SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja hè? Vreselijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is zo irritantik word dan altijd bloednerveus als zo iets gebeurd.
Waarmee we korte maar krachtige zinnen gaan gebruikenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef Meke het volgende:
Wel ongezellig qua gesprekken, en hoge druk voor input voor nieuwe TT's.
Hoewel je dan het gesprek ook wel in je in TT kunt voeren, een soort Twitter wordt het dan qua tekens
Niet die van jouw toch ? Anders krijg je weer een TTquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verjaardag was gezellig. Nu tijd om te gaan slapen. Morgen weer een belangrijke competitiewedstrijd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week had ik m'n verjaardag voor familie gevierd en vandaag voor vrienden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet die van jouw toch ? Anders krijg je weer een TT
Ik weet nu al dat dat seizoen beter wordt dan in Nederlandquote:
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Zal ik weer het licht uitdoen of heeft er iemand nog dienst?
Ik gok dat dat @Strani was. Die heeft net zijn booster opgehaald. Dan doe je vreemde dingen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.
Heb net zitten kijken naar iemand die roomijs probeerde te frituren in een airfryer.
Oh, dat zou dan zomaar kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gok dat dat @:strani was. Die heeft net zijn booster opgehaald. Dan doe je vreemde dingen.
En waarom ook niet? Zeker als je het een leuk programma vindt, 1:00 's nachts is een prima tijd en weinig kans om tijdens het kijken gestoord te worden door telefoon of deurbel.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:53 schreef NailQueen het volgende:
Ga ik om 1.00 uur 's nachts nog WIDM terugkijken?
Jazeker!
(Maar ik vind het een enorm saai seizoen)
Ik heb door San Remo kunnen oefenenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Zeker als je het een leuk programma vindt, 1:00 's nachts is een prima tijd en weinig kans om tijdens het kijken gestoord te worden door telefoon of deurbel.
San Remo is voor veel dingen een goede oefening.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb door San Remo kunnen oefenen
Ik heb nog niet zo'n zin in slapen.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Midden in de nacht de mol gekeken![]()
Kan ik nu veilig het licht uitdoen?
Net nu er iemand binnenkomt?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik was hier de hele tijd al.quote:
Heb jij met mij de mol gekeken?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was hier de hele tijd al.
Ik had vanavond een verjaardag, pas net gekeken ookquote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Niet dat ik weet.quote:
Goedenavond.quote:
Uit alle hoeken en gatenquote:Op zondag 13 februari 2022 02:11 schreef NailQueen het volgende:
En ik maar denken dat hier niemand was
Ik hoop niet dat jij irl een kroegbaas bent.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:11 schreef NailQueen het volgende:
En ik maar denken dat hier niemand was
Nah da's gezelligquote:Op zondag 13 februari 2022 02:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou het is goed met jullie. Ik ga naar bed!
Pff, tijd is relatief en zo.quote:
True true welquote:Op zondag 13 februari 2022 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, tijd is relatief en zo.
Nacht is het als ik slaap, avond is voordat ik ga slapen, ochtend is nadat ik geslapen heb.
NEEquote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Als er nog gestapt moet worden weet ik niet of ik meega hoor, ik zit hier eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een nacht kunt stappen met de boys dan met een nagelkoningin
Ah kijk, nog meer volk.quote:
Soms hoef je niks te zeggen om een goed gesprek te hebben.quote:
Ja, ik ben net thuisquote:
De wijsheid van de vandaagquote:Op zondag 13 februari 2022 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Soms hoef je niks te zeggen om een goed gesprek te hebben.
Ik vertrouw jou!quote:Op zondag 13 februari 2022 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet beloven.
Dit is een grote verantwoordelijkheid Bill! Ik ga er vanuit dat jij dat kunt!quote:Op zondag 13 februari 2022 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Roger en Epiales zijn er ook nog! Die kan je niet in het donker laten zitten.
Dank je wel, gisteren ook al mijn kleine teen gestoten hier toen Koen ineens het laatste licht uit bleek te hebben gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Roger en Epiales zijn er ook nog! Die kan je niet in het donker laten zitten.
Dat is mij dus ook al een keer overkomen! Energie besparen is belangrijk, maar het moet niet ten koste gaan van onze tenen.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je wel, gisteren ook al mijn kleine teen gestoten hier toen Koen ineens het laatste licht uit bleek te hebben gedaan.
Precies, helemaal mijn idee.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is mij dus ook al een keer overkomen! Energie besparen is belangrijk, maar het moet niet ten koste gaan van onze tenen.
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, helemaal mijn idee.
Ik denk dan toch dat ik maar eens ga kijken voor bewegingssensors, dat zou alles een stuk makkelijker maken.
Ja, komt goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDat denk ik ook. Doe jij het licht straks uit? Dan kan ik nu lekker naar bed toe.
quote:
Inderdaadquote:
En, lukte dat?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.
Heb net zitten kijken naar iemand die roomijs probeerde te frituren in een airfryer.
Was ook al overgeschakeld naar Eurosport want hij riep al dingen als dat het goud niet meer kon ontgaan, Klabo straks makkelijk de Rus gaat inhalen etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
Heb een uur de NOS-commentator een knappe Noor op horen hypen, wint hij helemaal niet. Anti-climax.
Ja toen hij ineens van 58 seconden naar 40 ging dacht ik nog even, oh hij heeft gelijk. Maar dit was achteraf allemaal wat overdreven.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ook al overgeschakeld naar Eurosport want hij riep al dingen als dat het goud niet meer kon ontgaan, Klabo straks makkelijk de Rus gaat inhalen etc.
NOS jinxgoden.
Verrassend genoeg lagen de problemen niet waar je ze zou verwachten.quote:
Jaquote:
Dat is heel irritant inderdaad, alsof je het niet zou kunnen.quote:Hij komt gewoon uit zichzelf![]()
Altijd als we met iets bezig zijn, staat hij weer op de stoep![]()
Hij neemt dan mijn werk over en ik kan de catering doen
Dat herken ik wel ja, als ik weet dat ik er op een bepaalde tijd uit moet slaap ik ook slecht.quote:Op zondag 13 februari 2022 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb weer eens zo'n nacht gehad dat ik me niet wil verslapen en dus heel slecht slaap.![]()
Over ongeveer een uur gaat mijn wekker.
Ga jij ook al haar naam op je rug tatoeëren?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het contactformulier van een tattooshop ingevuld.
@:Meke
Ik ook nietquote:
De stresssssssquote:
Dat jij nou @Em31 groot op je borstkas heb laten zetten betekent niet dat iedereen zo ondoordacht is.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij ook al haar naam op je rug tatoeëren?
JAAAA ZO TROTS OP JEquote:Op zondag 13 februari 2022 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het contactformulier van een tattooshop ingevuld.
@:Meke
Weten we zeker dat het Em is en niet dat meisje uit de Ring?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat jij nou @:Em31 groot op je borstkas heb laten zetten betekent niet dat iedereen zo ondoordacht is.
Hoe kom jij aan deze foto van mijquote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het Em is en niet dat meisje uit de Ring?![]()
[ afbeelding ]
Zo ik wist niet wat ik zagquote:Op zondag 13 februari 2022 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dit de mooiste medaille, wat er verder ook nog gebeurt. En die Velzeboer, holy shit, dat is echt een supertalent. Die wint hier gewoon de race voor Nederland.
Ach, als het maar smaakt en er goed uit ziet, is het geen probleem toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
Had gisterenavond eiwitten over, dus dacht maak meringue, en dan vandaag gevulde meringue maken:
https://rutgerbakt.nl/fri(...)de-meringues-recept/
Kom ik er vandaag achter dat ik gisteren de poedersuiker vergeten benmaar de meringues zien er goed uit en smaken prima.
Ja, dat wel gewoon. Uiteindelijk met 6-2 gewonnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, als ik weet dat ik er op een bepaalde tijd uit moet slaap ik ook slecht.
Je had je wekker wel bijtijds gezet voor een zondag trouwensik was nog even in slaap gevallen gelukkig.
Neequote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, als het maar smaakt en er goed uit ziet, is het geen probleem toch?
Wij dames hebben weer goud ja. Jullie mannen niet!quote:Op zondag 13 februari 2022 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben weer goud, hoorde ik.
Maar om er dan toch nog een lekker gerecht van te maken is óók een prestatiequote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee
Vond het wel grappig, want van de drie ingrediënten eentje missen is wel een prestatie
Dat ookquote:Op zondag 13 februari 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar om er dan toch nog een lekker gerecht van te maken is óók een prestatie
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef Em31 het volgende:
Al dat sport kijken is steeds wel vermoeiend he, vooral als er shorttrack is.
Die sporters weten niet hoe zwaar wij het hebben.
Meneer Sjors zegt dan altijd: is toch fijn??quote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is heel irritant inderdaad, alsof je het niet zou kunnen.
Hier gaan ze op je huid zitten en bemoeien hoe je iets zou moeten doen
@Roger_Epialesquote:Op zondag 13 februari 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft vannacht het licht uit gedaan?
Ik, @BillDauterive wilde graag naar bed en ik bleef nog even hangen bij die roomijsfrituurdert.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft vannacht het licht uit gedaan?
Ik voel mij verbonden met de dames.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij dames hebben weer goud ja. Jullie mannen niet!
Zoiets had ik van haar echt totaal niet verwacht.quote:
Ik neem die zoon niks kwalijk. Met zo'n moeder is je opvoeding bij voorbaat gedoemd te mislukkenquote:
Sowieso best veel favorieten die het waar kunnen maken, ook wel mooi.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef blackswangreen het volgende:
Gelukkig won Takagi niet. Erin Jackson reed echt helemaal op eigen kracht, daar valt niks op af te dingen.
Ja, nu wil ook weten wie dat is!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik, @:BillDauterive wilde graag naar bed en ik bleef nog even hangen bij die roomijsfrituurdert.
En het herhalenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef Em31 het volgende:
Commentatoren slaan nu wel een beetje door met al die verhalen
Nou dat was het 'm ja, hoe vaak kun je hetzelfde zeggen. En dan Erben Wennemars die het nog een keer herhaaltquote:
Eh, een Canadees geloof ik, of een Amerikaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, nu wil ook weten wie dat is!
Dat doet hij zelfs in een zin dat ie woorden herhaalt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat was het 'm ja, hoe vaak kun je hetzelfde zeggen. En dan Erben Wennemars die het nog een keer herhaalt
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doet hij zelfs in een zin dat ie woorden herhaalt.
Zijn vast kinderen van Glennis Gracequote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef Momo het volgende:
Pfff... net een paar jochies hier van een jaar of 8 die probeerde Frits de Haas te schoppen.Waarom zijn kinderen zo kut?
Hier was er ook zo'n groepje. Hebben ze een bal en op het moment dat er een auto aankomt trappen zie de bal de straat op.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef Momo het volgende:
Pfff... net een paar jochies hier van een jaar of 8 die probeerde Frits de Haas te schoppen.Waarom zijn kinderen zo kut?
Hij zit nu juist een aanval te plannen op de mensheid.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:13 schreef Momo het volgende:
Frits zit weer rustig te eten gewoon voor de ingang gelukkig. Dus zijn vertrouwen in de mensheid is nog niet zo laag.
Wat je zegt is dat hij beter zo snel mogelijk de pan in gaat?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zit nu juist een aanval te plannen op de mensheid.
Ben jij stiekem vader van een aantal 8-jarigen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je zegt is dat hij beter zo snel mogelijk de pan in gaat?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben jij stiekem vader van een aantal 8-jarigen?
Achter een struikje zitten en het geluid van een boerenkool nadoen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.![]()
Daarbij had ik ze dan wel een efficiëntere manier geleerd om een haas te bemachtigen.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter een struikje zitten en het geluid van een boerenkool nadoen?
Dat is voor jou het standaard antwoord op de vraag wat er met een haas moet gebeuren,quote:Op zondag 13 februari 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je zegt is dat hij beter zo snel mogelijk de pan in gaat?
Dit kan ik idd niet ontkennen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor jou het standaard antwoord op de vraag wat er met een haas moet gebeuren,
Hee Summerquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:
Even een update over Senna mijn dementerend hondje. De laatste weken alleen maar met haar bezig geweest, wanhopig werd ik ervan. De dierenarts sprak al over afscheid nemen maar dat wilde ik nog niet, dus op het internet aan het zoeken gegaan. En kwam positieve berichten tegen over gebruik van CBD bij huisdieren
En sinds een paar weken geef ik haar de CBD olie, juist ja aan de wieten in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!
Oh ja ik heb ook een truitje voor haar gehaakt, eigenlijk vond ik dat truitjes en jasjes gedoe altijd zo overdreven, maar ze vindt het heerlijk, geeft haar waarschijnlijk ook wat troost en bescherming! Kortom ze is bijna 15 jaar maar kan zo, op een leuke manier nog wel wat jaartjes mee![ afbeelding ]
Fijn,opvallend dat zoiets zo goed kan helpen, hoor ook goede verhalen van bekenden die het gebruikt hebben voor hun eigen klachten (reuma etc.).quote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:
Even een update over Senna mijn dementerend hondje. De laatste weken alleen maar met haar bezig geweest, wanhopig werd ik ervan. De dierenarts sprak al over afscheid nemen maar dat wilde ik nog niet, dus op het internet aan het zoeken gegaan. En kwam positieve berichten tegen over gebruik van CBD bij huisdieren
En sinds een paar weken geef ik haar de CBD olie, juist ja aan de wieten in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!
Oh ja ik heb ook een truitje voor haar gehaakt, eigenlijk vond ik dat truitjes en jasjes gedoe altijd zo overdreven, maar ze vindt het heerlijk, geeft haar waarschijnlijk ook wat troost en bescherming! Kortom ze is bijna 15 jaar maar kan zo, op een leuke manier nog wel wat jaartjes mee![ afbeelding ]
Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragenquote:
Een kandidaat voor de gemeenteraad in Amsterdam had zich ook al teruggetrokken.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragen
quote:Volt-kandidaat trekt zich terug wegens oude affaire rond seksistische roman
Nog anderhalve maand tot de gemeenteraadsverkiezingen en de eerste Amsterdamse kandidaat heeft zich teruggetrokken: Martin Gravelotte van de nieuwe partij Volt. Een zeventien jaar oude affaire op het stadhuis heeft hem in de staart gebeten. Na vragen van Het Parool besloot hij de eer aan zichzelf te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef H_T het volgende:
@:ESF1Gamer Hier staat vast een pan op de kookplaat, ben jij al aan het stoven geslagen?
Wat voor dier er ook bij jou woont, het is sowieso een geluksvogelquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:
Geen idee, ik kreeg het toevallig net door, de antwoorden zullen de komende tijd wel komen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragen
Dat is waar. Er zijn ook een heleboel users verdwenen hier.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit kan ik idd niet ontkennen.
En niet alleen met hazen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Nederlands tintje aan de V500m medaille
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Er zijn ook een heleboel users verdwenen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Oké blijkbaar wordt het niet gewaardeerd als je levensgroot Em31 op je rug laat tattoeëren dus ik heb 'm laten aanpassen. Nu is het een vliegtuig.
Een helicopter.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.
Het is deze geworden uiteindelijk, die bleek perfect over Em heen te passen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.
Prima. Ziet er ook wel lekker vrolijk uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is deze geworden uiteindelijk, die bleek perfect over Em heen te passen.
[ afbeelding ]
Ja daarom, eigenlijk was dat hele gedeelte van het gezicht al zo hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Ziet er ook wel lekker vrolijk uit.
Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:
LUUK DE JONG BESTE DE JONG HIJ DOET HET WEER!
Nou die toevoeging aan de naam klopt wel, gezien hoeveel er in Nederland van zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!
Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapjequote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!
Ik wist niet eens dat hij kon zingen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:
Die jongen is voor Heracles hè, daar zit gewoon een hele hoop woede en frustratie achter.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapje
Hoe meer, hoe beter, toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapje
Niet aan me oma lapjes, niet aan me oma!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe meer, hoe beter, toch?
Ik bedoel, er is maar een De Jong slechter, die heeft het gepresteerd voor een kwart een landverrader als afstammeling te krijgen
Ik was uitermate content met het resultaat van dit weekend! Er is zowaar nog een kans dat ze niet bij de laatste drie gaan eindigen dit waardeloze seizoen!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen is voor Heracles hè, daar zit gewoon een hele hoop woede en frustratie achter.
Ik was ook wel te spreken over de 5-0 van Ajax vandaagquote:Op zondag 13 februari 2022 23:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was uitermate content met het resultaat van dit weekend! Er is zowaar nog een kans dat ze niet bij de laatste drie gaan eindigen dit waardeloze seizoen!
Ik ook!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was ook wel te spreken over de 5-0 van Ajax vandaag
Ok, vandaag ook nog iets of echt alleen morgen?quote:
Mijn hoofd zat ff in verkeerde tijdzonequote:Op zondag 13 februari 2022 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, vandaag ook nog iets of echt alleen morgen?
Maar dit is niet zo handig nee, in deze tijd denk je ook meteen aan iets seksueels.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Volt:
[ twitter ]
Partij zelf zegt nog helemaal niets verder:
[ twitter ]
Ze hebben daar blijkbaar nog niet door dat zo'n nietszeggend statement alleen maar zorgt voor onrust
En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* loopt de SC binnen en doet het licht weer aan, en daarna het nachtlampje uit
Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.
Dan had je nog steeds het licht nodig gehadquote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.
Bureaulamp staat hier nu ook nog aan inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je nog steeds het licht nodig gehad
quote:
Hè bahquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Mogguh. Heb nog steeds veel buikpijn. Niet alleen bij de galblaas maar ook in zij en darmen. Ondanks de pijnstillers.
Ik ga ook (naast de pijnstillers van de huisarts) cbd olie proberen, heb ik ook nog in huis. Met dank aan@summer52 voor het idee![]()
Als ik me niet beter ga voelen moet ik maar weer bellen
Ikzelf welquote:Op maandag 14 februari 2022 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hè bah![]()
Hebben ze nog aan een blindedarmontsteking gedacht?
.... en dan nu met bijlage!quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.
Snowboarden. Dus we hebben nu 2 finalesquote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport hij beoefend, maar naar de finale gaan is altijd
Ik maak deze fout 80% van de keren dat ik een mail opstel waar dit in staat en in 20% van die keren vergeet ik het ook te controleren en verstuur ik dus daadwerkelijk de mail zonder bijlagequote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.
Ik vind paarrijden zo mooiquote:Op maandag 14 februari 2022 10:32 schreef Yesse het volgende:
Overigens dat kunstschaatsen is zo knapWat die mensen op een schaats kunnen kan ik nog niet eens zonder schaatsen aan
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:
Ik heb sowieso al vrij weinig met jurysporten eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel ontzettend knap trouwens wat ze doen. Maar ik snap niks van hoe de score werkt en zo dus dan hoeft het voor mij al niet
Nee hoor, ik vind andere sporten ook geweldig, langebaanschaatsen, schorttrack, skiën en snowboarden met drie keer over de kop enzo. Geen idee hoe het heetquote:Op maandag 14 februari 2022 10:45 schreef Strani het volgende:
Alle mannen zitten te wachten op andere sporten terwijl alle vrouwen zitten te zwijmelen bij het kunstschaatsen
Ik ook niet, maar ik kijk gewoon naar het dansen/schaatsen zelfquote:Op maandag 14 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel ontzettend knap trouwens wat ze doen. Maar ik snap niks van hoe de score werkt en zo dus dan hoeft het voor mij al niet
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al vrij weinig met jurysporten eigenlijk.
Ik vind het dan nog wel leuk om naar te kijken maar dan moet ik geen favoriet hebben want dan vind ik het altijd oneerlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.
Sowieso bewonderenswaardig. Wat voor een Epke Zonderland een driedubbele sprong is, staat voor mij qua moeilijkheidsgraad gelijk aan 's morgens opstaan uit bed.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog wel leuk om naar te kijken maar dan moet ik geen favoriet hebben want dan vind ik het altijd oneerlijkMaar om naar te kijken vind ik dan wel weer interessant
HIJ STAAT IK STA EN HET IS ONGEKENDquote:Op maandag 14 februari 2022 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij turnen mis ik het commentaar van Hans van Zetten.
Met veel turnoefeningen is het nog wel enigszins duidelijk waarom de ene sprong als moeilijker beoordeeld wordt dan de andere en anders kan je het altijd nog aan @Moira vragen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is altijd gedoe mee en als kijker snap je er niks van. Met turnen is dat net zo, heb ik ook niet zo veel mee.
Ja da's ook waarquote:Op maandag 14 februari 2022 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met veel turnoefeningen is het nog wel enigszins duidelijk waarom de ene sprong als moeilijker beoordeeld wordt dan de andere en anders kan je het altijd nog aan @:moira vragen.![]()
Bij iets als kunstschaatsen vind ik dat allemaal toch wat lastiger.
Alweer. Februari is wel de harde wind maandquote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef Momo het volgende:
Vrijdag is er wel kans op een goede storm in Nederland
[ afbeelding ]
Sokken zijn óók spannendquote:Op maandag 14 februari 2022 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om maar te laten zien hoe spannend die sport is praten de commentators bij curling over sokken.
Ik weet dat wij het de laatste tijd verrassend vaak niet oneens zijn over dingen, maar hier ga ik toch tegen je in.quote:
Zelfs die met streepjes niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat wij het de laatste tijd verrassend vaak niet oneens zijn over dingen, maar hier ga ik toch tegen je in.
Sokken zijn alles behalve spannend.
Vooral die met streepjes niet.quote:
Ik vind appels toch al niet spannend, laat staan appels op sokken.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heel spannende sokken!
Sokken met sushi en sokken met appeltjes!
Bohhhquote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heel spannende sokken!
Sokken met sushi en sokken met appeltjes!
Appels zijn extreem spannend! Altijd als je er eentje ziet, weer die vrees of iemand hem binnen gehoorafstand gaat opknagenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind appels toch al niet spannend, laat staan appels op sokken.
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snapquote:Op maandag 14 februari 2022 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om maar te laten zien hoe spannend die sport is praten de commentators bij curling over sokken.
Daar heb ik niet zo'n last van als ik appels zie.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Appels zijn extreem spannend! Altijd als je er eentje ziet, weer die vrees of iemand hem binnen gehoorafstand gaat opknagen
In de basis probeer je jouw stenen zo dicht mogelijk bij het midden van de cirkel te leggen en de stenen van de ander eruit te houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snap![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's ook waar
Ik vind sowieso dat we @:Moira vaker dingen zouden moeten vragen, het orakel dat het is
Ik doe tegenwoordig eerst de bijlage, dan de mail en als laatste pas het adres. Dan kan je de mail niet te vroeg versturenquote:Op maandag 14 februari 2022 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Snowboarden. Dus we hebben nu 2 finales(zowel bij de mannen als de vrouwen)Overigens zal het niet tot een medaille leiden want beiden zijn 11e geworden. Maar dan nog. Voor Nederland wel een goed resultaat
[..]
Ik maak deze fout 80% van de keren dat ik een mail opstel waar dit in staat en in 20% van die keren vergeet ik het ook te controleren en verstuur ik dus daadwerkelijk de mail zonder bijlage
Eens kijken: Lieve Moira, moet ik vandaag zwarte sokken aandoen of blauwe?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:20 schreef Moira het volgende:
[..]Of je dan echt van m’n antwoorden uit gaat is op eigen risico hoor!
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef Momo het volgende:
Vrijdag is er wel kans op een goede storm in Nederland
[ afbeelding ]
Blauwequote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens kijken: Lieve Moira, moet ik vandaag zwarte sokken aandoen of blauwe?
Oh dan moet ik nieuwe sokken pakkenquote:
Het team dat een steen het dichtst bij het midden (het huis) heeft liggen aan het eind van een reeks stenen scoort een punt voor elke steen die zij dichter bij het midden hebben liggen dan de dichtstbijzijnde steen van de verliezer. Daar kan je voor zorgen door jouw stenen heel voorzichtig vlakbij het midden te krijgen of stenen van de tegenstander opzij te rammen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snap![]()
Ik woon sinds een jaartje op 5 hoog op het westen, niet ver van de kust. Laatst vloog ook van alles over mijn balkon, plantenbakken nog vol met planten, zelfs zware metalen stoel bewoog. Nu maar alles gewoon naar binnen zetten.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoor
Dat is die serie waarmee ze bezig zijn, over de tweede era, toch?quote:
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoor
Nou niet door de bouwer van dit huisquote:Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.
Niet, heb je van veel dingen last?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou niet door de bouwer van dit huis
Hij stáát nog wel!quote:
Hoe gaat het met de verbouwing?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou niet door de bouwer van dit huis
Het feit dat die toren, ondanks alles, nog steeds staat is toch wel een teken van vakmanschap zou ik willen zeggen.quote:
Die verbaast zich over alles wat staat, zelfs een turner die staat kan hij amper bevatten.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans van Zetten verbaast zich er telkens weer over
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, heb je van veel dingen last?
Ja die heb ik door. Maar ik denk dan soms: hier kan je geen verschil meer in maken of die andere ploeg kan nog genoeg en dan geven de commentatoren aan dat alles nog mogelijk is. En dan zie ik wel dat ik geen curler benquote:Op maandag 14 februari 2022 12:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het team dat een steen het dichtst bij het midden (het huis) heeft liggen aan het eind van een reeks stenen scoort een punt voor elke steen die zij dichter bij het midden hebben liggen dan de dichtstbijzijnde steen van de verliezer. Daar kan je voor zorgen door jouw stenen heel voorzichtig vlakbij het midden te krijgen of stenen van de tegenstander opzij te rammen.
Wow dat is wel heel bijzonder. Ik hoop maar dat het huis blijft staanquote:Op maandag 14 februari 2022 12:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.
Dus dat wordt wel een leuk levensprojectje om steeds wat verder in te komen
Maar het is al sinds 1916 een familiehuis, mijn overgrootouders (en vader) zijn er gestorven, mijn opa is er geboren. Dus dan neem je de gebreken maar op de koop toe
Is nog niet echt sprake van, ik ‘huur’ het nu van mijn moeder (die was nog 50% eigenaar en de 50% van mn vader hebben m’n zus en ik geerfd). Dus tot we het kunnen kopen en een bouwdepot erop kunnen krijgen is er nog niet echt doekoe voor iets dat grootschalig genoeg is om het ‘verbouwing’ te noemenquote:
Oh ja, dat loopt dan allemaal wel een beetje achter op de huidige tijd, maar het zijn niet echt dingen waar een storm veel aan gaat verslechteren. Misschien dat veel regen een ding wordt voor dat vocht in de muren, dat is wel een ding om even achter te komen waar dat precies vandaan komt.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.
Dus dat wordt wel een leuk levensprojectje om steeds wat verder in te komen
Maar het is al sinds 1916 een familiehuis, mijn overgrootouders (en vader) zijn er gestorven, mijn opa is er geboren. Dus dan neem je de gebreken maar op de koop toe
Vorig jaar is bij een hevige storm het boeibord van het dak gevlogen, da’s dan wel spannend omdat met 1 windvlaag dan alle dakpannen van je dak af waaien. Maar die is er wel weer aardig stevig opgeschroefdquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, dat loopt dan allemaal wel een beetje achter op de huidige tijd, maar het zijn niet echt dingen waar een storm veel aan gaat verslechteren. Misschien dat veel regen een ding wordt voor dat vocht in de muren, dat is wel een ding om even achter te komen waar dat precies vandaan komt.![]()
Maar wel mooi dat het al zo lang in de familie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |