Nee het is een vrouwennaam. Kutvrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg steeds Eugene maar dat is het niet.
Ik heb geen geluid, ging ie er nou weer vandoor?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Piloot van de A380 van Qatar is een mietje. @:Caland
Ja doorstart en rondje maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, ging ie er nou weer vandoor?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is Eunice vernoemd naar een meteoroloog
Ik weet ook een andere meteoroloog wiens naam met een E start, bonuspunten als je kan raden welk effect hij heeft bedacht @:caland
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazili met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is Eunice vernoemd naar een meteoroloog
Ik weet ook een andere meteoroloog wiens naam met een E start, bonuspunten als je kan raden welk effect hij heeft bedacht @:caland
En zelf maar pang pang roepenquote:Nederland gaat militaire goederen leveren aan Oekrane. Dat heeft het kabinet besloten in de ministerraad. Het gaat om scherpschuttersgeweren met munitie, gevechtshelmen, scherfvesten, radars en detectoren voor het opsporen van grondmijnen en zeemijnen.
Graag jouw mening over de vegetarische slager, als marketing expert.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
I.v.m. De storm lunch ik wat later @:ggmm excuus
Ik ga nu eten
mooi, daar ben ik blij mee.quote:
Zo dan!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mooi, daar ben ik blij mee.
sommige users mogen van mij vanaf 14 uur gewoon lekker buiten blijven
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
I.v.m. De storm lunch ik wat later @:ggmm excuus
Ik ga nu eten
App je even als je weer thuis bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU naar de supermarkt
#levenophetrandje
In het vondelpark?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mooi, daar ben ik blij mee.
sommige users mogen van mij vanaf 14 uur gewoon lekker buiten blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |