Zo dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mini-mus wilt graag hoger op en likt daarom het kontje van GGMM
maar daar moet je wel een hoger IQ voor hebben dan 55
hij is na tjacka pas ingesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?
Is dat de enige bezorgservice in die stad? Vast wel een andere die kansen ziet en hun bezorgers wel door laat werken.quote:
Receptje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
welke wedstrijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef aTypisch het volgende:
maar niks kwaads over tjacka
hij heeft ooit kaartjes voor mij geregeld
pics ter beoordelingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.quote:
Hemels voer, echt waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Makkelijker kan bijna niet en het smaakt heerlijk!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager
bij de AH:quote:
Vegaslagerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
Geloof er niks van.quote:vegetarische-slager-speckjes-gerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |