Soms hoef je niks te zeggen om een goed gesprek te hebben.quote:
Ja, ik ben net thuisquote:
De wijsheid van de vandaagquote:Op zondag 13 februari 2022 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Soms hoef je niks te zeggen om een goed gesprek te hebben.
Ik vertrouw jou!quote:Op zondag 13 februari 2022 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet beloven.
Dit is een grote verantwoordelijkheid Bill! Ik ga er vanuit dat jij dat kunt!quote:Op zondag 13 februari 2022 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Roger en Epiales zijn er ook nog! Die kan je niet in het donker laten zitten.
Dank je wel, gisteren ook al mijn kleine teen gestoten hier toen Koen ineens het laatste licht uit bleek te hebben gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Roger en Epiales zijn er ook nog! Die kan je niet in het donker laten zitten.
Dat is mij dus ook al een keer overkomen! Energie besparen is belangrijk, maar het moet niet ten koste gaan van onze tenen.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je wel, gisteren ook al mijn kleine teen gestoten hier toen Koen ineens het laatste licht uit bleek te hebben gedaan.
Precies, helemaal mijn idee.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is mij dus ook al een keer overkomen! Energie besparen is belangrijk, maar het moet niet ten koste gaan van onze tenen.
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, helemaal mijn idee.
Ik denk dan toch dat ik maar eens ga kijken voor bewegingssensors, dat zou alles een stuk makkelijker maken.
Ja, komt goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDat denk ik ook. Doe jij het licht straks uit? Dan kan ik nu lekker naar bed toe.
quote:
Inderdaadquote:
En, lukte dat?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.
Heb net zitten kijken naar iemand die roomijs probeerde te frituren in een airfryer.
Was ook al overgeschakeld naar Eurosport want hij riep al dingen als dat het goud niet meer kon ontgaan, Klabo straks makkelijk de Rus gaat inhalen etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
Heb een uur de NOS-commentator een knappe Noor op horen hypen, wint hij helemaal niet. Anti-climax.
Ja toen hij ineens van 58 seconden naar 40 ging dacht ik nog even, oh hij heeft gelijk. Maar dit was achteraf allemaal wat overdreven.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ook al overgeschakeld naar Eurosport want hij riep al dingen als dat het goud niet meer kon ontgaan, Klabo straks makkelijk de Rus gaat inhalen etc.
NOS jinxgoden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |