Ik geef de schuld (onterecht) aan het feit dat ik nog maar 10 minuten wakker was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo. En @Scrummie helemaal moeilijk doen.
Moeke heeft een condoleance van schoonzus. Durft misschien niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:28 schreef Oriente het volgende:
Zijn we klaar voor de storm des doods?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:28 schreef Oriente het volgende:
Zijn we klaar voor de storm des doods?
Soort zoekt soort dus ik gok @onlogischquote:
Arme Kaiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie afstand. Helaas al bijna weer klaar.
Buiten dat heeft ie een sympathieke en mooie zus.quote:
Ook pas vanaf een uur of 2 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
Het waait hier trouwens helemaal niet
Die storm is gewoon een, ja, mietje
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook pas vanaf een uur of 2 toch?
Als we maar niet beflikkert worden vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
Het waait hier trouwens helemaal niet
Die storm is gewoon een, ja, mietje
Ben wel benieuwd. Hoogtepunt nog wat later maar de Britjes verwachten 'het ergste in 30 jaar'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook pas vanaf een uur of 2 toch?
Dquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als we maar niet beflikkert worden vandaag.
Hoe is het met je koplamp?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
Moet ik straks nog naar de supermarkt ook
Met welke snack?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet vanavond patat, maar haal het wel op.
Mexicanogod.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mexicano sowieso, want die vind ik erg lekker. Ik twijfel nog over een tweede snack.
Ik zou gaan voor een lihanboutjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mexicano sowieso, want die vind ik erg lekker. Ik twijfel nog over een tweede snack.
Listen to Tijd met Jezus on Spotify. De Tijd met Jezus Podcast brengt je nieuwe inspiratie voor het volgen van Jezus in je dagelijkse leven. Dagelijks (om 5.00 uur) is er een Bijbelmoment om je te helpen luisteren naar de stem van de Heer in de stilte van de Jezusruimte. Elke dag een bijbelmoment van drie minuten. Met stilte. Omdat de stilte veelzeggend is. Regelmatig verschijnt hier ook een Preekpodcast met een preek die Jos Douma heeft gehouden. Ook verschijnt met enige regelmaat de Ommetje met Jezus Podcast: tijdens een wandeling van 20 minuten kun je op de manier van de lectio divina bezig zijn met een bijbelwoord. Dit podcastkanaal maakt onderdeel uit van de School voor Spiritualiteit. http://www.levenindekerk.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
Sinds kort luister ik ook naar podcasts dus kennen jullie een leuke podcast laat het mij maar weten
Dat is net zoiets als zeggen dat je films leuk vindt dus geef maar een tip. Welke onderwerpen vind je leuk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
Sinds kort luister ik ook naar podcasts dus kennen jullie een leuke podcast laat het mij maar weten
Ga je een boek schrijven?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Listen to Tijd met Jezus on Spotify. De Tijd met Jezus Podcast brengt je nieuwe inspiratie voor het volgen van Jezus in je dagelijkse leven. Dagelijks (om 5.00 uur) is er een Bijbelmoment om je te helpen luisteren naar de stem van de Heer in de stilte van de Jezusruimte. Elke dag een bijbelmoment van drie minuten. Met stilte. Omdat de stilte veelzeggend is. Regelmatig verschijnt hier ook een Preekpodcast met een preek die Jos Douma heeft gehouden. Ook verschijnt met enige regelmaat de Ommetje met Jezus Podcast: tijdens een wandeling van 20 minuten kun je op de manier van de lectio divina bezig zijn met een bijbelwoord. Dit podcastkanaal maakt onderdeel uit van de School voor Spiritualiteit. http://www.levenindekerk.nl
Listen to Tales from the Crypt: A Bitcoin Podcast on Spotify. Tales from the Crypt is a podcast hosted by Marty Bent about Bitcoin. Join Marty, Editor in Chief of "the best newsletter in Bitcoin", as he sits down to discuss Bitcoin with interesting people.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
God, de kerk, Rotterdam, de big five, marketing en Aziatische meiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je films leuk vindt dus geef maar een tip. Welke onderwerpen vind je leuk?
Vreemd, de voorspellingen zijn dat het pas vanaf 14:00 aan de kust begint dus misschien moet je je gewoon even wat beter inlezen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
Het waait hier overigens helemaal nog niet. Ik voel me besodemieterd.
Hopelijk verslik je je in je broodjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, de voorspellingen zijn dat het pas vanaf 14:00 aan de kust begint dus misschien moet je je gewoon even wat beter inlezen!
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in je broodje
Ja maar hij deed een beetje bijdehand tegen mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
We gaan bijna het weekend in en dan doe je zo tegen de zeer sympathieke user @:scrummie .
Lekker maat, pak mij aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in je broodje
En dat terwijl @Tjacka er niet isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Er hangt hier een homoseksueel sfeertje.
Eerlijk gezegd vergeet ik steeds dat dat zo isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En befbekje ook niet. Vind je het ook zo jammer dat befbekje hier niet meer post?
Wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En befbekje ook niet. Vind je het ook zo jammer dat befbekje hier niet meer post?
Dat motte hunnie weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Hoogtepunt nog wat later maar de Britjes verwachten 'het ergste in 30 jaar'.
En dat vinden die mannen ongetwijfeld heel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neuk vaker dan jou hoor stomme oetlul
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat vinden die mannen ongetwijfeld heel leuk.
ja mini-mus wilt graag hoger op en likt daarom het kontje van GGMMquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tjacka gaat als een ploeg van Peter Bosz de aanval in (en wordt eenvoudig afgestraft).
Zo dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mini-mus wilt graag hoger op en likt daarom het kontje van GGMM
maar daar moet je wel een hoger IQ voor hebben dan 55
hij is na tjacka pas ingesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?
Is dat de enige bezorgservice in die stad? Vast wel een andere die kansen ziet en hun bezorgers wel door laat werken.quote:
Receptje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
welke wedstrijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef aTypisch het volgende:
maar niks kwaads over tjacka
hij heeft ooit kaartjes voor mij geregeld
pics ter beoordelingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.quote:
Hemels voer, echt waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Makkelijker kan bijna niet en het smaakt heerlijk!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager
bij de AH:quote:
Vegaslagerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
Geloof er niks van.quote:vegetarische-slager-speckjes-gerookt
Ik moet al overgeven alleen door de naam.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en ik ben hier bijzonder enthousiast over.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en ik ben hier bijzonder enthousiast over.
Dat wil je toch niet als stukje bacon bij je uitsmijter man?quote:SOJA en TARWE basistructuur 56% (water, SOJA-EIWIT, TARWEGLUTEN, aardappeleiwit, aardappelzetmeel), water, plantaardige oliën (zonnebloemolie, raapzaad), HAVERVEZELS, zout, verdikkingsmiddel (methylcellulose), geleermiddel (verwerkt eucheumawier, konjacgom), gistextract, dextrose, aardappelzetmeel, voedingszuur (melkzuur), natuurlijke aroma's, rookaroma, kleurstof (paprika-extract), zoete aardappelconcentraat, radijsconcentraat.
Bevat Soja, Tarwe, Havervezels, Radijs
Ik vond vegetarische saucijzenbroodjes sowieso beter dan gewone saucijzenbroodjes (in ieder geval bij de Spar van de uni) omdat ze niet zo belachelijk vet zijn. Maar over het algemeen was dat wel de uitzondering ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer per ongeluk een vegetarisch saucijzenbroodje gekocht en die was eigenlijk best lekker
Toch voelde ik me vies daarna
Hoe meer het een brei aan vlees is wat ook vooral leunt op kruiden, hoe makkelijker na te maken neem ik aan. Hoewel ze een rookworst niet zo goed konden doen zag ik laatst aan de hand van vieze gezichten van personen die het testten op tv.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer per ongeluk een vegetarisch saucijzenbroodje gekocht en die was eigenlijk best lekker
Toch voelde ik me vies daarna
tonijngodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een salade met:
spinazie
ijsbergsla
avocado
paprika
tomaten
cottage cheese
tonijn
Ter info.
Geen vegetarische tonijn @:gurneyisbestoke
Zeker bij een uitsmijtertje zijn er talloze alternatieven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin was een tijdje vegetarisch, maar dan maak je toch gewoon gerechten waar je geen nepvlees voor nodig hebt?
zeker als je ziet wat je dan eigenlijk zit te eten
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tonijngod
uit blik of vers?
tonijn uit blik heeft mijn leven/budget gered toen ik nog een arme student was
Persoonlijk heb ik dit een stuk liever dan conserveermiddelen. Zie het probleem sowieso niet echt, zolang het maar goed te kanen is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Dat wil je toch niet als stukje bacon bij je uitsmijter man?
Overbodige laatste zin, anders stond er wel een extra c in tonijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een salade met:
spinazie
ijsbergsla
avocado
paprika
tomaten
cottage cheese
tonijn
Ter info.
Geen vegetarische tonijn @:gurneyisbestoke
Vegarookworst is ze nog niet echt goed gelukt nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe meer het een brei aan vlees is wat ook vooral leunt op kruiden, hoe makkelijker na te maken neem ik aan. Hoewel ze een rookworst niet zo goed konden doen zag ik laatst aan de hand van vieze gezichten van personen die het testten op tv.
Blik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tonijngod
uit blik of vers?
tonijn uit blik heeft mijn leven/budget gered toen ik nog een arme student was
Gewoon de kans op een leven ontnomen van die lieve kuikentjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso vind ik eieren eten met vegetarisch spek zo'n beetje het toppunt van hypocrisie maar dit geheel terzijde.
Met eieren eten is weinig mis, zowel qua dierenleed als milieu. Ligt wel aan welke eieren je koopt maar ach, ben er eens achterna gegaan en die van Rondeel zijn prima. Vind dat echt geen vergelijking met (supermarkt)vlees.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso vind ik eieren eten met vegetarisch spek zo'n beetje het toppunt van hypocrisie maar dit geheel terzijde.
In de straatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik heb vanmiddag 3 gekookte eitjes gegeten met alleen een beetje zout
vers gelegd door kippen in de straat
kipgoden
Zijn ze gelegd door vegetarische kippen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik heb vanmiddag 3 gekookte eitjes gegeten met alleen een beetje zout
vers gelegd door kippen in de straat
kipgoden
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met eieren eten is weinig mis, zowel qua dierenleed als milieu. Ligt wel aan welke eieren je koopt maar ach, ben er eens achterna gegaan en die van Rondeel zijn prima. Vind dat echt geen vergelijking met (supermarkt)vlees.
101.000 kijkersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie @:onlogisch en ik gaan dit kijken
een bedrijf diequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.Mijn vader heeft gewerkt als chauffeur voor een bedrijf die eieren vervoerde dus ik weet wel beter.
Ik hoop eigenlijk dat het een beetje meevalt, ik was van plan om bij mijn ouders te gaan eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we allemaal zin in DE STORM DES DOODS?
En ook daar zitten verschillen tussen. Die van Rondeel zijn in principe prima gelukkig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.Mijn vader heeft gewerkt als chauffeur voor een bedrijf die eieren vervoerde dus ik weet wel beter.
Waarom zou ik defensief reageren op het feit dat jij vegetarisch bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ook daar zitten verschillen tussen. Die van Rondeel zijn in principe prima gelukkig.
Verder hoef ik het voor mijzelf niet goed te praten aangezien je mij altijd op mijn hypocrisie kunt wijzen met hoeveel ik vlieg, en je hoeft ook niet defensief te reageren hoor.
was van de week ook een (Duitse?) boot, dat zag er ook niet heel fijn uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zat net even te kijken ja, man wat wiebelig.
Ja klopt, dat zag ik ook. Volgens mij zat er ook iemand vlak bij het raam waar die golf ineens doorheen brak. RIP.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
was van de week ook een (Duitse?) boot, dat zag er ook niet heel fijn uit.
Ik ben geen vegetariër of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik defensief moeten reageren op het feit dat jij vegetarisch bent?
De naam van deze storm staat mij niet aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zag ik ook. Volgens mij zat er ook iemand vlak bij het raam waar die golf ineens doorheen brak. RIP.
Zo even badmintonnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we allemaal zin in DE STORM DES DOODS?
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariër of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.
Verder vind ik de directe reflex om mensen die een keer een vegetarisch product kopen/lekker vinden op hun hypocrisie te wijzen een vorm van defensief gedrag ja.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De naam van deze storm staat mij niet aan.
Nee het is een vrouwennaam. Kutvrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg steeds Eugene maar dat is het niet.
Ik heb geen geluid, ging ie er nou weer vandoor?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Piloot van de A380 van Qatar is een mietje. @:Caland
Ja doorstart en rondje maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, ging ie er nou weer vandoor?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is Eunice vernoemd naar een meteoroloog
Ik weet ook een andere meteoroloog wiens naam met een E start, bonuspunten als je kan raden welk effect hij heeft bedacht @:caland
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is Eunice vernoemd naar een meteoroloog
Ik weet ook een andere meteoroloog wiens naam met een E start, bonuspunten als je kan raden welk effect hij heeft bedacht @:caland
En zelf maar pang pang roepenquote:Nederland gaat militaire goederen leveren aan Oekraïne. Dat heeft het kabinet besloten in de ministerraad. Het gaat om scherpschuttersgeweren met munitie, gevechtshelmen, scherfvesten, radars en detectoren voor het opsporen van grondmijnen en zeemijnen.
Graag jouw mening over de vegetarische slager, als marketing expert.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
I.v.m. De storm lunch ik wat later @:ggmm excuus
Ik ga nu eten
mooi, daar ben ik blij mee.quote:
Zo dan!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mooi, daar ben ik blij mee.
sommige users mogen van mij vanaf 14 uur gewoon lekker buiten blijven
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
I.v.m. De storm lunch ik wat later @:ggmm excuus
Ik ga nu eten
App je even als je weer thuis bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU naar de supermarkt
#levenophetrandje
In het vondelpark?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mooi, daar ben ik blij mee.
sommige users mogen van mij vanaf 14 uur gewoon lekker buiten blijven
Ik vind het een hartstikke goede beweging dat er meer mensen komen die bewuster omgaan met wat ze eten en waar dat eten vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariër of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.
Verder vind ik de directe reflex om mensen die een keer een vegetarisch product kopen/lekker vinden op hun hypocrisie te wijzen een vorm van defensief gedrag ja.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: bij een goede storm horen doden.
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU naar de supermarkt
#levenophetrandje
kan je ook naar amsterdam zuidoost komen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkel
Ja maar waarom dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je ook naar amsterdam zuidoost komen hoor
Hoe gaat het met je vogels?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkel
Erg goedquote:
Ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of naja kon* stikt er van de dieren
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien
Gaat godzijdank goed. Twee dagen niet gegeten en gedronken en best veel overgegeven maar daarna ging het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Haags, hoe gaat het met je kat?
Op Heathrow nog niet, dat is een prima YouTubekanaaltje met die storm.quote:
Prima vermaak jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op Heathrow nog niet, dat is een prima YouTubekanaaltje met die storm.
Nog wel altijd dikker dan dat schrale beest van @GGMM ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat godzijdank goed. Twee dagen niet gegeten en gedronken en best veel overgegeven maar daarna ging het weer
Zorg dan dat je Kenji binnen houdt. Anders heeft hij een GROOT probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens HEEL HARD te waaien
@:lenny_leonard @:zipportal
Hij heet Benji vuile klootzakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zorg dan dat je Kenji binnen houdt. Anders heeft hij een GROOT probleem.
Nee onmogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog wel altijd dikker dan dat schrale beest van @:ggmm ?
Oh, sorry hoor. Eén letter verkeerd en meneer is meteen weer helemaal boos.quote:
Hoe zou jij het vinden als ik jou Benny noem?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor. Eén letter verkeerd en meneer is meteen weer helemaal boos.
Gelukkig is het bijna weekend.
Beter dan Benno.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik jou Benny noem?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benny Lquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zin in vanavond? Zullen winderige potjes worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Beetje wind hier nu met wat regen.
Al wel een vlaggenmast omgewaaid in de tuin hier.
Einde live-storm-verslag Eunice in de regio Twente.
Ja op zich wel zin in een haxball potje. Maar ik maak het niet te laat!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zin in vanavond? Zullen winderige potjes worden!
Sowieso eens met 22:00 jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja op zich wel zin in een haxball potje. Maar ik maak het niet te laat!
Dus graag 22:00 @:Coco
Gewoon aan die hond van Disney denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik ga het proberen te onthouden, Renee.
Hier stormt het wel flink nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Beetje wind hier nu met wat regen.
Al wel een vlaggenmast omgewaaid in de tuin hier.
Einde live-storm-verslag Eunice in de regio Twente.
Hij moet toch wat nieuws bedenken nu dat boomergriepje op zijn laatste benen loopt.quote:
Ja, jij in De Rijp toch?quote:
Hij begint ook steeds meer een psychopatenkop te krijgen.quote:
Inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In gun Robert een omgevallen boom in zijn nek.
Normaal zou ik zeggen : 'nou zeg' maar een omgevallen boom in zijn nek vind ik nog mild.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij begint ook steeds meer een psychopatenkop te krijgen.
Dat krijg je ervan als je een stuk tentdoek als dak gebruikt.quote:
Alcohol is een harddrug brotherquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
#Mooiweerarchitectquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een stuk tentdoek als dak gebruikt.
Ik hoop dat hij vandaag lekker een strandwandeling in Scheveningen gaat makenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nicequote:
Viandel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een kipburgerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En mijn kipburger dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede tip. Net als de tip van @:Caland
Ik neem hem mee in mijn overweging.
Een berehap, dat is hemels voer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shoarmaroll.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede tip. Net als de tip van @:Caland en @:GGMM
Ik neem hem mee in mijn overweging.
Neem ik ook mee. (in de overweging, niet van de snackbar) (of nouja, misschien wel van de snackbar als daar de keuze op valt) (haha)quote:
We zijn erg benieuwd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neem ik ook mee. (in de overweging, niet van de snackbar) (of nouja, misschien wel van de snackbar als daar de keuze op valt) (haha)
Ik heb hier een vraag over. Neem jij een broodje kipburger of een losse kipburger?quote:
Met een broodje natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraag over. Neem jij een broodje kipburger of een losse kipburger?
Een broodje bij de friet vind ik wat overdreven @:atypisch , maar een losse kipburger hoor ik eigenlijk ook nooit. Kun je ook beter een kipcorn nemen want die is handzamer.
Met alle respect Niels, maar neem dan gewoon een gehaktbal speciaal. Dat is toch veel lekkerder?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een berehap, dat is hemels voer.
[ afbeelding ]
Kipcornquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Ja gvd, ik neem gewoon alles in overweging, ik ga niet op iedereen persoonlijk reageren. Ben pipo de clown niet!
Maak gewoon een poll aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Ja gvd, ik neem gewoon alles in overweging, ik ga niet op iedereen persoonlijk reageren. Ben pipo de clown niet!
Ik kan een burger nooit los zien van een broodje of het nou een kipburger of iets anders is. Ik weet dat het niet zo is, maar bij een burger HOORT een broodje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraag over. Neem jij een broodje kipburger of een losse kipburger?
Een broodje bij de friet vind ik wat overdreven @:atypisch , maar een losse kipburger hoor ik eigenlijk ook nooit. Kun je ook beter een kipcorn nemen want die is handzamer.
Een gehaktbal speciaal zegt me niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect Niels, maar neem dan gewoon een gehaktbal speciaal. Dat is toch veel lekkerder?
Ik kan niet zo goed tegen witte broodjes. Dan weet je dat, mocht je dat ooit gevraagd worden.quote:
Eigenlijk geen discussie over mogelijk, tenzij je zo'n snackbar hebt met ranzige pindasaus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een berehap, dat is hemels voer.
[ afbeelding ]
Een gehaktbal met uien, warme currysaus en eventueel mayo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een gehaktbal speciaal zegt me niks.
Nee, dat lijkt me niet in de buurt komen van een berehap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een gehaktbal met uien, warme currysaus en eventueel mayo.
Het lijkt me dat je dat ook zelf had kunnen uitdokteren.
Net als Netflixquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie heeft behalve mij iedereen een reactie gegeven.
Dat scheelt ze een tientje in de maand, dat soort bedrijven zijn dieven van hun eigen portemonnee!quote:
Niet waar, AFCNIels ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie heeft behalve mij iedereen een reactie gegeven.
Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet in de buurt komen van een berehap.
En terecht. Wat een cultuurbarbaar is dat zeg.quote:
En dan te bedenken dat er, laten we ze maar even mensen noemen, mosterd bij een gehaktbal doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een gehaktbal met uien, warme currysaus en eventueel mayo.
Het lijkt me dat je dat ook zelf had kunnen uitdokteren.
Op een echte berehap zit natuurlijk satésaus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).
Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Mosterd is lekker en een gehaktbal is lekker, maar dat is niet de ideale combinatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er, laten we ze maar even mensen noemen, mosterd bij een gehaktbal doen.
Precies. En als dat er niet is twee pompjes mayo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosterd is lekker en een gehaktbal is lekker, maar dat is niet de ideale combinatie.
Gehaktbal het beste met satésaus.
Precies!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gehaktbal het beste met satésaus.
RIP @JanCeesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies. En als dat er niet is twee pompjes mayo.
Pindasaus bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op een echte berehap zit natuurlijk satésaus.
Een van mijn favoriete users als het aankwam op meltdowns.quote:
Op welke plaats sta ik in dat lijstje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete users als het aankwam op meltdowns.
Zullen zijn WCrollen al op zijn?quote:
Jij hebt toch helemaal geen meltdownsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke plaats sta ik in dat lijstje?
Die heeft alvast duizenden euro's aan boodschappen ingeslagen voor storm Eunice.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen zijn WCrollen al op zijn?
Ik kan me nog wel enkele haxball meltdowns herinneren van @JR-Style-93quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen meltdowns
Hoe hoog zou @:chevycaprice staan?
Ik heb daar geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel enkele haxball meltdowns herinneren van @:JR-Style-93
Daar schrok iedereen heel erg van.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels wat jij net postte is toch een bereklauw
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).
Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Volgens mij melt jij alleen down als het Ajax betreft en iemand daar een ongenuanceerde mening over heeft toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke plaats sta ik in dat lijstje?
Dat is een plant waar je extreme aids van krijgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels wat jij net postte is toch een bereklauw
TomaatGenot, gewoon erbij doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:48 schreef KingRoland het volgende:
patatje oorlog is voor mij prima @:jr-style-93 hoef niet per se die andere snacks. als ik naar de turk ga broodje doner alle erop en eraan, alleen geen tomaat
Ik vraag me wel af waarom ik dat ben blijven spelen ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel enkele haxball meltdowns herinneren van @:JR-Style-93
Daar schrok iedereen heel erg van.
Dat valt nog wel mee de laatste tijd eigenlijk, maar in de 'De Boer'-jaren was dat vast vaker het geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij melt jij alleen down als het Ajax betreft en iemand daar een ongenuanceerde mening over heeft toch?
Omdat je toch wel een van de betere spitsen bent (als je in the zone bent)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TomaatGenot, gewoon erbij doen.
Ik kan het je ook aanraden om er een keer satésaus bij te gooien, best een leuke sensatie.
[..]
Ik vraag me wel af waarom ik dat ben blijven spelen ja.
Ik kom zelden in het Vondelpark dus geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:08 schreef KingRoland het volgende:
stadsdeel zuid koloniseert heel het vondelpark terwijl een deel toch van oud-west is.
@:karina
hoe red jij jezelf in de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom zelden in het Vondelpark dus geen idee
met welke speler zou je hem willen vergelijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat je toch wel een van de betere spitsen bent (als je in the zone bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |