abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 januari 2022 @ 06:30:56 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248195
twitter

twitter

twitter


instagram






Alle mediacourant artikelen over the Voice:
https://www.mediacourant.nl/?s=voice



[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 18-01-2022 13:03:21 ]
  dinsdag 18 januari 2022 @ 06:45:47 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248229
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik moest echt huilen bij het verhaal van Nienke. Die struggle die je haar zag doorstaan, de schaamte en het schuldgevoel. En dan direct erachteraan die advocate die even duidt dat dit dus geen aanranding is…terwijl we allemaal voelen dat het dat wél is.

En vervolgens wel zeggen dat ze aangifte moet doen. Terwijl je weet hoe kansloos het is.

In 2012 heb in ooit aangifte proberen te doen van aanranding. In het OV notabene, dus daar zouden opnames van geweest moeten zijn. Maar ik werd nog net niet uitgelachen. Geen enkele verwijzing naar nazorg oid.
Meer dan een half jaar later werd ik ineens gebeld door het bureau, of ik er nog iets mee wilde doen, en excuses want ze hadden direct actie moeten ondernemen. Ja gast, wat denk je zelf??

En dat is een van de redenen, naast alle schaamte uiteraard, waarom vrouwen dus geen aangifte doen. Ik vind deze meiden echt helden!
Ik zat ook in tranen en was plotsklaps compleet geschokt door die advocate die er zo gruwelijk bot in kwam vallen en eigenlijk Jeroen ging verdedigen met haar verhaal dat het juridisch geen aanranding was. Die domme empathieloze droeftoeter was compleet onafgestemd om daar zo keihard in te komen terwijl dat arme kind daar in haar kwetsbaarheid zat en na jaren voor het eerst durfde te openbaren wat haar overkomen was. Echt schandalig! En Beau en niemand daar was in staat om dat arme kind te beschermen met wat daar op dat moment gebeurde. Ze kroop dan ook direct weer in haar schulp, wat volledig begrijpelijk is, en wat het nog lastiger maakt om de volgende keer weer zo diep te gaan en het te doorvoelen, relativeren en verwerken. Echt heel kwalijk!

Er zijn wat dat betreft heel veel mensen die geenszins aanvoelen hoe ze zich in sommige situaties dienen te gedragen en daar horen dus ook 'nette geleerde mensen' bij zoals deze advocate.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 06:47:45 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203248241
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 06:49:53 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
En nog wat meer in de NWS-variant van deze topicreeks.

Daar zitten wat sexueel gefrustreerde horken tussen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 06:59:27 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203248269
quote:
Albert Verlinde wilde met zijn opmerkingen in Shownieuws Humberto Tan niet ’op één hoop gooien’ met het grensoverschrijdende gedrag bij The Voice. Dat stelde de showbizzdeskundige maandag in het programma, nadat Tan aangifte om laster tegen Verlinde had gedaan.

Verlinde stelt dat hij Tan, die met appjes avances naar vrouwen zou maken, noemde als ’voorbeeld van de bedrijfscultuur die toen bij RTL heerste’. Hij had zich naar eigen zeggen ’niet gerealiseerd dat mensen dit in het weekend van de zware verdachtmakingen bij The Voice op één hoop’ zouden gooien. Hij wijt dit aan ’de dynamiek van de afgelopen dagen’.

De showbizzexpert beklemtoont Tan niet ongewenst gedrag te verwijten. Verder wacht hij af of Tan de aangifte doorzet.

Verlinde beschuldigde Tan er zondagavond in Shownieuws van grensoverschrijdende berichtjes te sturen naar zijn vrouwelijke gasten. Volgens Verlinde had Tan ’de neiging om met vrouwen die leuk waren contact te zoeken na de uitzending van RTL Late Night’. Tan reageerde hier maandag via Twitter direct op. „Wat een kolder! Pure smaad. Ik bedankte na afloop van de uitzending alle gasten via app: mannen en vrouwen. Verder niets te maken met The Voice.”

Zaterdag werd duidelijk dat The Voice of Holland voorlopig niet wordt uitgezonden vanwege berichten rondom mogelijk seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.
bron
pi_203248308
Gisteren Beau gekeken en wat ergerde ik mij aan die advocaat zeg, wat een dom wijf. Een jongedame doet haar verhaal en mevrouw kan het niet laten om te zeggen dat het (wettelijk) geen aanranding was :r
pi_203248315
Begrijp ik het goed ( uitzending niet gezien) dat er een advocaat voor Jeroen aan het pleiten was, terwijl er aan de kant van de slachtoffers geen jurist was die hen tegen deze juridische intimidatie kon beschermen? Wat een smerige zet van RTL.
pi_203248350
quote:
82s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef Limone het volgende:
Begrijp ik het goed ( uitzending niet gezien) dat er een advocaat voor Jeroen aan het pleiten was, terwijl er aan de kant van de slachtoffers geen jurist was die hen tegen deze juridische intimidatie kon beschermen? Wat een smerige zet van RTL.
Ze was niet voor Jeroen aan het pleiten, ze kwam gewoon enorm kort door de bocht en lomp over.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:23:43 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:17 schreef -river- het volgende:

[..]
Ze was niet voor Jeroen aan het pleiten, ze kwam gewoon enorm kort door de bocht en lomp over.
Ik verwacht dat John van den Heuvel hier nog wel op gaat reageren. Die had al eerder gezegd dat een advocaat in zo'n programma er ook zou moeten zijn voor de belangen van de slachtoffers. En dat is in die uitzendig van Beau geenszins gebeurd. Dat was echt beneden alle peil wat daar gebeurde.

En eigenlijk was het wat dat betreft meer sensatie TV dan dat die meiden daar de gelegenheid kregen om hun verhaal te doen. Er bleek zelfs gestreden te zijn wie die meiden in hun programma konden krijgen.

Een aanwezige psychologe om die meiden te beschermen had niet misstaan in de tafelzetting. Dit kon echt niet.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:27:10 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248395
quote:
Albert Verlinde krabbelt lafjes terug na zwartmaken Humberto Tan

Er is weinig meer over van de bravoure waarmee Albert Verlinde handenwrijvend aankondigde een ‘bommetje’ te laten ontploffen over Humberto Tan. Hij krabbelt lafjes terug: “Dit is best wel zwak.”

https://www.mediacourant.(...)tmaken-humberto-tan/
Een garpje van de Mediacourant
pi_203248396
quote:
82s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef Limone het volgende:
Begrijp ik het goed ( uitzending niet gezien) dat er een advocaat voor Jeroen aan het pleiten was, terwijl er aan de kant van de slachtoffers geen jurist was die hen tegen deze juridische intimidatie kon beschermen? Wat een smerige zet van RTL.
Ik denk in elk geval, dat er weer een groot aantal deelnemers opnieuw de mond is gesnoerd... Het is er flink ingewreven door die advocate dat er weinig aan te doen is en het oh zo moeilijk te zeggen is dat het strafrechtelijk fout is.
Ik had er dubbele gevoelens bij, het kwam RTL in welk geval wel goed uit.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:28:19 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248402
Ik zie nu pas dat deze topicreeks de BOOSGATE heet???

Volgens mij gaat het hier om The Voice, toch?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:30:27 #14
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248411
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:28 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nu pas dat deze topicreeks de BOOSGATE heet???

Volgens mij gaat het hier om The Voice, toch?
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:31:02 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:30 schreef Eightyone het volgende:
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.
Vind ik wel meevallen. Heb tot nu toe nog niet zoveel juice meegemaakt.

Ze hadden het dan ook de Tim Hofman GATE kunnen noemen. Dat was net zo treffend geweest, maar dan mis ik nog steeds de connotatie met het The Voice schandaal.

TheVoiceGATE zou imo meer de lading dekken.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:38:15 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248434
(Paar plaatjes aan OP toegevoegd, er ontbrak onderhand wat.)
pi_203248436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.
Oh vroeg me al af wat daar mis mee was, want die dekt de lading het meest mi
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:40:43 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:38 schreef Eightyone het volgende:
(Paar plaatjes aan OP toegevoegd, er ontbrak onderhand wat.)
Ik ben niet zo blij met dat crackhoofd van Anouk in die OP.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:41:22 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben niet zo blij met dat crackhoofd van Anouk in die OP.
Tja, zo zag het er in die aankondiging nou eenmaal uit.
pi_203248456
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:38 schreef Eightyone het volgende:
(Paar plaatjes aan OP toegevoegd, er ontbrak onderhand wat.)
Mag deze erin als een soort header?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:42:58 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203248459
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Mag deze erin als een soort header? [ afbeelding ]
Done.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:45:46 #22
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203248469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Mag deze erin als een soort header? [ afbeelding ]
Kan iemand deze omdraaien en de 2 vingers op een kut plakken?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:47:48 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248474
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:
Mag deze erin als een soort header? [ afbeelding ]
Plaatje is wel goed gemaakt zeg. Heeft iemand dat van FOK! gedaan?
pi_203248478
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_203248485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Plaatje is wel goed gemaakt zeg. Heeft iemand dat van FOK! gedaan?
Nee is hiervan https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/s5frbc/ik_ihe/
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:52:58 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248498
.

[ Bericht 67% gewijzigd door Tengano op 18-01-2022 08:02:46 ]
pi_203248509
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:45 schreef NoXia het volgende:

[..]
Kan iemand deze omdraaien en de 2 vingers op een kut plakken?
Uhm nee :{w
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:55:18 #28
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203248526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
Het is fok. Op een dag is het hek van ONZ open gezet omdat dat nou eenmaal clicks opleverde. Je zou kunnen zeggen dat daar niet tegen aan te modden valt, maar mods mogen simpelweg niks en zitten er een beetje voor de vorm. Het is net zoals met het verhaal van die Nienke... is het niet heel erg over de schreef, dan "kunnen we er niets aan doen". NWS is het meest pijnlijke symptoom van deze bewuste beleidskeuze, maar het is forumbreed. Alle -ismes en -onies hebben een warm thuis hier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 januari 2022 @ 07:59:52 #30
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203248548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Het is fok. Op een dag is het hek van ONZ open gezet omdat dat nou eenmaal clicks opleverde. Je zou kunnen zeggen dat daar niet tegen aan te modden valt, maar mods mogen simpelweg niks en zitten er een beetje voor de vorm. Het is net zoals met het verhaal van die Nienke... is het niet heel erg over de schreef, dan "kunnen we er niets aan doen". NWS is het meest pijnlijke symptoom van deze bewuste beleidskeuze, maar het is forumbreed. Alle -ismes en -onies hebben een warm thuis hier.
Fok! is gelukkig een democratisch forum. Niet enkel voor snowflakes.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:01:12 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203248557
Of realiseer je dat het hier een digitale bruine dorpskroeg is (nee, geen referentie naar Oemberto), aanvaard dat grove humor soms het beste medicijn is tegen afschuw en ophef, en verziek de boel niet zo met hoog-te-paard muggenzifterij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203248563
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Ik denk in elk geval, dat er weer een groot aantal deelnemers opnieuw de mond is gesnoerd... Het is er flink ingewreven door die advocate dat er weinig aan te doen is en het oh zo moeilijk te zeggen is dat het strafrechtelijk fout is.
Ik had er dubbele gevoelens bij, het kwam RTL in welk geval wel goed uit.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, dat het inwrijven was. Misschien was ze wat te feitelijk,
maar wat ze deed, in mijn beleving, was aangeven dat gevoel en wettelijk twee heel verschillende dingen zijn, maar ook dat aangifte doen wel degelijk nut had, omdat dan - en nu gebruik ik even mijn eigen woorden - de wet van de grote aantallen geldt. Hoe meer verhalen er naar buiten komen en bij de politie komen te liggen, hoe meer het OM er mee kan.

Wat ze ook aangaf: bewijslast ligt vaak moeilijk en ook dat is, hoe vervelend ook, gewoon waar.

Voor mij persoonlijk is echt wel duidelijk wat zijn gedrag met de meiden gedaan heeft en is het gevoelsmatig gewoon aanranding. Alleen heeft niemand wat aan mijn gevoel met de huidige wettelijke definitie van aanranding...en dat gaf de advocate ook aan: dat is ook de reden waarom men de zedenwetgeving wil aanpassen.

Ze gaf aan dat zedenzaken altijd complex zijn en lang duren. Dat kun je interpreteren als: jullie maken geen schijn van kans, maar ook als "bereid jullie daar goed op voor".

Wat kort door de bocht: misschien wel. Maar Jeroen verdedigen, echt niet.
pi_203248585
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:01 schreef Andromache het volgende:
Of realiseer je dat het hier een digitale bruine dorpskroeg is (nee, geen referentie naar Oemberto), aanvaard dat grove humor soms het beste medicijn is tegen afschuw en ophef, en verziek de boel niet zo met hoog-te-paard muggenzifterij.
Het gaat toch ook niet om de grove humor (zoals de plaatjes wellicht), maar om het bagatelliseren, framen als aanstelleritus en victim blamen dat kwalijk is? Of bijv. telkens over omhoog neuken janken alsof het gegeven dat dat überhaupt kan geen vorm van machtsmisbruik is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203248646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:01 schreef totebel het volgende:

[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, dat het inwrijven was. Misschien was ze wat te feitelijk,
maar wat ze deed, in mijn beleving, was aangeven dat gevoel en wettelijk twee heel verschillende dingen zijn, maar ook dat aangifte doen wel degelijk nut had, omdat dan - en nu gebruik ik even mijn eigen woorden - de wet van de grote aantallen geldt. Hoe meer verhalen er naar buiten komen en bij de politie komen te liggen, hoe meer het OM er mee kan.

Wat ze ook aangaf: bewijslast ligt vaak moeilijk en ook dat is, hoe vervelend ook, gewoon waar.

Voor mij persoonlijk is echt wel duidelijk wat zijn gedrag met de meiden gedaan heeft en is het gevoelsmatig gewoon aanranding. Alleen heeft niemand wat aan mijn gevoel met de huidige wettelijke definitie van aanranding...en dat gaf de advocate ook aan: dat is ook de reden waarom men de zedenwetgeving wil aanpassen.

Ze gaf aan dat zedenzaken altijd complex zijn en lang duren. Dat kun je interpreteren als: jullie maken geen schijn van kans, maar ook als "bereid jullie daar goed op voor".

Wat kort door de bocht: misschien wel. Maar Jeroen verdedigen, echt niet.
Nee ze verdedigde Jeroen ook zeker niet, tenminste zo heb ik dat ook niet opgevat.
Ik kan het misschien ook niet goed uitleggen wat ik bedoel... Misschien dat ik het gepaste vond in deze setting om wat meer op de gevoelskant in te gaan. Dus meer uitleg geven, waarom het echt goed is om aangifte te doen. En dan niet 90% van de spreektijd gebruiken om eigenlijk te zeggen, dat het een helse, lange weg is, met weinig kans van slagen
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:19:28 #35
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:24:16 #36
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203248696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
Op Twitter (#beau) en op de Facebook pagina van Beau zijn de meeste reacties echt om te janken, walgelijk gewoon.

En dan gek vinden dat slachtoffers het niet melden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203248707
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:24 schreef NoXia het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Typisch. _O-
|:(
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203248738
quote:
Humberto Tan trekt aangifte niet in na verklaring van Albert Verlinde


Humberto Tan trekt zijn aangifte tegen Albert Verlinde over zijn opmerkingen richting Tan in het programma Shownieuws niet in. Dat laat hij desgevraagd weten aan het ANP. Tan deed maandag aangifte tegen Verlinde om ‘lasterlijke’ uitspraken over mogelijk ongewenst gedrag dat Tan volgens Verlinde zou hebben vertoond richting vrouwelijke gasten. ,,Het is nu aan het OM”, meldt Tan. Verder wil hij niet ingaan op de uitleg die Verlinde gaf in de uitzending van maandagavond.
https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/
pi_203248743
Terecht. Albert kan dan wel zeggen dat hij The Voice en de uitspraken over Tan niet wilde verweven, maar hij deed het. Nog net niet in één zin. Albert faalde hierin
pi_203248750
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen

[ Bericht 70% gewijzigd door Deisyy op 18-01-2022 08:43:18 ]
pi_203248769
Even een stukje gekopieerd van ad.nl

Het is inmiddels vier jaar geleden. Wijnhoven klapte niet eerder uit de school om meerdere redenen. Omdat ze een contract tekende van zestig pagina's, omdat ze het dan op moest nemen tegen de familie De Mol. ,


Hier staat toch zwart op wit dat John de Mol en co ervan af wisten?
pi_203248771
Volgens Evert ging het gebeuren waarvoor Jeroen jaren geleden op het matje is geroepen over grensoverschrijdende appjes aan een deelneemster. Deze ging vervolgens naar de baas van Jeroen.
Hij heeft het toen aan Linda opgebiecht.

Als hij toen het verhaal over deze ene dame volledig heeft verteld aan Linda, gaat de vlieger dat het "slechts" vreemdgaan was waar Linda van op de hoogte was niet op.
Dat maakt de themanummers over metoo en dergelijke best wrang.
pi_203248796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een stukje gekopieerd van ad.nl

Het is inmiddels vier jaar geleden. Wijnhoven klapte niet eerder uit de school om meerdere redenen. Omdat ze een contract tekende van zestig pagina's, omdat ze het dan op moest nemen tegen de familie De Mol. ,


Hier staat toch zwart op wit dat John de Mol en co ervan af wisten?
Eh nee, dat haal ik er niet uit? Dat contract tekent iedereen en daardoor durfde ze niks te zeggen over een (aangewaaid) lid van de machtige familie. Lees hier niet in dat ze er dus van wisten.
pi_203248802
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:

[..]
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen
Was geen serieuze vraag, maar een vbl grap met dubbele betekenis
pi_203248805
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:

[..]
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen
Maan heeft nooit ergens een mening over en sluit haar prive heel erg af. Kwestie van niemand voor de kop stoten.
speak only if it improves the silence.
pi_203248817
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Was geen serieuze vraag, maar een vbl grap met dubbele betekenis
Ik heb m nu pas door :')
pi_203248823
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Maan heeft nooit ergens een mening over en sluit haar prive heel erg af. Kwestie van niemand voor de kop stoten.
Maan is vanille
pi_203248828
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef Benny het volgende:

[..]
Maan is vanille
Maan is Zwitserland.
Tap tap tap
pi_203248832
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:

[..]
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen
En dat zij degene is die op die patstelling wordt afgerekend illustreert hoe diepgeworteld het probleem is, want dat is de omgekeerde wereld. Maar wel de weerbarstige hedendaagse realiteit.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:43:19 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203248843
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maan is Zwitserland.
En wie gaat er niet graag op vakantie naar Zwitserland?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203248844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En dat zij degene is die op die patstelling wordt afgerekend illustreert hoe diepgeworteld het probleem is, want dat is de omgekeerde wereld. Maar wel de weerbarstige hedendaagse realiteit.
Zo is het maar net
pi_203248858
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203248886
Humberto Tan trekt zijn aangifte niet in.
https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:47:19 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248888
Hoera! Het is de VOICEGATE geworden *O* *O* *O*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:48:42 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203248901
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:47 schreef Tengano het volgende:
Hoera! Het is de VOICEGATE geworden *O* *O* *O*
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.

Don't shoot the messenger.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:50:27 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203248920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Of het feit dat je, minstens indirect, hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 18-01-2022 09:29:49 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203248948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Of het feit dat je, minstens indirect, jaren hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.
Slachtoffer bent geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:55:06 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203248971
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.

Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.

Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.

De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
pi_203248985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Als ze zichzelf überhaupt al als slachtoffer kan zien, want mensen zijn vaak als coping mechanisme al voor zichzelf geneigd het te bagatelliseren incl. de mate waarin ze het zelf al dan niet hebben gewild. Dat voelt namelijk veiliger en meer in control dan een speelbal zijn geweest van een situatie die zich opnieuw zou kunnen voordoen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203248991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:01:42 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249057
quote:
Misbruikschandaal The Voice levert John de Mol kijkcijferrecords op

Het misbruikschandaal rond The Voice of Holland levert SBS 6, de zender van John de Mol, kijkcijferrecords op. Zowel HLF8 als VI Vandaag beleven hun meest bekeken uitzendingen tot nu toe.

Kijkcijferrecords voor SBS 6

Uiteindelijk zette Johnny met HLF8 zijn meest bekeken uitzending tot nu toe neer: er keken maar liefst 891 duizend mensen (16% marktaandeel) naar, meer kijkers dan ’s land meest bekeken zender NPO 1 er tegelijkertijd had. Dat station noteerde met de talkshow M, dat ook over het Voice-schandaal ging, 845 duizend kijkers (17%).

Later op de avond wist VI Vandaag nóg meer kijkers te boeien op SBS 6, namelijk 1,085 miljoen (21%). Daarmee scoorde deze aflevering nét iets beter dan de allereerste aflevering van VI Vandaag een week eerder. Daar keken 1,064 miljoen mensen naar.

https://www.mediacourant.(...)ijkcijferrecords-op/
Alle kijkcijfers van gisteren netjes in een overzicht in bijgaand artikel.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:02:11 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203249063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.

Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.

Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.

De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Aan de andere kant kan al die hard talk ook de aanzet zijn tot schoon schip maken. Ik denk dat dat uiteindelijk ook de beste strategie is.

Erkennen, boetekleed aantrekken, ingrijpen en laten zien dat er alles aan gedaan wordt dat het in de toekomst niet meer voor zal komen.

Dat betekent uiteraard niet dat er niet meer gelijkwaardig gevoosd kan worden (het liefst buiten werktijd), maar dat zo'n show op grote schaal door verschillende hooggeplaatste roofdieren wordt gebruikt om onervaren meiden te groomen dat mag nooit meer voorkomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 18-01-2022 09:08:54 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203249075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.

Don't shoot the messenger.
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden.. :@ Ik kan alleen maar onderschrijven dat ook Fokkers een dagje ouder worden.. :P
pi_203249082
Hoop dat iedereen attent genoeg is een flinke goodiebox met een bedankt kaartje naar het team van Boos te sturen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 09:05:11 #65
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203249092
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:59 schreef NoXia het volgende:
Fok! is gelukkig een democratisch forum . Niet enkel voor snowflakes.
Nee, dat is FOK! zeker niet. Zie de algemene voorwaarden :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 09:07:11 #66
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203249111
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............

gr gr Maan de Steendildo
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203249124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.

Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.

Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.

De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.

Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.

Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:09:17 #68
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203249132
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Anytime soon? Heeft ze het over een bekende piemel?
pi_203249138
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Mocht ze ooit een carrièreswitch willen, dan kan ik haar wel de goede kant op helpen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:10:46 #70
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203249151
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Maanbaby
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:10:51 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203249152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.

Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.

Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
Ja laten we niet naief zijn idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:11:20 #72
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203249163
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
:r
Enabler
pi_203249165
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
Tap tap tap
pi_203249173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:10 schreef xzaz het volgende:

[..]
Maanbaby
Maan B aby
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:11:57 #75
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203249175
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
Fijn. Nu weer on-topic aub.
pi_203249183
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef NoXia het volgende:

[..]
Fijn. Nu weer on-topic aub.
Zeg anders nog even dat ze eerder hun mond hadden moeten opentrekken.
Tap tap tap
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:14:19 #77
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.

Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.

Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
Ik vind hem in die zin lastig dat hij geen duidelijk antwoord kon geven op de vraag die hem gesteld werd: "Wist jouw vader hiervan?" En dat terwijl hij in het weekend zijn vader aan de telefoon had gehad. Het lijkt me dat dat het eerste is wat je wilt weten.

En anders had zijn vader spontaan naar Johnny toe kunnen reageren met "Afschuwelijk dat dit gebeurd is jongen! Ik wist hier helemaal niks van." Maar het moet bijna ter sprake zijn gekomen zoals dat hier in dit Topic ook gebeurd. Je vraagt je dingen af en probeert de feiten boven water te krijgen en de puzzelstukjes in elkaar te passen.

Ik ga het mss toch nog een keer kritisch bekijken en wellicht zien wat ik nog gemist heb.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:14:22 #78
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203249204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zeg anders nog even dat ze eerder hun mond hadden moeten opentrekken.
Dat wat tenminste wel on-topic ;)
pi_203249205
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.

Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.

Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
Als hij niks negatiefs over Jeroen gezegd had, had niemand hem ooit nog serieus genomen. :D
Hij moest wel.
En idd, alles is imo echt wel vooraf besproken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203249206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
Viel mij ook op!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:14:36 #81
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203249207
Die Maan is wel erg veel in de picture, maar niet om de juiste redenen. :r báh
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 09:17:32 #82
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203249246
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:14 schreef Draak31 het volgende:
Die Maan is wel erg veel in de picture, maar niet om de juiste redenen. :r báh
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203249247
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:14 schreef NoXia het volgende:

[..]
Dat wat tenminste wel on-topic ;)
Was wel echt een kwaliteitspost ook.
Tap tap tap
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:21:10 #84
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203249289
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Benny het volgende:
Terecht. Albert kan dan wel zeggen dat hij The Voice en de uitspraken over Tan niet wilde verweven, maar hij deed het. Nog net niet in één zin. Albert faalde hierin
En ook nog eens heel bewust, Albert weet maar al te goed hoe het werkt.
Die is gewoon op zijn vingers getikt nav van de aangifte van Humberto, en dan nu ineens terugkrabbelen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:23:33 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
En ook nog eens heel bewust, Albert weet maar al te goed hoe het werkt.
Die is gewoon op zijn vingers getikt nav van de aangifte van Humberto, en dan nu ineens terugkrabbelen.
Top dat die smeerpijp een keer goed aangepakt wordt. Mag hopen dat Humberto niet meer loslaat.

twitter


[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 18-01-2022 09:29:37 ]
pi_203249325
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:03 schreef Limone het volgende:

[..]
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden.. :@ Ik kan alleen maar onderschrijven dat ook Fokkers een dagje ouder worden.. :P
:D
#metoo :@ :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:28:34 #87
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203249372
Albert is echt te ver gegaan dit keer. Buiten alle perken hoe ranzig het is wat hij zijn collega probeerde aan te doen.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:29:51 #88
184769 crew  Deisyy
pi_203249384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:03 schreef Limone het volgende:

[..]
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden.. :@ Ik kan alleen maar onderschrijven dat ook Fokkers een dagje ouder worden.. :P
Dat was een meewegende reden :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203249412
Humberto moet zich wel realiseren dat als hij dit echt hoog op wil laten lopen er wel eens lijken uit de kast kunnen komen die misschien niet voiciaanse proporties aan zullen nemen, maar die zn reputatie misschien niet perse goed zullen doen :D

Vermoed dat het daarom met een sisser af gaat lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203249418
Bij Voice-Gate is er sowieso geen verwarring wat het onderwerp is. :)

Verder #team Tan.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:32:21 #91
184769 crew  Deisyy
pi_203249423
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:14 schreef Draak31 het volgende:
Die Maan is wel erg veel in de picture, maar niet om de juiste redenen. :r báh
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203249473
Denk dat Maan er juist verstandig aan doet even niets te zeggen. Ze staat niet echt bekend om haar mening toch?
Lekker zingen en vrolijk aan tafel zitten.
Ze heeft een prima carrière en had zij niet al een kruiwagentje in dit wereldje via haar vader?
Flauw om haar er steeds bij te halen. Blijkbaar heeft ze (nog) niet de behoefte een bericht erover uit te zenden.

Ben meer benieuwd wanneer Waylon er iets over gaat zeggen.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:39:44 #93
184769 crew  Deisyy
pi_203249521
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:36 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Maan er juist verstandig aan doet even niets te zeggen. Ze staat niet echt bekend om haar mening toch?
Lekker zingen en vrolijk aan tafel zitten.
Ze heeft een prima carrière en had zij niet al een kruiwagentje in dit wereldje via haar vader?
Flauw om haar er steeds bij te halen. Blijkbaar heeft ze (nog) niet de behoefte een bericht erover uit te zenden.

Ben meer benieuwd wanneer Waylon er iets over gaat zeggen.
Waylon heeft via zijn management laten weten dat hij het een kwalijke zaak vindt en er niets mee te maken heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203249525
Ik ken het hele verhaal rondom Maan niet, waar komt die haat vandaan?
Tap tap tap
pi_203249536
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef -river- het volgende:
Gisteren Beau gekeken en wat ergerde ik mij aan die advocaat zeg, wat een dom wijf. Een jongedame doet haar verhaal en mevrouw kan het niet laten om te zeggen dat het (wettelijk) geen aanranding was :r
Ik vond het wel goed. Uiteraard had Jeroen beter moeten weten en handelen. Jongedame geeft zelf aan met hem te appen en te kijken hoe ver hij zal gaan. In dit geval snap ik dat Jeroen dacht dat het wederzijds was. Je kan dan in dit geval hem niet een aanrander noemen. Dat is voor de publieke rechters, die wij allemaal zijn, wel even goed om te beseffen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:40:47 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249539
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:36 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Maan er juist verstandig aan doet even niets te zeggen. Ze staat niet echt bekend om haar mening toch?
Lekker zingen en vrolijk aan tafel zitten.
Ze heeft een prima carrière en had zij niet al een kruiwagentje in dit wereldje via haar vader?
Flauw om haar er steeds bij te halen. Blijkbaar heeft ze (nog) niet de behoefte een bericht erover uit te zenden.

Ben meer benieuwd wanneer Waylon er iets over gaat zeggen.
Ik denk dat Waylon zijn telefoon nog aan het schoonmaken is.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:41:33 #97
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203249552
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.
Weet niet krijg er gewoon de kriebels van.
pi_203249558
quote:
Dat weet ik allang maar rondom zijn werkzaamheden bij The Voice. Aangezien Anouk zich al duidelijk heeft teruggetrokken, verwachtte ik zoiets ook van Waylon.

Aan de andere kant: terugtrekken zal niet nodig zijn. Dat programma is sowieso geschiedenis. :)
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:42:36 #99
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203249565
Maan is niet het slachtoffer
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:44:11 #100
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203249597
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Top dat die smeerpijp een keer goed aangepakt wordt. Mag hopen dat Humberto niet meer loslaat.

Humberto Tan trekt zijn aangifte tegen Albert Verlinde over zijn opmerkingen richting Tan in het programma Shownieuws niet in. Dat laat hij desgevraagd weten aan het ANP. Tan deed maandag aangifte tegen Verlinde om ‘lasterlijke’ uitspraken over mogelijk ongewenst gedrag dat Tan volgens Verlinde zou hebben vertoond richting vrouwelijke gasten. ,,Het is nu aan het OM”, meldt Tan. Verder wil hij niet ingaan op de uitleg die Verlinde gaf in de uitzending van maandagavond.

https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:44:23 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249600
quote:
"Waylon heeft hier niks mee te maken"

Wel apart dat hij hetzelfde statement geeft als Ali B en Borsatan.
pi_203249610
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.
Sowieso opvallend hoeveel berichten er over Maan worden geplaatst. In een misbruikschandaal vooral posten over hoe vies je een vrouw vindt die seks lijkt te hebben gehad met de vermoedelijke daders in dit verhaal. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_203249615
Mag toch hopen dat dit bij OM onderop de stapel belandt zeg...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203249620
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef KingRadler het volgende:
Maan is niet het slachtoffer
Weten we niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:45:31 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249621
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef KingRadler het volgende:
Maan is niet het slachtoffer
Klopt. Meer het type contente ontvanger.
pi_203249668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt. Meer het type contente ontvanger.
Als je erbij was, zou ik een verklaring insturen naar BOOS.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_203249669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:44 schreef Fascination het volgende:

[..]
Sowieso opvallend hoeveel berichten er over Maan worden geplaatst. In een misbruikschandaal vooral posten over hoe vies je een vrouw vindt die seks lijkt te hebben gehad met de vermoedelijke daders in dit verhaal. :')
Ik zie het als vorm van hempathie voor de vermeende daders, die enorme drang om de schuldvraag te verschuiven en te focussen op vergezochte medeplichtigheid. Ook door de overvloedige aandacht voor dames die er zogenaamd iets van zouden hebben moeten weten, zoals Linda, die geen flikker met dat programma te maken heeft.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:54:23 #108
184769 crew  Deisyy
pi_203249736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt. Meer het type contente ontvanger.
Kap ermee!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:54:37 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249740
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Tengano het volgende:
Waar het op neerkomt is dat Jeroen het imperium van John de Mol heeft kunnen slopen met het effectueren van zijn perverse machtsverlangens. En John de Mol heeft voortijdig geen juiste beslissing kunnen maken (Jeroen eruit trappen) omdat het om de partner van zijn zus ging.

De rest van de berichtgeving is allemaal meer voor de vorm.

Verkeerde beslissing dus van John.
quote:
Johan Derksen: ‘John de Mol heeft een heel ernstige fout gemaakt’

Johan Derksen vindt dat John de Mol een ‘heel ernstige fout’ heeft gemaakt door Jeroen Rietbergen niet te ontslaan bij The Voice of Holland.

"John had twee dingen om het bij een berisping te laten: hij wilde niet met zijn bedrijf en zijn show naar buiten met zo'n rel en hij wilde het geluk van zijn zuster niet verpesten.

https://www.mediacourant.(...)nstige-fout-gemaakt/
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:56:02 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203249767
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
"Waylon heeft hier niks mee te maken"

Wel apart dat hij hetzelfde statement geeft als Ali B en Borsatan.
Of stom toeval.

Waylon is ook zo'n iemand die waarvan men het heerlijk vindt hem te "haten". Dus pas nou op met die insinuaties.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203249790
Wel mooi dat Humberto zijn aangifte niet intrekt:

https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/

Verlinde nuanceerde maandagavond zijn opmerkingen en beklemtoonde dat hij Tan ‘niet op één hoop wilde gooien’ met The Voice.

Hij stelt dat hij Tan noemde als ‘voorbeeld van de bedrijfscultuur die toen bij RTL heerste’. Hij had zich naar eigen zeggen ‘niet gerealiseerd dat mensen dit in het weekend van die zware verdachtmakingen op één hoop’ zouden gooien. Hij wijt dit aan ‘de dynamiek van de afgelopen dagen’.

Wat een nare man is dat toch.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 09:58:46 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249802
NEE

[ Bericht 90% gewijzigd door Deisyy op 18-01-2022 10:00:19 ]
pi_203249808
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik zie het als vorm van hempathie voor de vermeende daders, die enorme drang om de schuldvraag te verschuiven en te focussen op vergezochte medeplichtigheid. Ook door de overvloedige aandacht voor dames die er zogenaamd iets van zouden hebben moeten weten, zoals Linda, die geen flikker met dat programma te maken heeft.
Precies. Alles is altijd alleen de schuld van de man. Vrouwen hebben nooit een rol als het over misbruik van vrouwen gaat.

Bovendien lees ik geen 'enorme drang'. Er wordt alleen aangegeven dat een aantal vrouwen wel heel snel en heel makkelijk aangeeft dat ze van niks wisten.

En Linda had natuurlijk niets met het programma te maken, ze was alleen wel getrouwd met de dader en al twee keer bij hem weggegaan vanwege ontoelaatbaar gedrag.
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 10:02:00 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 10:07:11 #115
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203249934
quote:
Is helaas een betaald artikel. Ook openen in een private window helpt niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:09:04 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203249961
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Nine. het volgende:
Is helaas een betaald artikel. Ook openen in een private window helpt niet.
Ik las gister van @Eightyone dat je met een speciale add-on wel in die artikelen kunt komen. Weet alleen niet meer welke en hoe ik dat er bij mij in kan frotten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 18-01-2022 10:16:49 ]
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 10:09:21 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203249964
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Is helaas een betaald artikel. Ook openen in een private window helpt niet.
Weet ik.
Ik geef alvast een suggestie :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:14:49 #118
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250041
Dus Ali B. heeft tegen een meisje van 15 "je moet je bek houden kutwijf" gezegd.

Kan je daar tegenwoordig ook al aangifte van doen? Waar gaat het heen met deze wereld. :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:17:12 #119
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203250071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik las gister van @:eightyone dat je met een speciale add-on wel in die artikelen kunt komen. Weet alleen niet meer welke en hoe ik dat er bij mij in kan frotten.

Bypass Paywalls. Ik had hem ook geïnstalleerd, maar werkt tot nu toe bij geen enkele website met paywall (in Chrome).
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203250085
Heftig joh die 2 meiden bij het programma Beau. Beschadigd voor het leven, hoop dat ze goede hulp hebben en krijgen hiervoor. Of natuurlijk al gehad hebben.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:18:35 #121
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203250088
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:17 schreef Papabear het volgende:
Bypass Paywalls. Ik had hem ook geïnstalleerd, maar werkt tot nu toe bij geen enkele website met paywall.
Hij heette anders igg. Weet alleen niet meer hoe, maar bij haar werkte hij wel; onder Firefox volgens mij.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:20:28 #122
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203250117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:18 schreef Sfancta het volgende:
Heftig joh die 2 meiden bij het programma Beau. Beschadigd voor het leven, hoop dat ze goede hulp hebben en krijgen hiervoor. Of natuurlijk al gehad hebben.
Beschadigd voor het leven :')

Desalniettemin mag ik hopen dat die smeerlap van een Jeroen keihard aangepakt wordt.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:23:03 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203250144
quote:
Advocate Meike Lubbers blundert bij Beau: ‘Dit had ik moeten noemen’

Advocate Meike Lubbers heeft gisteren een behoorlijke blunder begaan in de talkshow van Beau van Erven Dorens, waar het misbruikschandaal rondom The Voice of Holland besproken werd.

Foutje

Meike werd na de uitzending op Twitter terechtgewezen door advocaat Christian Flokstra, partner bij Ficq & Partners Advocaten. "Voordat mensen na het zien van Beau denken dat het onverhoeds grijpen in/aan geslachtsdelen of aan borsten/billen een grijs gebied is, het is in de regel gewoon feitelijke aanranding (246 Sr) en strafbaar."

Christian stelt dat Meike de 1,2 miljoen kijkers van Beau niet goed geïnformeerd heeft. "Daar is geen dwang of geweld voor nodig, laat staan wetgeving. (...) Ter toelichting: door het onverhoeds grijpen (feitelijkheid) dwing je de ander ontuchtige handelingen te dulden."

https://www.mediacourant.(...)ad-ik-moeten-noemen/
Artikel gaat niet in op de compleet onafgestemde manier waarmee Meike over de openbaring van Nienke heen walste.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tengano op 18-01-2022 10:29:12 ]
pi_203250146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:18 schreef Sfancta het volgende:
Heftig joh die 2 meiden bij het programma Beau. Beschadigd voor het leven, hoop dat ze goede hulp hebben en krijgen hiervoor. Of natuurlijk al gehad hebben.
Die ene wel ja, maar lijkt mij dat je van de opmerking geile broek niet beschadigd bent. Dat het heel ongemakkelijk en onveilig voelde op dat moment zou kunnen. Ik denk ook dat van dat meisje meer de bedoeling is dat er meer meisjes naar voren komen en gaan vertellen, omdat zij weet dat er veel ergere gevallen zijn.
pi_203250153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens Evert ging het gebeuren waarvoor Jeroen jaren geleden op het matje is geroepen over grensoverschrijdende appjes aan een deelneemster. Deze ging vervolgens naar de baas van Jeroen.
Hij heeft het toen aan Linda opgebiecht.

Als hij toen het verhaal over deze ene dame volledig heeft verteld aan Linda, gaat de vlieger dat het "slechts" vreemdgaan was waar Linda van op de hoogte was niet op.
Dat maakt de themanummers over metoo en dergelijke best wrang.
Ah dus toch.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203250209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:23 schreef shomila het volgende:

[..]
Die ene wel ja, maar lijkt mij dat je van de opmerking geile broek niet beschadigd bent. Dat het heel ongemakkelijk en onveilig voelde op dat moment zou kunnen. Ik denk ook dat van dat meisje meer de bedoeling is dat er meer meisjes naar voren komen en gaan vertellen, omdat zij weet dat er veel ergere gevallen zijn.
Ja, wat haar is overkomen is natuurlijk ongemakkelijk en ik kan me voorstellen dat je jezelf op dat moment niet veilig voelt. Mar schokkend was het niet echt, je komt in je leven wel meer mensen tegen die geen gevoel hebben voor wat je in welke setting kunt zeggen.

Of zij dit dan vertelt om anderen te bewegen met erger naar boven te komen, of om de andere dame die er zat te steunen, of omdat ze gewoon weer even in de spotlights wil. Dat weten we natuurlijk niet en is uiteindelijk ook niet zo belangrijk.
pi_203250335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:14 schreef NoXia het volgende:
Dus Ali B. heeft tegen een meisje van 15 "je moet je bek houden kutwijf" gezegd.

Kan je daar tegenwoordig ook al aangifte van doen? Waar gaat het heen met deze wereld. :'(
Wie beweert dat daar aangifte van is gedaan dan? of ben je lekker suggestieve jankvragen aan het stellen :'(
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203250348
Ik lees op insta bij reality fbi dat Ali B de bank heeft verzocht om bregje voor alle toegang te blokkeren.

Nu vertrouw ik de berichtgeving niet altijd op reality fbi, en daarnaast als een bankmedewerker dit heeft gelekt, dan is dat niet okay
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:39:16 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250365
Pfoe, eindelijk weer bij gelezen. Er kwamen tijdens het snellezen wat vragen en opmerkingen in me op maar ik kan ze me niet helemaal meer voor de geest halen. Even denken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:40:41 #130
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:38 schreef Michellee het volgende:
Ik lees op insta bij reality fbi dat Ali B de bank heeft verzocht om bregje voor alle toegang te blokkeren.

Nu vertrouw ik de berichtgeving niet altijd op reality fbi, en daarnaast als een bankmedewerker dit heeft gelekt, dan is dat niet okay
Breghje*
pi_203250417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Artikel gaat niet in op de compleet onafgestemde manier waarmee Meike over de openbaring van Nienke heen walste.
O wauw…dit mag dan wel even heel groots gerectificeerd worden. Want dat heeft nogal wat implicaties voor eventuele slachtoffers. En uiteraard voor de dader.

Je gaat er toch vanuit dat zo’n advocate op z’n minst feitelijke juistheden verkondigd, als ze zich al als zo’n hork gedraagt op zo’n moment :N
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:44:32 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250436
Ik vind trouwens die TVOH-hand met dildo vrij onsmakelijk (no pun intended) in de OP. Dat hij in het topic gepost wordt en hi-ha-ho is imo wel anders. Dat gebeurde bij de roddels van Borsato ook en daar postte ik zelf ook gifjes. Toen er een aanklacht kwam (zoals nu oa bij Ali en deze zooi met Jeroen - die toch soort van is toegegeven en hoogstwaarschijnlijk straks in BOOS bewezen wordt met appjes oid) werd die OP in een spoiler gezet en kwam er een ‘nettere’ OP. Dit was op verzoek van een user, maar ik weet niet meer wie. Echter waren de meeste users het ermee eens.

Wat maakt deze dildo anders? Er ligt zover we weten een aangifte tegen Ali B. en het seksueel grensoverschrijdend gedrag van Jeroen R. staat ook vast. Just saying.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 18-01-2022 12:22:04 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203250444
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:40 schreef NoXia het volgende:

[..]
Breghje*
Wie is Bregje?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:45:16 #134
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250445
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind trouwens die TVOH-hand met dildo vrij onsmakelijk (no pun intended?) in de OP. Dat hij in het topic gepost wordt en hi-ha-ho is imo wel anders. Dat gebeurde bij de roddels van Borsato ook en daar postte ik zelf ook gifjes. Toen er een aanklacht kwam (zoals nu oa bij Ali en deze zooi met Jeroen - die toch soort van is toegegeven en hoogstwaarschijnlijk straks in BOOS bewezen wordt met appjes oid - werd die OP in een spoiler gezet en kwam er een ‘nettere’ OP. Dit was op verzoek van een user, maar ik weet niet meer wie. Echter waren de meeste users het ermee eens.

Wat maakt deze dildo anders? Er ligt zover we weten een aangifte tegen Ali B. en het seksueel grensoverschrijdend gedrag van Jeroen R. staat ook vast. Just saying.
Mag dit ook niet meer? Doe maar aangifte.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:45:25 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203250447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wie is Bregje?
Mw. B.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:45:51 #136
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250455
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Deisyy op 18-01-2022 11:01:07 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:45:56 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250456
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 07:48 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij ik hier een grap over het hoofd zie, vind ik deze ook veel passender dan de dildo. Maar goed, that’s me.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203250463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Mw. B.
Ah tnx ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:48:07 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250483
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:45 schreef NoXia het volgende:

[..]
Mag dit ook niet meer? Doe maar aangifte.
Zie je mij een banaanaanvraag doen? Of een mod taggen? Jij bent degene van ons twee die het gevoeligst en op zijn teentjes getrapt reageert ook al denk je zelf van niet.

Ik wijs alleen op de hypocrisie mbt de Borsato-gate en dat ik deze OP vrij onsmakelijk vind.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203250490
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind trouwens die TVOH-hand met dildo vrij onsmakelijk (no pun intended?) in de OP. Dat hij in het topic gepost wordt en hi-ha-ho is imo wel anders. Dat gebeurde bij de roddels van Borsato ook en daar postte ik zelf ook gifjes. Toen er een aanklacht kwam (zoals nu oa bij Ali en deze zooi met Jeroen - die toch soort van is toegegeven en hoogstwaarschijnlijk straks in BOOS bewezen wordt met appjes oid - werd die OP in een spoiler gezet en kwam er een ‘nettere’ OP. Dit was op verzoek van een user, maar ik weet niet meer wie. Echter waren de meeste users het ermee eens.

Wat maakt deze dildo anders? Er ligt zover we weten een aangifte tegen Ali B. en het seksueel grensoverschrijdend gedrag van Jeroen R. staat ook vast. Just saying.
Helemaal mee eens!
Na dat verhaal van Nienke mogen we ons toch wel écht realiseren met hoeveel pijn en schaamte de slachtoffers te maken hebben. Laat zulke plaatjes maar achterwege wat mij betreft. Het is geen grap.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:49:01 #141
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250498
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zie je mij een banaanaanvraag doen? Of een mod taggen? Jij bent degene van ons twee die het gevoeligst en op zijn teentjes getrapt reageert ook al denk je zelf van niet.

Ik wijs alleen op de hypocrisie mbt de Borsato-gate en dat ik deze OP vrij onsmakelijk vind.
Doe maar aangifte.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:50:33 #142
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250515
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:48 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Helemaal mee eens!
Na dat verhaal van Nienke mogen we ons toch wel écht realiseren met hoeveel pijn en schaamte de slachtoffers te maken hebben. Laat zulke plaatjes maar achterwege wat mij betreft. Het is geen grap.
Overigens kan ik best tegen een grapje, ook in deze context. Ik zie ook geen probleem met dit plaatje hiero in het topic maar om het pontificaal bovenin de OP te plaatsen vind ik persoonlijk een ander verhaal. Dat ligt voor iedereen anders. Dat andere plaatje wat ik quote past ook veel meer bij de situatie (tenzij ik een grap over het hoofd zie daarin).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 10:51:48 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203250534
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:49 schreef NoXia het volgende:

[..]
Doe maar aangifte.
Is ook moeilijk natuurlijk, reageren, als je geen verweer hebt.

Doe maar aangifte van smaad en laster. Succes!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203250550
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik moest echt huilen bij het verhaal van Nienke. Die struggle die je haar zag doorstaan, de schaamte en het schuldgevoel. En dan direct erachteraan die advocate die even duidt dat dit dus geen aanranding is…terwijl we allemaal voelen dat het dat wél is.

En vervolgens wel zeggen dat ze aangifte moet doen. Terwijl je weet hoe kansloos het is.

In 2012 heb in ooit aangifte proberen te doen van aanranding. In het OV notabene, dus daar zouden opnames van geweest moeten zijn. Maar ik werd nog net niet uitgelachen. Geen enkele verwijzing naar nazorg oid.
Meer dan een half jaar later werd ik ineens gebeld door het bureau, of ik er nog iets mee wilde doen, en excuses want ze hadden direct actie moeten ondernemen. Ja gast, wat denk je zelf??

En dat is een van de redenen, naast alle schaamte uiteraard, waarom vrouwen dus geen aangifte doen. Ik vind deze meiden echt helden!
Mooie posting. Haar verhaal maakte bij mij ook een en ander los, meer dan ik tevoren had verwacht. Er zijn meerdere momenten geweest waarop een man aan me zat terwijl ik dat niet wilde of me verbaal intimideerde. Nu baal ik er wel van dat het nooit bij me op is gekomen er iets aan te doen, er op z'n minst melding van te maken. Ik voelde me zo overrompeld enerzijds en anderzijds leek niemand dat soort incidenten ernstig te vinden, dus waarom zou ik er iets mee hebben gedaan?

Twee voorbeelden. Toen ik 16 was, ging ik met school naar Parijs. Tijdens eens uitstapje kwam er een man aanlopen, kneep in m'n borsten en liep snel door. Ik was in een groep maar niemand zag het. In mijn beleving maakte ik nog een (vergeefs) afwijzend gebaar of riep ik hem iets na. Ik voelde me er echt rot door, maar wat kon ik ermee? Jaren later, toen ik al kinderen had, was ik eens met een vriend in een kroeg en ging ik naar het toilet. Terug naar het tafeltje moest ik me langs wat mensen wurmen. Een man hield me tegen, pinde me vast, zat aan me. Ik maakte mezelf los en heb het er nooit over gehad. Dronken mensen doen nu eenmaal zulke dingen, toch?

Ik voelde toen heus wel dat ik dat soort incidenten niet oké vond. Ik ben altijd mondig geweest en gaf m'n broertje gerust een pets als hij iets stoms deed, maar op dat soort momenten met vreemden schoot ik steevast in een reflex van verstijven en/of maken dat ik wegkwam.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203250553
Wat een walgelijk figuur die advocate gisteren bij Beau. Totaal geen empathie. En maar interessant doen dat het volgens haar geen aanranding was, want dit en dat.

Nu blijkt ze het nog bij het verkeerde eind ook te hebben!

Je zal maar als slachtoffer van seksuele intimidatie hebben zitten kijken, en nu geen aangifte meer durven te doen, omdat zij die onzin heeft zitten verkopen.
pi_203250563
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind trouwens die TVOH-hand met dildo vrij onsmakelijk (no pun intended?) in de OP. Dat hij in het topic gepost wordt en hi-ha-ho is imo wel anders. Dat gebeurde bij de roddels van Borsato ook en daar postte ik zelf ook gifjes. Toen er een aanklacht kwam (zoals nu oa bij Ali en deze zooi met Jeroen - die toch soort van is toegegeven en hoogstwaarschijnlijk straks in BOOS bewezen wordt met appjes oid - werd die OP in een spoiler gezet en kwam er een ‘nettere’ OP. Dit was op verzoek van een user, maar ik weet niet meer wie. Echter waren de meeste users het ermee eens.

Wat maakt deze dildo anders? Er ligt zover we weten een aangifte tegen Ali B. en het seksueel grensoverschrijdend gedrag van Jeroen R. staat ook vast. Just saying.
De verdachten zijn allen penisdragend, dus vond het wel een mooie vorm van tegengas tegen fragiele mannetjes die telkens over de dames beginnen om dat nog even te benadrukken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203250576
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:43 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
O wauw…dit mag dan wel even heel groots gerectificeerd worden. Want dat heeft nogal wat implicaties voor eventuele slachtoffers. En uiteraard voor de dader.

Je gaat er toch vanuit dat zo’n advocate op z’n minst feitelijke juistheden verkondigd, als ze zich al als zo’n hork gedraagt op zo’n moment :N
Nou zeg dat wel. Een advocate notabene.
They will not control us
pi_203250621
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mooie posting. Haar verhaal maakte bij mij ook een en ander los, meer dan ik tevoren had verwacht. Er zijn meerdere momenten geweest waarop een man aan me zat terwijl ik dat niet wilde of me verbaal intimideerde. Nu baal ik er wel van dat het nooit bij me op is gekomen er iets aan te doen, er op z'n minst melding van te maken. Ik voelde me zo overrompeld enerzijds en anderzijds leek niemand dat soort incidenten ernstig te vinden, dus waarom zou ik er iets mee hebben gedaan?

Twee voorbeelden. Toen ik 16 was, ging ik met school naar Parijs. Tijdens eens uitstapje kwam er een man aanlopen, kneep in m'n borsten en liep snel door. Ik was in een groep maar niemand zag het. In mijn beleving maakte ik nog een (vergeefs) afwijzend gebaar of riep ik hem iets na. Ik voelde me er echt rot door, maar wat kon ik ermee? Jaren later, toen ik al kinderen had, was ik eens met een vriend in een kroeg en ging ik naar het toilet. Terug naar het tafeltje moest ik me langs wat mensen wurmen. Een man hield me tegen, pinde me vast, zat aan me. Ik maakte mezelf los en heb het er nooit over gehad. Dronken mensen doen nu eenmaal zulke dingen, toch?

Ik voelde toen heus wel dat ik dat soort incidenten niet oké vond. Ik ben altijd mondig geweest en gaf m'n broertje gerust een pets als hij iets stoms deed, maar op dat soort momenten met vreemden schoot ik steevast in een reflex van verstijven en/of maken dat ik wegkwam.
Was dat hetzelfde schoolreisje naar Parijs als dat van mij? Want in onze groep zat een meisje met een kort jurkje aan en zo'n viezige kerel tilde ineens dat rokje op :{ Zij schrok ervan en wij stonden er als een stel 15-jarigen ook een beetje schaapachtig bij te kijken. En die man lachen en deed het nog een keer. We zeiden iets van 'doe even normaal man', maar ja, Fransoos, en we zijn weggelopen. je bent gewoon verbouwereerd op dat moment. En we waren 15, hè?

Later ook eens met uitgaan gehad dat iemand een hand op m'n kont legde en me tegen zich aan drukte. Nu was ik met een groepje en een paar jongens duwde hem van me af, maar ik vond het toch wel vervelend, en toen was ik 20 of 21.
Vriendin van me was in diezelfde week in haar borst gegrepen, gewoon op straat. En had aangifte gedaan, maar had er verder niets over gehoord. Maar ik had het toen dus over dat voorval tijdens het uitgaan een paar dagen ervoor, en toen zei ze 'ja maar dat is met het uitgaan, dat is minder erg'. Oké...
Tap tap tap
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:59:28 #149
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203250641
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Overigens kan ik best tegen een grapje, ook in deze context. Ik zie ook geen probleem met dit plaatje hiero in het topic maar om het pontificaal bovenin de OP te plaatsen vind ik persoonlijk een ander verhaal. Dat ligt voor iedereen anders. Dat andere plaatje wat ik quote past ook veel meer bij de situatie (tenzij ik een grap over het hoofd zie daarin).
Eens :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203250644
Maar goed, er zijn op school ook wat dingen gebeurd en er gingen allerlei geruchten, en er zijn niet veel 15-jarigen die daar werk van gaan maken.
Tap tap tap
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:02:01 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203250673
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind trouwens die TVOH-hand met dildo vrij onsmakelijk (no pun intended?) in de OP. Dat hij in het topic gepost wordt en hi-ha-ho is imo wel anders. Dat gebeurde bij de roddels van Borsato ook en daar postte ik zelf ook gifjes. Toen er een aanklacht kwam (zoals nu oa bij Ali en deze zooi met Jeroen - die toch soort van is toegegeven en hoogstwaarschijnlijk straks in BOOS bewezen wordt met appjes oid - werd die OP in een spoiler gezet en kwam er een ‘nettere’ OP. Dit was op verzoek van een user, maar ik weet niet meer wie. Echter waren de meeste users het ermee eens.

Wat maakt deze dildo anders? Er ligt zover we weten een aangifte tegen Ali B. en het seksueel grensoverschrijdend gedrag van Jeroen R. staat ook vast. Just saying.
Ik heb toen de oude OP in het Borsato topic in een spoiler gezet, omdat ik die wrang vond bij de situatie. Dat was inderdaad na de aangifte.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:04:26 #152
184769 crew  Deisyy
pi_203250711
Dildo verwijderd :+

Eens hoor, in het topic is prima, maar zo prominent in de OP slaat nergens op.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203250715
Bizar toch? Jullie verhalen geven volgens mij goed aan hoe vrouwen dat soort gedrag maar moeten accepteren, als iets dat erbij hoort. Zeker tijdens het uitgaan. En alles onder het mom van ‘een grapje joh, stel je niet aan’.

Volgens mij zijn er weinig vrouwen te vinden die er géén ervaring mee hebben. En veel vrouwen die zich pas veel later realiseren dat een situatie wél fout, strafbaar of intimiderend was.

En juist daarom vind ik Nienke zo’n held. Ik heb het ook bewust aan onze tienerdochter laten zien, zodat zij snapt hoe een glijdende schaal kan escaleren, en dat het dan nog steeds niet jóuw fout is.

En tegelijkertijd vind ik juist daarom die advocate zo walgelijk met haar reactie. En nu ze juridisch ook nog eens ongelijk heeft, vind ik dat helemaal verschrikkelijk. Hoeveel mensen heeft ze van aangifte afgeschrokken door deze verkeerde stellingname? Bah.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:06:37 #154
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203250732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:38 schreef Michellee het volgende:
Ik lees op insta bij reality fbi dat Ali B de bank heeft verzocht om bregje voor alle toegang te blokkeren.

Nu vertrouw ik de berichtgeving niet altijd op reality fbi, en daarnaast als een bankmedewerker dit heeft gelekt, dan is dat niet okay
Bankmedewerker mag dat sowieso niet delen en kan hiervoor ontslagen worden.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203250743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bankmedewerker mag dat sowieso niet delen en kan hiervoor ontslagen worden.
En terecht. Kan echt niet.
pi_203250765
Als je verzint dat je bankmedewerker bent, maar dat niet bent kan je niet ontslagen worden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203250775
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:54 schreef Maive het volgende:

[..]
Nou zeg dat wel. Een advocate notabene.
Ze gaf op best wat vragen aan geen antwoord te hebben en wat ze wel zei, was onjuist. Naast dat ze het heel onsympathiek bracht. Als redactie zou ik nu als de raphazen een advocaat in het programma brengen die wel verstand van zaken heeft, vergezeld met een duidelijke rectificatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 18-01-2022 11:39:40 ]
pi_203250801
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Bizar toch? Jullie verhalen geven volgens mij goed aan hoe vrouwen dat soort gedrag maar moeten accepteren, als iets dat erbij hoort. Zeker tijdens het uitgaan. En alles onder het mom van ‘een grapje joh, stel je niet aan’.

Volgens mij zijn er weinig vrouwen te vinden die er géén ervaring mee hebben. En veel vrouwen die zich pas veel later realiseren dat een situatie wél fout, strafbaar of intimiderend was.

En juist daarom vind ik Nienke zo’n held. Ik heb het ook bewust aan onze tienerdochter laten zien, zodat zij snapt hoe een glijdende schaal kan escaleren, en dat het dan nog steeds niet jóuw fout is.

En tegelijkertijd vind ik juist daarom die advocate zo walgelijk met haar reactie. En nu ze juridisch ook nog eens ongelijk heeft, vind ik dat helemaal verschrikkelijk. Hoeveel mensen heeft ze van aangifte afgeschrokken door deze verkeerde stellingname? Bah.
Nou inderdaad! Ik vind het echt een grof schandaal, de situatie met de advocaat. Ze zegt nog letterlijk tegen Beau "ik zit hier als advocaat", toen Beau haar wees op het morele aspect van het verhaal. Zorg dan dat je je kennis piekfijn op orde hebt

En nu ze erop gewezen wordt door een mede-advocaat zegt ze doodleuk op Twitter "m'n collega had gelijk, dat had ik moeten toevoegen aan mijn verhaal".

Toevoegen? Ze had gewoon gelijk haar zaken op orde moeten hebben.
pi_203250834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
En terecht. Kan echt niet.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat een bankmedewerker dit lekt, voor wat??
pi_203250844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:12 schreef rvtm het volgende:

[..]
Nou inderdaad! Ik vind het echt een grof schandaal, de situatie met de advocaat. Ze zegt nog letterlijk tegen Beau "ik zit hier als advocaat", toen Beau haar wees op het morele aspect van het verhaal. Zorg dan dat je je kennis piekfijn op orde hebt

En nu ze erop gewezen wordt door een mede-advocaat zegt ze doodleuk op Twitter "m'n collega had gelijk, dat had ik moeten toevoegen aan mijn verhaal".

Toevoegen? Ze had gewoon gelijk haar zaken op orde moeten hebben.
Het woord "toevoegen" impliceert ook slechts een zekere onvolledigheid, alsof ze alleen heeft nagelaten wat informatie erbij te vertellen. Nee, nee, nee. Het was faliekant onjuist en potentieel zelfs schadelijk.

Zij kan wel bij SBS Shownieuws aanschuiven met dat downgraden van dr.
pi_203250858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:14 schreef Michellee het volgende:

[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat een bankmedewerker dit lekt, voor wat??
Ik kon me ook nooit voorstellen dat ziekenhuismedewerkers vertrouwelijke medische info over BN'ers zouden lekken en toch is dat aantoonbaar gebeurd.
pi_203250863
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Bizar toch? Jullie verhalen geven volgens mij goed aan hoe vrouwen dat soort gedrag maar moeten accepteren, als iets dat erbij hoort. Zeker tijdens het uitgaan. En alles onder het mom van ‘een grapje joh, stel je niet aan’.

Volgens mij zijn er weinig vrouwen te vinden die er géén ervaring mee hebben. En veel vrouwen die zich pas veel later realiseren dat een situatie wél fout, strafbaar of intimiderend was.

En juist daarom vind ik Nienke zo’n held. Ik heb het ook bewust aan onze tienerdochter laten zien, zodat zij snapt hoe een glijdende schaal kan escaleren, en dat het dan nog steeds niet jóuw fout is.

En tegelijkertijd vind ik juist daarom die advocate zo walgelijk met haar reactie. En nu ze juridisch ook nog eens ongelijk heeft, vind ik dat helemaal verschrikkelijk. Hoeveel mensen heeft ze van aangifte afgeschrokken door deze verkeerde stellingname? Bah.
Dat denk ik ook. Eigenlijk al mijn vriendinnen hebben wel meerdere van dat soort ervaringen. En dan heb ik het niet over een opmerking in de kroeg. Maar situaties die echt een onveilig gevoel geven. En ik denk dat er weinig mensen zijn die dan adrem reageren, vaak wordt zoiets op een onverwacht moment juist gedaan. Inderdaad heel kwalijk dat deze advocate de aangifte afraad. Zoals ik eerder al een keer vertelde is mijn ervaring met de politie juist dat ze het wel serieus nemen.
pi_203250898
Nieuwe programmering vrijdag

I can see your voice en daarna Beau die een half uur eerder begint.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:19:51 #164
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203250927
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:18 schreef praadje het volgende:
Nieuwe programmering vrijdag

I can see your voice en daarna Beau die een half uur eerder begint.
Eindelijk na 100 jaar van de Voice verlost, komen ze weer met zo'n bagger programma.
pi_203250942
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:18 schreef praadje het volgende:
Nieuwe programmering vrijdag

I can see your voice en daarna Beau die een half uur eerder begint.
I can feel your voice was een betere vervanger geweest
pi_203250986
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:19 schreef NoXia het volgende:

[..]
Eindelijk na 100 jaar van de Voice verlost, komen ze weer met zo'n bagger programma.
Ook weer met die Samantha Steenwijk. Doe gewoon een film ofzo.
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 11:25:03 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203251042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:22 schreef Michellee het volgende:

[..]
Ook weer met die Samantha Steenwijk. Doe gewoon een film ofzo.
Zo heerlijk om geen tv meer te kijken; films/series on demand, uitzendingen terugkijken _O_

En alles zonder elke 20 minuten reclame _O_
pi_203251067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Eigenlijk al mijn vriendinnen hebben wel meerdere van dat soort ervaringen. En dan heb ik het niet over een opmerking in de kroeg. Maar situaties die echt een onveilig gevoel geven. En ik denk dat er weinig mensen zijn die dan adrem reageren, vaak wordt zoiets op een onverwacht moment juist gedaan. Inderdaad heel kwalijk dat deze advocate de aangifte afraad. Zoals ik eerder al een keer vertelde is mijn ervaring met de politie juist dat ze het wel serieus nemen.
Vriendin van me kreeg een busje pepperspray leeggespoten in haar gezicht 8)7
En stiekem hebben veel meisjes/vrouwen al bepaalde gewoontes aangeleerd in bepaalde situaties. Als ik 's avonds in de trein zat, ging ik niet in een leeg treinstel zitten. Niet bij het raam in een tweezitter, want dan kun je niet meer weg. Je zag de vrouwen gewoon een beetje elkaar opzoeken.
Als ik door het park naar huis fietste, had ik m'n pinpas en telefoon in m'n binnenzak. Als ik werd beroofd, was ik vooral alleen m'n zakdoekjes en wat pennen en losse troep kwijt.
Een stukje omfietsen via verlichte straten ipv binnendoor over een donkere weg.
Oversteken als ik van het station naar huis liep en er liep een kerel aan jouw kant van de weg.
In de bus voorin gaan zitten 's avonds.
Als je op straat werd lastiggevallen, een restaurant binnenstappen en aangeven dat er een vervelende kerel steeds achter je aan liep.
Tap tap tap
pi_203251069
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:18 schreef praadje het volgende:
Nieuwe programmering vrijdag

I can see your voice en daarna Beau die een half uur eerder begint.
Jammer, die Special Forces had ik een goede kandidaat gevonden voor vrijdag avond
pi_203251089
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jammer, die Special Forces had ik een goede kandidaat gevonden voor vrijdag avond
Ja of Better than Ever ipv de late zaterdagavond. Blijf je nog een beetje in hetzelfde thema
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 11:33:37 #171
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203251180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze gaf op best wat vragen aan geen antwoord te hebben en wat ze wel zei, was onjuist. Naast dat ze het heel onsympathiek bracht. Als redactie zou ik nu als de raphazen een advocaat in het programma brengen die wel verstand van zalen heeft, vergezeld met een duidelijke rectificatie.
Dus eigenlijk was een evenementen planner of een zaalverhuurder de betere keus geweest :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 11:34:01 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203251201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef Michellee het volgende:

[..]
Ja of Better than Ever ipv de late zaterdagavond. Blijf je nog een beetje in hetzelfde thema
Of ze trekken een goede serie van Videoland (ik kan Videoland niet ontvangen in België en ik zou zo graag Mocro Maffia willen zien). ;)
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:35:14 #174
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203251217
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jammer, die Special Forces had ik een goede kandidaat gevonden voor vrijdag avond
Er moeten eerst nog voldoende mensen naar Videoland gelokt worden voor ze de hele reeks ooit linair uit gaan zenden.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:36:17 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203251237
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jammer, die Special Forces had ik een goede kandidaat gevonden voor vrijdag avond
Of de verraders het Videoland seizoen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:37:43 #178
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203251264
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203251282
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. -O-
Dan maar de samenvatting van de Mediacourant afwachten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203251285
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:33 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dus eigenlijk was een evenementen planner of een zaalverhuurder de betere keus geweest :+
Haha. Fixed.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:41:13 #181
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203251317
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dan maar de samenvatting van de Mediacourant afwachten.
Zowat de eerste keer dat op de mening zit te wachten van dat stukje vleesgeworden azijn. Want slopen, dat kan ze wel. :9
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:41:28 #182
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251322
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:18 schreef praadje het volgende:
Nieuwe programmering vrijdag

I can see your voice en daarna Beau die een half uur eerder begint.
Ik zat eigenlijk zelf te denken aan een haardvuur oid.
pi_203251344
Ali en z'n vrouw ook uit elkaar.

Next...

Leontine nog bij Marco?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:43:40 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203251359
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:42 schreef Benny het volgende:
Ali en z'n vrouw ook uit elkaar.

Next...

Leontine nog bij Marco?
Bron?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 11:43:42 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203251362
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. -O-
Ja sorry ... :@

Wou het toch even melden ^O^
pi_203251366
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:42 schreef Benny het volgende:
Ali en z'n vrouw ook uit elkaar.

Next...

Bron?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203251369
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. -O-
O bij mij niet :o
Tap tap tap
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 11:44:24 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203251373
Oh jongens... Ik heb zo'n zin in donderdag. Niet alleen #BOOS, maar ook Shownieuws/Beau/HLF8/VIVandaag/etc. Hopend dat de boel gewoon flink door de mand gaat vallen *O*
pi_203251392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bron?
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:45:33 #191
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203251393
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:43 schreef maily het volgende:

[..]
Ja sorry ... :@

Wou het toch even melden ^O^
Ja daar kan jij verder ook niks aan doen. :) O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 11:46:12 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203251404
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:42 schreef Benny het volgende:
Ali en z'n vrouw ook uit elkaar.

?
Nee toch?

Zij doet er alleen geen mededelingen over.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:46:14 #193
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203251406
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:45 schreef Benny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:o :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203251408
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dan maar de samenvatting van de Mediacourant afwachten.
Ik kan hem incognito trouwens ook gewoon lezen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:46:28 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251414
FreeBreghje *O* *O* *O*
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 11:47:06 #196
479333 Nine.
Nijntje of Nine
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:47:23 #197
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203251430
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:45 schreef Benny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
reality.fbi als bron gebruiken. :') En het is Breghje :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:47:35 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251433
quote:
John de Mol is niet het type dat zo op live TV precies zegt waar het op staat. Die weegt sinds vorige week zijn opties af en vermoedelijk is wat Johnny gister deed de start van zijn strategie om met deze onthullingen te dealen.

Zal het waarschijnlijk gaan formuleren als een inschattingsfout dat hij het zo lang heeft laten voortduren bij de Voice ondanks eerdere signalen en dat hij ook niet wist van alles wat daar precies gebeurde en dat het een complexe zaak was omdat er directe familie betrokken was.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:47:50 #199
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203251442
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Marco B doet wel meer vreemde dingen :')
wtf.
pi_203251457
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:45 schreef Benny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Geen betrouwbare bron. Kunnen haar naam niet eens spellen :')
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 11:49:17 #201
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203251463
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:47 schreef NoXia het volgende:
wtf.

Kijk hem gaan dan... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:49:54 #202
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203251474
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem gaan dan... :')
hahah.. meer van dit _O-
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:50:03 #203
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203251479
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
Dat is ook ontzettend moeilijk.

Ik heb ooit in een grensoverschrijdende situatie gezeten. En hoewel het op het moment vervelend was heb ik er geenszins een trauma aan over gehouden. Hoogstens een paar dagen wat minder geslapen en toen was de kous af.

Ik heb ook een volledig consensueel seksueel incident jarenlang met me meegdragen die me bij iedere herinnering langzaam het gevoel gaf alsof mijn longen en mijn milt zachtjes uit mijn lichaam getrokken werden om vervolgens 3 minuten zonder adem te zitten en dagenlang rondjes te willen rennen om te vluchten zonder te weten waarvoor. Needless to say heeft dit mijn identiteit nogal gevormd - Ik bedoel, het doet wat met je levensinvulling en sociale leven als je love actually met het nummer van de plaatselijke crisisdienst in je hand moet kijken, omdat het anders misgaat. Therapie hielp niet -.

Maar het bovenstaande "grensoverschrijdende" incident klinkt voor een omstander veel heftiger dan het laatste incident. Dat is voor mezelf soms al moeilijk te plaatsen,

Dus ik denk voor een buitenstaander al helemaal. Ik denk dat veel vrouwen in een grensoverschrijdende situatie hebben gezeten en omdat ze er geen last van hebben denken "ah, dan zal het voor een ander ook wel meevallen" . Terwijl iedereen zijn eigen rugzakje, grenzen, referentiekader en gevoelens heeft.

En dat is precies de reden dat je niet kandidaten in een extreem kwetsbare positie seksueel moet gaan lastigvallen :7 En ook waarom je nooit moet zeggen dat het allemaal wel meeviel.... "omdat het niet strafbaar is" .

Overigens: Best goed dat die advocaat daar zat om duiding te geven. Voor iedereen leerzaam. Maar beetje empathie naar Nienke voor ze aan haar betoog begon had haar niet misstaan. Allemachtig.
pi_203251501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik kan hem incognito trouwens ook gewoon lezen.
En bij deze een spiegeltje voor degenen die tegen een blijkbaar nogal selectieve betaalmuur aan liepen.
Media-tycoon John de Mol verschuilt zich als een laffe hond achter zijn zoon
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:52:23 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203251519
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem gaan dan... :')
Is dat Ariana Grande waar Marco wel mee wil dansen in bed?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:53:00 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203251526
quote:
Shots fired! En mooi voor haar, na dat recente gedoe dat het AD geen recht meer had op informatie over de programma's van Talpa.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:53:08 #207
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203251529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Is dat Ariana Grande waar Marco wel mee wil dansen in bed?
Maan volgens mij.
pi_203251539
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Marco B doet wel meer vreemde dingen :')
twitter

twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 11:53:46 #209
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203251545
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:49 schreef NoXia het volgende:
hahah.. meer van dit _O-

Hier met Maan. Let ook op al die jonge grietjes in de achtergrond :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:55:49 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:50 schreef Saboo het volgende:

[..]

En dat is precies de reden dat je niet kandidaten in een extreem kwetsbare positie seksueel moet gaan lastigvallen :7
En ook een van de redenen waarom het ontzettend nodig is dat een werkvloer een veilige omgeving is. Dat je in de kroeg of op een feest uitgedaagd wordt om mee te doen in een veroveringsspelletje kan ook hartstikke leuk zijn.

Maar in een omgeving waar je voor andere zaken moet zijn, zoals een werkvloer, moet je ook gewoon je professionele ding kunnen doen zonder een roedel hitsige managers of andere mannen in een machtspositie tegen je been aan te hebben rijden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203251607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:53 schreef rvtm het volgende:
Wat een walgelijk figuur die advocate gisteren bij Beau. Totaal geen empathie. En maar interessant doen dat het volgens haar geen aanranding was, want dit en dat.

Nu blijkt ze het nog bij het verkeerde eind ook te hebben!

Je zal maar als slachtoffer van seksuele intimidatie hebben zitten kijken, en nu geen aangifte meer durven te doen, omdat zij die onzin heeft zitten verkopen.
Mee eens.
Helaas ook niet verwonderlijk dat ze er was neergezet, het is immers RTL4.
Beau doet heel betrokken maar ondertussen...
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:59:37 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251661
Heb wel te doen met Breghje als hij zo tegen haar scheldt als tegen dat 15-jarige zusje van gister.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:01:08 #213
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251693
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:59 schreef Perrin het volgende:
Heb wel te doen met Breghje als hij zo tegen haar scheldt als tegen dat 15-jarige zusje van gister.
Ach, dat bedoelt ie allemaal niet zo :+
pi_203251709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:57 schreef Ed1234 het volgende:
Wel mooi dat Humberto zijn aangifte niet intrekt:

https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/

Verlinde nuanceerde maandagavond zijn opmerkingen en beklemtoonde dat hij Tan ‘niet op één hoop wilde gooien’ met The Voice.

Hij stelt dat hij Tan noemde als ‘voorbeeld van de bedrijfscultuur die toen bij RTL heerste’. Hij had zich naar eigen zeggen ‘niet gerealiseerd dat mensen dit in het weekend van die zware verdachtmakingen op één hoop’ zouden gooien. Hij wijt dit aan ‘de dynamiek van de afgelopen dagen’.

Wat een nare man is dat toch.
Dit is wel een sneue reactie ja :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:05:12 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251758
Ook aan de geloofwaardigheid van Johnny wordt intussen getwijfeld...

Artikel bespreekt hier ook het verhaal ons Angela net heeft uitgebracht.

quote:
Marc-Marie Huijbregts: ‘Johnny de Mol is gewoon aan het liegen’

Marc-Marie Huijbregts gelooft er helemaal niets van dat Johnny de Mol niet uitvoerig met zijn vader heeft gesproken over het schandaal rond The Voice of Holland. “Hij is doorzichtig aan het liegen.”

https://www.mediacourant.(...)woon-aan-het-liegen/
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:09:57 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:05 schreef Tengano het volgende:
Ook aan de geloofwaardigheid van Johnny wordt intussen getwijfeld...

Artikel bespreekt hier ook het verhaal ons Angela net heeft uitgebracht.
[..]

Ja natuurlijk heeft de big boss de afgelopen dagen besteed aan crisismanagement en strategie bepalen. En Johnny gaat natuurlijk niet zeggen dat ie daar zit met marsorders van zijn pa zelfs al was dat zo :P

Beetje open deuren intrappen dit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:11:15 #217
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja natuurlijk heeft de big boss de afgelopen dagen besteed aan crisismanagement en strategie bepalen. En Johnny gaat natuurlijk niet zeggen dat ie daar zit met marsorders van zijn pa zelfs al was dat zo :P

Beetje open deuren intrappen dit.
Ik moet het nog een keer bekijken, maar als het gespeeld was, dan was hij behoorlijk briljant _O_
pi_203251893
Jaja nu is er opeens een anonieme deelneemster die tegen de lokale zender van huppelkutteveen loopt te verkondigen dat ze heeft gezien dat een deelnemster werd gezoend door marco.

Volgens mij trekt deze rel vreemd volk aan met een eigen agenda. Zagen we van het weekend ook met walter,........
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:14:32 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik moet het nog een keer bekijken, maar als het gespeeld was, dan was hij behoorlijk briljant _O_
Ik denk dat hij heel dicht tegen de waarheid zat hoor, zeker rondom zijn eigen gevoelens. En ik moet zeggen dat ik het echt knap vindt hoe hij met draaiende camera's hierover praat, ook al moet je sommige dingen die hij zegt natuurlijk wel enigszins kritisch beschouwen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203251924
Ik zit me door dit topic alsnog boos te maken over het optreden van de advocate bij Beau gisteren. Ook ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had en dat aangifte doen dus weinig zin heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:15:13 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203251927
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef TjjWester het volgende:
Jaja nu is er opeens een anonieme deelneemster die tegen de lokale zender van huppelkutteveen loopt te verkondigen dat ze heeft gezien dat een deelnemster werd gezoend door marco.

Volgens mij trekt deze rel vreemd volk aan met een eigen agenda. Zagen we van het weekend ook met walter,........
Nee, dat staat er niet. Je draagt zelf ook bij aan ruis door zo slordig te parafraseren wat er in een bron staat.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:16:09 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203251943
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef TjjWester het volgende:
Jaja nu is er opeens een anonieme deelneemster die tegen de lokale zender van huppelkutteveen loopt te verkondigen dat ze heeft gezien dat een deelnemster werd gezoend door marco.

Volgens mij trekt deze rel vreemd volk aan met een eigen agenda. Zagen we van het weekend ook met walter,........
Daarom heb ik al eerder geopperd dat het beter is dat iemand van hier ter plekke daar zaken onderzoekt. Dat is eigenlijk de enige manier om feiten te scheiden van allerlei onzin. En ik nomineer bij deze @maily
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:16:23 #223
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251948
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit me door dit topic alsnog boos te maken over het optreden van de advocate bij Beau gisteren. Ook ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had en dat aangifte doen dus weinig zin heeft.
Ja die sloeg niet alleen de verkeerde toon op het verkeerde moment aan, maar probeerde duidelijk ook deze dames weer terug hun hok in te jagen met juridische taal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203251949
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, dat staat er niet. Je draagt zelf ook bij aan ruis door zo slordig te parafraseren wat er in een bron staat.
Dat is letterlijk wat de mediacourant erover zegt.......
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:16:41 #225
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203251953
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit me door dit topic alsnog boos te maken over het optreden van de advocate bij Beau gisteren. Ook ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had en dat aangifte doen dus weinig zin heeft.
Ze heeft nooit gezegd dat aangifte weinig zin heeft. Ze heeft gezegd dat de uitkomst weinig ter wensen overliet omdat nou eenmaal voor aanranding meer nodig is dan een hand op een kont.

Daar kan zij niks aan doen, dat is gewoon de regelgeving en daarvoor moet je naar de politiek.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:17:24 #226
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203251963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die sloeg niet alleen de verkeerde toon op het verkeerde moment aan, maar probeerde duidelijk ook deze dames weer terug hun hok in te jagen met juridische taal.
Onzin. Ze zat daar niet om psycholoog voor de meiden te spelen maar om de wetgeving te duiden.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 12:18:01 #227
70532 loveli
N
pi_203251973
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die sloeg niet alleen de verkeerde toon op het verkeerde moment aan, maar probeerde duidelijk ook deze dames weer terug hun hok in te jagen met juridische taal.
Of die vertrouwenspersoon bij Op1 M, dat was ook weird.

Sorry, hoe kan ik die door elkaar halen?
crap in = crap out
pi_203251974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die sloeg niet alleen de verkeerde toon op het verkeerde moment aan, maar probeerde duidelijk ook deze dames weer terug hun hok in te jagen met juridische taal.
Die advocate is ingehuurd om onafhankelijk een juridische duiding te geven.

Kennelijk bevalt je dat niet maar haar duiding was realistisch.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:18:05 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203251975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:17 schreef xzaz het volgende:

[..]
Onzin. Ze zat daar niet om psycholoog voor de meiden te spelen maar om de wetgeving te duiden.
Waarom precies op het moment dat die meiden hun ziel blootleggen daar dan met die kille woorden overheen te walsen? Dat was echt een vreselijk moment.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203251987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom precies op het moment dat die meiden hun ziel blootleggen daar dan met die kille woorden overheen te walsen? Dat was echt een vreselijk moment.
Dat hebben de programmamakers gekozen......
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:19:53 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252006
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dat is letterlijk wat de mediacourant erover zegt.......
Dit is wat jij zegt.

quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef TjjWester het volgende:
Jaja nu is er opeens een anonieme deelneemster die tegen de lokale zender van huppelkutteveen loopt te verkondigen dat ze heeft gezien dat een deelnemster werd gezoend door marco.

Volgens mij trekt deze rel vreemd volk aan met een eigen agenda. Zagen we van het weekend ook met walter,........
Dit is wat er staat:

quote:
Volgens RTL Boulevard is er een appgroep met ruim veertig slachtoffers van wangedrag bij The Voice. Ook deze anonieme kandidate die haar verhaal doet bij RTV West heeft contact met andere slachtoffers.

Ze vertelt: “Van één deelneemster weet ik dat Marco haar vlak voor een optreden plat op haar mond zoende. Zij is daar toen boos over geworden, waarop Marco alles weer ontkend heeft.”
Bron

Ze beweert dus helemaal niet dat ze het heeft gezien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203252014
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Die advocate is ingehuurd om onafhankelijk een juridische duiding te geven.

Kennelijk bevalt je dat niet maar haar duiding was realistisch.
Weet je überhaupt dat ze zichzelf zelfs gerectificeerd heeft?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:20:45 #233
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom precies op het moment dat die meiden hun ziel blootleggen daar dan met die kille woorden overheen te walsen? Dat was echt een vreselijk moment.
Omdat dat haar wordt gevraagd. Dan hadden ze geen jurist advocate? moeten uitnodigen.
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 12:21:54 #234
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203252053





twitter

twitter
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:22:26 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ze heeft nooit gezegd dat aangifte weinig zin heeft. Ze heeft gezegd dat de uitkomst weinig ter wensen overliet omdat nou eenmaal voor aanranding meer nodig is dan een hand op een kont.

Daar kan zij niks aan doen, dat is gewoon de regelgeving en daarvoor moet je naar de politiek.
De uitkomst liet weinig te wensen over? Whut?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:22:30 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252062
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:20 schreef Manusje_v_a het volgende:
Weet je überhaupt dat ze zichzelf zelfs gerectificeerd heeft?
_O-
pi_203252071
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:20 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Weet je überhaupt dat ze zichzelf zelfs gerectificeerd heeft?
Alleen omdat ze een bak shit over haar heen kreeg.

Haar juridische duiding was loepzuiver.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:23:19 #238
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252076
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De uitkomst liet weinig te wensen over? Whut?
Ja. "Iedereen kan aangifte doen" maar het resultaat zou niet zo zijn als ze willen. Wat logisch is, want is het aanranding? Nee want daar is dwang voor nodig.
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 12:23:49 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203252082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Daarom heb ik al eerder geopperd dat het beter is dat iemand van hier ter plekke daar zaken onderzoekt. Dat is eigenlijk de enige manier om feiten te scheiden van allerlei onzin. En ik nomineer bij deze @:maily
:@

Mag ik vriendelijk bedanken? ;)
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:24:50 #240
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252100
Wat was de naam van de advocate trouwens?
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 12:25:13 #241
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203252109

twitter
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:25:16 #242
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:24 schreef xzaz het volgende:
Wat was de naam van de advocate trouwens?
Meike Lubbers

https://www.mediacourant.(...)ad-ik-moeten-noemen/
pi_203252114
Dat soort advocaten types zitten zo diep met hun kop in regelgeving, wetten en whatnot, dat ze in zulk gevallen alle menselijkheid en empathisch vermogen zijn verloren.

Ze zijn vergeten dat die wetten er voor mensen zijn. Om mensen tegen pijn en narigheid te beschermen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:26:19 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203252124
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:22 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Alleen omdat ze een bak shit over haar heen kreeg.

Haar juridische duiding was loepzuiver.
Ah, vandaar dat ze de juridische terechtwijzing van advocaat Flokstra bevestigde. Doe niet zo ongelofelijk dom.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:26:37 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:23 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ja. "Iedereen kan aangifte doen" maar het resultaat zou niet zo zijn als ze willen. Wat logisch is, want is het aanranding? Nee want daar is dwang voor nodig.
Afgezien van dat je ‘laat weinig te wensen over’ hier volkomen verkeerd gebruikt, is dit dus juist het punt waarop ze inmiddels is teruggefloten en waarvan ze ook heeft toegegeven dat ze niet volledig was. De overrompeling van de handeling kan wel degelijk als dwang gelden.

Citaat gevonden

quote:
Foutje

Meike werd na de uitzending op Twitter terechtgewezen door advocaat Christian Flokstra, partner bij Ficq & Partners Advocaten. “Voordat mensen na het zien van Beau denken dat het onverhoeds grijpen in/aan geslachtsdelen of aan borsten/billen een grijs gebied is, het is in de regel gewoon feitelijke aanranding (246 Sr) en strafbaar.”

Christian stelt dat Meike de 1,2 miljoen kijkers van Beau niet goed geïnformeerd heeft. “Daar is geen dwang of geweld voor nodig, laat staan wetgeving. (…) Ter toelichting: door het onverhoeds grijpen (feitelijkheid) dwing je de ander ontuchtige handelingen te dulden.”

Meike geeft toe

Meike geeft haar fout toe. “Terecht punt van Flokstra en dit had ik moeten noemen. (…) Zoals Christian Flokstra en Bart Swier zeer terecht opmerken levert een onverhoedse aanraking dwang op en kan sprake zijn van aanranding. Dat had ik duidelijk moeten noemen en ik ben blij dat ik daarop word aangevuld. Dank.”

Een volger reageert kritisch. “Leuk hoor, zo’n kleine rectificatie op je eigen Twitter account. Dat is niet proportioneel tot het verkeerde beeld dat je hebt gewekt onder zoveel (potentiële) slachtoffers en daders die keken naar Beau.”
https://www.mediacourant.(...)ad-ik-moeten-noemen/
The love you take is equal to the love you make.
pi_203252132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:25 schreef rvtm het volgende:
Dat soort advocaten types zitten zo diep met hun kop in regelgeving, wetten en whatnot, dat ze in zulk gevallen alle menselijkheid en empathisch vermogen zijn verloren.

Ze zijn vergeten dat die wetten er voor mensen zijn. Om mensen tegen pijn en narigheid te beschermen.
Ze is gevraagd om een onafhankelijke juridische duiding te geven niet om haar mening........
speak only if it improves the silence.
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 12:26:51 #247
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203252134
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:05 #248
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_203252136
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Die advocate is ingehuurd om onafhankelijk een juridische duiding te geven.

Kennelijk bevalt je dat niet maar haar duiding was realistisch.
Maar wel incorrect.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:46 #249
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:25 schreef rvtm het volgende:
Dat soort advocaten types zitten zo diep met hun kop in regelgeving, wetten en whatnot, dat ze in zulk gevallen alle menselijkheid en empathisch vermogen zijn verloren.

Ze zijn vergeten dat die wetten er voor mensen zijn. Om mensen tegen pijn en narigheid te beschermen.
Huh, juist omdat die wetten er zijn voor mensen is het handig om te ze kennen en te duiden. Een kraan is er ook voor mij om water uit te halen gelukkig komt de loodgieter niet aanzetten met "ja vervelend dat u niet kan drinken, maar ik kan het niet repareren. Heel moeilijk voor u hoor, ja nee lastig maar ja. Vervelend ja.. nee erg hoor".
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:48 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203252149
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:45 schreef Benny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dus nu is het afwachten tot hij failliet is, :+? Aangezien zij toch al het financiële regelde omdat hij alles vergokte of aan drugs uitgaf? Daarom mocht hij toch niet bij hun rekening? Dat waren in elk geval geruchten.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:56 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, vandaar dat ze de juridische terechtwijzing van advocaat Flokstra bevestigde. Doe niet zo ongelofelijk dom.
quote:
Foutje

Meike werd na de uitzending op Twitter terechtgewezen door advocaat Christian Flokstra, partner bij Ficq & Partners Advocaten. “Voordat mensen na het zien van Beau denken dat het onverhoeds grijpen in/aan geslachtsdelen of aan borsten/billen een grijs gebied is, het is in de regel gewoon feitelijke aanranding (246 Sr) en strafbaar.”

Christian stelt dat Meike de 1,2 miljoen kijkers van Beau niet goed geïnformeerd heeft. “Daar is geen dwang of geweld voor nodig, laat staan wetgeving. (…) Ter toelichting: door het onverhoeds grijpen (feitelijkheid) dwing je de ander ontuchtige handelingen te dulden.”
Meike geeft toe

Meike geeft haar fout toe. “Terecht punt van Flokstra en dit had ik moeten noemen. (…) Zoals Christian Flokstra en Bart Swier zeer terecht opmerken levert een onverhoedse aanraking dwang op en kan sprake zijn van aanranding. Dat had ik duidelijk moeten noemen en ik ben blij dat ik daarop word aangevuld. Dank.”
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:28:44 #252
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203252169
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Die advocate is ingehuurd om onafhankelijk een juridische duiding te geven.

Kennelijk bevalt je dat niet maar haar duiding was realistisch.
Wel harteloos.

Een korte ' Ik vind het zo ontzettend kut wat ik hier zojuist hoor en ik kan alleen maar hopen dat het goed gaat met jullie. Er zit nu eenmaal een flink verschil tussen het ethische en juridische vlak. En hoe verdervelijk ook, juridisch gezien...."

was al zo anders overgekomen dan met je regelgeving erin gaan hakken, en het had 2 seconde tijd gekost. Maargoed. Misschien zat er iemand in der oortje te bleren dat het haar 5 seconde waren om te shinen met der kennis ofzo.
  Tettenkoning dinsdag 18 januari 2022 @ 12:28:47 #253
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203252172
twitter
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203252181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]

Dit maakt hun zaak geen millimeter kansrijker, haar duiding was dus correct.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:29:43 #255
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252186
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Afgezien van dat je ‘laat weinig te wensen over’ hier volkomen verkeerd gebruikt, is dit dus juist het punt waarop ze inmiddels is teruggefloten en waarvan ze ook heeft toegegeven dat ze niet volledig was. De overrompeling van de handeling kan wel degelijk als dwang gelden.
KAN ja, maar is niet direct zo. Feit blijft gewoon ALTIJD aangifte doen tegen de persoon de zaak zal dan sowieso worden getoetst.

Vooral de misleiding (naar boven gaan omdat x maar er was geen x) en persoon x heeft een machtsverhouding spreekt naar mijn idee boekdelen maar goed.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:31:09 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252219
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit maakt hun zaak geen millimeter kansrijker, haar duiding was dus correct.
Dat zeg jij als leek. Waarde 0,0.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:31:26 #257
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252224
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:28 schreef Saboo het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die de zaken behandelen naar kunde van de wet
pi_203252228
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit me door dit topic alsnog boos te maken over het optreden van de advocate bij Beau gisteren. Ook ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had en dat aangifte doen dus weinig zin heeft.
En ook als aangifte idd geen zin heeft (zoals hier dus niet het geval was), dan betekent het niet dat je niet alsnog juridische stappen kan nemen vanwege bijvoorbeeld onveiligheid op de werkvloer waar niet tegen opgetreden is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203252238
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit maakt hun zaak geen millimeter kansrijker, haar duiding was dus correct.
Ik heb dit niet snel, maar ik word me een partij opgefokt (pun intended) van jouw reacties.

Die vrouw heeft glashard gezegd dat de gebeurtenissen die Nienke beschrijft niet strafbaar zijn.

Dat zijn ze wél!

En dat geeft ze zelf toe. Wat is hier voor jou dan zo ingewikkeld aan?

Dat het lastig te bewijzen is, dat is een heel ander punt.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:32:58 #260
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203252253
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit maakt hun zaak geen millimeter kansrijker, haar duiding was dus correct.
Dit soort stuitende domheid zou ook strafbaar moeten wezen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:33:21 #261
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203252257
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:32 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dat zijn ze wél!
Op basis van aanranding?
pi_203252258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En ook als aangifte idd geen zin heeft (zoals hier dus niet het geval was), dan betekent het niet dat je niet alsnog juridische stappen kan nemen vanwege bijvoorbeeld onveiligheid op de werkvloer waar niet tegen opgetreden is.
Met nul bewijs?? Normaal doorloop je eerst een strafrechtelijk proces voordat je civiel verder gaat, dat vegroot je kansen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:34:01 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203252266
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:26 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh girl, this didn't age well.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203252269
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat zeg jij als leek. Waarde 0,0.
Inderdaad. En maar weer bijdragen aan het beeld dat aangifte doen dus geen zin heeft. De waarde daarvan is - helaas - heel groot.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203252270
twitter

twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203252279
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:24 schreef xzaz het volgende:
Wat was de naam van de advocate trouwens?
Leeft ze niet meer?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:35:23 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252283
Helaas dames, ook volgens @TjjWester zijn jullie kansloos :)

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2022 @ 12:35:24 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203252284
Ik kreeg de Linda nieuwsbrief binnen en de eerste quote is deze:

quote:
Liv (28): ‘Therapie vond hij niet nodig, maar twee weken later ging hij wél vreemd met zijn ex.
:')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:35:42 #269
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203252288
Overigens viel het me wel op, met al die juridische duiding,

dat niemand het nodig vond om te melden dat "voelen" ook verkrachting kan zijn. Nienke was (terecht, ze was al heel dapper door vrij expliciet te zijn) vrij vaag met het begrip "voelen".

't is voor de wet dus nogal een verschil of hij even lekker aan der borsten ging zitten kroelen, of plotseling een potje begon te vingeren. Details die voor een buitenstaander totaal niet relevant zijn, dus ik hoop dat geen slachtoffer zich verplicht voelt omdat soort dingen in de openbaarheid te brengen.

Maar bij vingeren is het het lichaam binnentreden en dus eerder verkrachting dan aanranding. Had wat mij betref ook nog wel even genoemd mogen worden als ze het dan toch zo nodig langs de lat van strafrecht wilde leggen :) .
pi_203252293
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit soort stuitende domheid zou ook strafbaar moeten wezen.
Wacht maar af, gaat niks mee gebeuren. Ik post het niet als ik geen gelijk heb.

Jij bent het type dat de vermeende daders koste wat het kost wilt ophangen zonder onafhankelijk en realistisch te zijn.
speak only if it improves the silence.
pi_203252303
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wacht maar af, gaat niks mee gebeuren. Ik post het niet als ik geen gelijk heb.

Jij bent het type dat de vermeende daders koste wat het kost wilt ophangen zonder onafhankelijk en realistisch te zijn.
En jij bent een nogal vooringenomen type dat graag van alles op anderen projecteert. Kalmeer je ballen eens joh.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203252308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:35 schreef Tengano het volgende:
Helaas dames, ook volgens @:TJjWester zijn jullie kansloos :)

[ afbeelding ]
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:37:29 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203252309
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wacht maar af, gaat niks mee gebeuren. Ik post het niet als ik geen gelijk heb.

Jij bent het type dat de vermeende daders koste wat het kost wilt ophangen zonder onafhankelijk en realistisch te zijn.
Je hebt al geen gelijk zoals net is aangetoond, simpele ziel. En nee dat wil ik niet, het ging mij om de verkeerde verklaring van de advoocaat.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:37:43 #274
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_203252316
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit maakt hun zaak geen millimeter kansrijker, haar duiding was dus correct.
Nee, haar duiding was incorrect door te beweren dat het geen aanranding was, terwijl het dat volgens de letter van de wet wel was.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:37:53 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252320
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wacht maar af, gaat niks mee gebeuren. Ik post het niet als ik geen gelijk heb.

Jij bent het type dat de vermeende daders koste wat het kost wilt ophangen zonder onafhankelijk en realistisch te zijn.
Bedoel je nou Jeroen Rietbergen? Die heeft namelijk al schuld bekend.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:38:48 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252348
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef TjjWester het volgende:
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
:D Jij hebt echt het contact met de realiteit compleet verloren kerel. Laat je nakijken.
pi_203252351
Wat een kutwijf die advocaat, lekker fake news verspreiden ocer zo'n onderwerp; zou goed zijn als Beau daar vanavond op terugkomt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203252390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:35 schreef Tengano het volgende:
Helaas dames, ook volgens @:TJjWester zijn jullie kansloos :)

[ afbeelding ]
Ugh, dat soort figuren...

Ik las ergens in dit topic dat in uitzendingen met (vermeende) slachtoffers een advocaat namens de slachtoffers zou moeten zitten. Dat klinkt logisch. Achteraf heb ik het idee dat het programma bij heeft gedragen aan het slachtofferschap van de twee vrouwen die hun verhaal deden. Je voelt je op zo'n moment kwetsbaar, emotioneel, hebt veel minder media-ervaring dan menig persoon om je heen. En dan word je om je oren geslagen met allerlei juridische taal. Dat had Beau met z'n collega's beter aan kunnen pakken.

Ik vind zelf het hebben van een 'voice of reason' niet zo gek in zo'n programma en ik denk niet dat het de bedoeling was van Meike Lubbers om vrouwen die menen dat ze slachtoffer zijn te ontmoedigen naar de politie te stappen, maar het is ook goed om er iets tegenover te stellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203252394
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bedoel je nou Jeroen Rietbergen? Die heeft namelijk al schuld bekend.
Hij heeft alleen gezegd dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan onaceptabel/onprofessioneel grensoverschrijdend gedrag bij deelneemsters

Hij heeft nooit gezegd welk verhaal precies klopt, laat staan strafrechtelijk schuld bekend.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:41:00 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252396
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
Wat een ontzettend smakeloze opmerking. Echt om te kotsen. Misselijke kerel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203252421
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
Psychopaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:42:29 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203252427
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:40 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hij heeft alleen gezegd dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan onaceptabel/onprofessioneel grensoverschrijdend gedrag bij deelneemsters

Hij heeft nooit gezegd welk verhaal precies klopt, laat staan strafrechtelijk schuld bekend.
Ja, neem het maar op voor zo’n lamlul. Staat je goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203252448
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een kutwijf die advocaat, lekker fake news verspreiden ocer zo'n onderwerp; zou goed zijn als Beau daar vanavond op terugkomt.
Talkshows zijn wel vaker laks met de advocaten die ze uitnodigen. En dat is kwalijk, omdat die zonder verdere duiding wel enige autoriteit bij het publiek hebben en ze vaak worden aangekondigd als expert.
Als daar zitten voor onprofessionele kroegpraat en zich niet laten verhinderen door gebrek aan kennis moet dat ook zo geduid worden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:45:45 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252485
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:40 schreef TjjWester het volgende:
Hij heeft alleen gezegd dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan onaceptabel/onprofessioneel grensoverschrijdend gedrag bij deelneemsters

Hij heeft nooit gezegd welk verhaal precies klopt, laat staan strafrechtelijk schuld bekend.
Het was iig genoeg reden om hem het huis uit te flikkeren.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 12:46:43 #285
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203252497
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
Koekkoek
pi_203252500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:43 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Talkshows zijn wel vaker laks met de advocaten die ze uitnodigen. En dat is kwalijk, omdat die zonder verdere duiding wel enige autoriteit bij het publiek hebben en ze vaak worden aangekondigd als expert.
Als daar zitten voor onprofessionele kroegpraat en zich niet laten verhinderen door gebrek aan kennis moet dat ook zo geduid worden.
Sowieso is het dubieus dat ze zo vaak de advocaat van een vermeende dader uitnodigen gezien deze per definitie niet objectief is; en sinds Jeroen Pauw weg is, blijft het argument ze eens flink aan de tand te voelen ook pure kolder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203252508
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Achter de betaalmuur. -O-
Ik kan hem deze ene keer gewoon lezen
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:47:32 #288
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203252509
Een Advocaat weet toch ook niet alles, hoe kan je dan zo'n iemand dan uitnodigen.
Normaal hebben ze toch "Wetboek van Strafrecht" naast zich liggen om dingen te controleren.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:47:47 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252513
lapo incoming.... :9~
pi_203252516
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het was iig genoeg reden om hem het huis uit te flikkeren.
Dat lijkt me niet onlogisch als je man stelselmatig vreemdgaat, liegt en toegeeft grensoverschrijndend gedrag vertoond te hebben.

Veel anders kon ze niet.
speak only if it improves the silence.
pi_203252523
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zij is niet alleen juridisch kansloos, de nood moet hoog zijn geweest.
Dit soort lui :N Jij bent absoluut kansloos.
pi_203252525
Op zulke momenten mis je Richard Korver. O+

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203252553
Ik vind het overigens ook zielig voor Linda. Ze heeft duidelijk wel echt van hem gehouden als ze hem na een eerder incident terugneemt en vergeeft en gelooft dat hij therapie heeft gehad. Naief misschien, maar houden van maakt mensen blind voor dingen die ze niet willen zien en het is niet allemaal zwart/wit...
Dan is het niet verdiende loon, dan is het niet een heks, dan verdient ze ook een beetje empathie.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:50:35 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252560
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Op zulke momenten mis je Richard Korver. O+

[ afbeelding ]
Die Natasha Harlequin deed het iig een stuk beter gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-01-2022 12:58:28 ]
pi_203252566
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wacht maar af, gaat niks mee gebeuren. Ik post het niet als ik geen gelijk heb.

Jij bent het type dat de vermeende daders koste wat het kost wilt ophangen zonder onafhankelijk en realistisch te zijn.
_O- :R
pi_203252615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:47 schreef KingRadler het volgende:
Een Advocaat weet toch ook niet alles, hoe kan je dan zo'n iemand dan uitnodigen.
Normaal hebben ze toch "Wetboek van Strafrecht" naast zich liggen om dingen te controleren.
Je hoeft niet alles te weten, maar als je aanschuift als expert moet je iig ten aanzien van het onderwerp dat behandeld gaat worden goed beslagen ten ijs komen.

Deze advocaat doet dat wel.
twitter

twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:56:39 #297
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203252640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Op zulke momenten mis je Richard Korver. O+

[ afbeelding ]
Veel te jong inderdaad. ;(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:58:50 #298
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203252665
Ik wilde het Anouk-plaatje in de OP vervangen door die hieronder, maar het kon niet meer.

Eventueel de volgende opener, als hij/zij dat wil?

  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 13:03:38 #299
184769 crew  Deisyy
pi_203252729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:58 schreef Eightyone het volgende:
Ik wilde het Anouk-plaatje in de OP vervangen door die hieronder, maar het kon niet meer.

Eventueel de volgende opener, als hij/zij dat wil?

[ link | afbeelding ]
Ik heb hem er alvast in gezet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:05:27 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203252758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb hem er alvast in gezet.
Nee, die andere moest er uit.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:05:41 #301
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203252761
vol!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')