Loten ze hun startpositiequote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
En de grootste troep zit op de rode stoelen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
Vreselijk inderdaad!quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de grootste troep zit op de rode stoelen.
Ik kan hier gewoon niet meer naar kijken.
Ze was ook niet zo heel goed in de knock-out. Deels wellicht de schuld van Dinand omdat hij haar ingetogen wilde zien, maar ze had ook niet zo'n geschikt nummer gekozen.quote:Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Dinand Zulu lastig vond om mee te werken en dat dat ook meespeelde.
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zittenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Schakelde te laat in maar heeft Ilse alleen maar dames over?
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste vanquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zitten
Jep, beetje jammer weer ditquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste van
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.
Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |