Vegarookworst is ze nog niet echt goed gelukt nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe meer het een brei aan vlees is wat ook vooral leunt op kruiden, hoe makkelijker na te maken neem ik aan. Hoewel ze een rookworst niet zo goed konden doen zag ik laatst aan de hand van vieze gezichten van personen die het testten op tv.
Blik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tonijngod
uit blik of vers?
tonijn uit blik heeft mijn leven/budget gered toen ik nog een arme student was
Gewoon de kans op een leven ontnomen van die lieve kuikentjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso vind ik eieren eten met vegetarisch spek zo'n beetje het toppunt van hypocrisie maar dit geheel terzijde.
Met eieren eten is weinig mis, zowel qua dierenleed als milieu. Ligt wel aan welke eieren je koopt maar ach, ben er eens achterna gegaan en die van Rondeel zijn prima. Vind dat echt geen vergelijking met (supermarkt)vlees.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso vind ik eieren eten met vegetarisch spek zo'n beetje het toppunt van hypocrisie maar dit geheel terzijde.
In de straatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik heb vanmiddag 3 gekookte eitjes gegeten met alleen een beetje zout
vers gelegd door kippen in de straat
kipgoden
Zijn ze gelegd door vegetarische kippen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik heb vanmiddag 3 gekookte eitjes gegeten met alleen een beetje zout
vers gelegd door kippen in de straat
kipgoden
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met eieren eten is weinig mis, zowel qua dierenleed als milieu. Ligt wel aan welke eieren je koopt maar ach, ben er eens achterna gegaan en die van Rondeel zijn prima. Vind dat echt geen vergelijking met (supermarkt)vlees.
101.000 kijkersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie @:onlogisch en ik gaan dit kijken
een bedrijf diequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.Mijn vader heeft gewerkt als chauffeur voor een bedrijf die eieren vervoerde dus ik weet wel beter.
Ik hoop eigenlijk dat het een beetje meevalt, ik was van plan om bij mijn ouders te gaan eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we allemaal zin in DE STORM DES DOODS?
En ook daar zitten verschillen tussen. Die van Rondeel zijn in principe prima gelukkig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf maar goed kunt praten.Mijn vader heeft gewerkt als chauffeur voor een bedrijf die eieren vervoerde dus ik weet wel beter.
Waarom zou ik defensief reageren op het feit dat jij vegetarisch bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ook daar zitten verschillen tussen. Die van Rondeel zijn in principe prima gelukkig.
Verder hoef ik het voor mijzelf niet goed te praten aangezien je mij altijd op mijn hypocrisie kunt wijzen met hoeveel ik vlieg, en je hoeft ook niet defensief te reageren hoor.
was van de week ook een (Duitse?) boot, dat zag er ook niet heel fijn uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zat net even te kijken ja, man wat wiebelig.
Ja klopt, dat zag ik ook. Volgens mij zat er ook iemand vlak bij het raam waar die golf ineens doorheen brak. RIP.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
was van de week ook een (Duitse?) boot, dat zag er ook niet heel fijn uit.
Ik ben geen vegetariėr of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik defensief moeten reageren op het feit dat jij vegetarisch bent?
De naam van deze storm staat mij niet aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zag ik ook. Volgens mij zat er ook iemand vlak bij het raam waar die golf ineens doorheen brak. RIP.
Zo even badmintonnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we allemaal zin in DE STORM DES DOODS?
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariėr of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.
Verder vind ik de directe reflex om mensen die een keer een vegetarisch product kopen/lekker vinden op hun hypocrisie te wijzen een vorm van defensief gedrag ja.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De naam van deze storm staat mij niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |