Niet dat ik weet.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben jij stiekem vader van een aantal 8-jarigen?

Achter een struikje zitten en het geluid van een boerenkool nadoen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Daarbij had ik ze dan wel een efficiëntere manier geleerd om een haas te bemachtigen.

Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter een struikje zitten en het geluid van een boerenkool nadoen?

Dat is voor jou het standaard antwoord op de vraag wat er met een haas moet gebeuren,quote:Op zondag 13 februari 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je zegt is dat hij beter zo snel mogelijk de pan in gaat?

Dit kan ik idd niet ontkennen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor jou het standaard antwoord op de vraag wat er met een haas moet gebeuren,

en in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!
 en in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!  

Hee Summerquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:
Even een update over Senna mijn dementerend hondje. De laatste weken alleen maar met haar bezig geweest, wanhopig werd ik ervan. De dierenarts sprak al over afscheid nemen maar dat wilde ik nog niet, dus op het internet aan het zoeken gegaan. En kwam positieve berichten tegen over gebruik van CBD bij huisdieren
En sinds een paar weken geef ik haar de CBD olie, juist ja aan de wieten in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!
Oh ja ik heb ook een truitje voor haar gehaakt, eigenlijk vond ik dat truitjes en jasjes gedoe altijd zo overdreven, maar ze vindt het heerlijk, geeft haar waarschijnlijk ook wat troost en bescherming! Kortom ze is bijna 15 jaar maar kan zo, op een leuke manier nog wel wat jaartjes mee![ afbeelding ]

Fijn,opvallend dat zoiets zo goed kan helpen, hoor ook goede verhalen van bekenden die het gebruikt hebben voor hun eigen klachten (reuma etc.).quote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:
Even een update over Senna mijn dementerend hondje. De laatste weken alleen maar met haar bezig geweest, wanhopig werd ik ervan. De dierenarts sprak al over afscheid nemen maar dat wilde ik nog niet, dus op het internet aan het zoeken gegaan. En kwam positieve berichten tegen over gebruik van CBD bij huisdieren
En sinds een paar weken geef ik haar de CBD olie, juist ja aan de wieten in het begin was het even aftasten hoeveel druppels ik bij haar moest gebruiken. Dus begonnen met 1 druppel per dag zodat ze kon wennen. Geen reactie, ze bleef heel erg onrustig, maar nu zit ik op 3x daags 2 druppels en wat een wonder, ze is veel rustiger, loopt niet meer verdwaasd rond, trilt niet meer, plast niet meer in huis en ze is bijna weer de vrolijke hond die ze eerst was. Kijk ouderdom komt met gebreken, spreek uit ervaring👵, maar dit was zo zielig voor haar, gewoon niet meer weten aan welke kant ze door de deur moest, geen rust kunnen vinden, zo erg. Maar nu, wat een gelukkig hondje (en vrouwtje) weer!
Oh ja ik heb ook een truitje voor haar gehaakt, eigenlijk vond ik dat truitjes en jasjes gedoe altijd zo overdreven, maar ze vindt het heerlijk, geeft haar waarschijnlijk ook wat troost en bescherming! Kortom ze is bijna 15 jaar maar kan zo, op een leuke manier nog wel wat jaartjes mee![ afbeelding ]

Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragenquote:

Een kandidaat voor de gemeenteraad in Amsterdam had zich ook al teruggetrokken.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragen
quote:Volt-kandidaat trekt zich terug wegens oude affaire rond seksistische roman
Nog anderhalve maand tot de gemeenteraadsverkiezingen en de eerste Amsterdamse kandidaat heeft zich teruggetrokken: Martin Gravelotte van de nieuwe partij Volt. Een zeventien jaar oude affaire op het stadhuis heeft hem in de staart gebeten. Na vragen van Het Parool besloot hij de eer aan zichzelf te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans

quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef H_T het volgende:
@:ESF1Gamer Hier staat vast een pan op de kookplaat, ben jij al aan het stoven geslagen?

Wat voor dier er ook bij jou woont, het is sowieso een geluksvogelquote:Op zondag 13 februari 2022 21:05 schreef summer52 het volgende:

Geen idee, ik kreeg het toevallig net door, de antwoorden zullen de komende tijd wel komen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag als in seksueel, intimidatie, ongepast etc? Ik heb nu zoveel vragen

Dat is waar. Er zijn ook een heleboel users verdwenen hier.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit kan ik idd niet ontkennen.
En niet alleen met hazen.

quote:Op zondag 13 februari 2022 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Nederlands tintje aan de V500m medaille

quote:Op zondag 13 februari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Er zijn ook een heleboel users verdwenen hier.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |