Ik moet al overgeven alleen door de naam.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en ik ben hier bijzonder enthousiast over.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en ik ben hier bijzonder enthousiast over.
Dat wil je toch niet als stukje bacon bij je uitsmijter man?quote:SOJA en TARWE basistructuur 56% (water, SOJA-EIWIT, TARWEGLUTEN, aardappeleiwit, aardappelzetmeel), water, plantaardige oliën (zonnebloemolie, raapzaad), HAVERVEZELS, zout, verdikkingsmiddel (methylcellulose), geleermiddel (verwerkt eucheumawier, konjacgom), gistextract, dextrose, aardappelzetmeel, voedingszuur (melkzuur), natuurlijke aroma's, rookaroma, kleurstof (paprika-extract), zoete aardappelconcentraat, radijsconcentraat.
Bevat Soja, Tarwe, Havervezels, Radijs
Ik vond vegetarische saucijzenbroodjes sowieso beter dan gewone saucijzenbroodjes (in ieder geval bij de Spar van de uni) omdat ze niet zo belachelijk vet zijn. Maar over het algemeen was dat wel de uitzondering ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer per ongeluk een vegetarisch saucijzenbroodje gekocht en die was eigenlijk best lekker
Toch voelde ik me vies daarna
Hoe meer het een brei aan vlees is wat ook vooral leunt op kruiden, hoe makkelijker na te maken neem ik aan. Hoewel ze een rookworst niet zo goed konden doen zag ik laatst aan de hand van vieze gezichten van personen die het testten op tv.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer per ongeluk een vegetarisch saucijzenbroodje gekocht en die was eigenlijk best lekker
Toch voelde ik me vies daarna
tonijngodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een salade met:
spinazie
ijsbergsla
avocado
paprika
tomaten
cottage cheese
tonijn
Ter info.
Geen vegetarische tonijn @:gurneyisbestoke
Zeker bij een uitsmijtertje zijn er talloze alternatieven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin was een tijdje vegetarisch, maar dan maak je toch gewoon gerechten waar je geen nepvlees voor nodig hebt?
zeker als je ziet wat je dan eigenlijk zit te eten
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tonijngod
uit blik of vers?
tonijn uit blik heeft mijn leven/budget gered toen ik nog een arme student was
Persoonlijk heb ik dit een stuk liever dan conserveermiddelen. Zie het probleem sowieso niet echt, zolang het maar goed te kanen is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Dat wil je toch niet als stukje bacon bij je uitsmijter man?
Overbodige laatste zin, anders stond er wel een extra c in tonijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet nu een salade met:
spinazie
ijsbergsla
avocado
paprika
tomaten
cottage cheese
tonijn
Ter info.
Geen vegetarische tonijn @:gurneyisbestoke
| Forum Opties | |
|---|---|