abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203298738
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd


Laatste nieuws:
• BOOS uitzending: Ali B verdacht van verkrachting
• BOOS uitzending: Zeker 19 meldingen over Rietbergen - Ging zeker tien jaar door
• BOOS uitzending: Meerdere melding tegen Borsato, ook van Voice Kids deelnemers
• Edwin Evers Band zet Rietbergen aan de kant na aantijgingen bij de Voice
• Voice Kids en Senior ook stilgezet tot er meer duidelijkheid is
• RTL schort samenwerking met The Voice-coach Ali B op na tweede aangifte
• Oud-kandidaten kregen te maken met seksueel getinte opmerkingen
• Linda de Mol verbreekt relatie met Rietbergen en legt eigen werkzaamheden neer
• Anouk geeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.

twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:


[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 21-01-2022 16:08:40 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:10:56 #2
74056 crew  ToT
pi_203298746
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:08 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nee dwang is van belang.
Ze had geen toestemming gegeven, zei ze. Ik weet de spelregels van dat soort neukfeestjes verder niet, maar ik kan me voorstellen dat dit niet echt gewenst is.
pi_203298747
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat verhaal ging echt van 0 naar 100 in 2 seconden. Al die meisjes die vertellen over nare appjes en betastingen en hoe geïntimideerd ze zich voelden, en dan opeens zo'n meisje dat op een feestje wegloopt van de ene viespeuk om daarop de andere viespeuk 'hoofd te geven'. Die Hofman zal ook wel gedacht hebben, 'met de montage maar even goed opletten' :')
Waarom is de man met wie ze vrijwillig is gaan douchen een viespeuk?
pi_203298753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee dwang is niet van belang.
In onze huidige wetgeving is dwang van extreem groot belang.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:11:26 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298756
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Kolere, jij bent echt niet goed snik, ik had het over je klassiek geschoolde gezanik.
Ja, ik begrijp het. Ik zelf vind het eerder een voordeel moet ik zeggen. Het zorgt niet alleen voor een frisse kijk op de zaak maar ook dat je zo objectief mogelijk bent. En dat wil ik je nog wel meegeven: het gaat om objectieve feiten. Je mag best tevreden zijn met jezelf, maar probeer voor een zo compleet mogelijk beeld ook de perceptie van een ander te begrijpen.

Levens slopen van mensen met louter subjectiviteit is een crime in mijn ogen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203298758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
Je had deze post alleen even met het woordje: Sommige. Moeten beginnen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:12:04 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203298766
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende: Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
Het zou kunnen hoor…maar heb toch het beeld dat het echt niet de ruime meerderheid is die z’n zin doordrukt dan, eerder het tegendeel. Maar wie weet ben ik gewoon naïef, kan me net zo min indenken dat mannen dat onderling delen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203298769
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
"Zin om wat te drinken?"
"Ja oke"
Avond eindigt me seks - later spijt - "ja maar de voorwendselen waren anders"...

Ik weet dat dit niet vergelijkbaar is met het geval van Ali B. Maar ik gebruik dit voorbeeld even om aan te geven dat andere voorwendselen op zichzelf wellicht niet een echte reden zijn. Op enkele dating-platforms na, zegt men doorgaans niet "hey, laten we elkaar ontmoeten om seks te hebben".

Ik zou vooral de machtsverhouding in het geval van Ali B zwaarder laten meewegen. Maar geen idee wat de wet hierover zegt.
Tja, kennelijk was die kandidaat al geen kandidaat meer, dus die machtsverhouding ligt ook wat ingewikkeld. Hij kon haar verder helpen in haar carrière, maar om dat nou als argument te nemen. Heeft een BN-er automatisch een machtsverhouding over je?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:12:09 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203298770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:12:20 #10
74056 crew  ToT
pi_203298772
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]
In onze huidige wetgeving is dwang van extreem groot belang.
Hij kwam ineens naar binnen lopen in de douche daar en stak z'n vingers bij haar naar binnen.

Is dat grensoverschrijdend gedrag, een misverstand, aanranding of verkrachting, of weer wat anders?
pi_203298774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Ze had geen toestemming gegeven, zei ze. Ik weet de spelregels van dat soort neukfeestjes verder niet, maar ik kan me voorstellen dat dit niet echt gewenst is.
Werd er ergens vermeld dat het een neukfeestje was, was toch een gewoon feestje?
pi_203298781
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom is de man met wie ze vrijwillig is gaan douchen een viespeuk?
Omdat die zich op een feestje van Ali B laat pijpen in de badkamer en als Ali B dan even langswipt en casual een vingertje er in glijdt hem niet helemaal de tyfus in slaat. Normale kerels maken deze situatie niet gauw mee, viespeuken wat sneller.
-nee-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:14:01 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij kwam ineens naar binnen lopen in de douche daar en stak z'n vingers bij haar naar binnen.

Is dat grensoverschrijdend gedrag, een misverstand, aanranding of verkrachting, of weer wat anders?
Je gelooft de dame op haar woord en bouwt daarop. Ik vind dat je bouwt op luchtkastelen. Wacht de feiten af.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203298790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Werd er ergens vermeld dat het een neukfeestje was, was toch een gewoon feestje?
Het was gewoon een huis met meerdere mensen er in. Er was geen sprake van een orgiefeestje, dat maken sommige er van om het victim blaming makkelijker te maken.
pi_203298792
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat die zich op een feestje van Ali B laat pijpen in de badkamer en als Ali B dan even langswipt en casual een vingertje er in glijdt hem niet helemaal de tyfus in slaat. Normale kerels maken deze situatie niet gauw mee, viespeuken wat sneller.
De deur van die badkamer stond ook wagenwijd open.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:14:27 #16
74056 crew  ToT
pi_203298794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Werd er ergens vermeld dat het een neukfeestje was, was toch een gewoon feestje?
Ik ben het ff opnieuw aan het bekijken, er zijn nu ondertitels toegevoegd zodat het wat beter te volgen is, maar de dame in kwestie nam een artiest die ze toevallig kende mee naar boven en ging hem onder de douche pijpen toen Ali met hen wilde gaan meedoen.
Ik meen me ook te herinneren dat er pillen geslikt zouden zijn enzo?
Geen idee of het direct de bedoeling van een neukfeestje had, maar een echt normaal feestje zou ik het ook weer niet meteen willen noemen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:15:14 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298803
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het was gewoon een huis met meerdere mensen er in. Er was geen sprake van een orgiefeestje, dat maken sommige er van om het victim blaming makkelijker te maken.
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend, dan is het eend. Waarom zouden we het dan een marmot noemen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:16:28 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203298811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het was gewoon een huis met meerdere mensen er in. Er was geen sprake van een orgiefeestje, dat maken sommige er van om het victim blaming makkelijker te maken.
het is haar iig niet verteld dat ze naar een neukfeestje gingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203298818
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend, dan is het eend. Waarom zouden we het dan een marmot noemen?

:{²
Omdat helemaal nergens uit blijkt dat die mensen daar heen gingen om te neuken. Dat het vervolgens gebeurt omdat dit soort artiestengatherings in bepaalde subculturen daar nogal eens op uitlopen, wil niet zeggen dat iedereen daar dat van te voren wist en er om die reden heen ging.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:17:50 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203298823
al vind ik het wel raar dat ze dan maar iemand begint te pijpen onder de douche, dan weet je dat het geen normaal feestje is lijkt me

hoef je nog niet zomaar vingers in dr reet te steken natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203298825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
De deur van die badkamer stond ook wagenwijd open.
Dat had ik even gemist maar dat is toch ook idioot? Ik ben ook 20 geweest en een beetje promiscue gedrag is mij niet vreemd maar vriendengroepen waarin je lekker samen meisjes batst en bij elkaar naar binnen kan lopen, ik vind dat wel een beetje smerig. Normale kerels doen dat niet, die doen de deur dicht en hangen er een sok aan en houden in elk geval hun smoel er over tot de volgende keer dat ze lam zijn.
-nee-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:18:55 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203298835
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat die zich op een feestje van Ali B laat pijpen in de badkamer en als Ali B dan even langswipt en casual een vingertje er in glijdt hem niet helemaal de tyfus in slaat. Normale kerels maken deze situatie niet gauw mee, viespeuken wat sneller.
Om dan te horen van de griet waar hij geen relatie mee heeft dat ze niet z'n bezit is?
pi_203298839
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Het zou kunnen hoor…maar heb toch het beeld dat het echt niet de ruime meerderheid is die z’n zin doordrukt dan, eerder het tegendeel. Maar wie weet ben ik gewoon naïef, kan me net zo min indenken dat mannen dat onderling delen.
Voor de man was het seks met wederzijdse toestemming. Voor de vrouw een vervelende ervaring. Dit zal trouwens vooral spelen in de jonge jaren van mensen. Vrouwen niet mondig, mannen bij een zuchtje wind een stijve.
pi_203298840
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is haar iig niet verteld dat ze naar een neukfeestje gingen
Precies. Wat dan wel wonderlijk blijft is dat haar reactie op 'een onveilig gevoel in de setting' uitmondt in een pijppartij onder de douche met iemand 'die ze kent'. Maar goed, dat mocht ik niet meer aanstippen.

Laten we haar aanpassingsvermogen maar roemen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:19:53 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Omdat helemaal nergens uit blijkt dat die mensen daar heen gingen om te neuken. Dat het vervolgens gebeurt omdat dit soort artiestengatherings in bepaalde subculturen daar nogal eens op uitlopen, wil niet zeggen dat iedereen daar dat van te voren wist en er om die reden heen ging.
Helemaal mee eens. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Maar eerste wat in mij zou opkomen is dat ik naar huis ga en niet een andere potentaat ga behagen. Het jargon van die dame werkt ook niet in haar voordeel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203298848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Precies. Wat dan wel wonderlijk blijft is dat haar reactie op 'een onveilig gevoel in de setting' uitmondt in een pijppartij onder de douche met iemand 'die ze kent'. Maar goed, dat mocht ik niet meer aanstippen.

Laten we haar aanpassingsvermogen maar roemen.
Vlug schakelen en dooooooorrr
-nee-
pi_203298850
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is haar iig niet verteld dat ze naar een neukfeestje gingen
Was toch Schrijverskamp :P
pi_203298856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij kwam ineens naar binnen lopen in de douche daar en stak z'n vingers bij haar naar binnen.

Is dat grensoverschrijdend gedrag, een misverstand, aanranding of verkrachting, of weer wat anders?
Het is volgens de wet geen verkrachting.

Het is in de huidige wetgeving onmogelijk om verkracht te worden zonder dwang. Ik begrijp je verbazing en die deel ik maar het is wachten op de nieuwe wet.
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:20:54 #29
74056 crew  ToT
pi_203298858
quote:
88s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:17 schreef sp3c het volgende:
al vind ik het wel raar dat ze dan maar iemand begint te pijpen onder de douche, dan weet je dat het geen normaal feestje is lijkt me

hoef je nog niet zomaar vingers in dr reet te steken natuurlijk
Daarom is het een heel dubieus verhaal van alle kanten.
Technisch gesproken kun je wel over verkrachting spreken hiermee, maar het komt meer over van dat die dame meer zoiets had van: "He nee Ali, haal die vingers uit m'n kut; ik wil met DEZE vent neuken en niet met jou, okee? Nou vooruit, omdat je zo aandringt ga ik je wel ff hoofd geven."
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:21:28 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203298863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het was gewoon een huis met meerdere mensen er in. Er was geen sprake van een orgiefeestje, dat maken sommige er van om het victim blaming makkelijker te maken.
Aangezien er zo snel/zoveel wordt gepost heb ik niet alle posts gelezen en er zullen vast wel enkelen zijn die aan victim blaming doen (ik noem geen namen.... @BansheeBoy troll :N), maar bepaalde details kunnen we degelijk belangrijk zijn om de hele context te begrijpen.
Ik denk dat het redelijk vaststaat dat het meisje een slachtoffer is. Maar om te bepalen of Ali B echt strafbaar is, OF dat hij gewoon een eikel is die misbruik heeft gemaakt van naïviteit, daarvoor is het wel echt belangrijk om de hele context te weten, om te weten of het meisje wel/niet duidelijk maakte dat ze het niet wilde, om te weten of hij direct daarna stopte, etc.
Krekker is de bom!
pi_203298864
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Precies. Wat dan wel wonderlijk blijft is dat haar reactie op 'een onveilig gevoel in de setting' uitmondt in een pijppartij onder de douche met iemand 'die ze kent'. Maar goed, dat mocht ik niet meer aanstippen.

Laten we haar aanpassingsvermogen maar roemen.
Ze heeft de setting kennelijk niet als onveilig beoordeeld in eerste instantie. Interessant is waarom niet.
pi_203298888
“Ik ging naast hem zitten en hij stak gewoon z’n hand in m’n broek. Uit het niets. Ik schrok daar heel erg van, maar ik liet het voor wat het was. We gingen verder praten, maar daarna deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord. "

Ze schrok heel erg, om in de volgende zin te vermelden dat ze iemand anders aan het pijpen was in de douche, in een huis van een vreemde in een villa in een dorp dat je niet kent, met de deur open. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Jed1Gam op 21-01-2022 12:30:09 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:23:53 #33
74056 crew  ToT
pi_203298891
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is volgens de wet geen verkrachting.

Het is in de huidige wetgeving onmogelijk om verkracht te worden zonder dwang. Ik begrijp je verbazing en die deel ik maar het is wachten op de nieuwe wet.
Het blijft een vreemd verhaal; hoe heeft Ali zijn vingers er bij haar in kunnen proppen terwijl ze het niet wilde?
Op de knieën, kont naar achteren en zij kon niet snel genoeg reageren op Ali's binnenkomst in zowel de badkamer al in haarzelf?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:24:34 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203298897
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]
In onze huidige wetgeving is dwang van extreem groot belang.
Ho even….

Dwang is niet perse geweld hè?
Iemand geen kans geven om nee te zeggen kan ook onder dwang vallen.
‘Zeuren’ en door blijven drammen kan ook onder dwang vallen.

Vind persoonlijk juist wat die dame van die villa vertelde het ergste voorbeeld dat gegeven is. Aangezien er meerdere keren wel degelijk een duidelijke nee gegeven is.
Uitgescholden worden, gedram en gedoe, dat kan wel degelijk zeer intimiderend zijn. Zeker op zo’n plek waarbij je het gevoel hebt niet (zomaar) weg te kunnen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:25:14 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298908
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Aangezien er zo snel/zoveel wordt gepost heb ik niet alle posts gelezen en er zullen vast wel enkelen zijn die aan victim blaming doen (ik noem geen namen.... @:BansheeBoy troll :N), maar bepaalde details kunnen we degelijk belangrijk zijn om de hele context te begrijpen.
Dat ben ik niet met je eens. Ik zou alleen graag zien dat we onze justice bril voor iedereen zouden opzetten. Nu lijkt het op een trial by media en doe je per definitie aan victimblaiming als je kritiek hebt. Eerlijk gezegd doet het mij niet zo veel, ik ben van de Bohemian leer, maar het doet zoveel anderen wel tekort.

quote:
Ik denk dat het redelijk vaststaat dat het meisje een slachtoffer is. Maar om te bepalen of Ali B echt strafbaar is, OF dat hij gewoon een eikel is die misbruik heeft gemaakt van naïviteit, daarvoor is het wel echt belangrijk om de hele context te weten, om te weten of het meisje wel/niet duidelijk maakte dat ze het niet wilde, om te weten of hij direct daarna stopte, etc.
100% eens

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203298916
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is volgens de wet geen verkrachting.

Het is in de huidige wetgeving onmogelijk om verkracht te worden zonder dwang. Ik begrijp je verbazing en die deel ik maar het is wachten op de nieuwe wet.
Dit is onzin, sorry.
Dwang is niet altijd fysiek.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203298923
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Het blijft een vreemd verhaal; hoe heeft Ali zijn vingers er bij haar in kunnen proppen terwijl ze het niet wilde?
Op de knieën, kont naar achteren en zij kon niet snel genoeg reageren op Ali's binnenkomst in zowel de badkamer al in haarzelf?
Ze stond in de douche dus ik denk naakt en op de knietjes of gebukt en ik denk dat hij vrij eenvoudig een opening achterom kon vinden. Ze zal hem niet hebben horen binnenkomen ofzo? Of dacht dat hij alleen maar even wat mondwater kwam halen en er verder geen aandacht aan gaf.
-nee-
pi_203298926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Het blijft een vreemd verhaal; hoe heeft Ali zijn vingers er bij haar in kunnen proppen terwijl ze het niet wilde?
Op de knieën, kont naar achteren en zij kon niet snel genoeg reageren op Ali's binnenkomst in zowel de badkamer al in haarzelf?
Ja precies dat, het verhaal mist elke vorm van detail, spaakt erg in het sequentie-verloop, en is zodoende heel moeilijk in te beelden. Ik zet erg veel vraagtekens bij deze verklaring.

Bij die andere dame is dat veel minder.
pi_203298936
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Affaires. Hij wil het zo verkopen omdat het volgens hem niet strafbaar was.

En erger nog, ik vrees dat hij het ook gewoon zo ziet, dat het zowel strafrechtelijke als moreel allemaal best prima is. Hij heeft geen lichamelijk geweld gebruikt om tot sex te komen, dus is het geen verkrachting.

Doodenge vent dus. Echte loverboy gedachten.
Ik zie bij Ali B. de mentaliteit van de doorgewinterde crimineel. Dus nooit bekennen dat je iets fout gedaan hebt. Nooit bewijs achter laten (dus geen dickpics versturen) en waarschijnlijk (maar dat vermoed ik alleen maar) gebruikte hij zelfs het condoom alleen maar om op het slachtoffer geen sperma achter te laten.

Rietbergen en Borsato stonden er toch wel wat naïever in. Marco Borsato schijnt toegegeven te hebben in een therapeutische sessie en aan de telefoon bij de moeder van het slachtoffer, en Rietbergen stuurde ongepaste dingen zoals een dickpic.
pi_203298937
Ik snap de ophef niet zo want de hele aflevering bestond uit beschuldigingen zonder bewijs. Dit gaat geen stand houden in de rechtbank
pi_203298946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dit is onzin, sorry.
Nee je zou Half8 terug kunnen kijken met gerard spong, hij legt heel mooi uit dat voor verkrachting dwang nodig is, geen dwang is geen wettige verkrachting.
speak only if it improves the silence.
pi_203298968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ho even….

Dwang is niet perse geweld hè?
Iemand geen kans geven om nee te zeggen kan ook onder dwang vallen.
‘Zeuren’ en door blijven drammen kan ook onder dwang vallen.

Vind persoonlijk juist wat die dame van die villa vertelde het ergste voorbeeld dat gegeven is. Aangezien er meerdere keren wel degelijk een duidelijke nee gegeven is.
Uitgescholden worden, gedram en gedoe, dat kan wel degelijk zeer intimiderend zijn. Zeker op zo’n plek waarbij je het gevoel hebt niet (zomaar) weg te kunnen.
Mee eens ik dacht eerst dat hij gewoon aan het zeuren was. Maar dit gaat idd wel erg ver zij was zeer duidelijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203298970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
Je hebt gelijk. Alleen is het ook inherent aan versieren en de paringsdans om het zo maar even te noemen dat veel vrouwen hard to get en niet te makkelijk willen zijn. De scheidslijn tussen niet te snel opgeven en te ver gaan is soms lastig. Bij een leuke jongen ga je waarschijnlijk niet meteen met de benen wijd en houd je de boot af maar hoop je ook dat hij niet meteen afhaakt bij de minste of geringste tegenslag. Eigenlijk hoop je gewoon dat hij het aanvoelt en zuiver op de graat is... beide eigenschappen zijn bij veel mannen niet aanwezig.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203298978
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nee je zou Half8 terug kunnen kijken met gerard spong, hij legt heel mooi uit dat voor verkrachting dwang nodig is, geen dwang is geen juridische verkrachting.
Hier is gewoon sprake geweest van dwang.
https://www.zedenadvocaat.nl/artikel-242-strafrecht-verkrachting/

De eerste noodzakelijke voorwaarde voor de dwang in de zin van artikel 242 Sr is de onvrijwilligheid. Daarbij gaat het om de ten tijde van de ontuchtige handelingen door het slachtoffer besefte onvrijwilligheid. Dwang moet als dwang worden ervaren en wel op het moment van handelen zelf. Hieruit volgt dat van onvrijwilligheid geen sprake kan zijn als het meisje de ontuchtige handelingen op dat moment niet heeft gemerkt. Wie niets heeft gemerkt, kan ook niet zijn gedwongen. Ook niet als het slachtoffer, pas achteraf kennis nemend van die ontuchtige handelingen, verklaart deze niet te hebben gewild. Daarnaast is vereist dat de onvrijwilligheid gericht was op de ontuchtige handelingen. Het slachtoffer moet de seksuele handelingen (de ontucht) niet gewild hebben.

Dwang is juridisch wat anders dan wat jij onder de term verstaat.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203298982
Ik zit nog eens naar de video van boos te kijken, moet ik nu een duimpje omhoog doen om die gasten te helpen??? of toch een duimpje omlaag.

Duimpje omhoog voelt gek.....
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:29:54 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203298988
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:

Ze schrok heel erg, om in de volgende zin te vermelden dat ze iemand anders aan het pijpen was in de douche met de deur open. :{
Ziet je het al voor je. Ergens brand en de dames rennen naar buiten om hoofd te geven. :')

Dat is kennelijk de eerste reflex.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203298999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Het blijft een vreemd verhaal; hoe heeft Ali zijn vingers er bij haar in kunnen proppen terwijl ze het niet wilde?
Op de knieën, kont naar achteren en zij kon niet snel genoeg reageren op Ali's binnenkomst in zowel de badkamer al in haarzelf?
Ze was naakt onder de douche een kerel aan het pijpen. Ik vind het niet zo vreemd dat Ali de mogelijkheid vond dat hij haar kon betasten.

Dit wordt overigens meer aangehaald, ook in de trend van, 'die vrouw is ook een slet'. Ik vraag me meer af waarom Ali B. als getrouwde man en als coach van The Voice dit soort 'feestjes' organiseerde.
pi_203299005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:
“Ik ging naast hem zitten en hij stak gewoon z’n hand in m’n broek. Uit het niets. Ik schrok daar heel erg van, maar ik liet het voor wat het was. We gingen verder praten, maar daarna deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord. "

Ze schrok heel erg, om in de volgende zin te vermelden dat ze iemand anders aan het pijpen was in de douche met de deur open. :{
Ik vind het ook een raar verhaal en dat maakt het moeilijk.
Aan de ene kant dat ze sletje voor iemand anders is sluit niet uit dat ze dan zomaar door iedereen genomen kan worden.
Lijkt een beetje op dat vage verhaal van die vrouw die 2pac ooit beschuldigde.
pi_203299015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ze was naakt onder de douche een kerel aan het pijpen. Ik vind het niet zo vreemd dat Ali de mogelijkheid vond dat hij haar kon betasten.

Dit wordt overigens meer aangehaald, ook in de trend van, 'die vrouw is ook een slet'. Ik vraag me meer af waarom Ali B. als getrouwde man en als coach van The Voice dit soort 'feestjes' organiseerde.
Waaruit maak jij op dat ali b dit organiseerde???
speak only if it improves the silence.
pi_203299020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ho even….

Dwang is niet perse geweld hè?
Iemand geen kans geven om nee te zeggen kan ook onder dwang vallen.
‘Zeuren’ en door blijven drammen kan ook onder dwang vallen.

Vind persoonlijk juist wat die dame van die villa vertelde het ergste voorbeeld dat gegeven is. Aangezien er meerdere keren wel degelijk een duidelijke nee gegeven is.
Uitgescholden worden, gedram en gedoe, dat kan wel degelijk zeer intimiderend zijn. Zeker op zo’n plek waarbij je het gevoel hebt niet (zomaar) weg te kunnen.
Doet mij een beetje denken aan het verkrachtingsverhaal van Kobe. Omdat er ook sperma van een andere man in haar onderbroekje zat, werd zij als slet gezien en kon Kobe haar niet verkracht hebben.

Daar begon het vrijwillig maar werd hij erg hardhandig en wilde zij niet verder.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:31:57 #51
74056 crew  ToT
pi_203299022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ze was naakt onder de douche een kerel aan het pijpen. Ik vind het niet zo vreemd dat Ali de mogelijkheid vond dat hij haar kon betasten.

Dit wordt overigens meer aangehaald, ook in de trend van, 'die vrouw is ook een slet'. Ik vraag me meer af waarom Ali B. als getrouwde man en als coach van The Voice dit soort 'feestjes' organiseerde.
Ja betasten zal natuurlijk makkelijk gaan, zeker met de deur open, maar met de vinger penetreren is wel vreemd. Heeft ze tegengestribbeld? Was ze zo geconcentreerd aan het pijpen dat ze Ali helemaal niet opgemerkt heeft?
Het knip- en plakwerk maakt dit verhaal niet bepaald duidelijk.
pi_203299026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ze was naakt onder de douche een kerel aan het pijpen. Ik vind het niet zo vreemd dat Ali de mogelijkheid vond dat hij haar kon betasten.

Dit wordt overigens meer aangehaald, ook in de trend van, 'die vrouw is ook een slet'. Ik vraag me meer af waarom Ali B. als getrouwde man en als coach van The Voice dit soort 'feestjes' organiseerde.
Omdat het een eikel en vreemdganger is met lusten.
Maar dat alleen is niet strafbaar.
pi_203299029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Daarom is het een heel dubieus verhaal van alle kanten.
Technisch gesproken kun je wel over verkrachting spreken hiermee, maar het komt meer over van dat die dame meer zoiets had van: "He nee Ali, haal die vingers uit m'n kut; ik wil met DEZE vent neuken en niet met jou, okee? Nou vooruit, omdat je zo aandringt ga ik je wel ff hoofd geven."
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:
“Ik ging naast hem zitten en hij stak gewoon z’n hand in m’n broek. Uit het niets. Ik schrok daar heel erg van, maar ik liet het voor wat het was. We gingen verder praten, maar daarna deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord. "

Ze schrok heel erg, om in de volgende zin te vermelden dat ze iemand anders aan het pijpen was in de douche met de deur open. :{
Tja als je als makkelijk bekend staat dan kom je ooit in zo'n situatie terecht waar er dingen gebeuren die je niet wilt. Het maakt die mannen niet minder fout.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:33:13 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja betasten zal natuurlijk makkelijk gaan, zeker met de deur open, maar met de vinger penetreren is wel vreemd. Heeft ze tegengestribbeld? Was ze zo geconcentreerd aan het pijpen dat ze Ali helemaal niet opgemerkt heeft?
Het knip- en plakwerk maakt dit verhaal niet bepaald duidelijk.
En waar niemand iets over zegt: Als dit inderdaad onder dwang gebeurde en met disrespect had die gozer wiens potentaat het middelpunt was toch wel ingegrepen. Toch?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:33:23 #55
74056 crew  ToT
pi_203299038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]
[..]
Tja als je als makkelijk bekend staat dan kom je ooit in zo'n situatie terecht waar er dingen gebeuren die je niet wilt. Het maakt die mannen niet minder fout.
True, het was sowieso wel duidelijk dat ze Ali niet moest en met die vent naar boven ging om hem te ontlopen.
pi_203299043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja betasten zal natuurlijk makkelijk gaan, zeker met de deur open, maar met de vinger penetreren is wel vreemd. Heeft ze tegengestribbeld? Was ze zo geconcentreerd aan het pijpen dat ze Ali helemaal niet opgemerkt heeft?
Het knip- en plakwerk maakt dit verhaal niet bepaald duidelijk.
Ali B. is wel een grote man in dat wereldje. Dat maakt tegenstribbelen wel lastig.

Edit: ik zie nu dat er wel tegengestribbeld is, waarbij Ali haar uitlachte.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:33:54 #57
74056 crew  ToT
pi_203299050
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En waar niemand iets over zegt: Als dit inderdaad onder dwang gebeurde en met disrespect had die gozer wiens potentaat het middelpunt was toch wel ingegrepen. Toch?

:{²
Yup, wat was de reactie van de gepijpte idd?
pi_203299065
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Doet mij een beetje denken aan het verkrachtingsverhaal van Kobe. Omdat er ook sperma van een andere man in haar onderbroekje zat, werd zij als slet gezien en kon Kobe haar niet verkracht hebben.

Daar begon het vrijwillig maar werd hij erg hardhandig en wilde zij niet verder.
Of Ronaldo's verhaal waarmee dat meisje vrijwillig mee naar boven ging maar hij naakt de douche uit kwam, ze vond het te snel gaan, wilde niet waarna hij haar maar anaal verkrachtte...
Toen werd ze ook volop afgebrand van ja, je ging immers mee naar boven?
pi_203299079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]
[..]
Tja als je als makkelijk bekend staat dan kom je ooit in zo'n situatie terecht waar er dingen gebeuren die je niet wilt. Het maakt die mannen niet minder fout.
Ik kan het me gewoon moeilijk inbeelden, dat je na een heftig schrikmoment, 3 keer (bed, en 2x hand in broek) iemand anders vrolijk staat te pijpen, in het huis van de persoon waarvan je zo geschrokken bent.

Daar komt nog bij dat het moeilijk praktisch voor te stellen is. Onder de douche iemand aan het pijpen, de deur staat open, je merkt niks of je vind het niet erg. Gast komt er ook opeens bij staan, steekt een vinger in je, terwijl je daarvoor 3x hevig van hem geschrokken bent. En daarna nog een pijpbeurt er bovenop.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 21-01-2022 12:40:47 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:36:02 #60
74056 crew  ToT
pi_203299086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ali B. is wel een grote man in dat wereldje. Ik weet niet in hoeverre er tegengestribbeld is, en in hoeverre ze dat durfde.
Maar haar reactie was meer iets van verzuchten dat ze gewoon geen zin in Ali had, maar vooruit; om maar van het gedoe af te komen.
Neemt niet weg dat ze wel voor die gebeurtenis duidelijk had aangegeven dat ze er niet van gediend was. (Toen hij in haar broek zat te grabbelen.)

Niet echt handig van het programma om dit zo uit te zenden, want logischerwijs trekt deze dubieuze verklaring wel erg veel aandacht weg van de ZWAARDERE zaken.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:36:56 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299098
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En waar niemand iets over zegt: Als dit inderdaad onder dwang gebeurde en met disrespect had die gozer wiens potentaat het middelpunt was toch wel ingegrepen. Toch?

:{²
Om daaraan toe te voegen. Een dame die je maar een paar keer hebt gezien, staat naakt in je gebouw een andere gozer winterklaar te maken. Wat voor signalen denk je dat iemand daarvan krijgt? Ali B. handelde logisch in zijn perceptie.

Haar jargon bevestigt mijn beeld dat we hier niet te maken hebben met een kuise maagd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299107
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En waar niemand iets over zegt: Als dit inderdaad onder dwang gebeurde en met disrespect had die gozer wiens potentaat het middelpunt was toch wel ingegrepen. Toch?

:{²
Maar dat is ook raar. Het is niet zijn vriendin immers. Los van of het hem überhaupt boeide.
Misschien vond hij een trio wel prima.
Het is aan die vrouw om nee te zeggen toch?

Zat vaak dat zo'n Ali figuur niks doet en ze achteraf zegt " ik liet niet voor niks die deur open..." jij snapte de hint/uitnodiging niet.
Laten we niet doen of vrouwen altijd direct communiceren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 12:38:08 #63
74056 crew  ToT
pi_203299112
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Om daaraan toe te voegen. Een dame die je paar keer hebt gezien, staat naakt in je gebouw een andere gozer winterklaar te maken. Wat voor signalen denk je dat iemand daarvan krijgt? Ali B. had handelde logisch in zijn perceptie.

Haar jargon bevestigt mijn beeld dat we hier niet te maken hebben met een kuise maagd.

:{²
Ja het was duidelijk wel iemand die er wel pap van lustte, maar ze liep wel weg toen hij in haar broekje zat te graaien.
pi_203299119
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Om daaraan toe te voegen. Een dame die je paar keer hebt gezien, staat naakt in je gebouw een andere gozer winterklaar te maken. Wat voor signalen denk je dat iemand daarvan krijgt? Ali B. had handelde logisch in zijn perceptie.

Haar jargon bevestigt mijn beeld dat we hier niet te maken hebben met een kuise maagd.

:{²
Het zal ook best wel een slettebakje zijn als je dat zo leest, maar Ali was al 3x nee verkocht. Waarom zou je denken dat hij de vierde keer wel dacht prijs te hebben? Dat ligt aan Ali, niet aan dat meisje
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203299133
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar haar reactie was meer iets van verzuchten dat ze gewoon geen zin in Ali had, maar vooruit; om maar van het gedoe af te komen.
Neemt niet weg dat ze wel voor die gebeurtenis duidelijk had aangegeven dat ze er niet van gediend was. (Toen hij in haar broek zat te grabbelen.)
Voor de gebeurtenis, en er vlak na ook:

''We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord.''

quote:
Niet echt handig van het programma om dit zo uit te zenden, want logischerwijs trekt deze dubieuze verklaring wel erg veel aandacht weg van de ZWAARDERE zaken.
Dit vond ik juist één van de zwaardere zaken. Tevens bood het een goed inkijkje in de leefwereld van Ali B.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:39:31 #66
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299136
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Om daaraan toe te voegen. Een dame die je paar keer hebt gezien, staat naakt in je gebouw een andere gozer winterklaar te maken. Wat voor signalen denk je dat iemand daarvan krijgt? Ali B. had handelde logisch in zijn perceptie.

Haar jargon bevestigt mijn beeld dat we hier niet te maken hebben met een kuise maagd.

:{²
Wat maakt het uit of een vrouw een kuise maagd is? Wat bezielt je om als je twee mensen op een schrijverskamp met elkaar ziet flikflooien om er dan ongevraagd je vingers er bij in te stoppen en als dan nee gezegd wordt nog lelijk te gaan lopen doen. Da's alleen meer logisch voor mannen die denken dat de hele wereld aan hun voeten ligt.

Mafketel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203299150
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Wat maakt het uit of een vrouw een kuise maagd is? Wat bezielt je om als je twee mensen op een schrijverskamp met elkaar ziet flikflooien om er dan ongevraagd je vingers er bij in te stoppen en als dan nee gezegd wordt nog lelijk te gaan lopen doen. Da's alleen meer logisch voor mannen die denken dat de hele wereld aan hun voeten ligt.

Mafketel.
Maar hoezo heeft die gepijpte gast niet even een paar kkklappen uitgedeeld aan Ali dan?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:40:40 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het zal ook best wel een slettebakje zijn als je dat zo leest, maar Ali was al 3x nee verkocht. Waarom zou je denken dat hij de vierde keer wel dacht prijs te hebben? Dat ligt aan Ali, niet aan dat meisje
Als we als mannen bij elke nee zouden stoppen dan zou de wereld nu een stuk minder inwoners hebben. Het gaat er om hoe de nee in kwestie was en of er ruimte was om door middel van plagen en stout zijn de nee om te buigen was in een ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:07 #69
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203299162
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Maar hoezo heeft die gepijpte gast niet even een paar kkklappen uitgedeeld aan Ali dan?
Die was letterlijk verstijfd natuurlijk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203299166
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als we als mannen bij elke nee zouden stoppen dan zou de wereld nu een stuk minder inwoners hebben. Het gaat er om hoe de nee in kwestie was en of er ruimte was om door middel van plagen en stout zijn de nee om te buigen was in een ja.

:{²
Ik herken het direct, klassieke scholing.
-nee-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:27 #71
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Maar hoezo heeft die gepijpte gast niet even een paar kkklappen uitgedeeld aan Ali dan?
Had ie wel moeten doen ja.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:30 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299171
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef ijs_beer het volgende:
Da's alleen meer logisch voor mannen die denken dat de hele wereld aan hun voeten ligt.
Dan zijn we dat eens. Ik schaar Ali B. bij die categorie nl.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299188
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als we als mannen bij elke nee zouden stoppen dan zou de wereld nu een stuk minder inwoners hebben. Het gaat er om hoe de nee in kwestie was en of er ruimte was om door middel van plagen en stout zijn de nee om te buigen was in een ja.

:{²
Ik weet niet hoe jij de meisjes versierd, maar om na de 3e keer 'nee' dan maar gewoon je vingers naar binnen te steken met de gedachte dat het dan wel lukt, dan is er iets goed mis met je
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:42:49 #74
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299204
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als we als mannen bij elke nee zouden stoppen dan zou de wereld nu een stuk minder inwoners hebben. Het gaat er om hoe de nee in kwestie was en of er ruimte was om door middel van plagen en stout zijn de nee om te buigen was in een ja.

:{²
Jezus.

Dit is een eenzelfde redenatie hoe verkrachters zichzelf goedpraten, lieve kijkbuiskinderen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203299215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Maar hoezo heeft die gepijpte gast niet even een paar kkklappen uitgedeeld aan Ali dan?
Die dacht ook, 'm'n Ali, wat doe je?! Je bent toch een slet?'

Ben benieuwd wie die gast is, was ook een artiest zei ze, misschien wel een bekende.
-nee-
pi_203299222
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe jij de meisjes versierd, maar om na de 3e keer 'nee' dan maar gewoon je vingers naar binnen te steken met de gedachte dat het dan wel lukt, dan is er iets goed mis met je
Het ergste is ook nog dat hij nog gelijk kreeg ook want de 4de keer deed ze wel wat hij wilde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203299225
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Die was letterlijk verstijfd natuurlijk
Welverdiende like gezet.
pi_203299229
Één van de vrouwen zei dat ze een andere artiest aan het pijpen was en dat Ali B toen binnenliep en zijn vingers in haar stak. Ze zei dat ze Ali B daar geen toestemming voor had gegeven.

Was ze wel vrijwillig die andere artiest aan het pijpen? Daar heeft ze niks over gezegd.

Vervolgens heeft ze wel Ali B gepijpt zodat Ali B erover zou ophouden.

Wel een vreemd verhaal.

Dat hij zomaar zijn vingers in haar steekt is volgens mij wel strafbaar.
pi_203299238
Oh en misschien al besproken. Maar waarom is die regisseur niet met naam genoemd?

Wie was die viespeuk?

Wij MOETEN dit weten. @Zipportal
pi_203299245
Sorry, maar ik vind de verhalen ook niet overtuigend van de vrouwen als zijnde verkrachtingen/aanranding.

Klinkt als spijt achteraf. Tja, dat hebben we allemaal wel eens. Een kwestie van je eigen verantwoordelijkheid nemen en verder gaan.
pi_203299249
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en misschien al besproken. Maar waarom is die regisseur niet met naam genoemd?

Wie was die viespeuk?

Wij MOETEN dit weten. @:zipportal
Martijn nieman
speak only if it improves the silence.
pi_203299251
De oorzaak van dit alles is:

Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:46:15 #83
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en misschien al besproken. Maar waarom is die regisseur niet met naam genoemd?

Wie was die viespeuk?

Wij MOETEN dit weten. @:zipportal
Martijn Nieman.

Geen dank.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:46:36 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299261
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Had ie wel moeten doen ja.
Heeft ie niet gedaan. Waarom? Misschien omdat er lacherig gedaan werd? Vrouwen moeten leren om op het scherpst van de snede "nee!" te zeggen en alle facetten van de heerlijke body moeten daarin meegaan. Nee zeggen met de mond maar wel je borst in het gezicht duwen is tegenstrijdig. Niet dat daar sprake van was, maar wil enkel aantonen dat je signalen en je communicatie op 1 lijn moet zitten. Al moet ik toegeven dat je van goede huize moet komen wil je, naakt in iemands huis met de potentaat van een ander in je mond, nee verkopen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299278
Ali B is een gokker en nu heeft hij ook geen inkomsten meer. Zijn platen worden ook niet meer gedraaid. Ik denk dat hij binnenkort platzak is.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:48:06 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299283
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik herken het direct, klassieke scholing.
Dank je wel. Ik loop er nooit mee te koop. Maar wel scherp dat het je is opgevallen. Ik probeer er vooral dienstbaar mee te zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299294
Van Marco vind ik wel een dubieus geval. De ouders zouden de verhalen bevestigd hebben, maar hoe dan? Hebben ze het gezien? Of bevestigen ze gewoon de verhalen van de kinderen zelf?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203299297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:
“Ik ging naast hem zitten en hij stak gewoon z’n hand in m’n broek. Uit het niets. Ik schrok daar heel erg van, maar ik liet het voor wat het was. We gingen verder praten, maar daarna deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord. "

Ze schrok heel erg, om in de volgende zin te vermelden dat ze iemand anders aan het pijpen was in de douche, in een huis van een vreemde in een villa in een dorp dat je niet kent, met de deur open. :{
Wtf wat een verhaal.
Wtf doet Ali?
pi_203299311
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef polderturk het volgende:
Ali B is een gokker en nu heeft hij ook geen inkomsten meer. Zijn platen worden ook niet meer gedraaid. Ik denk dat hij binnenkort platzak is.
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
-nee-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:51:01 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299335
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
Dat is het laatste waar ik me zorgen over maak bij hem. De man is een raspragmaat.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299338
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
Dat soort volk is toch vooral van het uitgeven? Nu gaat z'n platenlabel waarschijnlijk failliet, de proceskosten zullen ook niet mis zijn, geen inkomsten (want wie wil Ali nu nog?). Dat kan heel rap ( :D ) gaan voor 'm
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:51:09 #92
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203299340
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
Ik hoop dat hij een huis in Marokko heeft en daar de rest van zijn leven blijft… (maar dat had ik voor deze hele situatie ook al)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203299346
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
Die gasten zijn zo dom he.
Als ik veel geld zou verdienen zou ik er eerst voor zorgen dat ik 10 huizen heb gekocht die ik verhuur zodat ik een vast inkomen heb. En dan alleen die huurinkomsten uitgeven, en geen cent meer.
pi_203299352
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wtf wat een verhaal.
Wtf doet Ali?
Ali is Rap(p)er van beroep.

En het is inderdaad een bijzonder verhaal. Ik maak het niet elke dag mee, zo'n douchebeurt in een vreemd huis.
pi_203299354
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wtf wat een verhaal.
Wtf doet Ali?
Wel verkeerd gequote. Want ze zei niet pijpen, ze zei 'hoofd geven'. Ze vroeg niet aan Ali of hij van wederzijdse toestemming heeft gehoord, ze vroeg of hij nooit van 'consent'had gehoord.

Dit meisje is verschrikkelijk behandeld en aangerand, maar de echte verkrachting is die van de Nederlandse taal. Daar is een stukje van achtergebleven in die badkamer, die wond heelt nooit.
-nee-
pi_203299360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:51 schreef polderturk het volgende:

[..]
Die gasten zijn zo dom he.
Als ik veel geld zou verdienen zou ik er eerst voor zorgen dat ik 10 huizen heb gekocht die ik verhuur zodat ik een vast inkomen heb. En dan alleen die huurinkomsten uitgeven, en geen cent meer.
Ali B. doet mega-investering: ‘zonet 40 huizen gekocht’
https://www.televizier.nl/informatief/ali-b-koopt-40-huizen
pi_203299361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:51 schreef polderturk het volgende:

[..]
Die gasten zijn zo dom he.
Als ik veel geld zou verdienen zou ik er eerst voor zorgen dat ik 10 huizen heb gekocht die ik verhuur zodat ik een vast inkomen heb. En dan alleen die huurinkomsten uitgeven, en geen cent meer.
Nee joh, Grote villa! Of misschien wel 2, Dikke RR voor de deur, Blingbling, eten bij Saltbea, etc. Dat geld moet rollen!

Edit: Ah, ik zie dat Ali zijn vermogen wel verstandig heeft weggezet...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203299382
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Heeft ie niet gedaan. Waarom? Misschien omdat er lacherig gedaan werd? Vrouwen moeten leren om op het scherpst van de snede "nee!" te zeggen en alle facetten van de heerlijke body moeten daarin meegaan. Nee zeggen met de mond maar wel je borst in het gezicht duwen is tegenstrijdig. Niet dat daar sprake van was, maar wil enkel aantonen dat je signalen en je communicatie op 1 lijn moet zitten. Al moet ik toegeven dat je van goede huize moet komen wil je, naakt in iemands huis met de potentaat van een ander in je mond, nee verkopen.

:{²
Verkrachtte vrouwen hadden niet alleen duidelijker 'nee' moeten zeggen, ze hadden het moeten schreeuwen.

Aldus BansheeBoy.
pi_203299394
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Wel verkeerd gequote. Want ze zei niet pijpen, ze zei 'hoofd geven'. Ze vroeg niet aan Ali of hij van wederzijdse toestemming heeft gehoord, ze vroeg of hij nooit van 'consent'had gehoord.

Dit meisje is verschrikkelijk behandeld en aangerand, maar de echte verkrachting is die van de Nederlandse taal. Daar is een stukje van achtergebleven in die badkamer, die wond heelt nooit.
:')

Overigens heb ik nog nooit iemand 'hoofd geven' horen zeggen in het Nederlands. Ik ken het vanuit het Engels wel als alternatief voor blowjob, maar in het Nederlands nog nooit gehoord.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb respect voor taalpuristen dus een nette Nederlandse term voor pijpen kan ik waarderen.
pi_203299408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ali B. doet mega-investering: ‘zonet 40 huizen gekocht’
https://www.televizier.nl/informatief/ali-b-koopt-40-huizen
Nou dan redt hij zich wel
-nee-
pi_203299427
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou dan redt hij zich wel
Zal ook wel wat geld veilig gesteld hebben, zo slim is hij dan wel.
pi_203299436
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoop voor die jongen dat hij toch wel ergens een solide investering of vermogen heeft staan?
6 januari heeft die een miljoenen investering gekregen. Benieuwd of dat doorgaat. https://www.instagram.com(...)utm_medium=copy_link
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203299454
NOS:
quote:
Borsato weg uit Madame Tussauds

Ook het wassenbeeldenmuseum in Amsterdam zet stappen. "Vanwege de maatschappelijke impact van de documentaire hebben we besloten om het beeld van Marco Borsato voorlopig niet meer tentoon te stellen", zegt Madame Tussauds-directeur Quinten Luykx. Het museum wacht het onderzoek af voordat wordt bepaald of het beeld van de zanger terugkeert.

Het beeld van Ali B maakt al "een jaar of vijf tot zeven" geen deel meer uit van de collectie. De artiest was in 2004 de eerste rapper ooit die in het museum te zien was. "Maar we krijgen een stuk of zeven nieuwe beelden per jaar, dus beelden worden vaak weer weggehaald."

Beelden die uit de collectie van Madame Tussauds verdwijnen, worden vernietigd. Dat is ook met het beeld van Ali B gebeurd.
Ze worden symbolisch gesloopt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:59:36 #104
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203299458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ali B. doet mega-investering: ‘zonet 40 huizen gekocht’
https://www.televizier.nl/informatief/ali-b-koopt-40-huizen
Samen met Vasco, daar zit ook wel een dubieuze kant aan. _O-
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 13:00:15 #105
364681 over_hedge
pi_203299466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:45 schreef Mansjester het volgende:
De oorzaak van dit alles is:

Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Fugue
Zou je aub niet over mensen willen praten die een ip ban hebben?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203299475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef zipcon het volgende:
NOS:
[..]
Ze worden symbolisch gesloopt.
Verkopen als realdoll aan vrouwen met een laag zelfbeeld
-nee-
pi_203299540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef zipcon het volgende:
NOS:
[..]
Ze worden symbolisch gesloopt.
Is er al een lenin/saddam standbeeld photoshop met marco en ali b?
pi_203299573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:45 schreef Cockwhale het volgende:
Sorry, maar ik vind de verhalen ook niet overtuigend van de vrouwen als zijnde verkrachtingen/aanranding.

Klinkt als spijt achteraf. Tja, dat hebben we allemaal wel eens. Een kwestie van je eigen verantwoordelijkheid nemen en verder gaan.
Ja maar als hij de coach is van ze bij de voice dan maakt dat het wel een ander verhaal vind ik.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:21:06 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203299720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Voor de gebeurtenis, en er vlak na ook:

''We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord.''
[..]
Dit vond ik juist één van de zwaardere zaken. Tevens bood het een goed inkijkje in de leefwereld van Ali B.
Ah ja, dit lijkt me inderdaad duidelijk verkrachting. Moeilijkste zal worden het te bewijzen...
Krekker is de bom!
pi_203299722
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, het gaat uit van wetenschappelijke inzichten in hoe slachtoffers reageren in seksueel grensoverschrijdende situaties. En jij kiest er, in weerwil van alle verhalen die je van vrouwen hoort, voor om aan je zogenaamde 'sterke vrouw'-beeld vast te houden.
Daar ben ik ook emotioneel aan gehecht, dat realiseer me wel. Maar het beeld en de norm hebben ook heel veel met elkaar te maken.

quote:
Ik heb wat politiek en mensbeeld vaak aan jouw kant gestaan, maar je ziet het nu toch echt verkeerd. En het zit me niet dwars dat je een andere mening bent toegedaan, maar dat je gewoon weigert te luisteren en het perspectief van de ander serieus te nemen.
Als je het perspectief serieus neemt betekent juist niet dat je het zomaar overneemt met alle consequenties van dien want slachtoffer en zielig. Ik vind dat er een aantal haken en ogen zitten aan die 'verstijving'. Dat is niet hetzelfde als het verstijven van angst. Dan hebben we het over bedreiging en dus verkrachting naar oude rechtswetenschappelijk inzichten.

Zonder angst, en dan bedoel ik niet angst voor je carriere, is het gewoon een heel moeilijk verhaal in termen van vrijwilligheid en instemming. Zeker ook omdat het naadloos kan overvloeien in spijt achteraf en dan is de man met terugwerkende kracht een verkrachter. Je bent met zijn tweeen, ik vind niet dat de man als enige verantwoordelijk is voor een samenzijn waar beide zonder spijt of verdriet op terugkijken.

Maar misschien het belangrijkste punt is nog wel dat het een non-bescherming is. Er wordt nou gepropageerd dat vrouwen zich niet schuldig hoeven te voelen en zich niet moeten schamen voor wat hun overkomen is, en daar ben ik het in zoverre mee eens dat ze zich ten opzichte van mij, de samenleving of wie dan ook niet hoeven schamen. Feit is echter wel dat ze hun eigen seksuele integriteit niet hebben kunnen beschermen, en daar en aan dat gevoel verander je niks. Ze hadden zich beter over zichzelf gevoeld als ze wel nee hadden gezegd want dat is wat ze hadden moeten doen, gewoon voor zichzelf. Dat kun je niet goed maken door die mannen te vervolgen met alle juridische haken en ogen en schemergebieden van dien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 13:21:58 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203299723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja maar als hij de coach is van ze bij de voice dan maakt dat het wel een ander verhaal vind ik.
Dat maakt het terecht dat ie de laan is uitgestuurd en soortgelijke banen in de toekomst wel kan vergeten, maar het maakt hem geen zedendelinquent. Die andere twee zijn wel echt dik en dik over de schreef gegaan en worden terecht strafrechtelijk vervolgd.

Dat het drietal nu in één hoekje wordt geplaatst is wel weer tekenend voor hoe diep de #metoo beweging is gezonken. Het is een glijdende schaal die levens onterecht kapot kan maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_203299741
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat die zich op een feestje van Ali B laat pijpen in de badkamer en als Ali B dan even langswipt en casual een vingertje er in glijdt hem niet helemaal de tyfus in slaat. Normale kerels maken deze situatie niet gauw mee, viespeuken wat sneller.
Das gewoon de rapscene. Lachgas, pillen, joints en geile jonge vrouwen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:24:15 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203299744
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
:')

Overigens heb ik nog nooit iemand 'hoofd geven' horen zeggen in het Nederlands. Ik ken het vanuit het Engels wel als alternatief voor blowjob, maar in het Nederlands nog nooit gehoord.

Ik dacht dat ik de enige was. Maar toen zag ik dat mensen in het topic hier het ook begonnen te gebruiken, dus dacht, zal wel aan mij liggen :P
Krekker is de bom!
pi_203299745
Marco en Ali B. bezongen hun plannen jaren geleden al:


Als er nooit meer een morgen zou zijn
En de zon viel in slaap met de maan
Heb je enig idee wat het met je zou doen
Als je nog maar een dag zou bestaan
Voor sommige kinderen zal er nooit meer een morgen zijn
Hoe zou je het vinden als je dagen vol zorgen zijn?
Je bent zo jong en klein, het doet enorm pijn
Het hartje van een kind is zo breekbaar als porselein

(...)

Iedereen heeft recht op een eerlijk leven
En ze kunnen nog zo veel op deze wereld beleven

(...)

Hou je koppie omhoog en kruip niet in je schulp
Steek de handen in elkaar, want dan staan we sterk
Nee, we kijken niet toe, we gaan aan het werk

(...)

Zou je hart zich weer vullen met vuur
Van de eeuwige schaamte bevrijd
Keek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur
Kwam je los uit de greep van de tijd
pi_203299754
quote:
Esmée Denters deed in 2015 mee aan The Voice UK, maar niet aan The Voice of Holland. Ze ontmoette Marco Borsato bij een optreden. „Ik heb Marco een keer in het echt ontmoet en hij kneep me vanuit het niets in mijn bil”, schrijft ze. „We stonden op het podium na een optreden. Er waren andere mensen om ons heen, maar blijkbaar was ik de enige die dit gedrag raar vond.”

’Compliment’
De zangeres zegt er zo van te zijn geschrokken dat ze over het knijpincident aan haar manager vertelde. Haar manager was er minder van onder de indruk en zei: „Stel je niet zo aan, zie het als een compliment.” Waarop ze er maar niets meer over heeft gezegd.
https://www.telegraaf.nl/(...)niets-in-mijn-billen

Lekkere manager, dat doet mij wel denken aan een eerdere zaak in de Verenigde Staten.



Taylor Swift, één van de machtigste artiesten ter wereld, werd enkele jaren geleden door een radio DJ onder haar rokje in de billen geknepen toen ze op bezoek was bij een radiostation (zie foto hierboven). Ze meldde het direct na het incident aan haar team. Haar team nam contact op met de radiostation en vervolgens werd de radio DJ ontslagen. Alles goed en wel, zou je denken. Maar jaren later klaagde de radio DJ haar aan voor miljoenen, omdat hij ontslagen was door haar melding van het incident. :') Waarna ze hem vervolgens maar alsnog aanklaagde voor het bilknijpen.

Uiteindelijk heeft ze de zaak ruim en breed gewonnen, want ze had foto's en getuigen. De reacties onder de artikels over de zaak waren echt precies zoals de manager van Esmée Denters reageerde: "Doe niet zo overdreven", "Wees blij dat iemand je in de billen wil knijpen", enzovoort enzovoort. Swift zei toen ook over haar zaak "I acknowledge the privilege that I benefit from in life, in society and in my ability to shoulder the enormous cost of defending myself in a trial like this.". Ik denk dat veel van de TVOH meisjes veel te bang zijn voor de gevolgen van een melding of een rechtszaak. Er komt zoveel bij kijken. Je moet bewijs hebben. Je kunt aangeklaagd worden voor smaad of laster. Je naam en reputatie worden door het slijk gehaald. Het is dan erg verleidelijk om jezelf de schuld te geven vanwege onvoorzichtigheid en vervolgens het voorval proberen te vergeten. :{
pi_203299859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ah ja, dit lijkt me inderdaad duidelijk verkrachting. Moeilijkste zal worden het te bewijzen...
De sleutel is die andere vent natuurlijk. Als die wil getuigen dat het zo is gebeurd dan is het een heldere zaak. Maar als dat een vriendje van Ali is en aangeeft dat hij de indruk had dat ze het wel prima vond, dan ben je snel klaar.

Ze heeft hoe dan ook de beeldvorming niet mee in deze.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:33:49 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203299863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Jojoke het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)niets-in-mijn-billen

Lekkere manager, dat doet mij wel denken aan een eerdere zaak in de Verenigde Staten.

[ afbeelding ]

Taylor Swift, één van de machtigste artiesten ter wereld, werd enkele jaren geleden door een radio DJ onder haar rokje in de billen geknepen toen ze op bezoek was bij een radiostation (zie foto hierboven). Ze meldde het direct na het incident aan haar team. Haar team nam contact op met de radiostation en vervolgens werd de radio DJ ontslagen. Alles goed en wel, zou je denken. Maar jaren later klaagde de radio DJ haar aan voor miljoenen, omdat hij ontslagen was door haar melding van het incident. :') Waarna ze hem vervolgens maar alsnog aanklaagde voor het bilknijpen.

Uiteindelijk heeft ze de zaak ruim en breed gewonnen, want ze had foto's en getuigen. De reacties onder de artikels over de zaak waren echt precies zoals de manager van Esmée Denters reageerde: "Doe niet zo overdreven", "Wees blij dat iemand je in de billen wil knijpen", enzovoort enzovoort. Swift zei toen ook over haar zaak "I acknowledge the privilege that I benefit from in life, in society and in my ability to shoulder the enormous cost of defending myself in a trial like this.". Ik denk dat veel van de TVOH meisjes veel te bang zijn voor de gevolgen van een melding of een rechtszaak. Er komt zoveel bij kijken. Je moet bewijs hebben. Je kunt aangeklaagd worden voor smaad of laster. Je naam en reputatie worden door het slijk gehaald. Het is dan erg verleidelijk om jezelf de schuld te geven vanwege onvoorzichtigheid en vervolgens het voorval proberen te vergeten. :{
Vreselijk om behalve doelwit te zijn van het vunzige grensoverschrijdende gedrag ook nog eens al het gedoe en victim blaming eromheen te moeten meemaken. Dubbel de pineut.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:36:02 #118
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203299887
Marco B. zie ik echt nooit meer werken met kinderen.
Dat is echt verleden tijd
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:37:36 #119
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De sleutel is die andere vent natuurlijk. Als die wil getuigen dat het zo is gebeurd dan is het een heldere zaak. Maar als dat een vriendje van Ali is en aangeeft dat hij de indruk had dat ze het wel prima vond, dan ben je snel klaar.

Ze heeft hoe dan ook de beeldvorming niet mee in deze.
Eigenlijk wel zielig voor de echte verhalen. Haar weergave is er 1 die het verpest voor de mogelijk "echte" slachtoffers van Ali's potentaat. Lijkt wel of ze geen raadgever of adviseur heeft.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Daar ben ik ook emotioneel aan gehecht, dat realiseer me wel. Maar het beeld en de norm hebben ook heel veel met elkaar te maken.
[..]
Als je het perspectief serieus neemt betekent juist niet dat je het zomaar overneemt met alle consequenties van dien want slachtoffer en zielig. Ik vind dat er een aantal haken en ogen zitten aan die 'verstijving'. Dat is niet hetzelfde als het verstijven van angst. Dan hebben we het over bedreiging en dus verkrachting naar oude rechtswetenschappelijk inzichten.

Zonder angst, en dan bedoel ik niet angst voor je carriere, is het gewoon een heel moeilijk verhaal in termen van vrijwilligheid en instemming. Zeker ook omdat het naadloos kan overvloeien in spijt achteraf en dan is de man met terugwerkende kracht een verkrachter. Je bent met zijn tweeen, ik vind niet dat de man als enige verantwoordelijk is voor een samenzijn waar beide zonder spijt of verdriet op terugkijken.

Maar misschien het belangrijkste punt is nog wel dat het een non-bescherming is. Er wordt nou gepropageerd dat vrouwen zich niet schuldig hoeven te voelen en zich niet moeten schamen voor wat hun overkomen is, en daar ben ik het in zoverre mee eens dat ze zich ten opzichte van mij, de samenleving of wie dan ook niet hoeven schamen. Feit is echter wel dat ze hun eigen seksuele integriteit niet hebben kunnen beschermen, en daar en aan dat gevoel verander je niks. Ze hadden zich beter over zichzelf gevoeld als ze wel nee hadden gezegd want dat is wat ze hadden moeten doen, gewoon voor zichzelf. Dat kun je niet goed maken door die mannen te vervolgen met alle juridische haken en ogen en schemergebieden van dien.
Prima post, ben aardig onder de indruk van je argumentatie moet ik zeggen. Zo ga ik er ook nog weer anders tegenaan kijken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:39:19 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203299935
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:36 schreef KingRadler het volgende:
Marco B. zie ik echt nooit meer werken met kinderen.
Dat is echt verleden tijd
Misschien ben ik naïef. Maar hoe kunnen we me met zekerheid stellen dat zijn "warme Italiaan" rol er een was met slechte intenties? Je hebt aanraken en je hebt aanraken. Meestal zie je niet aan de buitenkant hoe het van binnen is ingegeven.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203299947
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef polderturk het volgende:
Één van de vrouwen zei dat ze een andere artiest aan het pijpen was en dat Ali B toen binnenliep en zijn vingers in haar stak. Ze zei dat ze Ali B daar geen toestemming voor had gegeven.

Was ze wel vrijwillig die andere artiest aan het pijpen? Daar heeft ze niks over gezegd.

Vervolgens heeft ze wel Ali B gepijpt zodat Ali B erover zou ophouden.


Ali B kan altijd nog tegen de rechter zeggen dat ie eigenlijk niet wilde maar geen NEE kon zeggen omdat ie verstijfde
pi_203299979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:45 schreef Cockwhale het volgende:
Sorry, maar ik vind de verhalen ook niet overtuigend van de vrouwen als zijnde verkrachtingen/aanranding.

Klinkt als spijt achteraf. Tja, dat hebben we allemaal wel eens. Een kwestie van je eigen verantwoordelijkheid nemen en verder gaan.
Dat was de DERDE feministische golf. De vrouw was gelijkwaardig aan de man en had haar eigen verantwoordelijkheid.

Echter zijn we nu bij de VIERDE feministische golf aanbeland. De vrouw is slachtoffer, zielig, niet in staat Ja of Nee te zeggen en de man moet maar raden wat ze wel of niet wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door riazop op 21-01-2022 13:53:40 ]
pi_203299990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De sleutel is die andere vent natuurlijk. Als die wil getuigen dat het zo is gebeurd dan is het een heldere zaak. Maar als dat een vriendje van Ali is en aangeeft dat hij de indruk had dat ze het wel prima vond, dan ben je snel klaar.

Ze heeft hoe dan ook de beeldvorming niet mee in deze.
Ook hoeren en pornoactrices kunnen verkracht worden!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203300011
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ook hoeren en pornoactrices kunnen verkracht worden!
Goed statement. Gelukkig niemand die dat ontkent.
pi_203300019
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Goed statement. Gelukkig niemand die dat ontkent.
Zeker wel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203300059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zeker wel.
Die mogen dan aan de hoogste boom.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:49:53 #128
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203300081
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik herken het direct, klassieke scholing.
_O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203300141
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk wel zielig voor de echte verhalen. Haar weergave is er 1 die het verpest voor de mogelijk "echte" slachtoffers van Ali's potentaat. Lijkt wel of ze geen raadgever of adviseur heeft.

:{²
Lijkt net alsof het een feit is dat Ali B of Borsato veroordeelden zijn ipv verdachten.
pi_203300144
:') De dames in het topic zijn nu wel echt weg, lekker bezig jongens.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:55:53 #131
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203300162
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
:') De dames in het topic zijn nu wel echt weg, lekker bezig jongens.
Ja, echt iets om trots op te zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203300169
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Misschien ben ik naïef. Maar hoe kunnen we me met zekerheid stellen dat zijn "warme Italiaan" rol er een was met slechte intenties? Je hebt aanraken en je hebt aanraken. Meestal zie je niet aan de buitenkant hoe het van binnen is ingegeven.

Jason.

:{²
Het is dat die aangifte er ligt. Ergens is er iets in mij die dat ook afvraagt. Als je nu de beelden terugziet dan zie je inderdaad iemand die zijn hand(en) teveel en vooral ook te lang op bepaalde plekken zet. En om nog maar te zwijgen over het op de mond kussen. Hij maakt het wel moeilijk om het anders te zien. Van alle mannen uit deze gate had Marco bij mij de meeste gun-factor. Wellicht speelt dat ook mee.
pi_203300189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:54 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Lijkt net alsof het een feit is dat Ali B of Borsato veroordeelden zijn ipv verdachten.
Even doorheen kijken. BN'ers springen mee met de domme meute op dit moment voor eigen glorie en deugpunten. Maar bij de rechter (als het daar al komt) zal er niets meer overblijven, zo dun is deze zaak.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:57:02 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203300190
Als we alleen al op Fok! zoveel verschillende meningen en inzichten hebben. Sommigen staan haaks of tegen over elkaar. Sommige geven de daders volledig de schuld. Anderen hebben begrip voor hun handelen. Weer anderen leggen het (deels) bij de so called slachtoffers. Dan heb je nog gebruikers van de Bohemian leer die meer vanuit het midden opereren om niemand onrecht aan te doen. Ik hoor zelf bij die laatste groep.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203300198
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
:') De dames in het topic zijn nu wel echt weg, lekker bezig jongens.
3% van FOK is vrouw.

Zegt dat ook al iets?
pi_203300201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
:') De dames in het topic zijn nu wel echt weg, lekker bezig jongens.
He man, als er niet geneukt wordt, zie ik ook niet in wat ze hier moeten doen
-nee-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:58:22 #137
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203300207
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Als we alleen al op Fok! zoveel verschillende meningen en inzichten hebben. Sommigen staan haaks of tegen over elkaar. Sommige geven de daders volledig de schuld. Anderen hebben begrip voor hun handelen. Weer anderen leggen het (deels) bij de so called slachtoffers. Dan heb je nog gebruikers van de Bohemian leer die meer vanuit het midden opereren om niemand onrecht aan te doen. Ik hoor zelf bij die laatste groep.

:{²
:') :'(
Krekker is de bom!
pi_203300237
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De sleutel is die andere vent natuurlijk. Als die wil getuigen dat het zo is gebeurd dan is het een heldere zaak. Maar als dat een vriendje van Ali is en aangeeft dat hij de indruk had dat ze het wel prima vond, dan ben je snel klaar.

Ze heeft hoe dan ook de beeldvorming niet mee in deze.
Bij mij wel hoor. Ze heeft nee gezegd. Dat ze vrijwillig een ander onder de douche aan het pijpen is doet er niet toe. En hoe onveilig zij zich eerder voelde weten we niet. Veilig genoeg om te blijven en een ander te pijpen. Ook daarin moeten we haar serieus nemen.
pi_203300254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:57 schreef riazop het volgende:

[..]
3% van FOK is vrouw.

Zegt dat ook al iets?
Het is gewoon jammer. Had over dit onderwerp liever een genuanceerde discussie gevoerd.

Maar is vrijwel onmogelijk met alle emoties die erbij horen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:03:56 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203300263
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Bij mij wel hoor. Ze heeft nee gezegd. Dat ze vrijwillig een ander onder de douche aan het pijpen is doet er niet toe. En hoe onveilig zij zich eerder voelde weten we niet. Veilig genoeg om te blijven en een ander te pijpen. Ook daarin moeten we haar serieus nemen.
Ja maar hoe kan ze volgens jou bewijzen dat het echt zo gegaan is als ze zei? Enige wat haar kan ondersteunen is de verklaring van die andere gast.
Krekker is de bom!
pi_203300288
Één ding weet ik wel.
"Machtige" en beroemde Ali en Marco komen hier jaren mee weg, totdat er een journalist langs komt met een programma.
Dan komen de meldingen binnen.

Als ik als betonwerker of één of andere putjesschepper een voorbijlopende vrouw nafluiten krijgen we op slag honderden Euro's boete.
:')
pi_203300293
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ja maar hoe kan ze volgens jou bewijzen dat het echt zo gegaan is als ze zei? Enige wat haar kan ondersteunen is de verklaring van die andere gast.
Dat weten we niet. Het gaat mij erom dat een vrouw die wat opener is met seks als ongeloofwaardig wordt neergezet door sommigen.
pi_203300311
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef Werkman het volgende:
Één ding weet ik wel.
"Machtige" en beroemde Ali en Marco komen hier jaren mee weg, totdat er een journalist langs komt met een programma.
Dan komen de meldingen binnen.

Als ik als betonwerker of één of andere putjesschepper een voorbijlopende vrouw nafluiten krijgen we op slag honderden Euro's boete. ;')
De geruchten over Marco gaan al jaren. In sommige kringen ook over Ali. We stonden er allemaal bij en keken er naar.
pi_203300344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
De geruchten over Marco gaan al jaren. In sommige kringen ook over Ali. We stonden er allemaal bij en keken er naar.
Nog meer mensen waar geruchten over gaan?
pi_203300357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:09 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Nog meer mensen waar geruchten over gaan?
Geen idee. Alleen over Marco weet ik. Ook dat we grappen hebben gemaakt over hoe hij met jonge meisjes omging en met zijn piemp koos.
pi_203300370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:57 schreef riazop het volgende:

[..]
3% van FOK is vrouw.

Zegt dat ook al iets?
Als je denkt dat de slachtoffers van vrouwen op meer medeleven en begrip kunnen rekenen dan hier vergis je je ook aardig.
Kijk maar eens op het Viva-forum.
Daar komen dezelfde hersenscheten langs als hier. :7

https://forum.viva.nl/ent(...)st_messages/485887/9

https://forum.viva.nl/act(...)t_messages/486331/85
pi_203300392
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als je denkt dat de slachtoffers van vrouwen op meer medeleven en begrip kunnen rekenen dan hier vergis je je ook aardig.
Kijk maar eens op het Viva-forum.
Daar komen dezelfde hersenscheten langs als hier. :7

https://forum.viva.nl/ent(...)st_messages/485887/9
Online fora zijn natuurlijk ook niet bepaald een willekeurige selectie uit een populatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:14:55 #148
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203300411
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef Werkman het volgende:
Één ding weet ik wel.
"Machtige" en beroemde Ali en Marco komen hier jaren mee weg, totdat er een journalist langs komt met een programma.
Dan komen de meldingen binnen.

Als ik als betonwerker of één of andere putjesschepper een voorbijlopende vrouw nafluiten krijgen we op slag honderden Euro's boete.
:')
Wat een onzin.
Ik ben zo vaak nagefloten en geroepen door bouwvakkers, en als het op een grappige en respectvolle manier is, is het niet erg.

Maar schelden en sissen en schuttingtaal is wel irritant. En hoeveel van die vrouwen zullen nu echt een melding maken hiervan?
Dat gebeurd pas als je ergens rondhangt en niks anders doet dan vrouwen verbaal lastigvallen.

De politie heeft wel wat beters te doen dan hardwerkende bouwvakkers die af en toe roepen en fluiten naar een voorbijkomende mooie vrouw te beboeten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203300413
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als je denkt dat de slachtoffers van vrouwen op meer medeleven en begrip kunnen rekenen dan hier vergis je je ook aardig.
Kijk maar eens op het Viva-forum.
Daar komen dezelfde hersenscheten langs als hier. :7

https://forum.viva.nl/ent(...)st_messages/485887/9
Klopt. Veel vrouwen om mij heen vinden het dan ook vooral aanstellerige kutjes, aandachtshoertjes enzv

Maar goed, de vrouwen die ik ,ken geven je gewoon een schop onder je ballen als ze geen zin hebben in sex
pi_203300436
Boek van Linda de Mol zelf ook een klassieker

Geen zin in sex? ....

pi_203300458
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, echt iets om trots op te zijn.
Complimenten aan de mods ook.

Hele volksstammen die hier onder anderen vrijuit verkrachting zitten te bagatelliseren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:18:09 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203300459
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is gewoon jammer. Had over dit onderwerp liever een genuanceerde discussie gevoerd.
Voel je geroepen om met mij het hierover het gesprek aan te gaan. Ik gebruik een methodiek (de Bohemian leer) die niemand benadeeld.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203300464
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Bij mij wel hoor. Ze heeft nee gezegd. Dat ze vrijwillig een ander onder de douche aan het pijpen is doet er niet toe. En hoe onveilig zij zich eerder voelde weten we niet. Veilig genoeg om te blijven en een ander te pijpen. Ook daarin moeten we haar serieus nemen.
Je bent wel heel selectief aan het shoppen in haar verhaal.
pi_203300476
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou dan redt hij zich wel
Beetje seks voor de lagere huur zoals de ladyshave?
pi_203300486
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:18 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Complimenten aan de mods ook.

Hele volksstammen die hier onder anderen vrijuit verkrachting zitten te bagatelliseren.
Want jij hebt al bewijzen van verkrachting? Anders dan wat geroeptoeter van moralisten en BN'ers die hun straatje aan het schoonvegen zijn?
pi_203300513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Want jij hebt al bewijzen van verkrachting? Anders dan wat geroeptoeter van moralisten en BN'ers die hun straatje aan het schoonvegen zijn?
Ik herhaal:

Ik heb het over users die onder anderen verkrachting bagataliseren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:27:50 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203300576
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik herhaal:

Ik heb het over users die onder anderen verkrachting bagataliseren.
Eigenlijk moeten we eerst vaststellen of er (daadwerkelijk) sprake is van verkrachting. Van de klassieke verkrachting zal geen sprake zijn: dame met kleren aan die tegenwerkt en volgeladen potentaat dringt met het nodige geweld en agressie binnen. Dat geloof ik niet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203300588
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk moeten we eerst vaststellen of er sprake is van verkrachting. Van de klassieke verkrachting zal geen sprake zijn: dame met kleren aan die tegenwerkt en volgeladen potentaat dringt met het nodige geweld en agressie binnen. Dat geloof ik niet.

:{²
Ik herhaal:

Ik heb het over users die verkrachting bagataliseren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:32:38 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203300645
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Ik ben zo vaak nagefloten en geroepen door bouwvakkers, en als het op een grappige en respectvolle manier is, is het niet erg.

Maar schelden en sissen en schuttingtaal is wel irritant. En hoeveel van die vrouwen zullen nu echt een melding maken hiervan?

Dit is natuurlijk deels subjectief. Nagenoeg iedereen zal het erover eens zijn dat schelden en schuttingtaal not-done is en bedreigend overkomt. Maar het na-fluiten en sissen, daar verschillen de meningen over.

Velen ervaren sissen als niet oké, maar sommigen ervaren nafluiten ook als niet oké, zeg maar, zelfde of vergelijkbare noemer als sissen. En ik denk eigenlijk dat het sissen oorspronkelijk (bijv. in Suriname of op de Antillen) een vergelijkbaar iets was als het fluiten, wat verder niet echt als bedreigend werd ervaren. Meestal was het ook gekoppeld aan een grappige leuke opmerking waar de vrouwen vaak om konden lachen.

Maar toen het in Nederland werd overgenomen door de straatjongeren, die er daarnaast vaak nog allerlei foute bedreigende opmerkingen aan toevoegde, werd het hier anders geïnterpreteerd. Ook wanneer het niet vergezeld ging van foute bedreigende opmerkingen.
Krekker is de bom!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:33:27 #160
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203300654
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Want jij hebt al bewijzen van verkrachting? Anders dan wat geroeptoeter van moralisten en BN'ers die hun straatje aan het schoonvegen zijn?
Seksueel grensoverschrijdend gedrag is natuurlijk niet enkel verkrachting. Maar specifiek daarover, daar is natuurlijk aangifte over gedaan, betreffende Ali B. Dat het OM na een kort vooronderzoek heeft aangegeven aan die meid, dat aangifte doen verstandig was, zeg mijn inziens ook al wat.

Dus nee, niet enkel geroeptoeter. Ook niet over de andere zaken, of stel je dat de 30 andere vrouwen die BOOS gesproken heeft alles lopen te verzinnen?

Alles zomaar voor zoete koek aannemen hoeft niet, daar hebben we natuurlijk aangifte en berechting voor als het gaat om juridisch strafbare zaken. Maar wat jij doet, neigt heel erg naar per definitie de kant van de genoemde 'foute mannen' kiezen. Dat lijkt me ook alles behalve kies.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:34:33 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203300672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef ijs_beer het volgende:

Alles zomaar voor zoete koek aannemen hoeft niet, daar hebben we natuurlijk aangifte en berechting voor als het gaat om juridisch strafbare zaken. Maar wat jij doet, neigt heel erg naar per definitie de kant van de genoemde 'foute mannen' kiezen. Dat lijkt me ook alles behalve kies.
Zelf probeer ik juist heel erg vanuit het midden te opereren. Juist om onrecht te voorkomen. Alleen dat lijkt me ook niet in dank te worden afgenomen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:36:57 #162
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203300706
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zelf probeer ik juist heel erg vanuit het midden te opereren. Juist om onrecht te voorkomen. Alleen dat lijkt me niet in dank te worden afgenomen.

:{²
Het is ook wel een beetje hoe je feiten intepreteert imo, en aan welke zaken je gewicht hangt. Ik zie hier veel mensen gewicht hangen aan hun eigen niet onderbouwde aannames, en daar mee de punten die BOOS aanbrengt van tafel vegen, terwijl die eigenlijk toch heel wat sterker onderbouwd zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203300855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Seksueel grensoverschrijdend gedrag is natuurlijk niet enkel verkrachting. ...
Daarom kon je op socmed ook lezen dat veel mensen het decolleté van juffrouw Wijnhoven "seksueel grensoverschrijdend gedrag" vonden.

Iedereen heeft zijn eigen grens dus. Voor mij had ze daar in haar blote kont mogen zitten.

Maar hier heb ik het over een juridische grens.
pi_203300896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het is dat die aangifte er ligt. Ergens is er iets in mij die dat ook afvraagt. Als je nu de beelden terugziet dan zie je inderdaad iemand die zijn hand(en) teveel en vooral ook te lang op bepaalde plekken zet. En om nog maar te zwijgen over het op de mond kussen. Hij maakt het wel moeilijk om het anders te zien. Van alle mannen uit deze gate had Marco bij mij de meeste gun-factor. Wellicht speelt dat ook mee.
Zeker. Maar het is vooralsnog niet meer dan ongepast gedrag. Als je je er niet in verdiept en je kijkt alleen naar de ophef, dan zou je denken dat Marco een eigen kinder kelder had....
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:46:22 #165
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203300903
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:44 schreef riazop het volgende:

[..]
Daarom kon je op socmed ook lezen dat veel mensen het decolleté van juffrouw Wijnhoven "seksueel grensoverschrijdend gedrag" vonden.

Iedereen heeft zijn eigen grens dus. Voor mij had ze daar in haar blote kont mogen zitten.

Maar hier heb ik het over een juridische grens.
Nou fijn dat je het over wat juridisch is, het met me eens bent. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:47:03 #166
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203300914
https://www.at5.nl/artike(...)an-marco-borsato-weg

LOL. Sorry als deze al gepost was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203300927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:44 schreef riazop het volgende:

[..]
Daarom kon je op socmed ook lezen dat veel mensen het decolleté van juffrouw Wijnhoven "seksueel grensoverschrijdend gedrag" vonden.

Iedereen heeft zijn eigen grens dus. Voor mij had ze daar in haar blote kont mogen zitten.

Maar hier heb ik het over een juridische grens.
Ahh, het ongevraagd sturen van een dickpic bijvoorbeeld, wat strafbaar is.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:48:04 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203300934
quote:
Smelten maar _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203301038
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef Werkman het volgende:
Één ding weet ik wel.
"Machtige" en beroemde Ali en Marco komen hier jaren mee weg, totdat er een journalist langs komt met een programma.
Dan komen de meldingen binnen.

Als ik als betonwerker of één of andere putjesschepper een voorbijlopende vrouw nafluiten krijgen we op slag honderden Euro's boete.
:')
Van wie krijg je die boete?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:56:01 #170
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301053
Het gaat wat ver om ze daarom als hoofdverdachten te zien, maar het spreekt absoluut niet in het voordeel van de drachtige heren dat ze hier niet en publique het gesprek over aangaan. Dat is een gemiste kans.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:42 schreef riazop het volgende:

[..]
Dat was de DERDE feministische golf. De vrouw was gelijkwaardig aan de man en had haar eigen verantwoordelijkheid.

Echter zijn we nu bij de VIERDE feministische golf aanbeland. De vrouw is slachtoffer, zielig, niet in staat Ja of Nee te zeggen en de man moet maar raden wat ze wel of niet wil.
In een zekere zin zou je het juist een stap terug kunnen noemen. De vrouw kan niks, is zwak en kwetsbaar en moet beschermd worden.
pi_203301131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ahh, het ongevraagd sturen van een dickpic bijvoorbeeld, wat strafbaar is.
De vraag is of het ongevraagd was
pi_203301147
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ahh, het ongevraagd sturen van een dickpic bijvoorbeeld, wat strafbaar is.
Wie heeft dat gedaan dan?
pi_203301188
Er zijn genoeg vrouwen met een décolleté groter dan de Grand Canyon maar als je per ongeluk kijkt krijg je me toch een blik. _O-

Dit naar aanleiding van een column op rtl nieuws.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:02 schreef riazop het volgende:

[..]
De vraag is of het ongevraagd was
Ja dat blijkt wel de rode draad van alle slachtoffers uit aflevering BOOS, dat ze daar allemaal om gevraagd hebben.


quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wie heeft dat gedaan dan?
Heb je überhaupt gekeken?
pi_203301218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:18 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Complimenten aan de mods ook.

Hele volksstammen die hier onder anderen vrijuit verkrachting zitten te bagatelliseren.
Idd,'hoe weet ik anders of een vrouw sex met me wil als ik niet met mijn smerige tengels aan haar zit ??'

:'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203301267
Hoe meer je erover leest, hoe meer je jezelf beseft dat dit soort shit (zoals eigenlijk al jaren rondom Metoo) alleen maar verliezers gaat kennen.

Wat dan de oplossing is? Terug naar de jaren 50, stoppen met vrije seks en gewoon lekker alleen binnen het huwelijk/relatie. Dit schiet niet op joh. We kunnen het niet aan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203301287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:18 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Hele volksstammen die hier onder anderen vrijuit verkrachting zitten te bagatelliseren.
Dat slaat dan ook weer nergens op.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203301313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op.
Ik vraag me soms af of mensen hier weten wat het woord “bagataliseren” betekent.
pi_203301411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:15 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik vraag me soms af of mensen hier weten wat het woord “bagataliseren” betekent.
Of hoe rechtspraak werkt, sommigen denken nog onterecht dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301432
201202_1_funsat30_24.jpg
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:15 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik vraag me soms af of mensen hier weten wat het woord “bagataliseren” betekent.
Ik vraag me af of mensen hier de term grijs gebied kennen.

Voorspelling over een paar maanden: Ali, Marco en Jeroen vrijuit, geen straf. En dan, gaat @tuinkabouter50000 dan zeggen dat er geen verkrachting is geweest? We weten allemaal dat er wel wat gebeurd is, maar het is geen verkrachting. Het is ook niet niets.

Mijn voorstel, heb dat ook al meerdere keren genoemd, is dat we een beetje voorzichtiger om moeten gaan met het woord verkrachting. We moeten ook een beetje voorzichtiger omgaan met woorden als leugenaar, omhoog neuken etc.

Maar 2 verhalen, 2 interpretaties, 2 herinneringen, 2 omgevingen. Samen vormen zij het grote grijze gebied waarin dit soort shit plaatsvindt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:24:33 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301511
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of mensen hier de term grijs gebied kennen.

Voorspelling over een paar maanden: Ali, Marco en Jeroen vrijuit, geen straf. En dan, gaat @:tuinkabouter50000 dan zeggen dat er geen verkrachting is geweest? We weten allemaal dat er wel wat gebeurd is, maar het is geen verkrachting. Het is ook niet niets.

Mijn voorstel, heb dat ook al meerdere keren genoemd, is dat we een beetje voorzichtiger om moeten gaan met het woord verkrachting. We moeten ook een beetje voorzichtiger omgaan met woorden als leugenaar, omhoog neuken etc.

Maar 2 verhalen, 2 interpretaties, 2 herinneringen, 2 omgevingen. Samen vormen zij het grote grijze gebied waarin dit soort shit plaatsvindt.
Dit noemen we nou een kwaliteitspost. Ook Bohemian inspired toevallig?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of mensen hier de term grijs gebied kennen.

Voorspelling over een paar maanden: Ali, Marco en Jeroen vrijuit, geen straf. En dan, gaat @:tuinkabouter50000 dan zeggen dat er geen verkrachting is geweest? We weten allemaal dat er wel wat gebeurd is, maar het is geen verkrachting. Het is ook niet niets.


Ik vrees dat ze voor Jeroen wel kiets met stalking gaan vinden
pi_203301539
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of mensen hier de term grijs gebied kennen.

Voorspelling over een paar maanden: Ali, Marco en Jeroen vrijuit, geen straf. En dan, gaat @:tuinkabouter50000 dan zeggen dat er geen verkrachting is geweest? We weten allemaal dat er wel wat gebeurd is, maar het is geen verkrachting. Het is ook niet niets.

Mijn voorstel, heb dat ook al meerdere keren genoemd, is dat we een beetje voorzichtiger om moeten gaan met het woord verkrachting. We moeten ook een beetje voorzichtiger omgaan met woorden als leugenaar, omhoog neuken etc.

Maar 2 verhalen, 2 interpretaties, 2 herinneringen, 2 omgevingen. Samen vormen zij het grote grijze gebied waarin dit soort shit plaatsvindt.
Ik herhaal:

Ik heb het over users die verkrachting bagataliseren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:27:07 #186
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203301558
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen met een décolleté groter dan de Grand Canyon maar als je per ongeluk kijkt krijg je me toch een blik. _O-

Dit naar aanleiding van een column op rtl nieuws.
Dat is idd echt heel erg.
En ze doen dat ook alleen maar om mannen te laten kijken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203301569
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Even heel iets anders. Ben je toevallig een nieuwentijdskind? We wachten al een uur op een onderbouwing voor je vastgelopen plaat.

:{²
Ik blijf herhalen:

Ik heb het over uses die verkrachting bagataliseren.

Ik snap niet steeds waarom ik verkrachting moet bewijzen? Er zijn hier users die letterlijk verkrachting bagataliseren.
pi_203301575
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:26 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik herhaal:

Ik heb het over users die verkrachting bagataliseren.
Aan jou dan de vraag: Is er al ergens een verkrachting vastgesteld in de rotzooi rondom de Voice?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:28:45 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Er zijn hier users die letterlijk verkrachting bagatelliseren.
Ik heb de spelling aangepast voor je. Maar wie dan? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301607
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is idd echt heel erg.
En ze doen dat ook alleen maar om mannen te laten kijken.
Een heleboel doen dat inderdaad.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Aan jou dan de vraag: Is er al ergens een verkrachting vastgesteld in de rotzooi rondom de Voice?
Gast, nogmaals: er zijn hier users die letterlijk verkrachting bagataliseren

Wat heeft dat in godesnaam te maken met wat er al dan wel of niet bewezen is rondom de voice?

Verkrachting bagataliseren is altijd onder de vleugel van welk onderwerp dan ook walgelijk en wat mij betreft niet toelaatbaar.
pi_203301632
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:05 schreef the-eye het volgende:

[..]
Om 's nachts alleen met iemand, die je oppervlakkig kent, in een studio te gaan zitten.
Weet zo'n meid veel, die kan je het niet kwalijk nemen maar zou ze eerst toestemming vragen aan een vader of een broer dan kan er geregeld worden dat er een broer of een neef meegaat. dan heb je al deze ellende niet
Weet zo'n meid veel? Nah het is wel een tikkeltje naïef van haar als ze daar geen enkele onraad heeft geroken. Bootycalls is een fenomeen waar ook dames van 18 bekend mee zijn.

Praat verder in het geheel niets goed van wat Ali gedaan zou hebben
pi_203301647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Gast, nogmaals: er zijn hier users die letterlijk verkrachting bagataliseren

Wat heeft dat in godesnaam te maken met wat er al dan wel of niet bewezen is rondom de voice?

Verkrachting bagataliseren is altijd onder de vleugel van welk onderwerp dan ook walgelijk en wat mij betreft niet toelaatbaar.
Het is bagatelliseren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301656
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:03 schreef riazop het volgende:

[..]
Na dat NEE heeft ie die vingers er uit gehaald en heeft ze hem later boven afgepijpt
Volgens haar verhaal is hij blijven drammen. Dat vind ik kwalijk. Hij moet gewoon met een duidelijk Nee zorgen dat ie wegblijft bij haar en juist niet gaan pushen. Om daar maar vanaf te zijn is ze hoofd gaan geven
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:35:15 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Volgens haar verhaal is hij blijven drammen. Om daar maar vanaf te zijn is ze hoofd gaan geven
Netto blijft het haar verhaal tegen die van Ali B. Ik denk dat die vriend van Ali B. juist in het voordeel van Ali B. gaat getuigen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301699
Wel tof dat jullie 'm alvast Ali B. zijn gaan noemen, wel zo netjes i.v.m. privacy.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301702
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Gast, nogmaals: er zijn hier users die letterlijk verkrachting bagataliseren

Wat heeft dat in godesnaam te maken met wat er al dan wel of niet bewezen is rondom de voice?

Verkrachting bagataliseren is altijd onder de vleugel van welk onderwerp dan ook walgelijk en wat mij betreft niet toelaatbaar.
Of er sprake is van verkrachting staat nog lang niet vast. Als je dat als bagatelliseren ziet dan heb je niet door hoe het werkt met 'onschuldig tot schuld bewezen is'
pi_203301725
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Netto blijft het haar verhaal tegen die van Ali B.
:{²
Dat klopt. Dat maakt dit soort verhalen kwetsbaar. Wie voor wie gaat getuigen is maar de vraag. Zo kan ik mij voorstellen dat ze juist Ali collectief laten vallen (om vervolgens elkaar weer de hand boven het hoofd te houden)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:38:46 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203301732
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:26 schreef OllieA het volgende:

[..]
Wat mij eerlijk gezegd meer verbaast is dat Fok! het account van BSB niet al jaren geleden definitief door de shredder heeft gehaald. Hij doet al 20 jaar aan parmantig zuigen, stromannetjes opzetten, discussie ontregelen en zich van de domme houden. En dat allemaal in zijn eigen puberale jargon. Zo ook in deze topicreeks: ouwehoeren en ontregelen. Hoe meer gelul, hoe beter, zal het Fok!beleid wel zijn. Geen wonder dat het forum leegloopt.
Hoezo ? Daar loop je toch niet voor weg ? Je komt hier echt wel meer vreemde users tegen hoor. Wie mij niet aanstaat negeer ik gewoon, kan het je aanraden. ;)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203301743
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoezo ? Daar loop je toch niet voor weg ? Je komt hier echt wel meer vreemde users tegen hoor. Wie mij niet aanstaat negeer ik gewoon, kan het je aanraden. ;)
Als de ratio tussen baggeren en interessante inhoudelijke posts erg scheef begint te lopen, dan is een topic gewoon nauwelijks meer leesbaar. Die kant gaat dit topic ook alweer hard op.
Edit: Er zijn overigens ook wel browser plugins of javascript trucjes om een mongolenfilter in te bouwen, maar Fok is al zo'n lekker werkende website.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:41:41 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203301761
Met stijgende verbazing dit topic gelezen. En men zich maar afvragen hoe het nou komt dat jonge vrouwen niet snel aan de bel trekken in het geval van grensoverschrijdend gedrag...
Huilen dan.
pi_203301771
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:36 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Of er sprake is van verkrachting staat nog lang niet vast. Als je dat als bagatelliseren ziet dan heb je niet door hoe het werkt met 'onschuldig tot schuld bewezen is'
Ik heb het over users die verkrachting bagatelliseren. Dat staat helemaal los van welke Voice situatie dan ook.

Ze bagatelliseren letterlijk verkrachting.

Ik geef het op. Mensen en met name de mods kunnen deze 2 dingen blijkbaar niet meer los zien.

Wat een ongelofelijk ziekmakend forumpje is dit geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 15:47:18 ]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:49:38 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als de ratio tussen baggeren en interessante inhoudelijke posts erg scheef begint te lopen, dan is een topic gewoon nauwelijks meer leesbaar. Die kant gaat dit topic ook alweer hard op.
Edit: Er zijn overigens ook wel browser plugins of javascript trucjes om een mongolenfilter in te bouwen, maar Fok is al zo'n lekker werkende website.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas erg traag aan het worden zeg. Maar ze doen hun best en mag best gezegd worden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301871
Hier een voorbeeld van wat bekende mensen denken te kunnen maken

twitter
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:51:23 #205
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301884
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:42 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

Ze bagatelliseren letterlijk verkrachting.
Props voor de spelling nu. Welke users doen dit? Ik heb dit kennelijk gemist.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301905
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Props voor de spelling nu. Welke users doen dit? Ik heb dit kennelijk gemist.

:{²
Jij en dat weet je best.
pi_203301950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:49 schreef potjecreme het volgende:
Hier een voorbeeld van wat bekende mensen denken te kunnen maken

[ twitter ]
Ik weet niet of dit specifiek inherent is aan 'bekend zijn'. Had van betreffende acteur nog nooit gehoord overigens, maar dat zal aan mij liggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:55:55 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203301958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jij en dat weet je best.
Dat is genuanceerder dan dat je het brengt. Als er aantoonbaar sprake is van verkrachting moet de dader de straf krijgen die daarbij hoort. Aan de andere kant, als het niet aan te tonen is, heb je ondertussen wel een leven gesloopt. Ik pleit daarom voor een aantal zaken: documenteer je case goed en trek op tijd aan de bel. Daarmee bewijs je het recht het best een dienst. En justice is what we stand for!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203301965
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Met stijgende verbazing dit topic gelezen. En men zich maar afvragen hoe het nou komt dat jonge vrouwen niet snel aan de bel trekken in het geval van grensoverschrijdend gedrag...
Ik heb aan de bel getrokken over onacceptabel gedrag, niet per se seksueel. Je moest eens weten hoe alleen je staat na een melding.
pi_203302034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit specifiek inherent is aan 'bekend zijn'. Had van betreffende acteur nog nooit gehoord overigens, maar dat zal aan mij liggen.
Onbekende mannen (en vrouwen) kunnen natuurlijk ook over de schreef gaan. Dat is waar. Soms heb ik wel het vermoeden dat bekende mensen (hetro mannen) vrouwen voor het uitkiezen hebben en hierdoor sneller een grens over gaan. Dat het normaal is om eentje bij de kont te grijpen. Een halve stijve tegen een been wrijven. Dat is een idee wat bij mij leeft.
pi_203302036
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Props voor de spelling nu. Welke users doen dit? Ik heb dit kennelijk gemist.

:{²
Je hebt dit “gemist”.

Mods hebben dit “gemist”.

Het is wel goed zo. Ik ben weg hier.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:05:08 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203302111
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onbekende mannen (en vrouwen) kunnen natuurlijk ook over de schreef gaan. Dat is waar. Soms heb ik wel het vermoeden dat bekende mensen (hetro mannen) vrouwen voor het uitkiezen hebben en hierdoor sneller een grens over gaan. Dat het normaal is om eentje bij de kont te grijpen. Een halve stijve tegen een been wrijven. Dat is een idee wat bij mij leeft.
Het zou kunnen dat bekende mensen wat sneller 'minder respect' hebben voor de grenzen van anderen omdat ze gewend zijn hun zin te krijgen, maar ik weet ook van een paar ervaringen van vrouwen in mijn omgeving waarbij het niet om bekende mannen ging (de baas, een vriend). Alleen dat soort situaties komen niet in het nieuws.
Huilen dan.
pi_203302113
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jij en dat weet je best.
Ik moest de eerste vijf minuten even glimlachen toen ik zag dat hij terug was en meteen allerlei users hoog op de kast kreeg met zijn uitgekauwde trucje.
Verder gewoon negeren deze klassieke trol.
Radio Espantoso
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 16:06:46 #214
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203302136
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Je hebt dit “gemist”.

Mods hebben dit “gemist”.

Het is wel goed zo. Ik ben weg hier.
Zo te zien staat er nu een streep door zijn naam
pi_203302146
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Volgens haar verhaal is hij blijven drammen. Dat vind ik kwalijk. ...
Als Nederlandse mannen alleen genoegen hadden genomen met sex zonder drammen dan hadden we echt geen 17 miljoen inwoners gehad hoor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 16:07:32 #216
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203302148
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 16:08:07 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203302159
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Met stijgende verbazing dit topic gelezen. En men zich maar afvragen hoe het nou komt dat jonge vrouwen niet snel aan de bel trekken in het geval van grensoverschrijdend gedrag...
Ik hoop maar dat het troll acts zijn vooral of een paar enkele incel types.....
pi_203302166
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het zou kunnen dat bekende mensen wat sneller 'minder respect' hebben voor de grenzen van anderen omdat ze gewend zijn hun zin te krijgen, maar ik weet ook van een paar ervaringen van vrouwen in mijn omgeving waarbij het niet om bekende mannen ging (de baas, een vriend). Alleen dat soort situaties komen niet in het nieuws.
Ja dit bedoel ik over bekende mensen. Was niet bedoeling dat jullie dachten dat ik denk dat onbekende mensen dit ook niet doen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 16:10:06 #219
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203302182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien staat er nu een streep door zijn naam
Ik word ook wel schijtziek van dat soort laster, want het gaat blijkbaar niet snel genoeg ofzo. Ik werk ook gewoon fulltime, sterker nog bsb heeft kortgeleden al een waarschuwing en ban gehad. Nu signaleer ik herhalend gedrag en is ie pleite

En grapjassen die denken dat dunnetjes over te kunnen doen worden er ook afgemikt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203302252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien staat er nu een streep door zijn naam
Joh momo, ik vind het allemaal wel goed. Ik snap ook dat jullie dit vrijwillig doen en dat niet alles gesignaleerd wordt.

Maar dit gedrag beperkt zich echt niet alleen tot die ene pannenkoek. Hoeveel users hebben er in de afgelopen draadjes nu al melding van gemaakt, al dan niet via een TR?

De meisjes waarvan gisteren hun verhaal is uitgezonden worden uitgemaakt voor slet, wordt iemand daarop aangepakt, dan gaat men verder onder de noemer: niet koosjer en zo verder. Allemaal met als doel de schuld bij het slachtoffer zelf te leggen en om een specifiek geval te noemen: de situatie van de vingers van Ali B ongevraagd inbrengen te downplayen naar: ze wist dat het om een orgiefeestje zou gaan.

Als iemand van jullie de tijd heeft zou ik echt het een en ander terug gaan lezen, want BSB is bij lange na niet de enige die een ban verdient

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 16:15:42 ]
pi_203302278
Vind ik
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:20:57 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203302335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik hoop maar dat het troll acts zijn vooral of een paar enkele incel types.....
In het echt kom ik zulke kronkels amper tegen, en ik zou mezelf graag wijsmaken dat die figuren zich concentreren in topics als dit. De vraag is of dat terecht is: zoals blijkt bestaat er nog steeds een hele grote drempel waar vrouwen overheen moeten om dit soort kwesties bespreekbaar te maken, en wanneer ze die stap uiteindelijk nemen kunnen ze rekenen op veel onbegrip. Dus helaas: de reacties hier lijken toch voor een deel exemplarisch te zijn voor hoe er in de maatschappij gereageerd wordt.
Huilen dan.
pi_203302347
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In het echt kom ik zulke kronkels amper tegen, en ik zou mezelf graag wijsmaken dat die figuren zich concentreren in topics als dit. De vraag is of dat terecht is: zoals blijkt bestaat er nog steeds een hele grote drempel waar vrouwen overheen moeten om dit soort kwesties bespreekbaar te maken, en wanneer ze die stap uiteindelijk nemen kunnen ze rekenen op veel onbegrip. Dus helaas: de reacties hier lijken toch voor een deel exemplarisch te zijn voor hoe er in de maatschappij gereageerd wordt.
Idd
pi_203302387
Volgende stap zeker dat vrouwen niet meer gaan wassen en koken :')
pi_203302393
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Met stijgende verbazing dit topic gelezen. En men zich maar afvragen hoe het nou komt dat jonge vrouwen niet snel aan de bel trekken in het geval van grensoverschrijdend gedrag...
Uit ervaring weet ik dat het bij het niet durven/willen melden van grensoverschrijdend gedrag het nog lang niet altijd gaat om SEKSUEEL gedrag. Ik heb nog niet eens heel lang geleden de moed bij elkaar moeten rapen om ander wangedrag te melden en toen was het: waarom meldde je het niet eerder? Allereerst omdat ik zocht hoe dat moest maar dat nergens uit bleek. Daarnaast werd ook wel heel duidelijk de daders de hand boven het hoofd gehouden. En er waren ook signalen - in dit geval van onze werkvloer - dat ineens bijna iedereen elders bleek te solliciteren en vertrok. Wrs is er na ons een nieuwe ploeg gekomen waar hetzelfde riedeltje zich weer heeft herhaald. Ik had ook nooit echt het gevoel dat mijn verhaal serieus werd genomen en dan had ik - gelukkig - geen ervaringen met seksueel gedrag.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:25:33 #226
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203302407
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd.
Strak plan.
Fok loopt het risico dat de media de reacties hier straks ook oppikken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203302570
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:42 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ik heb het over users die verkrachting bagatelliseren. Dat staat helemaal los van welke Voice situatie dan ook.

Ze bagatelliseren letterlijk verkrachting.

Ik geef het op. Mensen en met name de mods kunnen deze 2 dingen blijkbaar niet meer los zien.

Wat een ongelofelijk ziekmakend forumpje is dit geworden.
Ok dat had ik niet in de gaten. Dat slaat idd nergens op.
pi_203302590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef riazop het volgende:

[..]
Als Nederlandse mannen alleen genoegen hadden genomen met sex zonder drammen dan hadden we echt geen 17 miljoen inwoners gehad hoor
r/Holup
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:42:17 #229
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203302680
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als je denkt dat de slachtoffers van vrouwen op meer medeleven en begrip kunnen rekenen dan hier vergis je je ook aardig.
Kijk maar eens op het Viva-forum.
Daar komen dezelfde hersenscheten langs als hier. :7

https://forum.viva.nl/ent(...)st_messages/485887/9

https://forum.viva.nl/act(...)t_messages/486331/85

Ik zit op bokt. Paardenforum met 3 kerels ofzo (die ook continu besprongen worden). Vergeleken daarmee is Fok echt een liefdadigheidsinstituut voor slachtoffers als je op victim blaming aan komt.

Vrouwen hebben nog veel sneller de neiging om andere vrouwen voor slet uit te maken. (En daar vervolgens impliciet de conclusie aan te verbinden dat je dan een vinger van Ali in je reet verdient....)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 16:43:06 #230
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203302690
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Strak plan.
Fok loopt het risico dat de media de reacties hier straks ook oppikken.
Dat is dan ook een van de redenen dat we daar geen enkele nuance in toe gaan laten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203302699
Te midden van alle emoties en kritiek op de Mol, zijn er een paar dingen waar ik niemand over hoor en wat ik vreemd vind.
1. Alle getuigenissen over Ali B zijn van vrouwen die óf niets met de voice te maken hebben óf al eruit lagen en dus niet meer kandidaat bij de Voice. In hoeverre kun je dan nog de Voice (en dus in dit geval de Mol) hiervoor verantwoordelijk houden en hem verwijten onvoldoende veiligheid te hebben geboden. Je gaat toch ook niet een directeur van een school van docent die zich vergrijpt aan oudleerlingen en aan vrouwen die zelfs nooit leerling zijn geweest, op het matje roepen dat hij die vrouwen niet heeft beschermd? Die kan wel vinden dat hij een docent die zich BUITEN zijn gezichtsveld en de invloedsfeer van de school zo misdraagt, op het matje roepen en desnoods schorsen. Maar hij is niet verantwoordelijk voor ex-leerlingen of willekeurige andere vrouwen.
2. Ik vond John de Mol verre van kil. Hij zat daar duidelijk te zweten en kwam juist niet met een totaal voorbereid en gelikt verhaal. Hij zei letterlijk dat het dit van de de mensen gewoon nooit het verwacht. Het feit dat vrijwel iedereen zo enorm geschokt reageert, is meteen het bewijs dat al die geschokte mensen (en dus ook vrouwen) eigenlijk hetzelfde dachten. We hadden dit niet gedacht van Marco, AliB. Dus net als de Mol……

Ik geloof de Mol als hij zegt dat hij het gewoon niet heeft gezien. Wellicht Naïef, maar wat je niet ziet, zie je niet. Van AliB was het sowieso volkomen buiten het gezichtsveld van de Voice en Rietberger stond vast niet zijn pik te fotograferen en te appen naast John de Mol. Het gebeurt in het geniep en de daders letten zo goed mogelijk op om niet gesnapt te worden door de baas. Daarom zeggen ze ook expliciet tegen die vrouwen hun mond te houden.
Je hoort ook verschillende verhalen van andere medewerkers, kandidaten en coaches. Sommigen beweren dat ‘iedereen’ het wist, maar er zijn er ook veel die beweren zelf totaal niks in de gaten te hebben gehad.
Dus zo obvious was het dan ook niet.

Ik vond het moedig van John de Mol om zo direct te reageren. Hij is nu wel wakker geschud. En het is te hopen dat het gaat leiden tot betere bescherming van vrouwen en een cultuur waar men alerter is en eerder ingrijpt mocht het ergens misgaan.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:46:09 #232
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203302731
John de Mol is met een statement naar buiten gekomen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:51:38 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_203302816
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
John de Mol is met een statement naar buiten gekomen.
Hij heeft gereageerd op de reacties op zijn reactie.
Radio Espantoso
pi_203302828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:43 schreef Injetta het volgende:
Te midden van alle emoties en kritiek op de Mol, zijn er een paar dingen waar ik niemand over hoor en wat ik vreemd vind.
1. Alle getuigenissen over Ali B zijn van vrouwen die óf niets met de voice te maken hebben óf al eruit lagen en dus niet meer kandidaat bij de Voice. In hoeverre kun je dan nog de Voice (en dus in dit geval de Mol) hiervoor verantwoordelijk houden en hem verwijten onvoldoende veiligheid te hebben geboden. Je gaat toch ook niet een directeur van een school van docent die zich vergrijpt aan oudleerlingen en aan vrouwen die zelfs nooit leerling zijn geweest, op het matje roepen dat hij die vrouwen niet heeft beschermd? Die kan wel vinden dat hij een docent die zich BUITEN zijn gezichtsveld en de invloedsfeer van de school zo misdraagt, op het matje roepen en desnoods schorsen. Maar hij is niet verantwoordelijk voor ex-leerlingen of willekeurige andere vrouwen.
2. Ik vond John de Mol verre van kil. Hij zat daar duidelijk te zweten en kwam juist niet met een totaal voorbereid en gelikt verhaal. Hij zei letterlijk dat het dit van de de mensen gewoon nooit het verwacht. Het feit dat vrijwel iedereen zo enorm geschokt reageert, is meteen het bewijs dat al die geschokte mensen (en dus ook vrouwen) eigenlijk hetzelfde dachten. We hadden dit niet gedacht van Marco, AliB. Dus net als de Mol……

Ik geloof de Mol als hij zegt dat hij het gewoon niet heeft gezien. Wellicht Naïef, maar wat je niet ziet, zie je niet. Van AliB was het sowieso volkomen buiten het gezichtsveld van de Voice en Rietberger stond vast niet zijn pik te fotograferen en te appen naast John de Mol. Het gebeurt in het geniep en de daders letten zo goed mogelijk op om niet gesnapt te worden door de baas. Daarom zeggen ze ook expliciet tegen die vrouwen hun mond te houden.
Je hoort ook verschillende verhalen van andere medewerkers, kandidaten en coaches. Sommigen beweren dat ‘iedereen’ het wist, maar er zijn er ook veel die beweren zelf totaal niks in de gaten te hebben gehad.
Dus zo obvious was het dan ook niet.

Ik vond het moedig van John de Mol om zo direct te reageren. Hij is nu wel wakker geschud. En het is te hopen dat het gaat leiden tot betere bescherming van vrouwen en een cultuur waar men alerter is en eerder ingrijpt mocht het ergens misgaan.
Het viel mij ook op dat Ali B - als de verhalen idd waar zijn - vooral vrouwen die al eruit lagen bij de Voice als doelwit lijkt te hebben gehad. Eentje zou hij hebben verteld dat als ze weer meedoet hij haar verder helpt. (Ik had even het vermoeden wie dit geweest kan zijn, maar bij nader onderzoek blijkt dat dit toch wrs niet diegene die ik voor me zag zal zijn geweest. Hopelijk wordt zij nu niet belaagd met tientallen berichten via sociale media van mensen die hetzelfde dachten als ik)
Echter, als medewerker - van in dit geval de Voice - wordt van jou verwacht dat je je ook buiten de werkvloer integer gedraagt. Ik vind dat John de Mol als werkgever wel degelijk hierop aangesproken mag worden. Ali B was immers toen de voorvallen plaatsvonden wel degelijk personeel van de Voice.

Van John de Mol viel mij op dat hij eigenlijk maar geen antwoord wilde geven op of hij Jeroen zou hebben ontslagen als er meer signalen binnen waren gekomen behalve die van dat meisje en haar moeder. Ik kreeg zelf de indruk dat John Jeroen de hand boven het hoofd lijkt te houden. Wellicht hebben die twee onderling een goede verstandhouding maar in werkrelaties moet je werk en prive toch echt gescheiden kunnen houden...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 16:55:32 ]
pi_203302842
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd.
Met deze dreiging sla je elke gesprek dood aangezien er al vrij snel creatief een reden gevonden kan worden om iemand een permaban te geven. Dan kan je beter het topic sluiten en tot verboden gesprek verklaren.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 16:54:44 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203302853
Ok bedankt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203302877
Mooi statement van de Mol. Laten we hopen dat dit tot goede dingen gaat leiden in het bedrijf.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 16:56:12 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203302880
Kan dit alstublieft in het feedback topic trouwens?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203302883
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:43 schreef Injetta het volgende:
Te midden van alle emoties en kritiek op de Mol, zijn er een paar dingen waar ik niemand over hoor en wat ik vreemd vind.
1. Alle getuigenissen over Ali B zijn van vrouwen die óf niets met de voice te maken hebben óf al eruit lagen en dus niet meer kandidaat bij de Voice. In hoeverre kun je dan nog de Voice (en dus in dit geval de Mol) hiervoor verantwoordelijk houden en hem verwijten onvoldoende veiligheid te hebben geboden. Je gaat toch ook niet een directeur van een school van docent die zich vergrijpt aan oudleerlingen en aan vrouwen die zelfs nooit leerling zijn geweest, op het matje roepen dat hij die vrouwen niet heeft beschermd? Die kan wel vinden dat hij een docent die zich BUITEN zijn gezichtsveld en de invloedsfeer van de school zo misdraagt, op het matje roepen en desnoods schorsen. Maar hij is niet verantwoordelijk voor ex-leerlingen of willekeurige andere vrouwen.
2. Ik vond John de Mol verre van kil. Hij zat daar duidelijk te zweten en kwam juist niet met een totaal voorbereid en gelikt verhaal. Hij zei letterlijk dat het dit van de de mensen gewoon nooit het verwacht. Het feit dat vrijwel iedereen zo enorm geschokt reageert, is meteen het bewijs dat al die geschokte mensen (en dus ook vrouwen) eigenlijk hetzelfde dachten. We hadden dit niet gedacht van Marco, AliB. Dus net als de Mol……

Ik geloof de Mol als hij zegt dat hij het gewoon niet heeft gezien. Wellicht Naïef, maar wat je niet ziet, zie je niet. Van AliB was het sowieso volkomen buiten het gezichtsveld van de Voice en Rietberger stond vast niet zijn pik te fotograferen en te appen naast John de Mol. Het gebeurt in het geniep en de daders letten zo goed mogelijk op om niet gesnapt te worden door de baas. Daarom zeggen ze ook expliciet tegen die vrouwen hun mond te houden.
Je hoort ook verschillende verhalen van andere medewerkers, kandidaten en coaches. Sommigen beweren dat ‘iedereen’ het wist, maar er zijn er ook veel die beweren zelf totaal niks in de gaten te hebben gehad.
Dus zo obvious was het dan ook niet.

Ik vond het moedig van John de Mol om zo direct te reageren. Hij is nu wel wakker geschud. En het is te hopen dat het gaat leiden tot betere bescherming van vrouwen en een cultuur waar men alerter is en eerder ingrijpt mocht het ergens misgaan.
In tijden van publiekelijke shock en massahysterie zijn logica en objectiviteit ver te zoeken.
pi_203302925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:52 schreef 09 het volgende:

[..]
Het viel mij ook op dat Ali B - als de verhalen idd waar zijn - vooral vrouwen die al eruit lagen bij de Voice als doelwit lijkt te hebben gehad. Eentje zou hij hebben verteld dat als ze weer meedoet hij haar verder helpt. (Ik had even het vermoeden wie dit geweest kan zijn, maar bij nader onderzoek blijkt dat dit toch wrs niet diegene die ik voor me zag zal zijn geweest. Hopelijk wordt zij nu niet belaagd met tientallen berichten via sociale media van mensen die hetzelfde dachten als ik)
Echter, als medewerker - van in dit geval de Voice - wordt van jou verwacht dat je je ook buiten de werkvloer integer gedraagt. Ik vind dat John de Mol als werkgever wel degelijk hierop aangesproken mag worden. Ali B was immers toen de voorvallen plaatsvonden wel degelijk personeel van de Voice.

Van John de Mol viel mij op dat hij eigenlijk maar geen antwoord wilde geven op of hij Jeroen zou hebben ontslagen als er meer signalen binnen waren gekomen behalve die van dat meisje en haar moeder. Ik kreeg zelf de indruk dat John Jeroen de hand boven het hoofd lijkt te houden. Wellicht hebben die twee onderling een goede verstandhouding maar in werkrelaties moet je werk en prive toch echt gescheiden kunnen houden...
Iets anders. Hulde voor je avatar. Was in de 90s echt 1 van mijn favoriete programmaatjes dat schaapje dat over de desktop heen wandelde :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 16:59:39 #242
74056 crew  ToT
pi_203302926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Met deze dreiging sla je elke gesprek dood aangezien er al vrij snel creatief een reden gevonden kan worden om iemand een permaban te geven. Dan kan je beter het topic sluiten en tot verboden gesprek verklaren.
Dit idd.
De situatie met dat pijpen in de douche is echt vreemd, bijvoorbeeld. Dat 2 dames op zijn wensen in gingen om maar van het gezeur af te komen komt ook echt als een "Whatever, wat jij wil!" over. (Ook al werd die ene dame later wel emotioneel na er uitgebreid met hen en met anderen over te hebben gehad en ze haar duidelijk hebben gemaakt dat het om verkrachting gaat.)
Neemt niet weg dat hij uiteraard echt veel te ver is gedaan en dit nooit had mogen doen en dat de andere slachtoffers sowieso verstijfden, geschrokken zijn enz. En ook die dame die achteraf pas door kreeg dat het om verkrachting ging, kreeg wel oprechte emoties.

Geen idee of deze post nu een permban waard is of niet, maar ik moest het ff kwijt.

Maar goed, verder dus idd in Feedback. (Las ik pas toen ik klaar was met typen.)
pi_203302928
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:43 schreef Injetta het volgende:
Te midden van alle emoties en kritiek op de Mol, zijn er een paar dingen waar ik niemand over hoor en wat ik vreemd vind.
1. Alle getuigenissen over Ali B zijn van vrouwen die óf niets met de voice te maken hebben óf al eruit lagen en dus niet meer kandidaat bij de Voice. In hoeverre kun je dan nog de Voice (en dus in dit geval de Mol) hiervoor verantwoordelijk houden en hem verwijten onvoldoende veiligheid te hebben geboden. Je gaat toch ook niet een directeur van een school van docent die zich vergrijpt aan oudleerlingen en aan vrouwen die zelfs nooit leerling zijn geweest, op het matje roepen dat hij die vrouwen niet heeft beschermd? Die kan wel vinden dat hij een docent die zich BUITEN zijn gezichtsveld en de invloedsfeer van de school zo misdraagt, op het matje roepen en desnoods schorsen. Maar hij is niet verantwoordelijk voor ex-leerlingen of willekeurige andere vrouwen.
2. Ik vond John de Mol verre van kil. Hij zat daar duidelijk te zweten en kwam juist niet met een totaal voorbereid en gelikt verhaal. Hij zei letterlijk dat het dit van de de mensen gewoon nooit het verwacht. Het feit dat vrijwel iedereen zo enorm geschokt reageert, is meteen het bewijs dat al die geschokte mensen (en dus ook vrouwen) eigenlijk hetzelfde dachten. We hadden dit niet gedacht van Marco, AliB. Dus net als de Mol……

Ik geloof de Mol als hij zegt dat hij het gewoon niet heeft gezien. Wellicht Naïef, maar wat je niet ziet, zie je niet. Van AliB was het sowieso volkomen buiten het gezichtsveld van de Voice en Rietberger stond vast niet zijn pik te fotograferen en te appen naast John de Mol. Het gebeurt in het geniep en de daders letten zo goed mogelijk op om niet gesnapt te worden door de baas. Daarom zeggen ze ook expliciet tegen die vrouwen hun mond te houden.
Je hoort ook verschillende verhalen van andere medewerkers, kandidaten en coaches. Sommigen beweren dat ‘iedereen’ het wist, maar er zijn er ook veel die beweren zelf totaal niks in de gaten te hebben gehad.
Dus zo obvious was het dan ook niet.

Ik vond het moedig van John de Mol om zo direct te reageren. Hij is nu wel wakker geschud. En het is te hopen dat het gaat leiden tot betere bescherming van vrouwen en een cultuur waar men alerter is en eerder ingrijpt mocht het ergens misgaan.
Om even een paar van mijn reacties te quoten, dit is in eerdere delen al ter sprake gekomen.

quote:
Dat zegt hij wel maar het rijmt gewoon niet met het feit dat het gedrag van bijvoorbeeld Jeroen en die regisseur erg bekend is onder medewerkers en kandidaten.
Kirsten zei bijvoorbeeld dat ze op de hoogte was dat Jeroen berisp was voor zijn ontoelaatbaar gedrag en zij deed in 2017 mee aan the voice.
Dat die berisping plaats had in 2019 is dus een leugen vanuit kamp Mol.

John zegt zelf bij 90 procent van de opnames aanwezig geweest te zijn, als medewerkers en kandidaten goed op de hoogte zijn van dat ontoelaatbaar gedrag dan kan het niet anders dan dat ook leidinggevenden presentators en coaches daar ook van op de hoogte zijn.
Wellicht werd een groot deel van dat gedrag niet als ontoelaatbaar ervaren maar dan moet Jeroen toch wel erg ver gegaan zijn om bij John de Mol op het matje te moeten komen.
quote:
Wat natuurlijk vooral aan te rekenen is, is dat coaches die macht positie hebben en daardoor kandidaten aantrekken die verder willen komen en bereiken.
Ook dit is wat mij betreft waarom het John de Mol aan te rekenen is, ook al gebeurt het dan op een barbecue of in een studio, het vloeit voort uit de macht positie van de betreffende coach.

Het is naar mijn mening een totale afwezigheid van de professionele houding die je mag verwachten tussen kandidaten, coaches en medewerkers.
Ondertussen is daar bovendien nog Jennifer Ewbank bij gekomen die dergelijk gedrag in 2011 al aangekaart heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:00:10 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203302933
Ik vind ook niks mis met de reactie van de Mol.

Je kan lastig aan Ali B vermelden bij het aannemen of ie alsjeblieft geen vrouwen wil verkrachten. Dat weet hij zelf ook wel.

Een werkgever kan en moet natuurlijk preventief optreden maar tegen daadwerkelijke vergrijpen kan de werkgever pas optreden als hij ervan weet.

Wanneer het OM of de politie oproept alsjeblieft aangifte te doen is dat ook geen victim blaming, dan wil je dat je er wat aan kan doen als agent. Dit is voor de werkgever natuurlijk gelijk. De Mol wil die vrouwen niet de schuld geven, hij wou dat hij eerder wat kon doen ipv 8 jaar later wanneer hij erachter komt. Is dat zo erg?
Laffe huichelaar
pi_203302950
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef Werkman het volgende:

[..]
In tijden van publiekelijke shock en massahysterie zijn logica en objectiviteit ver te zoeken.
Bij het kijken naar al die talkshows en de reacties van sommigen kreeg ik hier en daar een irritatie. Alsof het een wedstrijd was wie het meest verontwaardigd en walgend kon overkomen. Nauwelijks ruimte voor wat nuance. Hier en daar was er een expert die kalm bleef en zinnige dingen zei. Maar met name de andere artiesten en verslaggevers waren wat aan het overactereb.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 17:02:49 #246
74056 crew  ToT
pi_203302956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind ook niks mis met de reactie van de Mol.

Je kan lastig aan Ali B vermelden bij het aannemen of ie alsjeblieft geen vrouwen wil verkrachten. Dat weet hij zelf ook wel.

Een werkgever kan en moet natuurlijk preventief optreden maar tegen daadwerkelijke vergrijpen kan de werkgever pas optreden als hij ervan weet.

Wanneer het OM of de politie oproept alsjeblieft aangifte te doen is dat ook geen victim blaming, dan wil je dat je er wat aan kan doen als agent. Dit is voor de werkgever natuurlijk gelijk. De Mol wil die vrouwen niet de schuld geven, hij wou dat hij eerder wat kon doen ipv 8 jaar later wanneer hij erachter komt. Is dat zo erg?
Dat inzoomen op zijn zenuwachtige handen leek me haast overkomen dat ze wilden suggereren dat hij iets te verbergen had of zat te liegen.

Ik heb nog steeds niet alles kunnen zien, maar so far vind ik hem wel geloofwaardig over komen en ik zou de indruk kunnen krijgen dat hij oprecht is, althans in het deel wat ik tot nu toe gezien heb.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 17:03:00 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203302960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Met deze dreiging sla je elke gesprek dood aangezien er al vrij snel creatief een reden gevonden kan worden om iemand een permaban te geven. Dan kan je beter het topic sluiten en tot verboden gesprek verklaren.
Lariekoek. Als je van jezelf niet in kan schatten waar die grens ligt heb ik inderdaad liever dat je niet reageert.


Overigens niet op jou als persoon gericht.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203302969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Met deze dreiging sla je elke gesprek dood aangezien er al vrij snel creatief een reden gevonden kan worden om iemand een permaban te geven. Dan kan je beter het topic sluiten en tot verboden gesprek verklaren.
Eens, het is wel erg kort door de bocht. Zo kan je iedereen wel cancellen die een iets andere mening er op na houdt en enige nuance aanbrengt. Al begrijp ik wel dat je trollen als BSB er uittyft, die wekken alleen maar ergenis met onzin.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:03:41 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203302970

Tess Milne (televisiepresentatrice) eerder vandaag.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:05:49 #250
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203302990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:01 schreef Injetta het volgende:

[..]
Bij het kijken naar al die talkshows en de reacties van sommigen kreeg ik hier en daar een irritatie. Alsof het een wedstrijd was wie het meest verontwaardigd en walgend kon overkomen. Nauwelijks ruimte voor wat nuance. Hier en daar was er een expert die kalm bleef en zinnige dingen zei. Maar met name de andere artiesten en verslaggevers waren wat aan het overactereb.
Dat is inderdaad irritant. Ik denk dat het hele mediacircus, als het tot een proces komt, mee wordt gewogen in de straf voor de daders. Die zal daardoor minder zwaar zijn.
Ergens ook wel terecht, ze worden nu al heel zwaar gestraft.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:06:20 #251
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203302999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:01 schreef Injetta het volgende:

[..]
Alsof het een wedstrijd was wie het meest verontwaardigd en walgend kon overkomen. Nauwelijks ruimte voor wat nuance.
Denken dat er nog plek is voor nuance anno 2022 :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 17:08:11 #252
74056 crew  ToT
pi_203303034
Ennnn nu gaat iemand zo een linkje posten over dat Sjonnie toch heeft zitten jokken! _O-

Ow, hier dus: Deisyy in SHO / [VOICEGATE #21] Met 'intens gefriemel'...
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:08:49 #253
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_203303043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
ALLE mannen, ja :?
pi_203303064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tess Milne (televisiepresentatrice) eerder vandaag.
Altijd lastig te beoordelen hoe je dit moet duiden. Iemand die niet meer aan de bak komt, wellicht door een gebrek aan talent, die gaat afgeven op haar oud-werkgever omdat ie haar er uitgegooid heeft.
Zo gaat dat vaak, soms op een subtielere manier maar ook vaak op een harde manier. Ze verdienen goed bij De Mol dus het is gewoon part of the game.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:11:49 #255
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203303084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Mannen snappen niet dat vrouwen na een aantal keren nee gezegd te hebben toch toegeven om van gedram af te zijn. Het is geen vrijwillige seks in de zin dat de vrouw ook seks wil. De nee wordt niet geaccepteerd. Helaas leren mannen dat nee kennelijk niet nee is. Hier is voor beide partijen een les om te leren.
Euhhhh....... "nee" is niet altijd "nee". Dat is het eerste wat ze me leerde

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 21-01-2022 17:42:51 ]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:12:28 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tess Milne (televisiepresentatrice) eerder vandaag.
Tess probeert even de aandacht naar zich toe te trekken terwijl dit voorbeeld compleet irrelevant is. Iemand toont zich een slechte werknemer, werkgever besluit diegene niet meer op te roepen. Welkom in de grotemensenwereld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:13:42 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203303100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
Ennnn nu gaat iemand zo een linkje posten over dat Sjonnie toch heeft zitten jokken! _O-

Ow, hier dus: Deisyy in SHO / [VOICEGATE #21] Met 'intens gefriemel'...
Gisteren in de uitzending waren er al 2 tegenstrijdige dingen in zijn verhaal.
Ook een ander slachtoffer zei dat het ook gemeld was aan John dat Jeroen aan het viespeuken was.
John had het over 2019 dat hij voor het eerst hoorde over de viespeukerij van Jeroen.
Jeroen zegt dat in 2016 al tegen Linda en John bekend heeft.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 17:14:29 #258
74056 crew  ToT
pi_203303104
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Gisteren in de uitzending waren er al 2 tegenstrijdige dingen in zijn verhaal.
Ook een ander slachtoffer zei dat het ook gemeld was aan John dat Jeroen aan het viespeuken was.
John had het over 2019 dat hij voor het eerst hoorde over de viespeukerij van Jeroen.
Jeroen zegt dat in 2016 al tegen Linda en John bekend heeft.
Ah, helder! ^O^
pi_203303132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onbekende mannen (en vrouwen) kunnen natuurlijk ook over de schreef gaan. Dat is waar. Soms heb ik wel het vermoeden dat bekende mensen (hetro mannen) vrouwen voor het uitkiezen hebben en hierdoor sneller een grens over gaan. Dat het normaal is om eentje bij de kont te grijpen. Een halve stijve tegen een been wrijven. Dat is een idee wat bij mij leeft.
Dat heeft niets met uitkiezen te maken maar met niets durven zeggen zo'n zanger knijpt eens in een bil en komt daar mee weg en aan het einde rommel je met minderjarige meisjes of vetkracht je iemand. En zeg je ook nog eens dat het wrl meevalt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203303183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Gisteren in de uitzending waren er al 2 tegenstrijdige dingen in zijn verhaal.
Ook een ander slachtoffer zei dat het ook gemeld was aan John dat Jeroen aan het viespeuken was.
John had het over 2019 dat hij voor het eerst hoorde over de viespeukerij van Jeroen.
Jeroen zegt dat in 2016 al tegen Linda en John bekend heeft.
Goed dat je dit opmerkt. Er moet gewoon een gedegen feitenonderzoek komen naar wat zich precies heeft voorgedaan. Ik herinner mij ook dat ik het jaartal 2016 voorbij had horen komen en dat miste ik in het verhaal van John, wellicht niet eens express, het gaat over een langere periode waar je niet direct elk detail van zult herinneren als betrokkene.
pi_203303200
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:17 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat heeft niets met uitkiezen te maken maar met niets durven zeggen zo'n zanger knijpt eens in een bil en komt daar mee weg en aan het einde rommel je met minderjarige meisjes of vetkracht je iemand. En zeg je ook nog eens dat het wrl meevalt.
Er zijn ook echt groupies he. Vrouwen die kitkat foto's sturen. Zag ooit eens hoe een bekende ajax voetballer bij zijn auto werd opgewacht, een vrouw zijn hoofd pakte en zonder te vragen hem vol op de mond pakte. Nee zij was niet de vriendin van de voetballer. De voetballer vond het niet fijn. Ik kan mij voorstellen dat grenzen vervagen als er ook zoveel vrouwen rond je hangen die wel heel graag willen.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:23:32 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203303210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:21 schreef 09 het volgende:

[..]
Goed dat je dit opmerkt. Er moet gewoon een gedegen feitenonderzoek komen naar wat zich precies heeft voorgedaan. Ik herinner mij ook dat ik het jaartal 2016 voorbij had horen komen en dat miste ik in het verhaal van John, wellicht niet eens express, het gaat over een langere periode waar je niet direct elk detail van zult herinneren als betrokkene.
Hij komt er natuurlijk niet goed uit als hij hem nog een extra zou hebben gegeven in 2016 en 2019, maar misschien is het ook een misverstand, dat kan ook.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:25:05 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203303224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er zijn ook echt groupies he. Vrouwen die kitkat foto's sturen. Zag ooit eens hoe een bekende ajax voetballer bij zijn auto werd opgewacht, een vrouw zijn hoofd pakte en zonder te vragen hem vol op de mond pakte. Nee zij was niet de vriendin van de voetballer. Ik kan mij voorstellen dat grenzen vervagen als er ook zoveel vrouwen rond je hangen die wel heel graag willen.
Dan moeten dat soort meiden ook aangepakt worden daarvoor. Je gaat niet iemand zo maar kussen, of je nou man-vrouw-elders bent.
pi_203303280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan moeten dat soort meiden ook aangepakt worden daarvoor. Je gaat niet iemand zo maar kussen, of je nou man-vrouw-elders bent.
Is dat niet nice?

Serieus: Je hebt helemaal gelijk.
pi_203303281
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Gisteren in de uitzending waren er al 2 tegenstrijdige dingen in zijn verhaal.
Ook een ander slachtoffer zei dat het ook gemeld was aan John dat Jeroen aan het viespeuken was.
John had het over 2019 dat hij voor het eerst hoorde over de viespeukerij van Jeroen.
Jeroen zegt dat in 2016 al tegen Linda en John bekend heeft.
Volgens mij zei John pas in 2019 van overschrijdend gedrag gehoord te hebben. Niet dat Jeroen een vreemdganger is.
pi_203303290
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te janken :') Denk niet dat Ali daar in de rechtbank veel last van gaat hebben.

Verder bijzonder dat alle zenders etc. op basis van een paar verhalen direct stoppen met het draaien van hun nummers? Ze zijn bij deze gewoon per definitie schuldig ofzo?

Deze comment maar eens plaatsen zonder disclaimer, kijken of het goed gaat.
pi_203303302
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te janken :')
Dus een vrouw mag niet bepalen wie wel of niet in haar broekje komt?
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:32:09 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203303306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Volgens mij zei John pas in 2019 van overschrijdend gedrag gehoord te hebben.
Maar in Boos zei Tim Hofman al dat 2 verschillende meisjes melding hadden gemaakt bij Talpa/John de Mol. John zegt maar eentje. En dat was 1 van die 2 namen schijnbaar (hebben ze natuurlijk niet laten zien).
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:35:07 #269
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_203303337
Er worden wel steeds meer zwarte pieten gecreëerd nu weer met John de Mol.
https://nos.nl/collectie/(...)huld-bij-vrouwen-leg
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_203303348
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dus een vrouw mag niet bepalen wie wel of niet in haar broekje komt?
Jawel hoor, maar vond het een bijzonder geval.
pi_203303353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er zijn ook echt groupies he. Vrouwen die kitkat foto's sturen. Zag ooit eens hoe een bekende ajax voetballer bij zijn auto werd opgewacht, een vrouw zijn hoofd pakte en zonder te vragen hem vol op de mond pakte. Nee zij was niet de vriendin van de voetballer. De voetballer vond het niet fijn. Ik kan mij voorstellen dat grenzen vervagen als er ook zoveel vrouwen rond je hangen die wel heel graag willen.
Dat is zeker waar als het aanbod zeg maar groot is vervagen grenzen maar als je kennelijk aan 13 en 14 jarige zit,dan ben je niet alleen over de grens gegaan je bent eerst dwars door een mijnenveld gebanjerd om er te komen.
En dat is met die andere knakker niet minder, prima dat vrouwen kennelijk gewillig zijn in je buurt. Ik ken persoonlijk ken geen vrouwen die op een feest met iemand naar bovengaan om te pijpen maar dat soort dingen draait ook om vertrouwen. Er kan er in de geiligheid eens een hand op een plek komen waar je dat niet wilt maar 3 keer nee en dan de 4de keer gewoon beginnen te vingeren zegt wel iets over je als persoon.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203303371
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:36 schreef wpor het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar vond het een bijzonder geval.
Ik niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203303404
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:

Verder bijzonder dat alle zenders etc. op basis van een paar verhalen direct stoppen met het draaien van hun nummers? Ze zijn bij deze gewoon per definitie schuldig ofzo?
Het is ook moeilijk uit te leggen als je de nummers wel zou blijven draaien. In een normaal bedrijf worden mensen waarover zulke verhalen te ronde gegaan toch ook geschorst in afwachting van onderzoek...
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:41:30 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203303406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:36 schreef wpor het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar vond het een bijzonder geval.
Vind het vooral veel zeggen over het backstage cultuurtje daar.
Huilen dan.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:42:41 #275
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203303427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:36 schreef wpor het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar vond het een bijzonder geval.
Als jij de liefde bedrijft met je vrouw of man, ga ik toch ook geen vinger in je kont steken :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203303428
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te janken :')
Ja want als meisje iemand pijpen is een vrijbrief voor een buitenstaander zonder toestemming je vingers in iemands lichaam te werken.

Wat een “jankert” ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 17:44:48 ]
pi_203303440
Hoe zullen Borsato, Ali B. en Rietberger hun leven verder gaan oppakken ?
Carriére voorbij, worden overal uitgekotst en financieel zullen ze ook hard geraakt worden.
Emigreren naar een ver land lijkt me de beste oplossing voor ze, misschien dat ze met z'n 3en een leuk optrekje ergens kunnen kopen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203303460
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Borsato, Ali B. en Rietberger hun leven verder gaan oppakken ?
Carriére voorbij, worden overal uitgekotst en financieel zullen ze ook hard geraakt worden.
Emigreren naar een ver land lijkt me de beste oplossing voor ze, misschien dat ze met z'n 3en een leuk optrekje ergens kunnen kopen.
Ik hoop onder een brug en dakloos :Y
pi_203303463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Borsato, Ali B. en Rietberger hun leven verder gaan oppakken ?
Carriére voorbij, worden overal uitgekotst en financieel zullen ze ook hard geraakt worden.
Emigreren naar een ver land lijkt me de beste oplossing voor ze, misschien dat ze met z'n 3en een leuk optrekje ergens kunnen kopen.
Ali B. en Marco B. hebben zoveel geld dat ze gemakkelijk kunnen rentenieren in het buitenland. Rietbergen zal wel moeten bedelen bij de Molletjes totdat hij bij zijn pensioen is.
pi_203303475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:41 schreef 09 het volgende:

[..]
Het is ook moeilijk uit te leggen als je de nummers wel zou blijven draaien. In een normaal bedrijf worden mensen waarover zulke verhalen te ronde gegaan toch ook geschorst in afwachting van onderzoek...
Eens hoor. Al is het wel enigszins hypocriet, buitenlandse schuinmarcheerders van weleer worden wel gewoon gedraaid.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:47:29 #281
364681 over_hedge
pi_203303491


Hoezo bepaald een nieuws site nu ook al of iets kwalijk is of niet. Is niet het idee van het nieuws dat ze onafhankelijk nieuws brengen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203303495
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Hoezo bepaald een nieuws site nu ook al of iets kwalijk is of niet. Is niet het idee van het nieuws dat ze onafhankelijk nieuws brengen
nee, hoe kom je hierbij?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:49:23 #283
364681 over_hedge
pi_203303511
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
nee, hoe kom je hierbij?
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203303516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:51:04 #285
364681 over_hedge
pi_203303530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.
Nou dat is een beetje jammer dan ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:51:58 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Hoezo bepaald een nieuws site nu ook al of iets kwalijk is of niet. Is niet het idee van het nieuws dat ze onafhankelijk nieuws brengen
Er bestaat geen onafhankelijk nieuws
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203303555
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou dat is een beetje jammer dan ;(
ach dat hoort bij deze tijd. Wees blij dat het nog niet zo is als in de VS.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:53:48 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203303566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen? Het staat je vrij om het er niet mee eens te zijn of zelf een mening te vormen op basis van andere bronnen.
Huilen dan.
pi_203303568
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Eens hoor. Al is het wel enigszins hypocriet, buitenlandse schuinmarcheerders van weleer worden wel gewoon gedraaid.
"I Believe I can fly"

Whoa! I feel good, I knew that I would (Smack my bitch up) _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:54:26 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303573
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen? Het staat je vrij om het er niet mee eens te zijn of zelf een mening te vormen op basis van andere bronnen.
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203303578
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.
In meer of mindere mate. Er zijn genoeg redelijke objectieve media al heb je altijd wel enige subjectiviteit.
Wel verwonderlijk dat een activistische talkshow als M op primetime mag uitzenden. Die zullen vanavond vast weer los gaan op John de Mol en al die andere machtige mannen in de wereld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:55:04 #292
364681 over_hedge
pi_203303580
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen?
Nee die dingen lees ik niet. Veel te veel werk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:56:45 #293
364681 over_hedge
pi_203303599
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.
Ach. Nu.nl is misschien niet het beste als het op journalistiek aankomt. Maar ff 10 sec de app openen om te kijken wat er aan de hand is in de wereld werkt het vrij goed voor.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:57:32 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303613
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ach. Nu.nl is misschien niet het beste als het op journalistiek aankomt. Maar ff 10 sec de app openen om te kijken wat er aan de hand is in de wereld werkt het vrij goed voor.
Dat is precies het probleem ja. Handig om even snel de koppen te lezen, meer ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:58:33 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203303619
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te janken :') Denk niet dat Ali daar in de rechtbank veel last van gaat hebben.

Verder bijzonder dat alle zenders etc. op basis van een paar verhalen direct stoppen met het draaien van hun nummers? Ze zijn bij deze gewoon per definitie schuldig ofzo?

Deze comment maar eens plaatsen zonder disclaimer, kijken of het goed gaat.
Heb je dit gemist?

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203303621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:52 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
Hij heeft gereageerd op de reacties op zijn reactie.
damage control + meesurfen op de 4e feministische golf
  FOK!fotograaf vrijdag 21 januari 2022 @ 17:59:15 #297
364681 over_hedge
pi_203303629
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is precies het probleem ja. Handig om even snel de koppen te lezen, meer ook niet.
Ik zie het probleem niet zo? Als je je verder wilt verdiepen ga je google. Maar idd even snel de hoogtepunten en sport uitslagen is het top voor. Maar nu gaan we misschien iets te veel off topic
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:01:07 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203303640
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.
Oh absoluut. Maar los daarvan begrijp ik niet zo goed wat er mis is met het presenteren van een mening die duidelijk als zodanig herkenbaar is. Als je daar geen trek in hebt, dan klik je er toch niet op?
Huilen dan.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:01:14 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203303642
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet zo? Als je je verder wilt verdiepen ga je google. Maar idd even snel de hoogtepunten en sport uitslagen is het top voor. Maar nu gaan we misschien iets te veel off topic
Jij begon over de morele verantwoordelijkheid van nieuwssites en haalt dan een knip en plak paupersite aan als ultiem voorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203303645
Leontien en Linda zijn weer op de markt in ieder geval, gouden tijden voor de golddiggers dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203303649
End
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')