Ik vind het een hartstikke goede beweging dat er meer mensen komen die bewuster omgaan met wat ze eten en waar dat eten vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariër of vegan ofzo, ik koop alleen liever geen vlees meer in de supermarkt. Zeker in restaurants of op vakantie eet ik vaak genoeg lekker vlees.
Verder vind ik de directe reflex om mensen die een keer een vegetarisch product kopen/lekker vinden op hun hypocrisie te wijzen een vorm van defensief gedrag ja.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: bij een goede storm horen doden.
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU naar de supermarkt
#levenophetrandje
kan je ook naar amsterdam zuidoost komen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkel
Ja maar waarom dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je ook naar amsterdam zuidoost komen hoor
Hoe gaat het met je vogels?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een tripje naar de dierenwinkel
Erg goedquote:
Ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of naja kon* stikt er van de dieren
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien
Gaat godzijdank goed. Twee dagen niet gegeten en gedronken en best veel overgegeven maar daarna ging het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Haags, hoe gaat het met je kat?
Op Heathrow nog niet, dat is een prima YouTubekanaaltje met die storm.quote:
Prima vermaak jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op Heathrow nog niet, dat is een prima YouTubekanaaltje met die storm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |