Listen to Tijd met Jezus on Spotify. De Tijd met Jezus Podcast brengt je nieuwe inspiratie voor het volgen van Jezus in je dagelijkse leven. Dagelijks (om 5.00 uur) is er een Bijbelmoment om je te helpen luisteren naar de stem van de Heer in de stilte van de Jezusruimte. Elke dag een bijbelmoment van drie minuten. Met stilte. Omdat de stilte veelzeggend is. Regelmatig verschijnt hier ook een Preekpodcast met een preek die Jos Douma heeft gehouden. Ook verschijnt met enige regelmaat de Ommetje met Jezus Podcast: tijdens een wandeling van 20 minuten kun je op de manier van de lectio divina bezig zijn met een bijbelwoord. Dit podcastkanaal maakt onderdeel uit van de School voor Spiritualiteit. http://www.levenindekerk.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
Sinds kort luister ik ook naar podcasts dus kennen jullie een leuke podcast laat het mij maar weten
Dat is net zoiets als zeggen dat je films leuk vindt dus geef maar een tip. Welke onderwerpen vind je leuk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
Sinds kort luister ik ook naar podcasts dus kennen jullie een leuke podcast laat het mij maar weten
Ga je een boek schrijven?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Listen to Tijd met Jezus on Spotify. De Tijd met Jezus Podcast brengt je nieuwe inspiratie voor het volgen van Jezus in je dagelijkse leven. Dagelijks (om 5.00 uur) is er een Bijbelmoment om je te helpen luisteren naar de stem van de Heer in de stilte van de Jezusruimte. Elke dag een bijbelmoment van drie minuten. Met stilte. Omdat de stilte veelzeggend is. Regelmatig verschijnt hier ook een Preekpodcast met een preek die Jos Douma heeft gehouden. Ook verschijnt met enige regelmaat de Ommetje met Jezus Podcast: tijdens een wandeling van 20 minuten kun je op de manier van de lectio divina bezig zijn met een bijbelwoord. Dit podcastkanaal maakt onderdeel uit van de School voor Spiritualiteit. http://www.levenindekerk.nl
Listen to Tales from the Crypt: A Bitcoin Podcast on Spotify. Tales from the Crypt is a podcast hosted by Marty Bent about Bitcoin. Join Marty, Editor in Chief of "the best newsletter in Bitcoin", as he sits down to discuss Bitcoin with interesting people.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef KingRoland het volgende:
God, de kerk, Rotterdam, de big five, marketing en Aziatische meiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je films leuk vindt dus geef maar een tip. Welke onderwerpen vind je leuk?
Vreemd, de voorspellingen zijn dat het pas vanaf 14:00 aan de kust begint dus misschien moet je je gewoon even wat beter inlezen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
Het waait hier overigens helemaal nog niet. Ik voel me besodemieterd.
Hopelijk verslik je je in je broodjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, de voorspellingen zijn dat het pas vanaf 14:00 aan de kust begint dus misschien moet je je gewoon even wat beter inlezen!
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in je broodje
Ja maar hij deed een beetje bijdehand tegen mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
We gaan bijna het weekend in en dan doe je zo tegen de zeer sympathieke user @:scrummie .
Lekker maat, pak mij aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verslik je je in je broodje
En dat terwijl @Tjacka er niet isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Er hangt hier een homoseksueel sfeertje.
Eerlijk gezegd vergeet ik steeds dat dat zo isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En befbekje ook niet. Vind je het ook zo jammer dat befbekje hier niet meer post?
Wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En befbekje ook niet. Vind je het ook zo jammer dat befbekje hier niet meer post?
Dat motte hunnie weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Hoogtepunt nog wat later maar de Britjes verwachten 'het ergste in 30 jaar'.
En dat vinden die mannen ongetwijfeld heel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neuk vaker dan jou hoor stomme oetlul
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat vinden die mannen ongetwijfeld heel leuk.
ja mini-mus wilt graag hoger op en likt daarom het kontje van GGMMquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tjacka gaat als een ploeg van Peter Bosz de aanval in (en wordt eenvoudig afgestraft).
Zo dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je vader geniet elke dag van mijn 13cm
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mini-mus wilt graag hoger op en likt daarom het kontje van GGMM
maar daar moet je wel een hoger IQ voor hebben dan 55
hij is na tjacka pas ingesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze die grens verhoogd nadat jij eruit bent gegooid?
Is dat de enige bezorgservice in die stad? Vast wel een andere die kansen ziet en hun bezorgers wel door laat werken.quote:
Receptje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
welke wedstrijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef aTypisch het volgende:
maar niks kwaads over tjacka
hij heeft ooit kaartjes voor mij geregeld
pics ter beoordelingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf zojuist een van mijn befaamde uitsmijters gebakken
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.quote:
Hemels voer, echt waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Makkelijker kan bijna niet en het smaakt heerlijk!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager, maar kan natuurlijk ook met echte spek!) neer in de pan en laat die bakken in olijfolie, vervolgens doe ik er drie eieren in. De dooiers prik ik op een gegeven moment door, en ik kruid het met zout, peper, italiaanse kruiden, paprikapoeder en chilivlokken.
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik leg vier reepjes spek (liefst van de vegaslager
bij de AH:quote:
Vegaslagerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de AH:
SOJASTRUCTUUR 84% (water, SOJA-EIWIT), natuurlijk aroma (bevat SELDERIJ), zonnebloemolie, zout, dextrose, alcoholazijn, zoete aardappel concentraat, rookaroma, rode bietextract, vitamine B12.
https://www.ah.nl/product(...)ger-speckjes-gerookt
hardop gelachen
Geloof er niks van.quote:vegetarische-slager-speckjes-gerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |