Dit is echt? Niet de speld?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Frans Timmermans: ‘Poetin wil de aandacht afleiden van zijn klimaatprobleem’
https://joop.bnnvara.nl/n(...)zijn-klimaatprobleem
![]()
![]()
Hij wordt ook 70 jaar dit jaar. Maar serieus dat de verkiezing in de VS tussen Biden en Trump ging was ook belachelijk voor een functie als dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja "weetje nog in 1914" etc. etc., lijkt wel een bejaarde
Deze vind ik wel goed:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is nu de beste blog met laatste gebeurtenissen? En dan bedoel ik geen Twitter onzin
Kom jij nu ook al met deze verouderde onzin?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit slaat ook echt nergens op.
www.liveuamap.com/enquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is nu de beste blog met laatste gebeurtenissen? En dan bedoel ik geen Twitter onzin
Dat was vanwege de koude oorlog. Amerikanen, Britten, Belgen, Nederlanders waren in Duitsland gestationeerd vanwege het rode gevaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef RetepV het volgende:
Oh, ok. Ik wist niet goed waar ik over praatte, dan. Ik dacht dat Duitsland voor vele jaren geen eigen leger mocht hebben, na WOII. Alleen een politionele macht (dwz. niet politie, maar iets als onze Marechaussee) van een beperkte grootte. En dat ze nog niet eens zo heel lang geleden eindelijk toestemming kregen om het te vergroten. Ook nog iets te maken met dat Amerika het aantal Amerikaanse soldaten in Duitsland zou verminderen.
Ik weet nog goed hoe ik in Frankfurt begin jaren '80 in het centrum regelmatig Amerikaanse soldaten.tegenkwam.
Ik ben benieuwd hoe het dan precies zit, want ik kon het niet snel vinden op Google.
Goed gecoördineerdequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja goed, dan heb je dus 3.4 miljoen goed gecoördineerde Russische soldaten tegen 10 miljoen soldaten die elkaar niet kunnen verstaan, en allemaal communicatieapparatuur die alleen met hun eigen commandopost in verbinding staan.
Uiteraard, dat lijkt me niet zo gek voor een land dat tot het uiterste wil gaan om zijn territorium te beschermen. Hoeveel Oekraïners zijn er ondertussen het land uitgevlucht? 100.000/200.000?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Momenteel wel beleid in Oekraïne.
Oh dit is uit januari, haha!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al met deze verouderde onzin?
Veel vertouwen geeft dat niet dat de wereld geleid wordt door mannetjes die weinig gezonde levensjaren meer te verliezen hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij wordt ook 70 jaar dit jaar. Maar serieus dat de verkiezing in de VS tussen Biden en Trump ging was ook belachelijk voor een functie als dat.
Hij heeft nog niet door dat door dat gelul van hem er landen in Europa zijn die afhankelijk zijn van Rusland? Het is ook niet alleen het gas oid voor je huis, ook bijvoorbeeld kunstmest komt vaak (deels) uit mother Russia.quote:
Joop.nl is toch net zoiets als de Speld?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit slaat ook echt nergens op.
Meer dan 50.000 Oekraïners zouden het land in de afgelopen twee dagen zijn ontvlucht, meldt persbureau AFP.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef BlaZ het volgende:
Uiteraard, dat lijkt me niet zo gek voor een land dat tot het uiterste wil gaan om zijn territorium te beschermen. Hoeveel Oekraïners zijn er ondertussen het land uitgevlucht? 100.000/200.000?
Deze Twitter account is behoorlijk betrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Nog meer onzin zelfs.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Joop.nl is toch net zoiets als de Speld?
Nu down, zal later nog eens checkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
www.liveuamap.com/en
Wel redelijk instabiel, maar goed overzicht van nieuwsberichten met locaties op de kaart en de staat van de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |