"Waylon heeft hier niks mee te maken"quote:
Sowieso opvallend hoeveel berichten er over Maan worden geplaatst. In een misbruikschandaal vooral posten over hoe vies je een vrouw vindt die seks lijkt te hebben gehad met de vermoedelijke daders in dit verhaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gebash op Maan slaat werkelijk nergens op, er kunnen zomaar genoeg redenen zijn waarom ze tot nu toe haar mond heeft gehouden.
Weten we niet.quote:
Als je erbij was, zou ik een verklaring insturen naar BOOS.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Meer het type contente ontvanger.
Ik zie het als vorm van hempathie voor de vermeende daders, die enorme drang om de schuldvraag te verschuiven en te focussen op vergezochte medeplichtigheid. Ook door de overvloedige aandacht voor dames die er zogenaamd iets van zouden hebben moeten weten, zoals Linda, die geen flikker met dat programma te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso opvallend hoeveel berichten er over Maan worden geplaatst. In een misbruikschandaal vooral posten over hoe vies je een vrouw vindt die seks lijkt te hebben gehad met de vermoedelijke daders in dit verhaal.
Kap ermee!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Meer het type contente ontvanger.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Tengano het volgende:
Waar het op neerkomt is dat Jeroen het imperium van John de Mol heeft kunnen slopen met het effectueren van zijn perverse machtsverlangens. En John de Mol heeft voortijdig geen juiste beslissing kunnen maken (Jeroen eruit trappen) omdat het om de partner van zijn zus ging.
De rest van de berichtgeving is allemaal meer voor de vorm.
Verkeerde beslissing dus van John.
quote:Johan Derksen: ‘John de Mol heeft een heel ernstige fout gemaakt’
Johan Derksen vindt dat John de Mol een ‘heel ernstige fout’ heeft gemaakt door Jeroen Rietbergen niet te ontslaan bij The Voice of Holland.
"John had twee dingen om het bij een berisping te laten: hij wilde niet met zijn bedrijf en zijn show naar buiten met zo'n rel en hij wilde het geluk van zijn zuster niet verpesten.
https://www.mediacourant.(...)nstige-fout-gemaakt/
Of stom toeval.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
"Waylon heeft hier niks mee te maken"
Wel apart dat hij hetzelfde statement geeft als Ali B en Borsatan.
Precies. Alles is altijd alleen de schuld van de man. Vrouwen hebben nooit een rol als het over misbruik van vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik zie het als vorm van hempathie voor de vermeende daders, die enorme drang om de schuldvraag te verschuiven en te focussen op vergezochte medeplichtigheid. Ook door de overvloedige aandacht voor dames die er zogenaamd iets van zouden hebben moeten weten, zoals Linda, die geen flikker met dat programma te maken heeft.
Ik las gister van @Eightyone dat je met een speciale add-on wel in die artikelen kunt komen. Weet alleen niet meer welke en hoe ik dat er bij mij in kan frotten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Nine. het volgende:
Is helaas een betaald artikel. Ook openen in een private window helpt niet.
Weet ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is helaas een betaald artikel. Ook openen in een private window helpt niet.
Bypass Paywalls. Ik had hem ook geïnstalleerd, maar werkt tot nu toe bij geen enkele website met paywall (in Chrome).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik las gister van @:eightyone dat je met een speciale add-on wel in die artikelen kunt komen. Weet alleen niet meer welke en hoe ik dat er bij mij in kan frotten.
Hij heette anders igg. Weet alleen niet meer hoe, maar bij haar werkte hij wel; onder Firefox volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:17 schreef Papabear het volgende:
Bypass Paywalls. Ik had hem ook geïnstalleerd, maar werkt tot nu toe bij geen enkele website met paywall.
Beschadigd voor het levenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:18 schreef Sfancta het volgende:
Heftig joh die 2 meiden bij het programma Beau. Beschadigd voor het leven, hoop dat ze goede hulp hebben en krijgen hiervoor. Of natuurlijk al gehad hebben.
Artikel gaat niet in op de compleet onafgestemde manier waarmee Meike over de openbaring van Nienke heen walste.quote:Advocate Meike Lubbers blundert bij Beau: ‘Dit had ik moeten noemen’
Advocate Meike Lubbers heeft gisteren een behoorlijke blunder begaan in de talkshow van Beau van Erven Dorens, waar het misbruikschandaal rondom The Voice of Holland besproken werd.
Foutje
Meike werd na de uitzending op Twitter terechtgewezen door advocaat Christian Flokstra, partner bij Ficq & Partners Advocaten. "Voordat mensen na het zien van Beau denken dat het onverhoeds grijpen in/aan geslachtsdelen of aan borsten/billen een grijs gebied is, het is in de regel gewoon feitelijke aanranding (246 Sr) en strafbaar."
Christian stelt dat Meike de 1,2 miljoen kijkers van Beau niet goed geïnformeerd heeft. "Daar is geen dwang of geweld voor nodig, laat staan wetgeving. (...) Ter toelichting: door het onverhoeds grijpen (feitelijkheid) dwing je de ander ontuchtige handelingen te dulden."
https://www.mediacourant.(...)ad-ik-moeten-noemen/
Die ene wel ja, maar lijkt mij dat je van de opmerking geile broek niet beschadigd bent. Dat het heel ongemakkelijk en onveilig voelde op dat moment zou kunnen. Ik denk ook dat van dat meisje meer de bedoeling is dat er meer meisjes naar voren komen en gaan vertellen, omdat zij weet dat er veel ergere gevallen zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:18 schreef Sfancta het volgende:
Heftig joh die 2 meiden bij het programma Beau. Beschadigd voor het leven, hoop dat ze goede hulp hebben en krijgen hiervoor. Of natuurlijk al gehad hebben.
Ah dus toch.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens Evert ging het gebeuren waarvoor Jeroen jaren geleden op het matje is geroepen over grensoverschrijdende appjes aan een deelneemster. Deze ging vervolgens naar de baas van Jeroen.
Hij heeft het toen aan Linda opgebiecht.
Als hij toen het verhaal over deze ene dame volledig heeft verteld aan Linda, gaat de vlieger dat het "slechts" vreemdgaan was waar Linda van op de hoogte was niet op.
Dat maakt de themanummers over metoo en dergelijke best wrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |