Dat jij nou @Em31 groot op je borstkas heb laten zetten betekent niet dat iedereen zo ondoordacht is.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij ook al haar naam op je rug tatoeëren?

JAAAA ZO TROTS OP JEquote:Op zondag 13 februari 2022 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het contactformulier van een tattooshop ingevuld.
@:Meke

Weten we zeker dat het Em is en niet dat meisje uit de Ring?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat jij nou @:Em31 groot op je borstkas heb laten zetten betekent niet dat iedereen zo ondoordacht is.

maar de meringues zien er goed uit en smaken prima.
 maar de meringues zien er goed uit en smaken prima.

Hoe kom jij aan deze foto van mijquote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het Em is en niet dat meisje uit de Ring?
[ afbeelding ]

Zo ik wist niet wat ik zagquote:Op zondag 13 februari 2022 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dit de mooiste medaille, wat er verder ook nog gebeurt. En die Velzeboer, holy shit, dat is echt een supertalent. Die wint hier gewoon de race voor Nederland.
 echt fantastisch.
 echt fantastisch.

Ach, als het maar smaakt en er goed uit ziet, is het geen probleem toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
Had gisterenavond eiwitten over, dus dacht maak meringue, en dan vandaag gevulde meringue maken:
https://rutgerbakt.nl/fri(...)de-meringues-recept/
Kom ik er vandaag achter dat ik gisteren de poedersuiker vergeten benmaar de meringues zien er goed uit en smaken prima.

Ja, dat wel gewoon. Uiteindelijk met 6-2 gewonnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, als ik weet dat ik er op een bepaalde tijd uit moet slaap ik ook slecht.
Je had je wekker wel bijtijds gezet voor een zondag trouwensik was nog even in slaap gevallen gelukkig.

Neequote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, als het maar smaakt en er goed uit ziet, is het geen probleem toch?

Wij dames hebben weer goud ja. Jullie mannen niet!quote:Op zondag 13 februari 2022 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben weer goud, hoorde ik.

Maar om er dan toch nog een lekker gerecht van te maken is óók een prestatiequote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee
Vond het wel grappig, want van de drie ingrediënten eentje missen is wel een prestatie

Dat ookquote:Op zondag 13 februari 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar om er dan toch nog een lekker gerecht van te maken is óók een prestatie

quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef Em31 het volgende:
Al dat sport kijken is steeds wel vermoeiend he, vooral als er shorttrack is.
Die sporters weten niet hoe zwaar wij het hebben.

Meneer Sjors zegt dan altijd: is toch fijn??quote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is heel irritant inderdaad, alsof je het niet zou kunnen.
Hier gaan ze op je huid zitten en bemoeien hoe je iets zou moeten doen

@Roger_Epialesquote:Op zondag 13 februari 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft vannacht het licht uit gedaan?

Ik, @BillDauterive wilde graag naar bed en ik bleef nog even hangen bij die roomijsfrituurdert.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft vannacht het licht uit gedaan?

Ik voel mij verbonden met de dames.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij dames hebben weer goud ja. Jullie mannen niet!

Zoiets had ik van haar echt totaal niet verwacht.quote:
 )
 )

Ik neem die zoon niks kwalijk. Met zo'n moeder is je opvoeding bij voorbaat gedoemd te mislukkenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |