Ja want als meisje iemand pijpen is een vrijbrief voor een buitenstaander zonder toestemming je vingers in iemands lichaam te werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te janken![]()
Ik hoop onder een brug en dakloosquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Borsato, Ali B. en Rietberger hun leven verder gaan oppakken ?
Carriére voorbij, worden overal uitgekotst en financieel zullen ze ook hard geraakt worden.
Emigreren naar een ver land lijkt me de beste oplossing voor ze, misschien dat ze met z'n 3en een leuk optrekje ergens kunnen kopen.
Ali B. en Marco B. hebben zoveel geld dat ze gemakkelijk kunnen rentenieren in het buitenland. Rietbergen zal wel moeten bedelen bij de Molletjes totdat hij bij zijn pensioen is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Borsato, Ali B. en Rietberger hun leven verder gaan oppakken ?
Carriére voorbij, worden overal uitgekotst en financieel zullen ze ook hard geraakt worden.
Emigreren naar een ver land lijkt me de beste oplossing voor ze, misschien dat ze met z'n 3en een leuk optrekje ergens kunnen kopen.
Eens hoor. Al is het wel enigszins hypocriet, buitenlandse schuinmarcheerders van weleer worden wel gewoon gedraaid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:41 schreef 09 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk uit te leggen als je de nummers wel zou blijven draaien. In een normaal bedrijf worden mensen waarover zulke verhalen te ronde gegaan toch ook geschorst in afwachting van onderzoek...
nee, hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo bepaald een nieuws site nu ook al of iets kwalijk is of niet. Is niet het idee van het nieuws dat ze onafhankelijk nieuws brengen
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.quote:
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.
Nou dat is een beetje jammer danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.
Er bestaat geen onafhankelijk nieuwsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo bepaald een nieuws site nu ook al of iets kwalijk is of niet. Is niet het idee van het nieuws dat ze onafhankelijk nieuws brengen
ach dat hoort bij deze tijd. Wees blij dat het nog niet zo is als in de VS.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat is een beetje jammer dan
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen? Het staat je vrij om het er niet mee eens te zijn of zelf een mening te vormen op basis van andere bronnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lijkt me vrij logisch. Dat je als het nieuws feiten presenteert en geen meningen.
"I Believe I can fly"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor. Al is het wel enigszins hypocriet, buitenlandse schuinmarcheerders van weleer worden wel gewoon gedraaid.
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen? Het staat je vrij om het er niet mee eens te zijn of zelf een mening te vormen op basis van andere bronnen.
In meer of mindere mate. Er zijn genoeg redelijke objectieve media al heb je altijd wel enige subjectiviteit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh dat is al tientallen jaren niet meer zo.
Nee die dingen lees ik niet. Veel te veel werkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
Nog nooit een column of opiniestuk tegengekomen?
Ach. Nu.nl is misschien niet het beste als het op journalistiek aankomt. Maar ff 10 sec de app openen om te kijken wat er aan de hand is in de wereld werkt het vrij goed voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.
Dat is precies het probleem ja. Handig om even snel de koppen te lezen, meer ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach. Nu.nl is misschien niet het beste als het op journalistiek aankomt. Maar ff 10 sec de app openen om te kijken wat er aan de hand is in de wereld werkt het vrij goed voor.
Heb je dit gemist?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef wpor het volgende:
Dat meisje dat een andere artiest even gaat pijpen en nu loopt te jankenDenk niet dat Ali daar in de rechtbank veel last van gaat hebben.
Verder bijzonder dat alle zenders etc. op basis van een paar verhalen direct stoppen met het draaien van hun nummers? Ze zijn bij deze gewoon per definitie schuldig ofzo?
Deze comment maar eens plaatsen zonder disclaimer, kijken of het goed gaat.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ter kennisgeving : eenieder die aan victim blaming/shaming doet danwel vermeende feiten bagatelliseert wordt permanent van het forum verwijderd.
damage control + meesurfen op de 4e feministische golfquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:52 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd op de reacties op zijn reactie.
Ik zie het probleem niet zo? Als je je verder wilt verdiepen ga je google. Maar idd even snel de hoogtepunten en sport uitslagen is het top voor. Maar nu gaan we misschien iets te veel off topicquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem ja. Handig om even snel de koppen te lezen, meer ook niet.
Oh absoluut. Maar los daarvan begrijp ik niet zo goed wat er mis is met het presenteren van een mening die duidelijk als zodanig herkenbaar is. Als je daar geen trek in hebt, dan klik je er toch niet op?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu.nl als serieus medium gaat zien ben je sowieso al ruimschoots af.
Jij begon over de morele verantwoordelijkheid van nieuwssites en haalt dan een knip en plak paupersite aan als ultiem voorbeeld.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo? Als je je verder wilt verdiepen ga je google. Maar idd even snel de hoogtepunten en sport uitslagen is het top voor. Maar nu gaan we misschien iets te veel off topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |