mocht de pleuris uitbreken dan hoop ik dat de Zr.Ms. De Zeven Provincin dezelfde bescherming krijgt als een carrier _O_
Zijn van die aparte holografische radar dingen.
Hi tech.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:13 #38
38496 Perrin
pi_203836723
quote:

[..]
[..]

Mocht de pleuris uitbreken dan hoop ik dat de Zr.Ms. De Zeven Provincin dezelfde bescherming krijgt als een carrier _O_
Er zijn meer mooie raketverdedigingssystemen. Maar als Poetin er duizend tegelijk afvuurt wordt het toch tricky :P
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:23 #39
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203836725
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep lees het ook net op wiki

The Montreux Convention Regarding the Regime of the Straits is a 1936 agreement that gives Turkey control over the Bosporus and Dardanelles Straits and regulates the transit of naval warships. The Convention guarantees the free passage of civilian vessels in peacetime, and restricts the passage of naval ships not belonging to Black Sea states. The terms of the Convention have been a source of controversy over the years, most notably about the Soviet Union's military access to the Mediterranean Sea.[

De vraag is om Rusland daar nu op zit te wachten . Het zou wat zijn als die nu ook Turkije gaat bedreigen :D
Rusland grenst aan de Zwarte Zee, dus volgens het verdrag moet Turkije Russische schepen doorlaten.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:31 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203836727
Sowieso maar ons leger en dat van Belgi (en Luxemburg) samenvoegen. Misschien dat Denemarken ook wel mee wil doen. Dan begint het ergens op te lijken.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:39 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203836732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
We hebben MasterMilo _O_
Met 1 tank en 2 bergingsvoertuigen waarvan er geen enkele functioneerd op het moment schiet het niet erg op :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203836734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ja goed, dan heb je dus 3.4 miljoen goed gecordineerde Russische soldaten tegen 10 miljoen soldaten die elkaar niet kunnen verstaan, en allemaal communicatieapparatuur die alleen met hun eigen commandopost in verbinding staan.

Daar is een woord voor: slachtpartij. Of misschien: kermistent. Voor die Russen dan, h.

Zoiets kan alleen onder de vlag van de NAVO. Want de NAVO heeft de apparatuur en de infrastructuur om zo'n groot en divers leger te kunnen sturen. Tenminste, dat mag ik hopen, want we hebben er genoeg geld aan besteedt (hoewel het volgens Trump nog niet genoeg was).

Goed idee man, nog wat macht centraliseren

Een of andere wazige legermacht met 1001 verschillende belangetjes

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 20:01:14 ]
pi_203836736
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Rokende servers _O_
pi_203836740
quote:

[..]
Vrouwen mogen niet vechten?
pi_203836742
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef jogy het volgende:

[..]
Polen is toch Navo lid? Kan je beter alvast van te voren iets aan de grens zetten om die lijn in het zand te trekken dan dat ze achteraf ingezet moeten worden om Polen te bevrijden/actief te verdedigen. Of het is gewoon geactiveerd en klaar om te gaan maar nog niet ingezet.
Vind het allemaal behoorlijk eng worden
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:01:32 #46
38496 Perrin
pi_203836752
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:00 schreef Zwansen het volgende:
Sowieso maar ons leger en dat van Belgi (en Luxemburg) samenvoegen. Misschien dat Denemarken ook wel mee wil doen. Dan begint het ergens op te lijken.
En meteen naar die 2% BNP toe. Of liever iets meer.
pi_203836756
Kan Oekrane niet versneld lid worden van NAVO?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:02:07 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203836759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom?
pi_203836765
Nog recente updates over de militaire situatie in Kiev?

Aangezien de Russen vanochtend al in de buitenwijken waren: hebben de Russen zelf een adempauze ingelast of komen ze er gewoon niet verder doorheen?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:02:38 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203836772
quote:

[..]

Wat raaskal jij dan allemaal. Hoelang denk je dat Rusland de volledige strijdkrachten kan mobiliseren, en in welk reel scenario zou dat gebeuren?
Huilen dan.
pi_203836776
quote:

Mocht de pleuris uitbreken dan moeten ze de Zr.Ms. De Zeven Provincin dezelfde bescherming geven als een carrier _O_
Ja, Nederland ziet ze aankomen... We hebben alleen geen kinetische capaciteit om ze uit te schakelen... :')
pi_203836778
quote:
Nee, het land is in oorlog. Enkel stabiele landen kunnen lid worden lijkt mij.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:02:47 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203836779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Beste subforum _O_
pi_203836786
quote:
Volgens mij mag een land niet lid worden als er al een conflict is op haar grondgebied.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:03:10 #55
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203836793
quote:

[..]

De Russen hebben een jaren 80 leger met oude tactieken en slecht getrainde conscripts die maximaal een jaartje in dienst zijn. Geen echt beroepsleger. Ook de communicatieketen is belabberd te noemen. Nu we zien hoe Rusland met haar megaleger faalt in de Oekrane zou ik me als NAVO niet heel druk maken om wat communicatieschakels extra.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203836800
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:00 schreef Zwansen het volgende:
Een natie zonder het oppergezag over het totale eigen leger is geen natie.
pi_203836802
quote:

[..]
Gelukkig zijn die tijden voorbij wat een ongelooflijke verspilling. Staat ook totaal haaks op klimaatdoelen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:03:32 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203836805
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef Breekfast het volgende:
Nog recente updates over de militaire situatie in Kiev?

Aangezien de Russen vanochtend al in de buitenwijken waren: hebben de Russen zelf een adempauze ingelast of komen ze er gewoon niet verder doorheen?
Volgens mij zijn er niet zo heel veel Russen daar. Want de opmars vanaf de andere kant is vertraagd. Ik ben benieuwd hoe het zit met de troepen die vanuit Gommel zouden komen.
pi_203836813
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef devlinmr het volgende:
Vrouwen mogen niet vechten?
Als ze willen, dan mogen ze natuurlijk vechten. :')
pi_203836816
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

op een ander front ook een strijd gaande
Dus art 5 word hiermee getriggerd ?

twitter
pi_203836817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, Nederland ziet ze aankomen... We hebben alleen geen kinetische capaciteit om ze uit te schakelen... :')
Weet jij, als militair, toevallig of wij in Nederland berhaupt nog schuilkelders hebben die in gebruik genomen kunnen worden?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:04:27 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203836833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
De Russen hebben een jaren 80 leger met oude tactieken en slecht getrainde conscripts die maximaal een jaartje in dienst zijn. Geen echt beroepsleger. Ook de communicatieketen is belabberd te noemen. Nu we zien hoe Rusland met haar megaleger faalt in de Oekrane zou ik me als NAVO niet heel druk maken om wat communicatieschakels extra.
Plus dat we al veel oefenen samen en de meeste mensen Engels spreken. Volgens mij zijn de helft van de commando's/benamingen in het leger al Engels.
pi_203836835
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nucleaire wapens zijn wapens van diplomatie. Iedereen zal luisteren wanneer degene met de nucleaire wapens iets zegt.
pi_203836838
Oekrane had al lid moeten zijn van de NAVO in 1991 vlak nadat ze onafhankelijk werden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203836843
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Gelukkig zijn die tijden voorbij wat een ongelooflijke verspilling. Staat ook totaal haaks op klimaatdoelen.
Die kutrussen ook!!! Al die klimaatdoelen van Timmerfrans weer de nek omgedraaid met hun rokende dieseltanks... :(
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:05:00 #66
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203836844
quote:

[..]
[..]

Doet me een beetje denken aan het verhaal van die goalkeeper des tijds ....

dat ding schoot ook een raket uit de lucht voordat iemand hem gezien had .. en vroegen zich af waar dat ding vandaan kwam ...
Een ander land was hem aan het testen , en die was in eens een raket kwijt LOL

WTF waar is dat ding gebleven ... en opde boot ... wat was dat ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203836853
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oekrane had al lid moeten zijn van de NAVO in 1991 vlak nadat ze onafhankelijk werden
Knul, neem eens geschiedenisles.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203836857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hingen lang meer naar Rusland als naar de EU. Daarom speelden de problemen zoals we in 2014 zagen toen ook nog niet.
pi_203836860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef DarkwingDuck het volgende:
Weet jij, als militair, toevallig of wij in Nederland berhaupt nog schuilkelders hebben die in gebruik genomen kunnen worden?
De paar die er nog zijn zijn museums geworden... _O-
pi_203836861
quote:

[..]
Bundeswehr is in de jaren '50 opgericht.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:05:37 #71
68638 Zwansen
pi_203836862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef Confetti het volgende:

[..]
Een natie zonder het oppergezag over het totale eigen leger is geen natie.
Prima, maar dan moeten we zelf naar een defensiebudget van 10% van ons BNP ofzo gaan. :P
pi_203836866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
I know. ;)
Ok sorry. Iedereen te vriend houden want voor je het weet liggen we samen in een schuttersputje.
pi_203836868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die kutrussen ook!!! Al die klimaatdoelen van Timmerfrans weer de nek omgedraaid met hun rokende dieseltanks... :(
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:06:28 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203836874
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Met 1 tank en 2 bergingsvoertuigen waarvan er geen enkele functioneerd op het moment schiet het niet erg op :P
You must be fun at parties.
Op 't randje en erover.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:06:37 #75
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203836876
twitter
pi_203836877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Frans Timmermans: ‘Poetin wil de aandacht afleiden van zijn klimaatprobleem’
https://joop.bnnvara.nl/n(...)zijn-klimaatprobleem

_O- _O- _O-
pi_203836878
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ijssellinie genot
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:06:49 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203836881
Oh lekker, helemaal gemist dat er ook een Japans schip is opgeblazen door de Russen.

twitter
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203836885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef RAVW het volgende:

[..]
Doet me een beetje denken aan het verhaal van die goalkeeper des tijds ....

dat ding schoot ook een raket uit de lucht voordat iemand hem gezien had .. en vroegen zich af waar dat ding vandaan kwam ...
Een ander land was hem aan het testen , en die was in eens een raket kwijt LOL

WTF waar is dat ding gebleven ... en opde boot ... wat was dat ...
Allemaal van die broodje aap verhalen... Maar ze doen het wel leuk in de kroeg.
pi_203836892
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Ja ze zijn gestoord. Het zijn trouwens gewoon EU landen, dus als Rusland aan Finland en Zweden komt dan staan de EU landen die in de NAVO zitten gewoon klaar om bij te springen en vervolgens artikel 5 te activeren. Wat denken die debielen wel niet in het Kremlin.
In reactie zouden zweden en finland vanavond nog lid moeten worden. Om even de orde te herstellen
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:07:23 #81
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203836894
quote:

[..]
Wat een seksistische opmerking.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203836897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dus art 5 word hiermee getriggerd ?

[ twitter ]
Er zijn nogal verschillen in het soort cyberaanvallen. Een paar websites uit de lucht halen is niet zo erg, het is gekker als bijvoorbeeld alle systemen bij kerncentrales of vluchtbegeleiding uitgeschakeld worden.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203836898
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Juist niet. Een groter leger zorgt voor minder economische activiteit en dus minder uitstoot.
pi_203836900
twitter
pi_203836903
Daar gaan die Duitsers weer

twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:07:43 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203836907
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Dat is een bericht uit januari, niet heel relevant voor de situatie nu
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203836909
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Hij gaat wel erg ver om zijn verplichte CO2 reductie te ontlopen :P
pi_203836914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat Poetin z'n enige doel is om dat te voorkomen, dus als je het juist in werking treedt en gezamenlijk Rusland weer uit Oekrane jaagt.. Wat wil ie dan nog doen? Nuclear warfare?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:08:37 #89
38496 Perrin
pi_203836921
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ja die hebben we.
pi_203836923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Er zijn wel schuilkelders voor essentile mensen volgens mij, en ook in onze metrostelsels zijn ruimtes die geschikt zijn om in te schuilen tegen een nucleaire aanval.
pi_203836926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef BlaZ het volgende:
Wat een seksistische opmerking.
Momenteel wel beleid in Oekrane.
pi_203836928
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Nogal eng dat we zo'n iemand in de top van de EU hebben zitten. Frenske is duidelijk de weg kwijt.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:03 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203836932
twitter

Dit is echt een prachtig verhaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203836936
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:13 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203836937
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Ja leuk al de derde persoon die met dit niet relevante bericht uit januari komt aanzetten.
pi_203836941
quote:
Dit was te verwachten :{ . Te makkelijk om te laten liggen als je Oekrane al aan het innemen bent.
pi_203836942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh, ok. Ik wist niet goed waar ik over praatte, dan. Ik dacht dat Duitsland voor vele jaren geen eigen leger mocht hebben, na WOII. Alleen een politionele macht (dwz. niet politie, maar iets als onze Marechaussee) van een beperkte grootte. En dat ze nog niet eens zo heel lang geleden eindelijk toestemming kregen om het te vergroten. Ook nog iets te maken met dat Amerika het aantal Amerikaanse soldaten in Duitsland zou verminderen.

Ik weet nog goed hoe ik in Frankfurt begin jaren '80 in het centrum regelmatig Amerikaanse soldaten.tegenkwam.

Ik ben benieuwd hoe het dan precies zit, want ik kon het niet snel vinden op Google.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:28 #98
68638 Zwansen
pi_203836943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Hij gaat wel erg ver om zijn verplichte CO2 reductie te ontlopen :P
Al dat materieel stoot nu CO2 uit in Oekrane. Scheelt Rusland een hoop CO2.
pi_203836945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]

Dit is echt een prachtig verhaal.
Hier zit een film in.
pi_203836946
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Er zijn nogal verschillen in het soort cyberaanvallen. Een paar websites uit de lucht halen is niet zo erg, het is gekker als bijvoorbeeld alle systemen bij kerncentrales of vluchtbegeleiding uitgeschakeld worden.
Oh oke , ik kan weer normaal ademhalen ( voor even dan)
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:46 #101
56749 BlaZ
pi_203836949
quote:
Nee, dat kan niet gezien de statuten van de NAVO.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:53 #102
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203836962
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat raaskal jij dan allemaal. Hoelang denk je dat Rusland de volledige strijdkrachten kan mobiliseren, en in welk reel scenario zou dat gebeuren?
@RetepV vergeet volgens mij dat de grootste en meest geavanceerde krijgsmacht ter wereld onderdeel is van de NAVO.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_203836970
De cam van centrum Kiev ligt eruit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:10:51 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203836972
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Hoge pief gespot _O_
Huilen dan.
pi_203836978
Net een stukje toespraak/vragen aan Putin gezien. Echt een oud mannetje die met weemoed terug denkt aan het verleden, alles uit het westen is gevaar/de vijand.
pi_203836980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Juist niet. Een groter leger zorgt voor minder economische activiteit en dus minder uitstoot.
Nee, het Amerikaanse leger stoot ongeveer de helft uit van wat wij in Nederland in totaal uitstoten.
pi_203836984
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oh oke , ik kan weer normaal ademhalen ( voor even dan)
Ook als artikel 5 getriggerd wordt zal er nog altijd een proportionele reactie komen, toen de Amerikanen zich daarop beriepen in 2001 hebben we immers ook niet meteen alle kernbommen die er in de NAVO waren op Afghanistan gegooid.
pi_203836985
Dus ze hebben tsjernobyl en sumy. Verder nog niks.

Zelfs mariupol nog nie.
pi_203836991
Poetin mag Selensky echt niet. Hoe gaat dat jagen met Spetnatz eigenlijk?
pi_203836992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Multatilu het volgende:

[..]
RetepV vergeet volgens mij dat de grootste en meest geavanceerde krijgsmacht ter wereld onderdeel is van de NAVO.
Exact en vergeleken daarmee voert Putin oorlog met rotzooi.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:12:29 #112
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Net een stukje toespraak/vragen aan Putin gezien. Echt een oud mannetje die met weemoed terug denkt aan het verleden, alles uit het westen is gevaar/de vijand.
Je moet ook geen mensen ouder dan 65 jaar op een belangrijke positie als president zetten.
pi_203837010
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Restanten van Armee gruppe nord onder Fedor von Bock.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:12:40 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203837013
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Multatilu het volgende:

[..]
RetepV vergeet volgens mij dat de grootste en meest geavanceerde krijgsmacht ter wereld onderdeel is van de NAVO.
En hij vergeet ook even dat Rusland een economie heeft vergelijkbaar met die van de Benelux. Langdurige en grootschalige oorlog is een garantie op de complete ineenstorting van Rusland.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:12:44 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203837014
quote:
NAVO zet voor het eerst flitsmacht in, geen militaire steun aan Oekrane
President Biden en de regeringsleiders van de andere NAVO-landen hebben besloten voor het eerst de flitsmacht in te zetten om de oostflank van de NAVO te versterken. Na een videoconferentie zei NAVO-secretaris-generaal Stoltenberg dat de leiders hebben besloten een deel van de 40.000 leden van de NATO Response Force naar de Oost-Europese lidstaten te sturen.

Stoltenberg zei, zonder een precies aantal te noemen, dat het om duizenden militairen gaat, te land, ter zee en in de lucht. Er waren al zo'n 5000 NAVO-militairen gestationeerd in Estland, Litouwen en Polen, en dat aantal is de laatste tijd nog opgevoerd. Gisteren maakte de VS bekend nog eens 7000 militairen naar Europa te sturen.

Alle NAVO-buurlanden van Rusland behalve Hongarije hadden om spoedoverleg over hun veiligheid gevraagd. Ook president Zelensky van Oekrane vroeg de alliantie om hulp. De NAVO-leiders zeiden nog eens dat ze Oekrane niet gaan helpen met militaire ingrijpen. Ook zal de NAVO als organisatie geen wapens leveren, hoewel verschillende NAVO-landen apart dat wel doen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)schoten-in-melitopol
_____
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:12:50 #116
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837016
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef SOG het volgende:
Dus ze hebben tsjernobyl en sumy. Verder nog niks.

Zelfs mariupol nog nie.
Cherson en Melitopol zijn wel gevallen voor zover ik weet. Ze staan voor Mariupol.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837018
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:13:03 #118
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Omdat Poetin z'n enige doel is om dat te voorkomen, dus als je het juist in werking treedt en gezamenlijk Rusland weer uit Oekrane jaagt.. Wat wil ie dan nog doen? Nuclear warfare?
Het is daar te laat voor. Dat had dan allang gebeurd moeten zijn.
pi_203837026
Wat is nu de beste blog met laatste gebeurtenissen? En dan bedoel ik geen Twitter onzin
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:13:21 #120
pi_203837027
pi_203837032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee, het Amerikaanse leger stoot ongeveer de helft uit van wat wij in Nederland in totaal uitstoten.
Ja en dan? Het budget van het amaerikaanse leger is iets lager dan ons BNP (789 miljard in 2022) en toch stoot het maar de helft van onze co2 uit.
pi_203837038
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef RetepV het volgende:

[..]
Oh, ok. Ik wist niet goed waar ik over praatte, dan. Ik dacht dat Duitsland voor vele jaren geen eigen leger mocht hebben, na WOII. Alleen een politionele macht (dwz. niet politie, maar iets als onze Marechaussee) van een beperkte grootte. En dat ze nog niet eens zo heel lang geleden eindelijk toestemming kregen om het te vergroten. Ook nog iets te maken met dat Amerika het aantal Amerikaanse soldaten in Duitsland zou verminderen.

Ik weet nog goed hoe ik in Frankfurt begin jaren '80 in het centrum regelmatig Amerikaanse soldaten.tegenkwam.

Ik ben benieuwd hoe het dan precies zit, want ik kon het niet snel vinden op Google.
Volgens mij mochten ze niet buiten de het eigen grondgebied ingezet worden ofzo
pi_203837040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Je moet ook geen mensen ouder dan 65 jaar op een belangrijke positie als president zetten.
Ja "weetje nog in 1914" etc. etc., lijkt wel een bejaarde
pi_203837045
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het was een sarcastisch antwoord op deze keyboardridder-post:

quote:
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:14:16 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203837049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef Perrin het volgende:
Ja die hebben we.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef Raw85 het volgende:
Er zijn wel schuilkelders voor essentile mensen volgens mij, en ook in onze metrostelsels zijn ruimtes die geschikt zijn om in te schuilen tegen een nucleaire aanval.
Ja leuk dat er nog een handjevol bunkers bestaan maar zijn al lang niet meer bruikbaar voor dat soort doeleinden. Of denk je dat de complete filterinstallaties en noodstroom ed. nog aanwezig zijn?
pi_203837054
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Dit is echt? Niet de speld?
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:14:40 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837060
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja "weetje nog in 1914" etc. etc., lijkt wel een bejaarde
Hij wordt ook 70 jaar dit jaar. Maar serieus dat de verkiezing in de VS tussen Biden en Trump ging was ook belachelijk voor een functie als dat.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:14:52 #128
38496 Perrin
pi_203837063
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is nu de beste blog met laatste gebeurtenissen? En dan bedoel ik geen Twitter onzin
Deze vind ik wel goed:
https://www.theguardian.c(...)bombing-invades-kyiv
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:14:54 #129
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837064
quote:
Kom jij nu ook al met deze verouderde onzin?
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837069
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Timmerfrans s de Speld
pi_203837072

Op satellietbeelden is te zien dat er gevechtshelikopters en voertuigen klaarstaan in Zuid-Belarus in de buurt van de Oekraense grens.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:15:23 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837074
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:15:33 #133
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837078
quote:
www.liveuamap.com/en

Wel redelijk instabiel, maar goed overzicht van nieuwsberichten met locaties op de kaart en de staat van de oorlog.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:15:38 #134
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203837079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef RetepV het volgende:

Dat was vanwege de koude oorlog. Amerikanen, Britten, Belgen, Nederlanders waren in Duitsland gestationeerd vanwege het rode gevaar.
pi_203837081
quote:

[..]

Goed gecordineerde _O-
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:15:49 #136
56749 BlaZ
pi_203837082
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Momenteel wel beleid in Oekrane.
Uiteraard, dat lijkt me niet zo gek voor een land dat tot het uiterste wil gaan om zijn territorium te beschermen. Hoeveel Oekraners zijn er ondertussen het land uitgevlucht? 100.000/200.000?
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:15:56 #137
pi_203837086
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Kom jij nu ook al met deze verouderde onzin?
Oh dit is uit januari, haha!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:21 #138
38496 Perrin
pi_203837093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij wordt ook 70 jaar dit jaar. Maar serieus dat de verkiezing in de VS tussen Biden en Trump ging was ook belachelijk voor een functie als dat.
Veel vertouwen geeft dat niet dat de wereld geleid wordt door mannetjes die weinig gezonde levensjaren meer te verliezen hebben.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:29 #139
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203837094
quote:

[..]
Check de datum van het bericht even...
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:34 #140
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203837099
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ah, dat kan verklaren waarom stream offline ging:
pi_203837100
quote:

[..]
Hij heeft nog niet door dat door dat gelul van hem er landen in Europa zijn die afhankelijk zijn van Rusland? Het is ook niet alleen het gas oid voor je huis, ook bijvoorbeeld kunstmest komt vaak (deels) uit mother Russia.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:37 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837101
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:57 #143
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203837105
quote:
Joop.nl is toch net zoiets als de Speld?
Op 't randje en erover.
pi_203837107
quote:
[ twitter ]
fuck
pi_203837109
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef BlaZ het volgende:

Uiteraard, dat lijkt me niet zo gek voor een land dat tot het uiterste wil gaan om zijn territorium te beschermen. Hoeveel Oekraners zijn er ondertussen het land uitgevlucht? 100.000/200.000?
Meer dan 50.000 Oekraners zouden het land in de afgelopen twee dagen zijn ontvlucht, meldt persbureau AFP.
pi_203837113
quote:
[ twitter ]
Kan een probleem worden als je moet vechten zonder night vision.
pi_203837114
quote:
Deze Twitter account is behoorlijk betrouwbaar.

https://twitter.com/MarQs__
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:17:21 #148
pi_203837120
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Joop.nl is toch net zoiets als de Speld?
Nog meer onzin zelfs.
pi_203837127
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
www.liveuamap.com/en

Wel redelijk instabiel, maar goed overzicht van nieuwsberichten met locaties op de kaart en de staat van de oorlog.
Nu down, zal later nog eens checken
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:17:42 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837128
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]
fuck
Lijkt mij extra eng, in het pikkedonker waarschijnlijk ergens in een kelder zitten en overal bommen horen afgaan...
pi_203837132
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Veel vertouwen geeft dat niet dat de wereld geleid wordt door mannetjes die weinig gezonde evensjaren meer te verliezen hebben.
Alsof leeftijd iets zegt. Zo'n Baudet is redelijk jong voor een politicus maar je kunt waarschijnlijk nog wel mensen in de 90 vinden die beter geschikt zijn.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:17:58 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203837139
quote:
[ twitter ]
tweet doet het bij mij niet meer
pi_203837142
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Frans Timmermans is een echte narcist.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:18:09 #155
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203837143
Internationale reacties: Myanmar steunt Rusland, en de Taliban:
quote:
Afghanistan’s Taliban have said they are “concerned” about the possibility of civilian casualties in Ukraine, reports the Guardian’s Akhtar Makoii

The Taliban foreign ministry said in a statement they will remain neutral in line with their foreign policy.

The Islamic Emirate of Afghanistan calls for restraint by both parties. All sides need to desist from taking positions that could intensify violence. We are closely monitoring the situation in Ukraine and express concerns about the real possibility of civilian casualties.

Afghanistan’s new rulers, who have not been recognised by any country, have asked Ukraine and Russia to resolve the problem through “dialogue and peaceful means.”

The statement called on parties to pay attention to safeguarding the lives of Afghan students and migrants in Ukraine. Hundreds of Afghans were evacuated to Ukraine after the country fell to the Taliban last August.
The Guardian live blog : https://www.theguardian.c(...)#liveblog-navigation
pi_203837144
quote:
[ twitter ]

Daar nog 3 webcams in Kiev waar zo te zien nog steeds stroom is
pi_203837147
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Kelensky is ook totaal een gekke puppet ofniet?
Gewoon een omhooggevallen komiek.
Kelensky ja?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:18:19 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203837150
Ukraine gaat dit niet lang volhouden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:18:19 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203837151
quote:
[ twitter ]
Tweet is al verwijderd
_____
pi_203837152
Wanneer gaan we wat mooie drone beelden zien dat de russen kapot worden gemaakf?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:18:22 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837153
quote:
Wat?
pi_203837155
quote:
[ twitter ]

Vijf ontploffingen bij energiecentrale Kiev gehoord

De burgemeester van Kiev zegt vijf ontploffingen te hebben gehoord in de buurt van de energiecentrale in de stad. De ontploffingen waren in een tijdsbestek van 3 5 minuten. BBC-correspondent Lyse Doucet meldde een klein half uur geleden dat de Oekraense hoofdstad opnieuw bestookt wordt met raketten.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:19:03 #163
pi_203837164
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:19:12 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:19:16 #165
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203837169
quote:
Je toetsenbord werkt niet echt geloof ik. Ik neem aan dat je Poetin bedoelde, maar er kwam een naam van een onbekend iemand uit.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:20:18 #166
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203837182
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef xminator het volgende:
Wanneer gaan we wat mooie drone beelden zien dat de russen kapot worden gemaakf?
Ik ben ook wel benieuwd naar de Turkse drones. Maar als ze niet op kunnen stijgen of al kapot zjjn heb je er weinig aan.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:20:43 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837186
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
tweet doet het bij mij niet meer
Ja misschien te voorbarig dat al het stroom eraf is, maar ik zie wel meerdere bronnen dat ze aan het vechten zijn bij centrales en dat er problemen met de stroom zijn in meerdere gebieden van Kiev.
pi_203837187
quote:
Timmermans benadert het wat ndimensionaal, althans dat doet de kop vermoeden. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Wat we zien gebeuren zijn wel echt laatste stuiptrekkingen van een wereldmacht die op elk vlak de boot heeft gemist. Of je dat dan ophangt aan klimaat of een economie die echt niet meer mee kan doet niet zo terzake.
pi_203837191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kelensky ja?
Zelensky ja. Sorry man!
Vakman pur sang
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:21:30 #171
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203837197
quote:
Als ik Moldavi was zou ik echt zo snel mogelijk onderdeel van Roemeni proberen te worden.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:21:32 #172
38496 Perrin
pi_203837199
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Lijkt mij extra eng, in het pikkedonker waarschijnlijk ergens in een kelder zitten en overal bommen horen afgaan...
Hopen dat Oekrainse soldaten alternatieve communicatiemethoden hebben.
pi_203837204
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Drones kun je niet inzetten in contested airpsace.
Maar is beter dan helemaal niet gebruiken toch? Het luchtruim gaan ze toch niet in handen krijgen. Een wijs man zei ooit niet geschoten altijd mis.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:21:50 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Timmermans benadert het wat ndimensionaal, althans dat doet de kop vermoeden. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Wat we zien gebeuren zijn wel echt laatste stuiptrekkingen van een wereldmacht die op elk vlak de boot heeft gemist. Of je dat dan ophangt aan klimaat of een economie die echt niet meer mee kan doet niet zo terzake.
Ja joh het is een artikel van januari.
pi_203837207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Tweet is al verwijderd
Daarom is Twitter ook geen bron
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:22:48 #176
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203837218
quote:
Boris Johnson has recorded a video in which he aims to speak to both Ukrainians and Russians after a phone call with Ukraine’s president Volodymyr Zelenskiy this morning, ITV News reports.

The video – in which he describes the invasion as a tragedy for Ukraine and Russia – was recorded after the PM held a phone call this morning with the Ukrainian leader.

Speaking in Russian, the prime minister says:

To my Russian friends I do not believe this war is in your name. It does not have to be this way.

In a recording that will be released this evening, Johnson also says in Ukrainian:

This crisis, this tragedy, can and must come to an end because the world needs a free and sovereign Ukraine.
Bedoelt hij met "my Russian friends" de oligarchs die geld geven aan de conservatieve partij?
pi_203837225
Burgemeester Kiev: situatie is zeer bedreigend
De komende nacht zal heel moeilijk worden voor Kiev, schrijft burgemeester Klitsjko op Telegram. De Russische troepen zijn inmiddels dicht bij de hoofdstad, meldt hij. "De situatie is nu, zonder te overdrijven, zeer bedreigend."

Volgens Klitsjko worden bruggen in de stad goed beschermd en kunnen toegangswegen worden geblokkeerd als dat nodig is. Ziekenhuizen in de stad werken onder zware omstandigheden. Hij dankt de Oekraners die de afgelopen tijd bloed hebben gedoneerd. "Laten we samen Kiev beschermen."

Verder meldt Klitsjko dat er zojuist meerdere explosies zijn geweest bij een grote elektriciteitscentrale in het noordoosten van Kiev. Hij meldt dat hulpdiensten onderweg zijn naar de centrale om te onderzoeken wat er precies is gebeurd. Op Twitter maken mensen melding van een luchtalarm in de stad.

NOS
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:23:37 #178
38496 Perrin
pi_203837231
Wordt een lange nacht in Kyiv zo zonder stroom :{
pi_203837232
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef crystal_meth het volgende:
Internationale reacties: Myanmar steunt Rusland, en de Taliban:
[..]
The Guardian live blog : https://www.theguardian.c(...)#liveblog-navigation
Kijk, dan weet je als Rusland dat je aan de goede kant van de geschiedenis staat...
^ To je nesmysl ^
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:23:56 #180
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203837240
Zie de Russen vannacht wel voor aan om het over te nemen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:24:08 #181
38496 Perrin
pi_203837243
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat zouden ze zeker willen.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:24:14 #182
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837244
quote:
Goed verhaal.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja joh het is een artikel van januari.
Dat is niet eens relevant. Wat we op dit moment zien gebeuren is gewoon een logisch vervolg op de situatie zoals die in januari was.
pi_203837255
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Bedoelt hij met "my Russian friends" de oligarchs die geld geven aan de conservatieve partij?
Denk zijn goede vriend Lebedev. Zoon van een voormalig KGB officier en waarschijnlijk Poetin pion.
pi_203837261
En dat ik gister zei dat Kiev vandaag overmeesterd zou worden werd ook heel hard weggelachen.

Wordt wel vannacht maar soit.

En dan ga je je burgers opsluiten en bewapenen in die stad, dat is zelfmoord.
Vakman pur sang
pi_203837273
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:26:06 #187
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837277
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef Perrin het volgende:
Wordt een lange nacht in Kyiv zo zonder stroom :{
Er is gewoon stroom.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837280
Ze hebben tenminste een bokser als burgemeester. :P
pi_203837291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Volgens mij mochten ze niet buiten de het eigen grondgebied ingezet worden ofzo
Dat is een bepaling van de duitsers zelf. Die vinden dat ongepast ofzo. Althans, dat was het. Nu is het meer een excuus.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:27:11 #190
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203837295
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef xminator het volgende:
De drones van welk land precies moeten dat gaan doen?
Op 't randje en erover.
pi_203837298
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:26 schreef laforest het volgende:
Ze hebben tenminste een bokser als burgemeester. :P
Voormalig wereldkampioen zwaargewicht, alleen niet zo goed als z'n broertje.
pi_203837301
Rutte: gedachten en gebeden bij Zelensky, ‘een maat van mij’

Gisteren sprak Zelensky al via een videoverbinding met Europese leiders. Dat heeft op Rutte persoonlijk veel indruk gemaakt. Ook tijdens het telefoongesprek van vandaag was Rutte duidelijk dat de Oekraense leider op dat moment niet op een veilige plek was. "Nu realiseer ik me dat deze maat van mij, ik ken hem natuurlijk goed, persoonlijk bedreigd wordt." Hij zei daarbij dat hij niet zeker weet of hij de Oekraense leider ooit weer ziet.

Rutte wilde niet speculeren over hoe groot het gevaar voor Zelensky is, maar zei wel dat zijn gedachten en gebeden bij hem zijn en dat hij hem wil bijstaan. Daarbij benadrukte de premier dat die ondersteuning niet bestaat uit militair ingrijpen.

NOS
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:27:34 #193
56749 BlaZ
pi_203837305
quote:
Gezien de fervente wil van de Oekraners om de stad te beschermen zal het wel wat langer duren. Men zoekt waarschijnlijk contact met de verdedigingslinies waarna artillerie en/of luchtbombardementen volgen.
pi_203837307
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
En dat ik gister zei dat Kiev vandaag overmeesterd zou worden werd ook heel hard weggelachen.
Wat goed van jou zeg. Jij zag het beter dan iedereen hier!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:27:38 #195
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837309
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het zal je president zijn die Zelensky, die heeft ook bloed aan zijn handen.
hoe bedoel je?
pi_203837327
quote:

[..]
Ben helemaal niet pro-Rusland.
Maar het zal je president zijn die Zelensky, die heeft ook bloed aan zijn handen.
Ik heb een ver vooruitziende blik. Dit zien de meeste mensen pas veel later.
Welk bloed?
pi_203837329
quote:
ECB onderzoekt gevolgen uitsluiten Rusland van Swift
De Europese Centrale Bank (ECB) en de Europese Commissie onderzoeken wat de precieze gevolgen zijn voor de Eurolanden als Rusland wordt afgesloten van het internationale betaalsysteem Swift. Dat gebeurt op verzoek van de Europese ministers van Financin.

Een uitsluiting van Swift is een van de zwaarste opties die op tafel liggen om het sanctiepakket tegen Rusland uit te breiden. Sommige lidstaten zijn huiverig om Rusland via Swift te treffen, omdat het Europese bedrijfsleven daar last van krijgt. Ook voor burgers wordt het moeilijk om nog geld over te maken naar bijvoorbeeld familie in Rusland.

De analyse van de ECB kan er volgens de Franse minister van Financin Bruno Le Maire heel snel komen. Ook een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat Rusland wordt afgesloten van Swift.

https://nos.nl/liveblog/2(...)schoten-in-melitopol
Fucking finally :').
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:28:40 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837330
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Wat goed van jou zeg. Jij zag het beter dan iedereen hier!
En hij had er ongelijk in, maargoed, volgens zijn huidige voorspellende gave wordt het vannacht. En anders morgenochtend, na het ontbijt. :P
pi_203837332
quote:

[..]
Hahahahahahahahahahahaha
pi_203837338
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Dat komt want Lospedrosa kan in de toekomst kijken!

pi_203837339
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Nou ik zie hem enorm veel onnodige fouten maken.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:29:02 #202
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837343
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:

Wordt wel vannacht maar soit.

En dan ga je je burgers opsluiten en bewapenen in die stad, dat is zelfmoord.
Ah, dus jij zou Nederland gewoon aan de Russen geven? Ik zou voor het land vechten, want ik heb principes.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:29:31 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837354
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zoals? en hoezo is een fout maken gelijk aan bloed aan je handen? Dan hanteren we daar toch een hele andere definitie.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:29:44 #204
56749 BlaZ
pi_203837359
quote:

[..]
Hij is gewoon nationalistisch ingesteld. Wat had je dan verwacht, dat hij na n dag vechten de handdoek al in de ring zou gooien.
pi_203837362
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky ja. Sorry man!
Lospedrosa spellen is moeilijk he?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_203837366
quote:
25-02-2022 15:09
Buitenland
Auteur: Sophie van Gemert
Van tv-komiek tot symbool van onverzettelijkheid: dit is president Volodymyr Zelensky van Oekrane
Volodymyr Zelensky vorige week
Bron: EPA
Volodymyr Zelensky was voor de Oekraense bevolking eerst bekend om zijn carrire als komiek. Sinds 2019 is hij hun president. Wie is deze man die met grote meerderheid door het volk gekozen werd?

"Toen hij begon als voormalig komiek dacht ik dat het niks zou worden met hem als president. Daar heb ik mij behoorlijk in vergist", zegt Laura Starink, voormalig Moskou-correspondent van NRC Handelsblad en oprichter van kennisplatform Raam op Rusland. Volgens haar is Zelensky "de juiste man op de juiste plek".

Dienaar van het volk
Volodymyr Zelensky is sinds 20 mei 2019 president van Oekrane. Voordat hij president werd was hij bekend in Oekrane als acteur en komiek. Hij bedacht de serie 'Dienaar van het volk' waarin hij een leraar speelt van het Oekraense platteland die president wordt en korte metten maakt met corruptie. 'Dienaar van het volk' is ook de naam van de politieke partij van Zelensky.
Bizar verhaal, de man is gewoon een held. _O_ _O_ _O_
pi_203837370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Ah, dus jij zou Nederland gewoon aan de Russen geven? Ik zou voor het land vechten, want ik heb principes.
Onzinnig om dat 48 uur uit te stellen, voor 50.000 doden.

Hij had Kiev ook kunnen ontruimen voor gezinnen.
Vakman pur sang
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:30:20 #208
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203837372
Nu is het ineens een maat van Rutten :') :D
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 20:30:22 #209
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203837373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Ik niet, ik zou lekker vluchten :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:30:22 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203837374
twitter

Iedereen kan rustig slapen nu :|W
pi_203837378
quote:
Afgelopen nacht zou Kiev ook al vallen. Maar het is onvermijdelijk helaas
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203837381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk dat ze hopen dat de oorlog eerder voorbij is.

Dan hoeft SWIFT niet meer want ja, oorlog is al verloren.
pi_203837385
quote:
Ook een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat Rusland wordt afgesloten van Swift.
Over het algemeen heeft de meerderheid van de Tweede Kamer louter slechte ideen
pi_203837387
twitter
pi_203837388
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

Genot _O_

Wat zal ik lekker slapen _O_ Amerikanen zijn er ook nog ^O^
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:31:07 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203837389
twitter
pi_203837393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En hij had er ongelijk in, maargoed, volgens zijn huidige voorspellende gave wordt het vannacht. En anders morgenochtend, na het ontbijt. :P
En anders overmorgen, of de dag erna.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:31:22 #218
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837394
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onzinnig om dat 48 uur uit te stellen, voor 50.000 doden.

Hij had Kiev ook kunnen ontruimen voor gezinnen.
Nogmaals, ik heb principes. En hoezo 50k doden? Komt dat uit dezelfde glazen bol waarin je aangaf dat Kiev voor middernacht (vandaag) zou vallen?
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837399
quote:
[ twitter ]

Ach, jij vindt toch alles wat ze doen kut. Dus jouw mening hoeven we iig niet serieus te nemen
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:31:51 #220
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203837402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bizar verhaal, de man is gewoon een held. _O_ _O_ _O_
Ah, een soort Bas Tietema dus.
pi_203837404
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat dergelijke analyses gewoon al gedaan zijn? Als een soort vingeroefening?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:32:15 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203837408
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ga je ons ook nog vertellen welke fouten?
Huilen dan.
pi_203837415
quote:
[ twitter ]

Ja en wij moeten het dan doen met een verplicht vrouwenquotum en een correcte pronouns
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:32:38 #224
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef Confetti het volgende:

[..]
Denk dat ze hopen dat de oorlog eerder voorbij is.

Dan hoeft SWIFT niet meer want ja, oorlog is al verloren.
Juist nog meer reden om het te doen. Rusland is dan bezetter, ook al zou het Oekraense bewind gevallen zijn, betekent niet dat er dan ineens geen sprake meer is van een zeer ongewenste situatie.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:32:50 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203837420
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef Raw85 het volgende:
Ach, jij vindt toch alles wat ze doen kut. Dus jouw mening hoeven we iig niet serieus te nemen
Ollenkreng nemen jullie wel serieus dus daarom deze tweet ;)
pi_203837421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat dergelijke analyses gewoon al gedaan zijn? Als een soort vingeroefening?
Blijkbaar dus niet.
pi_203837422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Nogmaals, ik heb principes. En hoezo 50k doden? Komt dat uit dezelfde glazen bol waarin je aangaf dat Kiev voor middernacht (vandaag) zou vallen?
Het ligt te gevoelig nu, voor veel mensen.
Wat Zelensky doet is zijn volk ervoor gooien voor, ja, voor wat eigenlijk?
Vakman pur sang
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 20:32:58 #228
pi_203837424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Het is een complot!1!!1
pi_203837431
twitter

Wat is dit nu? Is hij helemaal doorgedraaid of wl ie artikel 5 triggeren?
zie email 27 oktober
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:33:23 #230
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203837434
quote:
[ twitter ]

Uitstekend voorbeeld van jaloezie dit.
pi_203837437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Afgelopen nacht zou Kiev ook al vallen. Maar het is onvermijdelijk helaas
Vrees ook dat de stad uiteindelijk in handen van de Russen valt maar zal niet zonder slag of stoot gaan.
En dan is het nog maar de vraag of ze de stad echt onder controle krijgen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:33:35 #232
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203837439
quote:
[ twitter ]
Kan dit soort gejammer even buiten het draadje blijven?
Op 't randje en erover.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:33:43 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203837441
quote:
We gaan eerst domme dingen doen en daarna lessen trekken voor de toekomst :') :|W
pi_203837442
quote:
[ twitter ]
Bedankt Alan
pi_203837444
twitter

Weet iemand wat deze NLAW's zijn? anti-tank?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:33:54 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Eigenlijk is het zo gek nog niet om onderdeel van Rusland te worden bedoel je?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:34:00 #237
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203837447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat kunnen ook individuele groepen zijn geweest natuurlijk. Maar als dit een reeks wordt, dan is het feest.
pi_203837451
Kiev lijkt nu volledig zonder stroom te zitten :{
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:34:18 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837452
quote:
[ twitter ]
Beetje lastig bewijzen dat dit bij Rusland vandaan komt...
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:34:20 #240
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203837453
quote:
[ twitter ]
Wie zegt dat dit bij Rusland weg komt?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_203837456
quote:
[ twitter ]
Het begint er zoetjesaan wel op te lijken
pi_203837458
Wanneer gaan ze nou accuut de wapenleveranties opvoeren aan de Oekraners??? Litouwen heeft wel weer anti-tankwapens geleverd, die snappen de urgentie en het gevaar.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_203837460
quote:
[ twitter ]
:{

Ik ga even snel naar de supermarkt.
Nieuw is niet altijd beter.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:25 #244
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837467
quote:

[..]
De gemiddelde Oekraner en zeker de gemiddeld Oekraense soldaat gaat echt niet bukken voor Putin. Doen alsof Zelensky dit voor eigen gewin doet is gewoon te onzinnig voor woorden. Lijkt wel alsof ik Thierry hoor.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:32 #245
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203837470
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

Anti-tank leert google mij. Gebruik het ook eens!
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:37 #246
364681 over_hedge
pi_203837472
quote:
[ twitter ]

https://letmegooglethat.com/?q=NLAW%27s+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:37 #247
367000 roos94
pi_203837473
Hoeveel % kans dat we de Russen straks hier door onze straten hebben rijden of zal dat niet gebeuren?
pi_203837474
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ga je ons ook nog vertellen welke fouten?
Oekrane met een strikje erom aan Poetin cadeau geven natuurlijk.
pi_203837476
quote:
[ twitter ]
Dat is het voordeel van cyberwarfare. Ga dat maar eens aantonen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:45 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203837478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef BEFEM het volgende:
Maar is beter dan helemaal niet gebruiken toch? Het luchtruim gaan ze toch niet in handen krijgen. Een wijs man zei ooit niet geschoten altijd mis.
Wat wil je er mee doen dan?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:46 #251
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203837479
quote:
[ twitter ]

Next generation Light Anti-tank Weapon
pi_203837482
quote:
[ twitter ]
Ik ga nog snel even tanken.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:35:55 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203837484
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:34 schreef Tjoent het volgende:
Kiev lijkt nu volledig zonder stroom te zitten :{
Goed voor het klimaat en de stikstof aldus Robje Jetten :P :+
pi_203837486
quote:

[..]
Dit is gewoon tijdrekken
quote:

[..]
Om hun eigen land te verdedigen

Dit laat wel zien dat west Europa verloren is. Mensen begrijpen niet eens meer wat vaderlandsliefde is
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203837493
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel % kans dat we de Russen straks hier door onze straten hebben rijden of zal dat niet gebeuren?
Gaat niet gebeuren
pi_203837494
quote:
[ twitter ]

Ja, anti-tank.
pi_203837498
quote:
[ twitter ]

Is je Google stuk?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/MBT_LAW
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:36:49 #258
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203837500
quote:
Is dit een serieus bedoelde vraag?
Op 't randje en erover.
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 20:37:01 #259
367000 roos94
pi_203837501
quote:
[ twitter ]
Wie is dit
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 20:37:11 #260
367000 roos94
pi_203837504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dit een serieus bedoelde vraag?
Ja
pi_203837505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat wil je er mee doen dan?
In ieder geval proberen om wat tanks te slopen toch? :D
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:37:16 #262
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203837507
quote:
0% Putin totaal niet genteresseerd in ons
Niet eens Nice to have aldus Halbe Zijlstra |:) _O- _O-
pi_203837509
quote:
Ok ok, beetje lui inderdaad :P
pi_203837511
quote:
[ twitter ]

Anti-tank wapen dat vanaf de schouder gelanceerd wordt.
pi_203837514
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Eigenlijk is het zo gek nog niet om onderdeel van Rusland te worden bedoel je?
Nou je zou een plan moeten bedenken voor de langere termijn. En dat had ie allang moeten doen.
Een meer geleide overname en dan vechten van binnenuit als een guerrilla intelligentie oorlog.
Wat nu gebeurt is het ergste wat burgers in die stad kan overkomen. En het enige perspectief is een Russisch doctoraal beleid.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 20:37:54 #266
367000 roos94
pi_203837519
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Open gewoon een centraal topic voor al je debiele vragen.
TR
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:37:58 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:03 #268
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837525
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja
Het antwoord is nee. We koppen eerder een nuke dan dat de Russen hier binnen rollen.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:06 #269
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203837526
quote:

[..]
LOL dat zegt iemand die uit Nederland komt ..... waar was ons koningshuis heen tot hier de oorlog uit brak ?
We mochten via de radio naar haar luisteren terwijl we de lichten uit moesten houden omdat de duitsers over vlogen ..

Voor mensen die de 2ww hebben mee gemaakt en die dit nu mee maken , hebben daar nu ehct wel moeite mee
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203837527
quote:
0,000875%
pi_203837530
quote:

[..]
Ja
100% dat er ergens wel 1 zal rijden. 0% dat het het Russische leger is.
Цой жив
pi_203837532
quote:
5%
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:35 #273
13456 AchJa
Shut up!!!
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:46 #274
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203837536
quote:

[..]
TR
Wil je de mods ook aan het lachen maken?
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203837542
quote:

[..]
Ja
Zo’n 0%. Ze moeten eerst door Polen en Duitsland en hebben nu al de handen vol aan alleen Oekrane.
pi_203837543
quote:

[..]
Ja
Voordat ze hier zijn, heeft Amerika heel zijn defensie macht hier naar toe gestuurd
pi_203837549
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar heb je andere middelen voor.
Hoe meer hoe beter. Als je ze in de schuur laat staan (als ze ze berhaupt nog hebben) heb je er helemaal niks aan natuurlijk.
pi_203837550
Hoeveel % kans dat wij over vijf jaar allemaal Russisch praten of zal dat niet gebeuren
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:39:47 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837552
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou je zou een plan moeten bedenken voor de langere termijn. En dat had ie allang moeten doen.
Een meer geleide overname en dan vechten van binnenuit als een guerrilla intelligentie oorlog.
Wat nu gebeurt is het ergste wat burgers in die stad kan overkomen. En het enige perspectief is een Russisch doctoraal beleid.
Ik denk niet dat jij een goede president zou zijn...
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:00 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203837557
quote:
Ook Rusland en Facebook met elkaar in conflict
Russische autoriteiten hebben socialmediaplatform Facebook opgedragen om te stoppen met onafhankelijke feitenchecks en het toevoegen van labels aan berichten van staatsmedia van Rusland. "We hebben dat geweigerd. Daarop kondigden ze aan het gebruik van onze diensten te beperken", schrijft het bedrijf in een reactie die Meta-vicepresident Nick Clegg op Twitter publiceerde.

De Russische toezichthouder heeft vervolgens beperkingen aangekondigd aan de toegang tot Facebook.

https://www.nu.nl/spannin(...)it-alle-scholen.html
_____
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:05 #281
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203837558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef Rambolin het volgende:
Rutte: gedachten en gebeden bij Zelensky, ‘een maat van mij’

Gisteren sprak Zelensky al via een videoverbinding met Europese leiders. Dat heeft op Rutte persoonlijk veel indruk gemaakt. Ook tijdens het telefoongesprek van vandaag was Rutte duidelijk dat de Oekraense leider op dat moment niet op een veilige plek was. "Nu realiseer ik me dat deze maat van mij, ik ken hem natuurlijk goed, persoonlijk bedreigd wordt." Hij zei daarbij dat hij niet zeker weet of hij de Oekraense leider ooit weer ziet.

Rutte wilde niet speculeren over hoe groot het gevaar voor Zelensky is, maar zei wel dat zijn gedachten en gebeden bij hem zijn en dat hij hem wil bijstaan. Daarbij benadrukte de premier dat die ondersteuning niet bestaat uit militair ingrijpen.

NOS
Mark, hef jezelf alsjeblieft op.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_203837559
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
Voordat ze hier zijn, heeft Amerika heel zijn defensie macht hier naar toe gestuurd
En iedereen 40- (?) Is opgeroepen? Mannen, vrouwen, trans, homo
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:08 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837560
quote:
[ twitter ]

Schijnbaar hebben ze er sinds 2021 al een stuk of 2000
pi_203837561
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
100% dat er ergens wel 1 zal rijden. 0% dat het het Russische leger is.
GRU zit ook gewoon in Nederland :+
pi_203837569
Om 9 uur gaat Steve weer streamen
Цой жив
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:35 #286
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203837570
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel % kans dat wij over vijf jaar allemaal Russisch praten of zal dat niet gebeuren
Die Russen komen Polen nog niet eens voorbij.
Op 't randje en erover.
pi_203837572
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik schat de kans hoger in dat we over 5 jaar allemaal licht geven in het donker dan dat we veroverd worden :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203837576
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Kan dit soort gejammer even buiten het draadje blijven?
We worden gebombardeerd met Oekrane/Rusland artikelen dat je geen tijd hebt voor andere conflicten?
pi_203837577
Als ik Oekrane was had ik opgegeven. Dit win je toch niet. Bespaar dan tenminste de levens van de burgers.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203837579
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
En iedereen 40- (?) Is opgeroepen? Mannen, vrouwen, trans, homo
Zal wel ja tegen die tijd
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:54 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203837580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Mark, hef jezelf alsjeblieft op.
Ja, dit is wel triestig :')
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:40:54 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203837581
quote:
40-45% ongeveer
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')