Thijs was echt goed, maar de nummers waren gewoon niet goed genoeg naar mijn mening.
Ruben had wel goede nummers en heeft ze gewoon heel erg goed gezongen.
Heel het seizoen heb ik geroepen dat Thijs zou winnen thuis, maar na de finale was ik voor Sanne.
Maar Ruben is ook gewoon een terechte winnaar, maar werd minder gehypt dan Thijs en Sanne.