Hoe meer hoe beter. Als je ze in de schuur laat staan (als ze ze überhaupt nog hebben) heb je er helemaal niks aan natuurlijk.quote:
Ik denk niet dat jij een goede president zou zijn...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou je zou een plan moeten bedenken voor de langere termijn. En dat had ie allang moeten doen.
Een meer geleide overname en dan vechten van binnenuit als een guerrilla intelligentie oorlog.
Wat nu gebeurt is het ergste wat burgers in die stad kan overkomen. En het enige perspectief is een Russisch doctoraal beleid.
quote:Ook Rusland en Facebook met elkaar in conflict
Russische autoriteiten hebben socialmediaplatform Facebook opgedragen om te stoppen met onafhankelijke feitenchecks en het toevoegen van labels aan berichten van staatsmedia van Rusland. "We hebben dat geweigerd. Daarop kondigden ze aan het gebruik van onze diensten te beperken", schrijft het bedrijf in een reactie die Meta-vicepresident Nick Clegg op Twitter publiceerde.
De Russische toezichthouder heeft vervolgens beperkingen aangekondigd aan de toegang tot Facebook.
https://www.nu.nl/spannin(...)it-alle-scholen.html
Mark, hef jezelf alsjeblieft op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef Rambolin het volgende:
Rutte: gedachten en gebeden bij Zelensky, ‘een maat van mij’
Gisteren sprak Zelensky al via een videoverbinding met Europese leiders. Dat heeft op Rutte persoonlijk veel indruk gemaakt. Ook tijdens het telefoongesprek van vandaag was Rutte duidelijk dat de Oekraïense leider op dat moment niet op een veilige plek was. "Nu realiseer ik me dat deze maat van mij, ik ken hem natuurlijk goed, persoonlijk bedreigd wordt." Hij zei daarbij dat hij niet zeker weet of hij de Oekraïense leider ooit weer ziet.
Rutte wilde niet speculeren over hoe groot het gevaar voor Zelensky is, maar zei wel dat zijn gedachten en gebeden bij hem zijn en dat hij hem wil bijstaan. Daarbij benadrukte de premier dat die ondersteuning niet bestaat uit militair ingrijpen.
NOS
En iedereen 40- (?) Is opgeroepen? Mannen, vrouwen, trans, homoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voordat ze hier zijn, heeft Amerika heel zijn defensie macht hier naar toe gestuurd
Schijnbaar hebben ze er sinds 2021 al een stuk of 2000quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Weet iemand wat deze NLAW's zijn? anti-tank?
GRU zit ook gewoon in Nederlandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
100% dat er ergens wel 1 zal rijden. 0% dat het het Russische leger is.
Die Russen komen Polen nog niet eens voorbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel % kans dat wij over vijf jaar allemaal Russisch praten of zal dat niet gebeuren
Ik schat de kans hoger in dat we over 5 jaar allemaal licht geven in het donker dan dat we veroverd wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel % kans dat wij over vijf jaar allemaal Russisch praten of zal dat niet gebeuren
We worden gebombardeerd met Oekraïne/Rusland artikelen dat je geen tijd hebt voor andere conflicten?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kan dit soort gejammer even buiten het draadje blijven?
Zal wel ja tegen die tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
En iedereen 40- (?) Is opgeroepen? Mannen, vrouwen, trans, homo
Ja, dit is wel triestigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mark, hef jezelf alsjeblieft op.
40-45% ongeveerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel % kans dat we de Russen straks hier door onze straten hebben rijden of zal dat niet gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |