Ik heb nog niet zo'n zin in slapen.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Midden in de nacht de mol gekeken![]()
Kan ik nu veilig het licht uitdoen?
Net nu er iemand binnenkomt?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik was hier de hele tijd al.quote:
Heb jij met mij de mol gekeken?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was hier de hele tijd al.
Ik had vanavond een verjaardag, pas net gekeken ookquote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Niet dat ik weet.quote:
Goedenavond.quote:
Uit alle hoeken en gatenquote:Op zondag 13 februari 2022 02:11 schreef NailQueen het volgende:
En ik maar denken dat hier niemand was
Ik hoop niet dat jij irl een kroegbaas bent.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:11 schreef NailQueen het volgende:
En ik maar denken dat hier niemand was
Nah da's gezelligquote:Op zondag 13 februari 2022 02:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou het is goed met jullie. Ik ga naar bed!
Pff, tijd is relatief en zo.quote:
True true welquote:Op zondag 13 februari 2022 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, tijd is relatief en zo.
Nacht is het als ik slaap, avond is voordat ik ga slapen, ochtend is nadat ik geslapen heb.
NEEquote:Op zondag 13 februari 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Als er nog gestapt moet worden weet ik niet of ik meega hoor, ik zit hier eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een nacht kunt stappen met de boys dan met een nagelkoningin
Ah kijk, nog meer volk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |