Nog wel altijd dikker dan dat schrale beest van @GGMM ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat godzijdank goed. Twee dagen niet gegeten en gedronken en best veel overgegeven maar daarna ging het weer
Zorg dan dat je Kenji binnen houdt. Anders heeft hij een GROOT probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens HEEL HARD te waaien
@:lenny_leonard @:zipportal
Hij heet Benji vuile klootzakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zorg dan dat je Kenji binnen houdt. Anders heeft hij een GROOT probleem.
Nee onmogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog wel altijd dikker dan dat schrale beest van @:ggmm ?
Oh, sorry hoor. Eén letter verkeerd en meneer is meteen weer helemaal boos.quote:
Hoe zou jij het vinden als ik jou Benny noem?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor. Eén letter verkeerd en meneer is meteen weer helemaal boos.
Gelukkig is het bijna weekend.
Beter dan Benno.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik jou Benny noem?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benny Lquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zin in vanavond? Zullen winderige potjes worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Beetje wind hier nu met wat regen.
Al wel een vlaggenmast omgewaaid in de tuin hier.
Einde live-storm-verslag Eunice in de regio Twente.
Ja op zich wel zin in een haxball potje. Maar ik maak het niet te laat!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zin in vanavond? Zullen winderige potjes worden!
Sowieso eens met 22:00 jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja op zich wel zin in een haxball potje. Maar ik maak het niet te laat!
Dus graag 22:00 @:Coco
Gewoon aan die hond van Disney denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik ga het proberen te onthouden, Renee.
Hier stormt het wel flink nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Beetje wind hier nu met wat regen.
Al wel een vlaggenmast omgewaaid in de tuin hier.
Einde live-storm-verslag Eunice in de regio Twente.
Hij moet toch wat nieuws bedenken nu dat boomergriepje op zijn laatste benen loopt.quote:
Ja, jij in De Rijp toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |