abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203204791


Alweer het 10e seizoen!
Start: 8 november 2019 om 20:30 uur.



https://www.thevoiceofholland.com/
  zaterdag 15 januari 2022 @ 20:52:14 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_203209340
OP mag aangepast worden hoor ;)
heitieh
pi_203209413
CANCELED
SOONY
  zaterdag 15 januari 2022 @ 22:33:52 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203212154
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
OP mag aangepast worden hoor ;)
Allerlaatste Voice topic ever ????
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 15 januari 2022 @ 23:17:29 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203213100
quote:
88s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Allerlaatste Voice topic ever ????
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203213189
Hoe kan het dat die Rietberger niet eerder ontslagen is? Je mag de zwager van DE baas zijn, maar DE baas zat vast niet op deze publiciteit te wachten. Toen niet en nu niet.

Shownieuws is ook lekker objectief. Ze zijn erg blij met zijn statement.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 23:58:05 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 16 januari 2022 @ 10:48:27 #8
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203216931
quote:
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203224780
quote:
88s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaan
Wat een bizarre wending :o
  maandag 17 januari 2022 @ 05:18:53 #10
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203231371
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:21 schreef Irri-tante het volgende:
Hoe kan het dat die Rietberger niet eerder ontslagen is? Je mag de zwager van DE baas zijn, maar DE baas zat vast niet op deze publiciteit te wachten. Toen niet en nu niet.

Shownieuws is ook lekker objectief. Ze zijn erg blij met zijn statement.
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.

Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!

[ Bericht 5% gewijzigd door Haradutas88 op 17-01-2022 05:32:07 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 05:29:00 #11
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203231378
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!
pi_203232263
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!
Je wilt wel héél graag dat we allemaal weten dat vreemdgaan niet strafbaar is. Hoe is je geweten jochie?
  maandag 17 januari 2022 @ 15:15:03 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203237500
Is vreemdgaan nou strafbaar of niet?
Rini dankjewel.
pi_203240111
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:18 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.

Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!
Gefrustreerd? Ik ga inhoudelijk niet eens reageren op zoveel 'onzin'.
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 17:59:31 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203240179
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!
- Dat Jeroen geen machtspositie heeft valt te bediscussiëren, als bandleider kan hij natuurlijk de grenzen van mogelijkheden best aanpassen in je nadeel.
- Er is ook nog buiten de wet om ook nog is als 'wat is moreel acceptabel.'
- Knap staaltje victim blaming overigens, ondanks dat je zelf aangeeft dat we nog moeten wachten waar boos mee komt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203243278
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is vreemdgaan nou strafbaar of niet?
Ligt er aan in welke land.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217240252
.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2025 11:17:14 (al een apart topic) ]
  maandag 31 maart 2025 @ 12:01:58 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217240612
https://www.rtl.nl/boulev(...)omeback-januari-2026

Het moet en zal terug komen - iig vinden de mensen die erachter zitten dat.

De coaches:
quote:
Ilse de Lange, Willie Wartaal, Suzan & Freek en Dinand Woesthoff vormen de coaches van The Voice of Holland, waarbij Ilse de Lange de enige coach is die haar rentree maakt.

Bij The Voice Kids is er ook een mix van oude en nieuwe gezichten. Ilse de Lange is ook coach bij The Voice Kids. Claude, die op zijn veertiende auditie deed voor het programma, Flemming en Emma Heesters maken het team compleet.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 12:11:11 #19
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217240687
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)omeback-januari-2026

Het moet en zal terug komen - iig vinden de mensen die erachter zitten dat.

De coaches:
[..]

Veel te brave coaches.
Ze hadden op zich Anouk opnieuw kunnen vragen voor spicy feedback aan de kandidaten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217240879
Ik vind het juist leuke coaches!
pi_217241364
En wie gaat vieze Jeroentje vervangen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 31 maart 2025 @ 14:36:32 #22
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217242002
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef superniger het volgende:
En wie gaat vieze Jeroentje vervangen?
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?
Rini dankjewel.
pi_217242036
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?
Jeugd van Tegenwoordig en zanger van Kane. Wel al met ervaring in de muziek dus...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 31 maart 2025 @ 18:52:08 #24
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217244260
Willie Wartaal in een interview:
"Je bent zelf geen zanger, is dat lastig voor het coachen?"

"Ik ben dan niet per se een zanger, maar ik ben wel één van de beste vocalisten van Nederland. Ik sta niet voor niets al twintig jaar aan de top.”
Dat je "al 20 jaar aan de top" staat wil natuurlijk he-le-maal niks zeggen :')

Als ik denk aan De Jeugd, dan denk ik absoluut niet aan "vocalisten" of "zangers" dan denk ik aan mensen die op het juiste moment op de juiste plek waren. Vind de teksten vaak heel erg tof en goed gevonden, en heel erg creatief en de beats zijn ontzettend hard. Maar vind nou niet dat ze uitblinken in hun rapkunsten of zo. Beetje arrogant om dat van jezelf te zeggen :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217244510
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
Willie Wartaal in een interview:
"Je bent zelf geen zanger, is dat lastig voor het coachen?"

"Ik ben dan niet per se een zanger, maar ik ben wel één van de beste vocalisten van Nederland. Ik sta niet voor niets al twintig jaar aan de top.”
Dat je "al 20 jaar aan de top" staat wil natuurlijk he-le-maal niks zeggen :')

Als ik denk aan De Jeugd, dan denk ik absoluut niet aan "vocalisten" of "zangers" dan denk ik aan mensen die op het juiste moment op de juiste plek waren. Vind de teksten vaak heel erg tof en goed gevonden, en heel erg creatief en de beats zijn ontzettend hard. Maar vind nou niet dat ze uitblinken in hun rapkunsten of zo. Beetje arrogant om dat van jezelf te zeggen :')
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.

Heb niet het idee dat ze per se zangcoach zijn.
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:38:05 #26
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217376156
https://www.ad.nl/show/so(...)got-talent~ac2b3879/
Ik zat nog te denken "ga ik dit seizoen weer een kans geven?" maar nadat ik lees dat Soundos El Nietgrappig er in komt? I'll pass.
Ze heeft geen humor, en wát weet zij van coachen!? Het gaat om MUZIEK. Heb haar nog nooit op een Gimbri zien spelen _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  woensdag 5 november 2025 @ 12:30:20 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:24:04 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219849187
The Voice vanavond weer op tv, met 'vierogenprincipe' en andere maatregelen.

The Voice of Holland maakt een nieuwe start. Het programma was vier jaar geleden voor het laatst te zien, maar is vanaf vanavond elke vrijdag om 20.00 uur weer op de buis. Er zijn nieuwe maatregelen genomen om de veiligheid van deelnemers te garanderen.

De nieuwe presentatoren:


The Voice kwam in 2022 in opspraak door klachten over grensoverschrijdend gedrag na een uitzending van Tim Hofmans YouTube-programma BOOS. Vrouwen beschuldigden bandleider Jeroen Rietbergen en coaches Ali B en Marco Borsato van seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van de zangcompetitie.

Na een onafhankelijk onderzoek bleek dat er inderdaad 'ongepast gedrag door verschillende personen in verschillende vormen, waaronder verbale opmerkingen, digitale berichten (bijvoorbeeld via WhatsApp) en fysiek contact' had plaatsgevonden. Later seponeerde het Openbaar Ministerie de zaken tegen Rietbergen en Borsato wegens gebrek aan bewijs. Borsato en Ali B werden wel in andere zaken vervolgd, maar niet voor klachten die uit het programma voortkwamen.

Vanwege de klachten uit het verleden zijn er maatregelen genomen in dit nieuwe seizoen. Programmadirecteur Peter van der Vorst van RTL benadrukte vorig jaar dat het programma 'op een veilige manier' terugkeert. "We hebben niet alleen intensief samengewerkt op de kwaliteit van de inhoud, maar ook op de kwaliteit van het proces."

Een belangrijke ingreep is het 'vierogenprincipe', dat zowel fysiek als online geldt. Het betekent dat talenten nooit meer alleen mogen zijn met coaches of medewerkers. Zowel fysiek als online zijn er altijd meerdere mensen aanwezig bij contacten tussen medewerkers en talenten.

Online wordt daarnaast een speciale app gebruikt, waarin berichten niet verwijderd kunnen worden. Ook worden deelnemers begeleid door onafhankelijke programmacoaches.

De presentatoren en coaches van de talentenshow zijn vooraf uitgebreid gescreend door onafhankelijke deskundigen. Ook moesten zij vooraf een 'awareness cursus' volgen.

Deelnemers kunnen zich bovendien wenden tot interne en externe meldpunten en vertrouwenspersonen. Deze mogelijkheid zal 'regelmatig onder de aandacht worden gebracht'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:30:11 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219849686
De nieuwe coaches:



Geen van de coaches van het laatste seizoen keert terug. Nieuw zijn Willie Wartaal, Dinand Woesthoff en Suzan & Freek. Ilse de Lange was wel al eerder coach, maar was dat voor het laatst in 2014.

Er zijn ook andere wijzigingen: alle afleveringen zijn al opgenomen. Ook is er geen live finale meer.

Presentator Martijn Krabbé keert vanwege zijn uitgezaaide longkanker niet terug, maar is wel te horen als voice-over. Chantal Janzen blijft presentator en wordt nu bijgestaan door Edson da Graça.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:00:20 #30
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219849878
Kan iemand me uitleggen wat je van Willie Wartaal kunt leren als kandidaat? Dat is toch gewoon Lil’ Kleine 2.0?
Rini dankjewel.
pi_219850190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat je van Willie Wartaal kunt leren als kandidaat? Dat is toch gewoon Lil’ Kleine 2.0?
Lil Kleine mag nog niet eens de voeten kussen van Willie Wartaal.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:27:01 #32
3542 Gia
User under construction
pi_219850808
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.

Heb niet het idee dat ze per se zangcoach zijn.
Vermoed dat deze coaches vooral leiden, en voor de zang, zangcoaches gebruiken.
Dinand kan zingen, Suzanne en Freek ook, maar de rest.... oh, de vierde is Ilse, die kan wel zingen, ja.

Las net Soundos, aub niet in dit programma!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:33:19 #33
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219850864
w/
heitieh
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:37:01 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219850886
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:27 schreef Gia het volgende:


Las net Soundos, aub niet in dit programma!
Nergens iets over Soundos :r bij The Voice gelezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 18:43:24 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219850953
Ga kijken of naar VVal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219852042
Ik kom even hatewatchen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852102
Dood topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852142
JAAAAA FREEK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 20:11:18 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219852164
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:06 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Iedereen kijkt de vrienden van Amstel live 🤣
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219852175
Leuke opening :Y

Vind dit stemgeluid niet zo fijn eigenlijk, wel uniek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852181
Wat een overdreven versie van Voila.
Less is more.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852191
Dit is schreeuwen ipv zingen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852194
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef superniger het volgende:
Wat een overdreven versie van Voila.
Less is more.
Ik hou er ook niet van, haar uitspraak stoort ook best wel

Ze klonk ook wel alsof ze inderdaad geen Frans spreekt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852212
Het werd niet beter naar het einde toe.

En 23. Dat had ik niet gegokt.
pi_219852224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
Het werd niet beter naar het einde toe.

En 23. Dat had ik niet gegokt.
Inderdaad, ik zat op eind 30 :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zat op eind 30 :X
Oh, ik zat nog veel hoger :@
pi_219852259
Wat een plaatje dit O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852278
13 in een dozijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852292
Zal het goed doen bij een coverband, maar meer ook niet
pi_219852299
Ze had wel een drukje verdiend hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852304
Ik had niet perse gedacht dat deze jongen op vrouwen valt en grunt _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852307
Hij lijkt op Bram Krikke. En dat is geen compliment.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852328
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef superniger het volgende:
Hij lijkt op Bram Krikke. En dat is geen compliment.
Ik dacht even dat Theo van Gogh terug was.
pi_219852349
Tuinbroek kan nog aardig zingen
pi_219852350
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
pi_219852353
Spruitjesrocker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852359
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
Apart dat dat mag :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een plaatje dit O+
Echt lekker ja.
pi_219852369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een plaatje dit O+
Gaat dit over de tuinbroekrocker?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 16 januari 2026 @ 20:31:53 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219852370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Apart dat dat mag :o
De semi-incestueuze handelingen zijn nog niet helemaal verdwenen bij het programma…
pi_219852426
Ik kijk ook! en @Wereldgozer gedwongen.
-
pi_219852510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk ook! en @:wereldgozer gedwongen.
*O*
pi_219852539
Programma is natuurlijk weinig meer aan. En de immer onsympathieke Dinand en volledige overproduced show maken het af.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219852554
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef superniger het volgende:
JAAAAA FREEK.
Zo knap dat die het op susan kan. Taking one for the team
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219852593
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef RipCity het volgende:
Programma is natuurlijk weinig meer aan. En de immer onsympathieke Dinand en volledige overproduced show maken het af.
Zapp dan lekker weg
-
pi_219852612
Mooi dit
-
pi_219852839
*O* *O* *O* *O*
-
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:25:05 #68
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219853044
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:06 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Is wel es anders geweest :X
heitieh
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:27:14 #69
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853070
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]
Is wel es anders geweest :X
Heyyyy :W
Dit topic stond opeens in m'n AT
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:30:34 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219853116
Doen alsof je een lokale C-zangeres helemaal te gek vindt.
Ik vind het knap dat je zo in het openbaar durft te huichelen…

En weer weggezapt…
pi_219853135
Ik vind het wat tegenvallen. Ik weet niet waarom. Misschien toch de coaches. Ik heb niets met Willie W, Suzan & Freek. Dinand krijg ik nooit hoogte van. Ene keer de knik prima te pruimen en dan denk.ik 'nee, vreselijk". Ilse is ook niet mijn favoriete muziek.

Ik denk dat ik de onderlinge interactie wat mis.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:32:38 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853136
Nope
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219853143
Boh die Spaanse is gruwelijk nat.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219853194
Ik heb nog niks gezien waar ik echt warm van word
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:45:16 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853312
Het programma was voor het gedoe ook al in een neerwaartse spiraal, dit verbetert het niet echt
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:45:55 #76
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219853323
Dinant is inmiddels al bijna volgeboekt..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 16 januari 2026 @ 22:25:18 #77
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219853760
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Heyyyy :W
Dit topic stond opeens in m'n AT
Hey!

Bij mij ook :D
heitieh
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:45:26 #78
3542 Gia
User under construction
pi_219856085
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]
Nergens iets over Soundos :r bij The Voice gelezen.
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.ad.nl/show/so(...)got-talent~ac2b3879/
Ik zat nog te denken "ga ik dit seizoen weer een kans geven?" maar nadat ik lees dat Soundos El Nietgrappig er in komt? I'll pass.
Ze heeft geen humor, en wát weet zij van coachen!? Het gaat om MUZIEK. Heb haar nog nooit op een Gimbri zien spelen _O-
Maar dat gaat over hgt. Overheen gekeken.
pi_219856135
Gordon is ineens recensent?

quote:
The Voice was ver te zoeken……

Na een afwezigheid van vier jaar door allerlei schandalen keerde gisteravond The Voice of Holland weer terug. Ik keek voor ’t eerst weer eens naar een talentenjacht, ondanks dat ik zelf, mede door mijn jarenlange baan als jurylid in alle talentenjachten, al heel lang talentenjachtmoe was. Het concept blijft goud, maar zelfs in de leader was de glans eraf gehaald, alsof de rode kleuren dof waren gemaakt en zelfs de stoelen een hoog IKEA-gehalte hadden.

Toen ook nog Ilse verscheen met haar kapsel alsof ze net de auto had staan wassen (sorry schat), en Chantal in een zwart denim ensemble tevoorschijn kwam, Edson z’n oversized huispak had aangetrokken, Willie Wartaal z’n Temu-holster-outfit aanhad en Dinand z’n kleur- en smaakloze outfit met petje ophad die hij was vergeten af te zetten tijdens z’n mantra-les, en tot overmaat van ramp de nieuwe Saskia en Serge als konijnen in de koplampen kijkend elkaars nummer gingen zingen, wist ik al dat het niet goed zou komen met aflevering 1.

Ik heb echt respect voor alle genoemden, maar waar was de glamour? Ik miste Martijn en Wendy ineens, altijd onberispelijk gekleed en Martijn vaak in prachtige kostuums of smoking. Was dit een opdracht van de productie? Less is more?? Hoe dan ook gaat het uiteraard om het talent, maar we moeten die jury wel de komende 80 weken aanhoren. Edson interviewde de kandidaten alsof hij Nieuwsuur presenteerde, geen greintje humor of grap en dat voor een comedian?? Gelukkig was er de prachtige stem van Martijn Krabbè om de boel te redden als Voice over, de enige echte Voice dus van de avond en die is nog lang niet over!

Ik denk met weemoed aan het eerste seizoen met de werkelijk grandioze Ben Saunders: een stem door merg en been, in al zijn facetten, een ruwe diamant. En dat bleek dan ook wel als winnaar destijds.

De eerste kandidaat, Sanne, kwam op met het prachtige Voilà, al vele malen gecoverd. Misschien kwam het door de zenuwen, maar Ilse drukte na de eerste tonen al, en snel volgde de rest, vertrouwend op de expertise van Ilse. En daar ging het dus gelijk mis. Ik weet dat dingen in de studio soms anders en beter klinken en kan me ook voorstellen dat de druk enorm was bij de jury, maar deze lieve meid zong middelmatig en niet zuiver. En dat terwijl ik weet dat alles door de autotune-machine wordt gehaald in deze productie??

Sanne was 23, maar als ze 48 had gezegd had ik het ook geloofd. En niemand in de jury kwam met een eerlijk oordeel. Dat kon ook niet meer, want ze waren allemaal gedraaid.

De kandidate erna zong de sterren van de hemel en zag eruit en klonk als een wereldster… en niemand draaide? Oei oei oei. Om maar te zwijgen van de verdwaalde The Voice Senior-kandidaat, die overigens een heerlijk optreden neerzette, maar absoluut niet paste in dit format op zoek naar jong nieuw talent.

Het was dus een allegaartje van dertien-in-een-dozijn mensen die ze bij elkaar hebben gesprokkeld in het afgelopen jaar. In zo’n eerste aflevering wil je shinen en knallen, en voor de dag komen met een knaller. Dit belooft dus niet veel goeds voor de rest van de serie.

Ik miste Anouk, en zelfs mijn juryvlinders begonnen te fladderen om eerlijk en oprecht commentaar te geven. Ik ben geschakeld naar Vrienden van Amstel Live, waar ik midden in het optreden viel van een vals zingende Claude (alweer) en Meau, die normaal geweldig is. Wel een droom van een stem bij Davina Michelle en de ubergetalenteerde Flemming, die mij dus duidelijk maakte dat dit vak niet voor iedereen is weggelegd.

Ook het jureren is een vak apart. Enorme missers zijn er geweest door mensen als Jeroen van der Boom neer te zetten, of de tenenkrommende commentaren van Lil’ Kleine. Suzan en Freek zijn schatten, en ook getalenteerd als de neten, en gaan door een vreselijke situatie met z’n tweeën, maar de braafheid in het commentaar is niet waarvoor de mensen kijken.

Kortom: een The Voice zonder Voice is als een Magnum zonder chocola. Lekker, maar je mist de chocola!

Gordon Heuckeroth
pi_219857199
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
Gordon is ineens recensent?
[..]

Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
pi_219857755
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
Gordon is ineens recensent?
[..]

En wat vindt Goor van zijn eigen ochtendshow?
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
  zaterdag 17 januari 2026 @ 15:36:26 #82
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_219857832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
Een Daan uit Enkhuizen met snor zonder baard is niet hetzelfde als Lars uit Brabant met baard zonder snor, alleen omdat ze een tuinbroek aanhebben.
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_219860702
Vond niemand echt goed. De kapster was best redelijk en werd niet uitgekozen.

De hysterie ging eigenlijk nergens over. Dat meisje van 17 is enorm irritant en heeft een enorme air. Wat moet je ermee. Voila was meh. Brabantse dame van het tuinfeest was niks. De rocker had slechte uithalen. Jongen bij Susan en Freek was gewoon. Donkere dame of they/them heeft een enorm slechte uitspraak.

Als dit de beste artiesten waren dan is het niveau heel laag.

De intro was vocaal ook slecht gewoon van de coaches, doe het dan niet.

Jammer wel dat het vorige seizoen werd afgekapt. Daar zaten best goede talenten in.
SOONY
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:30:31 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219861420
Ze zijn 1 onderwerp trouw gebleven, met de eerste kandidaat het seizoen draaien alle stoelen.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:34:24 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219861465
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:57:33 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219861780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:34 schreef spapaars het volgende:
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."

Teminste, ik dacht dat zij dat was.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 22:18:10 #87
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219862005
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:57 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."

Teminste, ik dacht dat zij dat was.
Zelfde bron, moeder in de auto op weg naar de studio voor de halve-finale: nu zie je Nick&Simon ook eens een keer.
  zondag 18 januari 2026 @ 22:10:03 #88
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219871190
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:

[..]
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Nou, het werden er vier. Ook echt precies vier jaar en één dag na deze post :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 18 januari 2026 @ 22:11:20 #89
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219871211
Nou wat een succes .... -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 18 januari 2026 @ 22:11:36 #90
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:13 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
Logisch, hij gebruikt AI voor zijn teksten.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219910211
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 23 januari 2026 @ 20:20:47 #92
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219910262
De goede oude tijd dat er nu al een topic vol was
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 23 januari 2026 @ 20:21:46 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219910280
Zo te horen mochten ze niet drukken ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 23 januari 2026 @ 20:24:54 #94
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219910313
Deze was niet slecht toch
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 23 januari 2026 @ 20:58:02 #95
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219910574
Thijs heeft wel potentie
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219910640
Deze Tom Odell-jongen is een topkandidaat voor de eindzege, heeft alles mee O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 23 januari 2026 @ 21:39:27 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219910829
Dit is DE Leven?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 23 januari 2026 @ 21:40:44 #98
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219910842
respect aan Sef

Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
pi_219913822
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:39 schreef chufi het volgende:
Dit is DE Leven?
Jep, we zullen het maar artistieke vrijheid noemen. Maar ik erger me er ook aan.
pi_219913828
Thijs was de eerste kandidaat dit seizoen met echt de wow-factor. Al heeft Soufyan zeker ook wel potentie.

Voor de rest zit er veel middelmaat tussen. Leuk voor coverbands.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:19:35 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219917792
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:30 schreef golfer het volgende:

Presentator Martijn Krabbé keert vanwege zijn uitgezaaide longkanker niet terug, maar is wel te horen als voice-over. Chantal Janzen blijft presentator en wordt nu bijgestaan door Edson da Graça.
Oh cool! O+ Ik vroeg me al af of hij het zelf was of een heel erg goed gelijkende AI invulling!
***
pi_219929930
Flinterdun tot nu toe :')

Het is op het randje van de meuk die je bij bijvoorbeeld X-Factor zag.

De coaches hebben onderling de chemie van 4 natte kranten.
Ik zie Ilse constant met haar ogen rollen _O-

Dit programma had gewoon weg moeten blijven. Niet meer wat het was na het grote debacle.
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
  maandag 26 januari 2026 @ 10:32:49 #103
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219930458
Toch waren er nog anderhalf miljoen kijkers. Of dat lag er mede aan dat er verder amper iets op tv was.

Wat ik ervan zie neem ik grotendeels met een korrel (of hele zak) zout. Te overgemonteerd, teveel toneel, en waarschijnlijk krijgen de coaches gewoon in hun oor gefluisterd wat ze moeten doen (inclusief wel/niet drukken).
pi_219965746
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 30 januari 2026 @ 20:45:11 #105
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219965995
Ik draai maar ik vond het nummer niks ... :?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_219966160
Die Willy ligt volgens mij niet echt lekker in de groep. Eerst Dinand en daarna Ilse er even overheen.

En ze moeten echt stoppen met Edson. Die voegt echt te weinig toe.
Alius aliud dicit
  vrijdag 30 januari 2026 @ 21:07:35 #107
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219966191
Ja maar dat geldt voor Jut en Jul in de jury ook. Sowieso is de jury lineup om te janken.
Dinand, echt wat een druif is dat.

Het staat hier op vanwege vrouw en kinderen, anders keek ik niet meer mee iig.
Drop you like an ill, bad habit
pi_219966254
Ik stel voor als mogelijke juryleden voor volgend jaar:

Raven
Spike
Nick van Simon
Good old Anouk
Meau
Loïs Lane
Claude
Die zangers van Nightwish
Alius aliud dicit
  vrijdag 30 januari 2026 @ 21:17:27 #109
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219966263
In Spanje draaien ze dan toch ff om om een praatje te maken , maar daar is hier geen tijd voor
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_219966308
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Toch waren er nog anderhalf miljoen kijkers. Of dat lag er mede aan dat er verder amper iets op tv was.
En nu 2.4 miljoen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 09:52:28 #111
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219968311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Deze Tom Odell-jongen is een topkandidaat voor de eindzege, heeft alles mee O+
Dit ja _O_ en die man van 76 zijn m’n favorieten. :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219969706
Suzan & Freek zullen wel spijt hebben dat ze niet zijn gedraaid bij die Britt. Had perfect bij hen gepast.

Ze lijken nu bij bijna iedere kandidaat te twijfelen, om vervolgens toch maar niet te drukken. En Freek lijkt continu eerst toestemming te willen vragen aan Suzan. :')
pi_219971751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Die Willy ligt volgens mij niet echt lekker in de groep. Eerst Dinand en daarna Ilse er even overheen.

Ik heb maar korte fragmenten gezien, maar vind Ilse, Dinand en Willy heel erg leuk. (Ook allemaal een andere stijl, daarom leuke jury zo gekozen.) En het oogt gewoon gezellig als groep.

Susan en Freek heb ik niks mee, maar is wel goeie variatie voor die jury.

De kandidaten vind ik wel erg mwah.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 21:50:47 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219973396
Bij de meesten levert een deelname blijkbaar weinig op. Voor zover het nog niet bekend was.

De ranzigheid is verminderd, de wurgcontracten zijn gebleven.

https://socialnieuws.nl/2(...)-in-diepe-problemen/
  zondag 1 februari 2026 @ 13:09:44 #115
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219976618
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
Gordon is ineens recensent?
[..]

Vind het weer misselijkmakend negatief
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 2 februari 2026 @ 21:51:03 #116
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219988724
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219994081
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Ik heb net terug gekeken, maar ik dacht precies hetzelfde
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:48:59 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219994334
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Allemaal instructies van John de Mol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220001993
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
Ja maar dat geldt voor Jut en Jul in de jury ook. Sowieso is de jury lineup om te janken.
Dinand, echt wat een druif is dat.

Het staat hier op vanwege vrouw en kinderen, anders keek ik niet meer mee iig.
Dinand heeft bij mij wel punten gescoord op het moment dat die ene kandidaat zei dat Snelle zijn favoriete artiest was. "Zoek dan maar een andere coach" ^O^
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:12:03 #120
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220003319
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Nou dat, ik ben er klaar mee.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220019034
Dit was slecht en 2 draaien om :')
  Vis een optie? vrijdag 6 februari 2026 @ 21:27:44 #122
70532 loveli
N
pi_220020465
Stormlooptopic. Zapte langs the Voice omdat Milaan saai werd. Ik kwam hier voor de gezamenlijke ergernis, maar zelfs dat krijgt het programma niet meer voor elkaar.
crap in = crap out
pi_220020543
Wtf…. dit was gewoon echt heel goed
-
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:33:53 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220020573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:12 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Nou dat, ik ben er klaar mee.
ach het staat nog wel aan, maar de smaak van de jury :X
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:36:10 #125
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220020608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit was slecht en 2 draaien om :')
de goeie ouwe tijd met minimaal 5 topics tijdens een aflevering
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:37:49 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220020641
een like van @Anneloos *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:41:49 #127
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220020720
en dat was het weer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220020737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:37 schreef Koen66 het volgende:
een like van @:anneloos *O*
Twee O+ :*
-
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:43:20 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220020742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]
Twee O+ :*
mijn avond kan niet meer stuk _O_ O+
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:51:17 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220020886
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]
mijn avond kan niet meer stuk _O_ O+
Bingo Koen *O* *O* *O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220022579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:33 schreef Koen66 het volgende:


ach het staat nog wel aan, maar de smaak van de jury :X
+ 'de jury' |:(
  zaterdag 7 februari 2026 @ 00:26:20 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220022586
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:25 schreef Blues het volgende:

[..]
+ 'de jury' |:(
ohja, coaches :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220023689
Oh ik bedoelde dat ik het eens was met je.
Maar idd we moeten ze coaches noemen :+
pi_220024318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Koen66 het volgende:

[..]
de goeie ouwe tijd met minimaal 5 topics tijdens een aflevering
Echt he _O-

Dat mis ik wel. Ik vind alleen Dinand en Ilse leuk.

Suzan en freek en die andere pipo had niet gehoeven van mij.

Suzan kan zelf nog geen eens live zingen, waarom is ze een coach?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:16:19 #135
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220024822
Terugkijken nog de moeie waard?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220034119
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:16 schreef chufi het volgende:
Terugkijken nog de moeie waard?
Zaten denk ik geen 5-sterren audities bij, maar ik vond het wel weer vermakelijk.

Die jongen die Elvis zong, was wel een positieve uitschieter.
pi_220090783
'Je timing was sick' :')
pi_220091062
'Ik hoop dat we jouw journey kunnen lopen' :P
  vrijdag 13 februari 2026 @ 23:47:20 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220091571
Tis gewoon heel slecht om eerlijk te zijn ... Het programma dan bedoel ik . Sommige artiesten zijn wel OK maar heel veel hebben teveel zenuwen volgens Ilse ... Dus draait ze niet ... Die coches zien er met hun gedrag ook niet uit..

laatste keer geweest dat ik het een beetje gevolgd heb tussen de vele reclame blokken door ... Geen idee hoeveel er hebben opgetreden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:17:35 #140
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220157697
*kijkt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220159481
Hou op hoor ‘zitten we hier naar the voice te kijken’
-
  vrijdag 20 februari 2026 @ 22:03:14 #142
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220160061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef Anneloos het volgende:
Hou op hoor ‘zitten we hier naar the voice te kijken’
Ik kan er echt niet bij naar kijken.
En deze coaches, het kan gewoon echt niet……
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220160235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:17 schreef Koen66 het volgende:
*kijkt
pi_220160238
Beginnen miet Deutsch.Oostenrijks.
Ademloos :s)
pi_220161340
Dinant heeft niemand :o
  vrijdag 20 februari 2026 @ 23:39:18 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220161400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:03 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik kan er echt niet bij naar kijken.
En deze coaches, het kan gewoon echt niet……
Ik vind het zo onnatuurlijk, zo niet gwoon gemeend .... En alles lijkt vooraf geregiseerd. Spontaniteit ver te zoeken ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220161513
Ik wil samen met jou gaan kijken wie JIJ bent :')
pi_220165127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 00:14 schreef Blues het volgende:
Ik wil samen met jou gaan kijken wie JIJ bent :')
Na een X aantal afleveringen kun je de cliché commentaren van de coaches zo oplepelen. Vooral WiWa en Dinant zeggen bijna elke keer hetzelfde.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 13:43:33 #149
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220165175
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik vind het zo onnatuurlijk, zo niet gwoon gemeend .... En alles lijkt vooraf geregiseerd. Spontaniteit ver te zoeken ..
Dat is al jaren een probleem met veel programma's met bn'ers.

Dat alles in de montage stuk gemonteerd wordt, helpt ook niet mee. Te gelikt.

Veel mensen noemen dat 'goed geproduceerd'. Dan zie ik liever een minder 'goed geproduceerd' programma.
pi_220170216
Is er ergens een overzicht met welke kandidaten tot nu toe in welk team zitten?
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_220214160
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 27 februari 2026 @ 20:58:10 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220214712
Stormlooptopic
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220215128
We moeten er nog aan beginnen :D
  vrijdag 27 februari 2026 @ 23:00:25 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220215277
Dochter van die hoer uit B&B vol liefde zingt overdreven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220233284
Ik vind dit seizoen helemaal niet zo leuk. Ik mis de chemie tussen de coaches. De botte boer methode van Anouk was ook niet alles, maar dit is helemaal niets.
pi_220237466
Het aantal memorabele audities is ook wel op één hand te tellen. Voor mijn gevoel lag het niveau 'vroeger' toch een stuk hoger.

Maar ben wel benieuwd naar de battles.
pi_220243384
Dat lag inderdaad hoger, maar goed het is een nieuwe start.

quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Is er ergens een overzicht met welke kandidaten tot nu toe in welk team zitten?
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Voice_of_Holland_season_13
Daar staat een overzicht.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220243967
quote:
Bedankt! had echt het idee dat suzan en freek nog maar 6 kandidaten hadden _O-
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_220276507
Zijn er nog kijkers?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 20:26:01 #160
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220276667
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Zijn er nog kijkers?
op welke zender is het ook al weer ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 maart 2026 @ 20:30:16 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220276730
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]
op welke zender is het ook al weer ?
Staat gewoon in de TT :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220276738
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]
op welke zender is het ook al weer ?
[RTL4] The Voice Of Holland #17
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 20:31:23 #163
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220276753
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Staat gewoon in de TT :') :')
Oh ja nu je het zegt ... :+ Misschien straks na het schaatsen ff kijken dan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220276778
De eerste 3 kandidaten zijn niet best...
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220276821
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:33 schreef bedachtzaam het volgende:
De eerste 3 kandidaten zijn niet best...
Eerste meisje niet goed?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220276857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eerste meisje niet goed?
Persoonlijk vind ik het ook skinny voice maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220277680
Bohemian Rhapsody :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220278031
Wat vinden jullie ervan? Ik heb nu een show meegekeken maar het deed me weinig.
Zijn het de coaches of is de show gewoon minder?

Ik heb wel de eerste kandidaat even terug geluisterd op YT en ze deed het inderdaad erg goed.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 22:33:18 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220278292
ah alweer afgelopen... zag ergens kijkcijfers van de andere weken.. Blijkbaar kijken er nog wel andere mensen naar dit..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220334248
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220334408
Cleo moet door
Alius aliud dicit
pi_220334429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:16 schreef Mrmime het volgende:
Cleo moet door
Echt he _O-
Laten ze een valszingende meid door :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2026 20:17:47 ]
pi_220334529
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Echt he _O-
Laten ze een valszingende meid door :')
Ja bizar! Dat was echt vals. Ik vind s en f geen meerwaarde voor het programma :{
Alius aliud dicit
pi_220334611
Humphrey mag winnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 maart 2026 @ 20:49:37 #175
22592 crew  Ole
pi_220334818
Dinand janken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220335224
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Echt he _O-
Laten ze een valszingende meid door :')
Cleo had ook niet door gehoeven
pi_220335398
Deze 2 meisjes door en die 2 doodse jongens van eerder naar huis aub. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220335416
Ik snap deze keuze niet
pi_220335418
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Deze 2 meisjes door en die 2 doodse jongens van eerder naar huis aub. :)
Nou dit.

Ik hoop dat Tess gestolen wordt
Alius aliud dicit
pi_220335421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik snap deze keuze niet
Ik ook niet. Weer heel raar.
Alius aliud dicit
pi_220335426
Kijk tukkers helpen tukkers *O*
Alius aliud dicit
pi_220335438
Terecht dat zij gestolen wordt.
1 van de weinige waar echt potentie in zit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 22:02:58 #183
3542 Gia
User under construction
pi_220335615
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Echt he _O-
Laten ze een valszingende meid door :')
Ze spreken zichzelf tegen. "Je moet het NU laten zien!"
En dan: "Daar zit nog groei in."

Belachelijk.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 22:23:37 #184
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220335783
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef gianni61 het volgende:
Terecht dat zij gestolen wordt.
1 van de weinige waar echt potentie in zit
Je kon van te voren aanvoelen dat het goedzingende grijze muisje niet gestolen zou worden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220354747
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Deze 2 meisjes door en die 2 doodse jongens van eerder naar huis aub. :)
Ik snap wel dat Rafael uiteindelijk door ging. Zijn auditie was een stuk beter en dit liedje (The Door) was echt volledig op Mathijs zijn maat gesneden.
pi_220392400
Hoe zijn sommige van deze mensen door de voorrondes gekomen?
pi_220392414
En dan ook nog de battle winnen.

Misschien ligt het aan het geluid van mijn tv..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:28:47 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220392507
Edit

[ Bericht 94% gewijzigd door leolinedance op 20-03-2026 21:36:53 ]
pi_220392582
Jezus, hoe verpest je een nummer. _O-
Zo’n leuk nummer ook nog, don’t speak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 maart 2026 @ 21:44:37 #190
22592 crew  Ole
pi_220392595
Ik vond het wel apart
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220411355
Ik snapte er echt niks van dat Romy nog werd gestolen door Willie. Dat was toch helemaal niet zo bijzonder? En zeker met die nieuwe regel dat je blijkbaar maar één keer een 'steal' mag doen, had ik nog wel even gewacht tot er echt een goede kandidaat uit gaat.

Sowieso vind ik het met die steals echt slecht uitgewerkt dit seizoen. Het was veel leuker/spannender toen de coaches hun eigen steal nog mochten overrulen. En nu is het ook nog eens super ondoorzichtig met de verliezende kandidaat die plichtmatig nog even de coach mag bedanken en vervolgens tijdens het weglopen, en terwijl het applaus klinkt, opeens gestolen kan worden.

En verder hoop ik dat die Mandy McCandy ( :') ) er snel uitgaat. Wat een vervelende aandachtszoeker is dat zeg. En zijn/haar stem is ook niet echt geweldig.

[ Bericht 18% gewijzigd door Chiappucci op 23-03-2026 11:03:47 ]
pi_220454582
Ik keek even terug maar haak halverwege af.
Hoe zijn sommigen doorgekomen. -O- Het niveau is zo slecht. Vooral alles boven de 20 ofzo.
Jammer hoor. Andere jaren zoveel talent. Maar nu echt niet meer.
En dan die muziekkeuze. :'( Moet die Nederlands troep geplugd worden? Wat een huismoeke show.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 23:06:46 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220455795
Heeft Chantal nou een mantelpakje aan? ;(
***
  zaterdag 28 maart 2026 @ 23:13:11 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220455844
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:06 schreef BE het volgende:
Heeft Chantal nou een mantelpakje aan? ;(
Ja, of een soort broekrok. Het stond erg ouwelijk in ieder geval.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220501892
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2026 @ 20:26:12 #196
22592 crew  Ole
pi_220501919
Jee wat slecht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:50:16 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220502117
Een topic met voornamelijk krekels
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:52:36 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220502144
Zegt genoeg over zowel Fok als het programma
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220502198
Deze gozer. Eindelijk iets dat ik leuk vind. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220502208
"Ze zeggen wel eens een slechte repetitie is een goede generale.."

Nee Deborah, dat zeggen ze niet.
pi_220502521
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:53:25 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220502612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
Loten ze hun startpositie :?
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:48:37 #203
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220502927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
En de grootste troep zit op de rode stoelen.
Ik kan hier gewoon niet meer naar kijken.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220503257
Kijken het nu terug.
Daan *O*
pi_220519687
Uiteindelijk vond ik het nog best leuke battle-afleveringen met veel kandidaten die aan elkaar gewaagd waren. Het was in elk geval niet zo langdradig als die ontelbare Blind Auditions met veel middelmaat. Al blijf ik het zonde vinden dat de coaches hun eigen steal niet meer mogen overrulen.

Benieuwd naar de knockouts.
  maandag 6 april 2026 @ 22:11:20 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220522157
Ja, dat is echt wel kut, want dan heb je tegen het eind echt minder kans. -O-
***
pi_220551073
Had misschien Sharlene gekozen ipv Thijs, maar verder prima keuze voor team Dinant
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 april 2026 @ 21:09:14 #208
22592 crew  Ole
pi_220551169
Mijn oren!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220551253
Kimiya leek als een kleine peuter boos dat ze niet door is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:42:39 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220551382
Het lijkt bij deze Benson Boone-vertolker even alsof de Soundmixshow terug is.
pi_220551394
Wat een leuke gozer, die Ruben.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 april 2026 @ 21:47:06 #212
22592 crew  Ole
pi_220551411
Zij is ook wel goed.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:27:36 #213
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220557454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]
En de grootste troep zit op de rode stoelen.
Ik kan hier gewoon niet meer naar kijken.
Vreselijk inderdaad!
pi_220571850
Deze kandidaten zijn al door naar de halve finale.

Team Dinand: Thijs, Nanice, Daan
Team Suzan & Freek: Ruben, Nicole, Riley

Ik kan me er al met al wel in vinden. Al hadden Zulu Green en Tristan het wat mij betreft wel verdiend om langer in het programma te zitten.
  maandag 13 april 2026 @ 18:27:48 #215
344469 Amsel
zonder t
pi_220574946
Ik heb het idee dat Dinand Zulu lastig vond om mee te werken en dat dat ook meespeelde.
  maandag 13 april 2026 @ 18:41:56 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220575021
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Dinand Zulu lastig vond om mee te werken en dat dat ook meespeelde.
Ze was ook niet zo heel goed in de knock-out. Deels wellicht de schuld van Dinand omdat hij haar ingetogen wilde zien, maar ze had ook niet zo'n geschikt nummer gekozen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220601675
Dood topic.
Sad
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:42:34 #218
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601730
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Sad
Dit
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:44:27 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601742
Schakelde te laat in maar heeft Ilse alleen maar dames over?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601766
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Schakelde te laat in maar heeft Ilse alleen maar dames over?
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zitten
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:53:29 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zitten
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste van
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601822
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste van
Jep, beetje jammer weer dit
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:57:15 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Jep, beetje jammer weer dit
Emotioneel verhaal bladiebla
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601958
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:16:54 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601971
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601976
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:17:52 #227
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220601978
Ik was toch je meisje, toen je mij zag schijten 🎶
Prachtig nummer
Please consider the environment before printing this post
pi_220601979
Kom je in The Voice ga je Roxanne Hazes doen. Sorry maar nee. :')

Wat een doorsnee meiden, de hele avond door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:19:22 #229
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601985
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Zeker, goede kwaliteit voor een AYCE
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:23 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601991
Ah beter deze
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:48 #231
22592 crew  Ole
pi_220601993
Ow.. begint goed
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:26:35 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602005
Ik vond het vroeger wel wat spannender met alleen maar de bank
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Ja, op zich is ze echt niet slecht, maar ze vindt zichzelf wel een beetje te geweldig
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:50:23 #234
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602085
Dat was het dan weer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602086
Waaah. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:51:47 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602087
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Eens.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602110
Hailey is een soort van 20 jaar te laat geboren om bij TLC / En Vogue / SVW / Jade te zitten.
Leuk dat ze door is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602342
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:03:48 #240
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:51 schreef Redbullkid het volgende:
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
wat ik net ook zei, het oude systeem met alleen de bank vond ik naast spannender ook een stuk eerlijker
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:06:04 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602413
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Ja 4. Maar is geen gebruik van gemaakt dit seizoen lol
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:23:59 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220602485
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 april 2026 @ 15:21:53 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612819
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 15:22:53 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220612825
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 15:21 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
***
  zondag 19 april 2026 @ 15:26:54 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612849
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef BE het volgende:

[..]
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
Ja, precies!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220614790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Wanstaltig slecht.

Misschien had hij hier hogere ogen mee gegooid:

James Brown: Say It Loud – I’m Black and I’m Proud, Part 1
pi_220616836
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Willie Wartaal is met afstand de matigste "coach" dit seizoen.
Echt sick man. Helemaal leip.

:r
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_220617749
Vorige week kon ik me uiteindelijk prima vinden in de keuzes van de coaches, maar deze keer echt totaal niet. Vooral van Ilse had ik meer verwacht.

Sanne kan ik nog begrijpen, omdat ze echt wel een bijzonder stemgeluid heeft. Maar Humphrey en Danitsia had ik zelf nooit meegenomen. Zo goed vond ik ze niet en ze hebben allebei al een carrière achter zich. Britt en Myrthe had ik veel logischere keuzes gevonden. 2 vrolijke, nuchtere meiden die echt groeien in het programma en nog aan het begin staan van hun carrière.

Bij Willie kon ik me iets beter vinden in zijn keuzes, maar op basis van deze aflevering had ik altijd Rafael meegenomen i.p.v. Hailey. Ook al heeft ze een leuke uitstraling en zit er echt wel potentie in. Maar Rafael had nooit naar huis gemogen.
pi_220617782
En verder mag de programma-opzet wel herzien worden van mij. 8 Blind Audition-afleveringen en vervolgens nog maar 8 afleveringen t/m de finale vind ik echt te veel uit verhouding. De goede kandidaten krijgen nu te weinig kansen om zichzelf te bewijzen. En de knockouts met de 'twijfelbank' waar er maar 3 van de 7 per coach doorgaan, vind ik sowieso niet echt geslaagd.

Blijkbaar blijven er na de halve finale van a.s. vrijdag nog maar 4 van de 12 kandidaten over. Dat gaat ook weer erg snel vind ik.
pi_220646921
Meisje mag wel door van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:48:55 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220646926
Waarom zit WWartaal in een soort van regenjas ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220646968
Dat enkel en alleen inzoomen op de familie mag ook wel wat minder. Wat een klefheid. :')

Daan spreekt mij het meest aan maar was niet goed genoeg. ;(
Nanice, vreselijk nummer en na de auditie kan het me niet meer bekoren. Erg jammer.
Thijs, niet mijn smaak.

Jammer deze opzet. Had ze nu gewoon met z’n allen op een hoop gegooid. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220646977
“Ik wil niet zeggen saai maar ik heb het nu per ongeluk al gezegd.” :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:03:07 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647024
Vroeger 10 liveshows, nu alles vooraf opgenomen en twee halve finales en 1 finale
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647253
Freek had bij de vorige rondes het gevoel dat hij niet wist wie Hailey was? Die heeft liggen slapen.

Geweldige meid. Misschien net op het randje van te zelfverzekerd.

Nieloefaar doet telkens dezelfde stijl. :O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:42:48 #257
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647330
Ah ik dacht het wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647539
Is het de moeite waard om terug te kijken?
pi_220647573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Misschien als je van Nederlandstalig houdt. :)
Of als je één van de kandidaten leuk vindt uit team Dinand en Willie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:36:50 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647733
We kijken het nu terug.
Die jongen van Dinand aan de piano was echt heel goed.
Thijs. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:49:11 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
vond de winnaars wel terecht hoor maar wel allemaal matigheid troef
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:55:21 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647834
Wat is Wartaal een vreselijke slechte 'coach'. Hij kraakt zijn eigen kandidaten af.
Vreselijk slechte muziekkeuzes ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:00:00 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647859
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:03:23 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647886
Neptranen bij Wartaal.
Hij doet mee aan een programma over zelfgemaakte tweedehandx kleding en blijkbaar draagt hij dat nu ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:35:16 #265
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220653182
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
Jeugd van Tegenwoordig is te veel bezig met populisme.
Alle drie zijn nu te vinden in drie programma's die niets met hun band te maken hebben.
Eén in The Voice, de ander in De Slimste Mens, en Pepijn in het programma Yous & Yay.
pi_220657318
Thijs is een terechte finalist. Nieloefaar is niet slecht, maar gaat natuurlijk nooit winnen.

Ben wel benieuwd hoe de finale gejureerd gaat worden met voor het eerst dit seizoen publiekkstemmen (?).
  zondag 26 april 2026 @ 12:00:20 #267
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220657647
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:12:32 #268
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692385
Present :W
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:14:15 #269
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692396
Zowaar DE ster van Vlaanderen present daar
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:43:05 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692601
Oude man mag wel naar de finale van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220692631
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48:27 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692641
Doe weer een poging .. reclame -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:50:55 #273
22592 crew  Ole
pi_220692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Er gaat hier een alarm af...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692679
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:07 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Als ik de term 'vies' hoor denk ik eerder aan ranzige Ali B dan aan Marco B
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:54 #276
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692706
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:42 #277
22592 crew  Ole
pi_220692711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef superniger het volgende:
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Ole het volgende:

[..]
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Dit idd. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220692922
Tot zover de kritiek op Dinand die volgens velen een natte krant is.

Deelt uit indien nodig.
Wel sneu voor die jongen. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:50:14 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693094
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220693130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:01:44 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Heb z'n optreden gemist, zag alleen die laatste met d'r 3 maten te groot pak
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:15:56 #283
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_220697186
Sanne is mijn favoriet.

En erg verbaasd dat Nicole niet door is. Ik dacht dat ze misschien wel zou winnen.
heitieh
pi_220702173
Zo even terugkijken ^O^
Openingsact is matig.

Maar heb dan ook niks met pommelien :D
pi_220702224
Nicole was helemaal niks vandaag niet om aan te horen. Veel te zelfverzekerd ook.

Sanne heeft wel een heel apart stemgeluid waar je van houd of niet. Ik hou er wel van, maar zeg nou zelf kwa uitstraling en performance on stage is ze gewoon gewoon hopeloos.

Ruben mag van mij winnen.
Vrolijke gast en heeft zelf ook plezier.
I'm not online, it's just your imagination
  zondag 3 mei 2026 @ 12:11:09 #286
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_220703584
Ik vond Sanne en Ruben allebei niet de beste van hun team vrijdag, maar ben toch wel blij dat ze door zijn.

Vooral 'Someone You Loved' vond ik erg mooi gezongen van Team S&F. :)
pi_220733222
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220733646
Ik heb nog geen reclame gezien :o
pi_220735327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
pi_220735349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
Ah thanks! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220735967
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Sanne is mijn favoriet.
:Y
Mijne ook
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:41:00 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220737422
Als Sanne dit zingt, kan ze de rest verpulveren.

Bekijk deze YouTube-video

...hoewel ze ook Anastasia-trekken heeft, zowel uiterlijk als stem.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:59:52 #293
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746270
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:19 #294
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746457
Het leeft wel. :')
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:42 #295
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746460
Matig liedje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:57 #296
22592 crew  Ole
pi_220746471
Mwah
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746474
Ik trek die stem van Sanne echt niet. :X
Dacht dat ze een transvrouw was, o.a. door die stem.

En dan krijgen we een Susan en Freek versie van Knockin’ on Heaven’s door ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29:54 #298
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746503
Ik weet nog dat ik een keertje achteloos zat te zappen zo langs de voice duitsland kwam waar ene Andreas Kümmert blind audition deed met rocketman, dat was echt zo'n enorm wow moment, nooit meer meegemaakt en zeker niet in de Voice Holland.
Er is leven na de lach.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33:05 #299
22592 crew  Ole
pi_220746530
Slechte keuze
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746548
Dinand is verkoper geworden :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:38:49 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746574
Vol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')