Ik zat ook in tranen en was plotsklaps compleet geschokt door die advocate die er zo gruwelijk bot in kwam vallen en eigenlijk Jeroen ging verdedigen met haar verhaal dat het juridisch geen aanranding was. Die domme empathieloze droeftoeter was compleet onafgestemd om daar zo keihard in te komen terwijl dat arme kind daar in haar kwetsbaarheid zat en na jaren voor het eerst durfde te openbaren wat haar overkomen was. Echt schandalig! En Beau en niemand daar was in staat om dat arme kind te beschermen met wat daar op dat moment gebeurde. Ze kroop dan ook direct weer in haar schulp, wat volledig begrijpelijk is, en wat het nog lastiger maakt om de volgende keer weer zo diep te gaan en het te doorvoelen, relativeren en verwerken. Echt heel kwalijk!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik moest echt huilen bij het verhaal van Nienke. Die struggle die je haar zag doorstaan, de schaamte en het schuldgevoel. En dan direct erachteraan die advocate die even duidt dat dit dus geen aanranding is…terwijl we allemaal voelen dat het dat wél is.
En vervolgens wel zeggen dat ze aangifte moet doen. Terwijl je weet hoe kansloos het is.
In 2012 heb in ooit aangifte proberen te doen van aanranding. In het OV notabene, dus daar zouden opnames van geweest moeten zijn. Maar ik werd nog net niet uitgelachen. Geen enkele verwijzing naar nazorg oid.
Meer dan een half jaar later werd ik ineens gebeld door het bureau, of ik er nog iets mee wilde doen, en excuses want ze hadden direct actie moeten ondernemen. Ja gast, wat denk je zelf??
En dat is een van de redenen, naast alle schaamte uiteraard, waarom vrouwen dus geen aangifte doen. Ik vind deze meiden echt helden!
En nog wat meer in de NWS-variant van deze topicreeks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
bronquote:Albert Verlinde wilde met zijn opmerkingen in Shownieuws Humberto Tan niet ’op één hoop gooien’ met het grensoverschrijdende gedrag bij The Voice. Dat stelde de showbizzdeskundige maandag in het programma, nadat Tan aangifte om laster tegen Verlinde had gedaan.
Verlinde stelt dat hij Tan, die met appjes avances naar vrouwen zou maken, noemde als ’voorbeeld van de bedrijfscultuur die toen bij RTL heerste’. Hij had zich naar eigen zeggen ’niet gerealiseerd dat mensen dit in het weekend van de zware verdachtmakingen bij The Voice op één hoop’ zouden gooien. Hij wijt dit aan ’de dynamiek van de afgelopen dagen’.
De showbizzexpert beklemtoont Tan niet ongewenst gedrag te verwijten. Verder wacht hij af of Tan de aangifte doorzet.
Verlinde beschuldigde Tan er zondagavond in Shownieuws van grensoverschrijdende berichtjes te sturen naar zijn vrouwelijke gasten. Volgens Verlinde had Tan ’de neiging om met vrouwen die leuk waren contact te zoeken na de uitzending van RTL Late Night’. Tan reageerde hier maandag via Twitter direct op. „Wat een kolder! Pure smaad. Ik bedankte na afloop van de uitzending alle gasten via app: mannen en vrouwen. Verder niets te maken met The Voice.”
Zaterdag werd duidelijk dat The Voice of Holland voorlopig niet wordt uitgezonden vanwege berichten rondom mogelijk seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.
Ze was niet voor Jeroen aan het pleiten, ze kwam gewoon enorm kort door de bocht en lomp over.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef Limone het volgende:
Begrijp ik het goed ( uitzending niet gezien) dat er een advocaat voor Jeroen aan het pleiten was, terwijl er aan de kant van de slachtoffers geen jurist was die hen tegen deze juridische intimidatie kon beschermen? Wat een smerige zet van RTL.
Ik verwacht dat John van den Heuvel hier nog wel op gaat reageren. Die had al eerder gezegd dat een advocaat in zo'n programma er ook zou moeten zijn voor de belangen van de slachtoffers. En dat is in die uitzendig van Beau geenszins gebeurd. Dat was echt beneden alle peil wat daar gebeurde.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze was niet voor Jeroen aan het pleiten, ze kwam gewoon enorm kort door de bocht en lomp over.
Een garpje van de Mediacourantquote:Albert Verlinde krabbelt lafjes terug na zwartmaken Humberto Tan
Er is weinig meer over van de bravoure waarmee Albert Verlinde handenwrijvend aankondigde een ‘bommetje’ te laten ontploffen over Humberto Tan. Hij krabbelt lafjes terug: “Dit is best wel zwak.”
https://www.mediacourant.(...)tmaken-humberto-tan/
Ik denk in elk geval, dat er weer een groot aantal deelnemers opnieuw de mond is gesnoerd... Het is er flink ingewreven door die advocate dat er weinig aan te doen is en het oh zo moeilijk te zeggen is dat het strafrechtelijk fout is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef Limone het volgende:
Begrijp ik het goed ( uitzending niet gezien) dat er een advocaat voor Jeroen aan het pleiten was, terwijl er aan de kant van de slachtoffers geen jurist was die hen tegen deze juridische intimidatie kon beschermen? Wat een smerige zet van RTL.
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:28 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nu pas dat deze topicreeks de BOOSGATE heet???
Volgens mij gaat het hier om The Voice, toch?
Vind ik wel meevallen. Heb tot nu toe nog niet zoveel juice meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:30 schreef Eightyone het volgende:
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.
Oh vroeg me al af wat daar mis mee was, want die dekt de lading het meest miquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Voicegate' werd wat gewoontjes gevonden, geloof ik.
Ik ben niet zo blij met dat crackhoofd van Anouk in die OP.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:38 schreef Eightyone het volgende:
(Paar plaatjes aan OP toegevoegd, er ontbrak onderhand wat.)
Tja, zo zag het er in die aankondiging nou eenmaal uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben niet zo blij met dat crackhoofd van Anouk in die OP.
Mag deze erin als een soort header?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:38 schreef Eightyone het volgende:
(Paar plaatjes aan OP toegevoegd, er ontbrak onderhand wat.)
Done.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mag deze erin als een soort header? [ afbeelding ]
Kan iemand deze omdraaien en de 2 vingers op een kut plakken?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Plaatje is wel goed gemaakt zeg. Heeft iemand dat van FOK! gedaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:
Nee is hiervan https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/s5frbc/ik_ihe/quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Plaatje is wel goed gemaakt zeg. Heeft iemand dat van FOK! gedaan?
Uhm neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:45 schreef NoXia het volgende:
[..]
Kan iemand deze omdraaien en de 2 vingers op een kut plakken?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:52 schreef Tengano het volgende:
Er staan er nog meer daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is fok. Op een dag is het hek van ONZ open gezet omdat dat nou eenmaal clicks opleverde. Je zou kunnen zeggen dat daar niet tegen aan te modden valt, maar mods mogen simpelweg niks en zitten er een beetje voor de vorm. Het is net zoals met het verhaal van die Nienke... is het niet heel erg over de schreef, dan "kunnen we er niets aan doen". NWS is het meest pijnlijke symptoom van deze bewuste beleidskeuze, maar het is forumbreed. Alle -ismes en -onies hebben een warm thuis hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
Seksuele intimidatie word al gauw afgedaan als aanstelleritus, dat was in het vorige deel ook al te merken.
Ben er lichtelijk misselijk van dat deze mensen totaal niet beseffen wat het met slachtoffers doet.
Fok! is gelukkig een democratisch forum. Niet enkel voor snowflakes.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is fok. Op een dag is het hek van ONZ open gezet omdat dat nou eenmaal clicks opleverde. Je zou kunnen zeggen dat daar niet tegen aan te modden valt, maar mods mogen simpelweg niks en zitten er een beetje voor de vorm. Het is net zoals met het verhaal van die Nienke... is het niet heel erg over de schreef, dan "kunnen we er niets aan doen". NWS is het meest pijnlijke symptoom van deze bewuste beleidskeuze, maar het is forumbreed. Alle -ismes en -onies hebben een warm thuis hier.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, dat het inwrijven was. Misschien was ze wat te feitelijk,quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval, dat er weer een groot aantal deelnemers opnieuw de mond is gesnoerd... Het is er flink ingewreven door die advocate dat er weinig aan te doen is en het oh zo moeilijk te zeggen is dat het strafrechtelijk fout is.
Ik had er dubbele gevoelens bij, het kwam RTL in welk geval wel goed uit.
Het gaat toch ook niet om de grove humor (zoals de plaatjes wellicht), maar om het bagatelliseren, framen als aanstelleritus en victim blamen dat kwalijk is? Of bijv. telkens over omhoog neuken janken alsof het gegeven dat dat überhaupt kan geen vorm van machtsmisbruik is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:01 schreef Andromache het volgende:
Of realiseer je dat het hier een digitale bruine dorpskroeg is (nee, geen referentie naar Oemberto), aanvaard dat grove humor soms het beste medicijn is tegen afschuw en ophef, en verziek de boel niet zo met hoog-te-paard muggenzifterij.
Nee ze verdedigde Jeroen ook zeker niet, tenminste zo heb ik dat ook niet opgevat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:01 schreef totebel het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, dat het inwrijven was. Misschien was ze wat te feitelijk,
maar wat ze deed, in mijn beleving, was aangeven dat gevoel en wettelijk twee heel verschillende dingen zijn, maar ook dat aangifte doen wel degelijk nut had, omdat dan - en nu gebruik ik even mijn eigen woorden - de wet van de grote aantallen geldt. Hoe meer verhalen er naar buiten komen en bij de politie komen te liggen, hoe meer het OM er mee kan.
Wat ze ook aangaf: bewijslast ligt vaak moeilijk en ook dat is, hoe vervelend ook, gewoon waar.
Voor mij persoonlijk is echt wel duidelijk wat zijn gedrag met de meiden gedaan heeft en is het gevoelsmatig gewoon aanranding. Alleen heeft niemand wat aan mijn gevoel met de huidige wettelijke definitie van aanranding...en dat gaf de advocate ook aan: dat is ook de reden waarom men de zedenwetgeving wil aanpassen.
Ze gaf aan dat zedenzaken altijd complex zijn en lang duren. Dat kun je interpreteren als: jullie maken geen schijn van kans, maar ook als "bereid jullie daar goed op voor".
Wat kort door de bocht: misschien wel. Maar Jeroen verdedigen, echt niet.
Op Twitter (#beau) en op de Facebook pagina van Beau zijn de meeste reacties echt om te janken, walgelijk gewoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef quirina het volgende:
https://www.ad.nl/show/hu(...)t-verlinde~aa3342cb/quote:Humberto Tan trekt aangifte niet in na verklaring van Albert Verlinde
Humberto Tan trekt zijn aangifte tegen Albert Verlinde over zijn opmerkingen richting Tan in het programma Shownieuws niet in. Dat laat hij desgevraagd weten aan het ANP. Tan deed maandag aangifte tegen Verlinde om ‘lasterlijke’ uitspraken over mogelijk ongewenst gedrag dat Tan volgens Verlinde zou hebben vertoond richting vrouwelijke gasten. ,,Het is nu aan het OM”, meldt Tan. Verder wil hij niet ingaan op de uitleg die Verlinde gaf in de uitzending van maandagavond.
Eh nee, dat haal ik er niet uit? Dat contract tekent iedereen en daardoor durfde ze niks te zeggen over een (aangewaaid) lid van de machtige familie. Lees hier niet in dat ze er dus van wisten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een stukje gekopieerd van ad.nl
Het is inmiddels vier jaar geleden. Wijnhoven klapte niet eerder uit de school om meerdere redenen. Omdat ze een contract tekende van zestig pagina's, omdat ze het dan op moest nemen tegen de familie De Mol. ,
Hier staat toch zwart op wit dat John de Mol en co ervan af wisten?
Was geen serieuze vraag, maar een vbl grap met dubbele betekenisquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen
Maan heeft nooit ergens een mening over en sluit haar prive heel erg af. Kwestie van niemand voor de kop stoten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Maan gaat niks zeggen. Tijdens deze rel in ieder geval niet. Die heeft meer te verliezen dan te winnen
Ik heb m nu pas doorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar een vbl grap met dubbele betekenis
Maan is vanillequote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maan heeft nooit ergens een mening over en sluit haar prive heel erg af. Kwestie van niemand voor de kop stoten.
En dat zij degene is die op die patstelling wordt afgerekend illustreert hoe diepgeworteld het probleem is, want dat is de omgekeerde wereld. Maar wel de weerbarstige hedendaagse realiteit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
[..]
En wie gaat er niet graag op vakantie naar Zwitserland?quote:
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat zij degene is die op die patstelling wordt afgerekend illustreert hoe diepgeworteld het probleem is, want dat is de omgekeerde wereld. Maar wel de weerbarstige hedendaagse realiteit.
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.quote:
Of het feit dat je, minstens indirect, hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Slachtoffer bent geweest.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het feit dat je, minstens indirect, jaren hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.
Als ze zichzelf überhaupt al als slachtoffer kan zien, want mensen zijn vaak als coping mechanisme al voor zichzelf geneigd het te bagatelliseren incl. de mate waarin ze het zelf al dan niet hebben gewild. Dat voelt namelijk veiliger en meer in control dan een speelbal zijn geweest van een situatie die zich opnieuw zou kunnen voordoen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alle kijkcijfers van gisteren netjes in een overzicht in bijgaand artikel.quote:Misbruikschandaal The Voice levert John de Mol kijkcijferrecords op
Het misbruikschandaal rond The Voice of Holland levert SBS 6, de zender van John de Mol, kijkcijferrecords op. Zowel HLF8 als VI Vandaag beleven hun meest bekeken uitzendingen tot nu toe.
Kijkcijferrecords voor SBS 6
Uiteindelijk zette Johnny met HLF8 zijn meest bekeken uitzending tot nu toe neer: er keken maar liefst 891 duizend mensen (16% marktaandeel) naar, meer kijkers dan ’s land meest bekeken zender NPO 1 er tegelijkertijd had. Dat station noteerde met de talkshow M, dat ook over het Voice-schandaal ging, 845 duizend kijkers (17%).
Later op de avond wist VI Vandaag nóg meer kijkers te boeien op SBS 6, namelijk 1,085 miljoen (21%). Daarmee scoorde deze aflevering nét iets beter dan de allereerste aflevering van VI Vandaag een week eerder. Daar keken 1,064 miljoen mensen naar.
https://www.mediacourant.(...)ijkcijferrecords-op/
Aan de andere kant kan al die hard talk ook de aanzet zijn tot schoon schip maken. Ik denk dat dat uiteindelijk ook de beste strategie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.
Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.
Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.
De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.
Don't shoot the messenger.
Nee, dat is FOK! zeker niet. Zie de algemene voorwaardenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:59 schreef NoXia het volgende:
Fok! is gelukkig een democratisch forum . Niet enkel voor snowflakes.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.
Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.
Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.
De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Anytime soon? Heeft ze het over een bekende piemel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Mocht ze ooit een carrièreswitch willen, dan kan ik haar wel de goede kant op helpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Maanbabyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Ja laten we niet naief zijn idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.
Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.
Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Fijn. Nu weer on-topic aub.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
Ik vind hem in die zin lastig dat hij geen duidelijk antwoord kon geven op de vraag die hem gesteld werd: "Wist jouw vader hiervan?" En dat terwijl hij in het weekend zijn vader aan de telefoon had gehad. Het lijkt me dat dat het eerste is wat je wilt weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.
Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.
Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
Dat wat tenminste wel on-topicquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg anders nog even dat ze eerder hun mond hadden moeten opentrekken.
Als hij niks negatiefs over Jeroen gezegd had, had niemand hem ooit nog serieus genomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Viel mij ook op!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:14 schreef Draak31 het volgende:
Die Maan is wel erg veel in de picture, maar niet om de juiste redenen.báh
En ook nog eens heel bewust, Albert weet maar al te goed hoe het werkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Benny het volgende:
Terecht. Albert kan dan wel zeggen dat hij The Voice en de uitspraken over Tan niet wilde verweven, maar hij deed het. Nog net niet in één zin. Albert faalde hierin
Top dat die smeerpijp een keer goed aangepakt wordt. Mag hopen dat Humberto niet meer loslaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
En ook nog eens heel bewust, Albert weet maar al te goed hoe het werkt.
Die is gewoon op zijn vingers getikt nav van de aangifte van Humberto, en dan nu ineens terugkrabbelen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden..Ik kan alleen maar onderschrijven dat ook Fokkers een dagje ouder worden..
Dat was een meewegende redenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden..Ik kan alleen maar onderschrijven dat ook Fokkers een dagje ouder worden..
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:14 schreef Draak31 het volgende:
Die Maan is wel erg veel in de picture, maar niet om de juiste redenen.báh
Waylon heeft via zijn management laten weten dat hij het een kwalijke zaak vindt en er niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:36 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Maan er juist verstandig aan doet even niets te zeggen. Ze staat niet echt bekend om haar mening toch?
Lekker zingen en vrolijk aan tafel zitten.
Ze heeft een prima carrière en had zij niet al een kruiwagentje in dit wereldje via haar vader?
Flauw om haar er steeds bij te halen. Blijkbaar heeft ze (nog) niet de behoefte een bericht erover uit te zenden.
Ben meer benieuwd wanneer Waylon er iets over gaat zeggen.
Ik vond het wel goed. Uiteraard had Jeroen beter moeten weten en handelen. Jongedame geeft zelf aan met hem te appen en te kijken hoe ver hij zal gaan. In dit geval snap ik dat Jeroen dacht dat het wederzijds was. Je kan dan in dit geval hem niet een aanrander noemen. Dat is voor de publieke rechters, die wij allemaal zijn, wel even goed om te beseffen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:10 schreef -river- het volgende:
Gisteren Beau gekeken en wat ergerde ik mij aan die advocaat zeg, wat een dom wijf. Een jongedame doet haar verhaal en mevrouw kan het niet laten om te zeggen dat het (wettelijk) geen aanranding was
Ik denk dat Waylon zijn telefoon nog aan het schoonmaken is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:36 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Maan er juist verstandig aan doet even niets te zeggen. Ze staat niet echt bekend om haar mening toch?
Lekker zingen en vrolijk aan tafel zitten.
Ze heeft een prima carrière en had zij niet al een kruiwagentje in dit wereldje via haar vader?
Flauw om haar er steeds bij te halen. Blijkbaar heeft ze (nog) niet de behoefte een bericht erover uit te zenden.
Ben meer benieuwd wanneer Waylon er iets over gaat zeggen.
Weet niet krijg er gewoon de kriebels van.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.
Dat weet ik allang maar rondom zijn werkzaamheden bij The Voice. Aangezien Anouk zich al duidelijk heeft teruggetrokken, verwachtte ik zoiets ook van Waylon.quote:
Humberto Tan trekt zijn aangifte tegen Albert Verlinde over zijn opmerkingen richting Tan in het programma Shownieuws niet in. Dat laat hij desgevraagd weten aan het ANP. Tan deed maandag aangifte tegen Verlinde om ‘lasterlijke’ uitspraken over mogelijk ongewenst gedrag dat Tan volgens Verlinde zou hebben vertoond richting vrouwelijke gasten. ,,Het is nu aan het OM”, meldt Tan. Verder wil hij niet ingaan op de uitleg die Verlinde gaf in de uitzending van maandagavond.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Top dat die smeerpijp een keer goed aangepakt wordt. Mag hopen dat Humberto niet meer loslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |