Hij begint ook steeds meer een psychopatenkop te krijgen.quote:
Inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In gun Robert een omgevallen boom in zijn nek.
Normaal zou ik zeggen : 'nou zeg' maar een omgevallen boom in zijn nek vind ik nog mild.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij begint ook steeds meer een psychopatenkop te krijgen.
Dat krijg je ervan als je een stuk tentdoek als dak gebruikt.quote:
Alcohol is een harddrug brotherquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
#Mooiweerarchitectquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een stuk tentdoek als dak gebruikt.
Ik hoop dat hij vandaag lekker een strandwandeling in Scheveningen gaat makenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nicequote:
Viandel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mexicano sowieso, want die vind ik erg lekker. Ik twijfel nog over een tweede snack.
Een kipburgerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mexicano sowieso, want die vind ik erg lekker. Ik twijfel nog over een tweede snack.
En mijn kipburger dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede tip. Net als de tip van @:Caland
Ik neem hem mee in mijn overweging.
Een berehap, dat is hemels voer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shoarmaroll.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede tip. Net als de tip van @:Caland en @:GGMM
Ik neem hem mee in mijn overweging.
Neem ik ook mee. (in de overweging, niet van de snackbar) (of nouja, misschien wel van de snackbar als daar de keuze op valt) (haha)quote:
We zijn erg benieuwd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neem ik ook mee. (in de overweging, niet van de snackbar) (of nouja, misschien wel van de snackbar als daar de keuze op valt) (haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |