Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Oké blijkbaar wordt het niet gewaardeerd als je levensgroot Em31 op je rug laat tattoeëren dus ik heb 'm laten aanpassen. Nu is het een vliegtuig.

Een helicopter.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.

Het is deze geworden uiteindelijk, die bleek perfect over Em heen te passen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een vliegtuig? Want je hebt heel veel verschillende soorten en maten.

Prima. Ziet er ook wel lekker vrolijk uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is deze geworden uiteindelijk, die bleek perfect over Em heen te passen.
[ afbeelding ]

Ja daarom, eigenlijk was dat hele gedeelte van het gezicht al zo hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Ziet er ook wel lekker vrolijk uit.

Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:
LUUK DE JONG BESTE DE JONG HIJ DOET HET WEER!

Nou die toevoeging aan de naam klopt wel, gezien hoeveel er in Nederland van zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!

Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapjequote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet dat je flink bent afgezakt als topclub wanneer je het van Luuk de fucking Jong met hebben!

Ik wist niet eens dat hij kon zingen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:

Die jongen is voor Heracles hè, daar zit gewoon een hele hoop woede en frustratie achter.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapje

Hoe meer, hoe beter, toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat hebben wij hier afgesproken over Luuk de Jong-haat Hamlapje

Niet aan me oma lapjes, niet aan me oma!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe meer, hoe beter, toch?
Ik bedoel, er is maar een De Jong slechter, die heeft het gepresteerd voor een kwart een landverrader als afstammeling te krijgen

Ik was uitermate content met het resultaat van dit weekend! Er is zowaar nog een kans dat ze niet bij de laatste drie gaan eindigen dit waardeloze seizoen!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen is voor Heracles hè, daar zit gewoon een hele hoop woede en frustratie achter.

Ik was ook wel te spreken over de 5-0 van Ajax vandaagquote:Op zondag 13 februari 2022 23:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was uitermate content met het resultaat van dit weekend! Er is zowaar nog een kans dat ze niet bij de laatste drie gaan eindigen dit waardeloze seizoen!

Ik ook!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was ook wel te spreken over de 5-0 van Ajax vandaag

Ok, vandaag ook nog iets of echt alleen morgen?quote:

Mijn hoofd zat ff in verkeerde tijdzonequote:Op zondag 13 februari 2022 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, vandaag ook nog iets of echt alleen morgen?

Maar dit is niet zo handig nee, in deze tijd denk je ook meteen aan iets seksueels.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Volt:
[ twitter ]
Partij zelf zegt nog helemaal niets verder:
[ twitter ]
Ze hebben daar blijkbaar nog niet door dat zo'n nietszeggend statement alleen maar zorgt voor onrust

En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* loopt de SC binnen en doet het licht weer aan, en daarna het nachtlampje uit

Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.

Dan had je nog steeds het licht nodig gehadquote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.

Bureaulamp staat hier nu ook nog aan inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je nog steeds het licht nodig gehad

quote:

Hè bahquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Mogguh. Heb nog steeds veel buikpijn. Niet alleen bij de galblaas maar ook in zij en darmen. Ondanks de pijnstillers.
Ik ga ook (naast de pijnstillers van de huisarts) cbd olie proberen, heb ik ook nog in huis. Met dank aan@summer52 voor het idee
Als ik me niet beter ga voelen moet ik maar weer bellen

Ikzelf welquote:Op maandag 14 februari 2022 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hè bah
Hebben ze nog aan een blindedarmontsteking gedacht?
 maar de huisarts heeft daar gevoeld en daar lag niet de oorzaak volgens haar. En ik vermoed dat ik dan ook wel hogere onstekingswaarden gehad zou hebben. Ze waren nu licht verhoogd maar nog steeds laag.
 maar de huisarts heeft daar gevoeld en daar lag niet de oorzaak volgens haar. En ik vermoed dat ik dan ook wel hogere onstekingswaarden gehad zou hebben. Ze waren nu licht verhoogd maar nog steeds laag.

.... en dan nu met bijlage!quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.

Snowboarden. Dus we hebben nu 2 finalesquote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport hij beoefend, maar naar de finale gaan is altijd
 (zowel bij de mannen als de vrouwen)Overigens zal het niet tot een medaille leiden want beiden zijn 11e geworden. Maar dan nog. Voor Nederland wel een goed resultaat
 (zowel bij de mannen als de vrouwen)Overigens zal het niet tot een medaille leiden want beiden zijn 11e geworden. Maar dan nog. Voor Nederland wel een goed resultaat  
 Ik maak deze fout 80% van de keren dat ik een mail opstel waar dit in staat en in 20% van die keren vergeet ik het ook te controleren en verstuur ik dus daadwerkelijk de mail zonder bijlagequote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.

Wat die mensen op een schaats kunnen kan ik nog niet eens zonder schaatsen aan
 Wat die mensen op een schaats kunnen kan ik nog niet eens zonder schaatsen aan  

Ik vind paarrijden zo mooiquote:Op maandag 14 februari 2022 10:32 schreef Yesse het volgende:
Overigens dat kunstschaatsen is zo knapWat die mensen op een schaats kunnen kan ik nog niet eens zonder schaatsen aan

quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:

Ik heb sowieso al vrij weinig met jurysporten eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel ontzettend knap trouwens wat ze doen. Maar ik snap niks van hoe de score werkt en zo dus dan hoeft het voor mij al niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |