En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* loopt de SC binnen en doet het licht weer aan, en daarna het nachtlampje uit
Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat licht is ook nog echt nodig op dat tijdstip. Zelfs nu staat hier het lampje nog aan.
Dan had je nog steeds het licht nodig gehadquote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik had de gordijnen nog niet open gedaan.
Bureaulamp staat hier nu ook nog aan inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je nog steeds het licht nodig gehad
quote:
Hè bahquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Mogguh. Heb nog steeds veel buikpijn. Niet alleen bij de galblaas maar ook in zij en darmen. Ondanks de pijnstillers.
Ik ga ook (naast de pijnstillers van de huisarts) cbd olie proberen, heb ik ook nog in huis. Met dank aan@summer52 voor het idee![]()
Als ik me niet beter ga voelen moet ik maar weer bellen
Ikzelf welquote:Op maandag 14 februari 2022 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hè bah![]()
Hebben ze nog aan een blindedarmontsteking gedacht?
.... en dan nu met bijlage!quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.
Snowboarden. Dus we hebben nu 2 finalesquote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport hij beoefend, maar naar de finale gaan is altijd
Ik maak deze fout 80% van de keren dat ik een mail opstel waar dit in staat en in 20% van die keren vergeet ik het ook te controleren en verstuur ik dus daadwerkelijk de mail zonder bijlagequote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gekregen met kijk in de bijlage en dan geen bijlage erbij.
Ik vind paarrijden zo mooiquote:Op maandag 14 februari 2022 10:32 schreef Yesse het volgende:
Overigens dat kunstschaatsen is zo knapWat die mensen op een schaats kunnen kan ik nog niet eens zonder schaatsen aan
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef Em31 het volgende:
LUUK DE JONG BESTE DE JONG HIJ DOET HET WEER!
Ik heb sowieso al vrij weinig met jurysporten eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel ontzettend knap trouwens wat ze doen. Maar ik snap niks van hoe de score werkt en zo dus dan hoeft het voor mij al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |