Zo is het maar netquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat zij degene is die op die patstelling wordt afgerekend illustreert hoe diepgeworteld het probleem is, want dat is de omgekeerde wereld. Maar wel de weerbarstige hedendaagse realiteit.
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.quote:
Of het feit dat je, minstens indirect, hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Slachtoffer bent geweest.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het feit dat je, minstens indirect, jaren hebt meegewerkt aan het in stand houden van al deze ellende.
Als ze zichzelf überhaupt al als slachtoffer kan zien, want mensen zijn vaak als coping mechanisme al voor zichzelf geneigd het te bagatelliseren incl. de mate waarin ze het zelf al dan niet hebben gewild. Dat voelt namelijk veiliger en meer in control dan een speelbal zijn geweest van een situatie die zich opnieuw zou kunnen voordoen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maan zal misschien ook wel worstelen met het besef dat ze niet "zo volwassen was voor haar leeftijd" en niet "not like the other girls/one of the guys", maar gewoon (dubbel?) gegroomd is. Dat is nogal een shift in perceptie op je persoonlijke geschiedenis. Kan me voorstellen dat je daar liever niet in de spotlight mee dealt.
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alle kijkcijfers van gisteren netjes in een overzicht in bijgaand artikel.quote:Misbruikschandaal The Voice levert John de Mol kijkcijferrecords op
Het misbruikschandaal rond The Voice of Holland levert SBS 6, de zender van John de Mol, kijkcijferrecords op. Zowel HLF8 als VI Vandaag beleven hun meest bekeken uitzendingen tot nu toe.
Kijkcijferrecords voor SBS 6
Uiteindelijk zette Johnny met HLF8 zijn meest bekeken uitzending tot nu toe neer: er keken maar liefst 891 duizend mensen (16% marktaandeel) naar, meer kijkers dan ’s land meest bekeken zender NPO 1 er tegelijkertijd had. Dat station noteerde met de talkshow M, dat ook over het Voice-schandaal ging, 845 duizend kijkers (17%).
Later op de avond wist VI Vandaag nóg meer kijkers te boeien op SBS 6, namelijk 1,085 miljoen (21%). Daarmee scoorde deze aflevering nét iets beter dan de allereerste aflevering van VI Vandaag een week eerder. Daar keken 1,064 miljoen mensen naar.
https://www.mediacourant.(...)ijkcijferrecords-op/
Aan de andere kant kan al die hard talk ook de aanzet zijn tot schoon schip maken. Ik denk dat dat uiteindelijk ook de beste strategie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.
Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.
Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.
De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Plus dat ik in de topiclist boosgate en borsatogate moeilijk van elkaar kon onderscheiden..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wijst toch een stuk beter richting de plaats waar de gate zijn oorsprong heeft.
Don't shoot the messenger.
Nee, dat is FOK! zeker niet. Zie de algemene voorwaardenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:59 schreef NoXia het volgende:
Fok! is gelukkig een democratisch forum . Niet enkel voor snowflakes.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Maan ligt te bakken in de zon, volgens haar insta............
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:55 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat je rustig kunt stellen dat Johnny de Mol zijn eigen vader gisteren (onbewust) voor de bus heeft gegooid. Hij zei volgens mij letterlijk "Hij moet hiervan geweten hebben". En wie zou John de Mol beter kennen dan zijn eigen zoon. Dat wordt nog een lastige voor John de Mol, want hij kan moeilijk zijn eigen zoon aanklagen.
Maar Johnny zei dus dat zijn vader wss na donderdag een statement gaat uitbrengen, nadat BOOS het eea naar buiten heeft gebracht. Je kunt daarmee rustig stellen dat het een weloverwogen, maar ook berekenende verklaring wordt. Immers John de Mol beschikt immers over alle feiten en heeft BOOS helemaal niet nodig om bijgepraat te worden.
Ik waardeer de oprechtheid van Johnny dus. Ik was ook zelf geroerd toen ik hem zag en kon meevoelen met zijn boosheid en verdriet. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem. Maar hij heeft het zijn vader niet gemakkelijker gemaakt.
De Telegraaf schijnt hiervan een artikel te hebben met een kop als "Hij moet hiervan geweten hebben" maar die kon ik helaas niet vinden.
Anytime soon? Heeft ze het over een bekende piemel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Mocht ze ooit een carrièreswitch willen, dan kan ik haar wel de goede kant op helpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Maanbabyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Ja laten we niet naief zijn idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny en zijn papa dit helemaal precies zo hebben afgesproken en John dadelijk gewoon inkopt dat hij inderdaad wist van de eerdere escapades van Jeroen, maar dat er toen concrete maatregelen zijn genomen.
Vervolgens trekt hij het boetenkleed aan door te zeggen dat het kennelijk niet genoeg is geweest, hij ook al jaren niet meer betrokken is en gooit hij er nog een paar vegen uit richting Jeroen. Schip schoon, dader aanpakken en klaar voor de familie de Mol.
Ik geloof geen seconde dat Johnny en John dit niet samen tot op de seconde hebben doorgesproken. Dat wil niet zeggen dat de woede en boosheid vanuit Johnny niet oprecht zijn, maar hij heeft zijn pa echt niet voor de bus gegooid, hooguit er in geduwd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Maan de Steendildo
Fijn. Nu weer on-topic aub.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit HLF8 terug te kijken en moet even zeggen dat Catherine Keyl er goed uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |