abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203204791

Alweer het 10e seizoen!
Start: 8 november 2019 om 20:30 uur.

https://www.thevoiceofholland.com/
  zaterdag 15 januari 2022 @ 20:52:14 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_203209340
OP mag aangepast worden hoor ;)
heitieh
pi_203209413
CANCELED
SOONY
  zaterdag 15 januari 2022 @ 22:33:52 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203212154
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
OP mag aangepast worden hoor ;)
Allerlaatste Voice topic ever ????
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 15 januari 2022 @ 23:17:29 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203213100
quote:
88s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Allerlaatste Voice topic ever ????
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203213189
Hoe kan het dat die Rietberger niet eerder ontslagen is? Je mag de zwager van DE baas zijn, maar DE baas zat vast niet op deze publiciteit te wachten. Toen niet en nu niet.

Shownieuws is ook lekker objectief. Ze zijn erg blij met zijn statement.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 23:58:05 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 16 januari 2022 @ 10:48:27 #8
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203216931
quote:
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203224780
quote:
88s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaan
Wat een bizarre wending :o
  maandag 17 januari 2022 @ 05:18:53 #10
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203231371
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:21 schreef Irri-tante het volgende:
Hoe kan het dat die Rietberger niet eerder ontslagen is? Je mag de zwager van DE baas zijn, maar DE baas zat vast niet op deze publiciteit te wachten. Toen niet en nu niet.

Shownieuws is ook lekker objectief. Ze zijn erg blij met zijn statement.
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.

Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!

[ Bericht 5% gewijzigd door Haradutas88 op 17-01-2022 05:32:07 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 05:29:00 #11
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203231378
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.

Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.

Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.

pi_203232263
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:

Je wilt wel héél graag dat we allemaal weten dat vreemdgaan niet strafbaar is. Hoe is je geweten jochie?
  maandag 17 januari 2022 @ 15:15:03 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203237500
Is vreemdgaan nou strafbaar of niet?
Rini dankjewel.
pi_203240111
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:18 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.

Gefrustreerd? Ik ga inhoudelijk niet eens reageren op zoveel 'onzin'.
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 17:59:31 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203240179
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:

- Dat Jeroen geen machtspositie heeft valt te bediscussiëren, als bandleider kan hij natuurlijk de grenzen van mogelijkheden best aanpassen in je nadeel.
- Er is ook nog buiten de wet om ook nog is als 'wat is moreel acceptabel.'
- Knap staaltje victim blaming overigens, ondanks dat je zelf aangeeft dat we nog moeten wachten waar boos mee komt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203243278
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is vreemdgaan nou strafbaar of niet?
Ligt er aan in welke land.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217240252
.

[ Bericht 34% gewijzigd door Wienerschnitzels op 31-03-2025 11:17:14 (al een apart topic) ]
  maandag 31 maart 2025 @ 12:01:58 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217240612
https://www.rtl.nl/boulev(...)omeback-januari-2026

Het moet en zal terug komen - iig vinden de mensen die erachter zitten dat.

De coaches:
quote:
Ilse de Lange, Willie Wartaal, Suzan & Freek en Dinand Woesthoff vormen de coaches van The Voice of Holland, waarbij Ilse de Lange de enige coach is die haar rentree maakt.

Bij The Voice Kids is er ook een mix van oude en nieuwe gezichten. Ilse de Lange is ook coach bij The Voice Kids. Claude, die op zijn veertiende auditie deed voor het programma, Flemming en Emma Heesters maken het team compleet.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 12:11:11 #19
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217240687
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)omeback-januari-2026

Het moet en zal terug komen - iig vinden de mensen die erachter zitten dat.

De coaches:
[..]

Veel te brave coaches.
Ze hadden op zich Anouk opnieuw kunnen vragen voor spicy feedback aan de kandidaten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217240879
Ik vind het juist leuke coaches!
pi_217241364
En wie gaat vieze Jeroentje vervangen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 31 maart 2025 @ 14:36:32 #22
466281 WismutVeilchen83
pi_217242002
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef superniger het volgende:
En wie gaat vieze Jeroentje vervangen?
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?
Rini dankjewel.
pi_217242036
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?
Jeugd van Tegenwoordig en zanger van Kane. Wel al met ervaring in de muziek dus...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 31 maart 2025 @ 18:52:08 #24
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217244260
Willie Wartaal in een interview:
"Je bent zelf geen zanger, is dat lastig voor het coachen?"

"Ik ben dan niet per se een zanger, maar ik ben wel één van de beste vocalisten van Nederland. Ik sta niet voor niets al twintig jaar aan de top.”
Dat je "al 20 jaar aan de top" staat wil natuurlijk he-le-maal niks zeggen :')

Als ik denk aan De Jeugd, dan denk ik absoluut niet aan "vocalisten" of "zangers" dan denk ik aan mensen die op het juiste moment op de juiste plek waren. Vind de teksten vaak heel erg tof en goed gevonden, en heel erg creatief en de beats zijn ontzettend hard. Maar vind nou niet dat ze uitblinken in hun rapkunsten of zo. Beetje arrogant om dat van jezelf te zeggen :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217244510
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
Willie Wartaal in een interview:
"Je bent zelf geen zanger, is dat lastig voor het coachen?"

"Ik ben dan niet per se een zanger, maar ik ben wel één van de beste vocalisten van Nederland. Ik sta niet voor niets al twintig jaar aan de top.”
Dat je "al 20 jaar aan de top" staat wil natuurlijk he-le-maal niks zeggen :')

Als ik denk aan De Jeugd, dan denk ik absoluut niet aan "vocalisten" of "zangers" dan denk ik aan mensen die op het juiste moment op de juiste plek waren. Vind de teksten vaak heel erg tof en goed gevonden, en heel erg creatief en de beats zijn ontzettend hard. Maar vind nou niet dat ze uitblinken in hun rapkunsten of zo. Beetje arrogant om dat van jezelf te zeggen :')
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.

Heb niet het idee dat ze per se zangcoach zijn.
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:38:05 #26
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217376156
https://www.ad.nl/show/so(...)got-talent~ac2b3879/
Ik zat nog te denken "ga ik dit seizoen weer een kans geven?" maar nadat ik lees dat Soundos El Nietgrappig er in komt? I'll pass.
Ze heeft geen humor, en wát weet zij van coachen!? Het gaat om MUZIEK. Heb haar nog nooit op een Gimbri zien spelen _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  woensdag 5 november 2025 @ 12:30:20 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:24:04 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219849187
The Voice vanavond weer op tv, met 'vierogenprincipe' en andere maatregelen.

The Voice of Holland maakt een nieuwe start. Het programma was vier jaar geleden voor het laatst te zien, maar is vanaf vanavond elke vrijdag om 20.00 uur weer op de buis. Er zijn nieuwe maatregelen genomen om de veiligheid van deelnemers te garanderen.

De nieuwe presentatoren:

The Voice kwam in 2022 in opspraak door klachten over grensoverschrijdend gedrag na een uitzending van Tim Hofmans YouTube-programma BOOS. Vrouwen beschuldigden bandleider Jeroen Rietbergen en coaches Ali B en Marco Borsato van seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van de zangcompetitie.

Na een onafhankelijk onderzoek bleek dat er inderdaad 'ongepast gedrag door verschillende personen in verschillende vormen, waaronder verbale opmerkingen, digitale berichten (bijvoorbeeld via WhatsApp) en fysiek contact' had plaatsgevonden. Later seponeerde het Openbaar Ministerie de zaken tegen Rietbergen en Borsato wegens gebrek aan bewijs. Borsato en Ali B werden wel in andere zaken vervolgd, maar niet voor klachten die uit het programma voortkwamen.

Vanwege de klachten uit het verleden zijn er maatregelen genomen in dit nieuwe seizoen. Programmadirecteur Peter van der Vorst van RTL benadrukte vorig jaar dat het programma 'op een veilige manier' terugkeert. "We hebben niet alleen intensief samengewerkt op de kwaliteit van de inhoud, maar ook op de kwaliteit van het proces."

Een belangrijke ingreep is het 'vierogenprincipe', dat zowel fysiek als online geldt. Het betekent dat talenten nooit meer alleen mogen zijn met coaches of medewerkers. Zowel fysiek als online zijn er altijd meerdere mensen aanwezig bij contacten tussen medewerkers en talenten.

Online wordt daarnaast een speciale app gebruikt, waarin berichten niet verwijderd kunnen worden. Ook worden deelnemers begeleid door onafhankelijke programmacoaches.

De presentatoren en coaches van de talentenshow zijn vooraf uitgebreid gescreend door onafhankelijke deskundigen. Ook moesten zij vooraf een 'awareness cursus' volgen.

Deelnemers kunnen zich bovendien wenden tot interne en externe meldpunten en vertrouwenspersonen. Deze mogelijkheid zal 'regelmatig onder de aandacht worden gebracht'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:30:11 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219849686
De nieuwe coaches:

Geen van de coaches van het laatste seizoen keert terug. Nieuw zijn Willie Wartaal, Dinand Woesthoff en Suzan & Freek. Ilse de Lange was wel al eerder coach, maar was dat voor het laatst in 2014.

Er zijn ook andere wijzigingen: alle afleveringen zijn al opgenomen. Ook is er geen live finale meer.

Presentator Martijn Krabbé keert vanwege zijn uitgezaaide longkanker niet terug, maar is wel te horen als voice-over. Chantal Janzen blijft presentator en wordt nu bijgestaan door Edson da Graça.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:00:20 #30
466281 WismutVeilchen83
pi_219849878
Kan iemand me uitleggen wat je van Willie Wartaal kunt leren als kandidaat? Dat is toch gewoon Lil’ Kleine 2.0?
Rini dankjewel.
pi_219850190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat je van Willie Wartaal kunt leren als kandidaat? Dat is toch gewoon Lil’ Kleine 2.0?
Lil Kleine mag nog niet eens de voeten kussen van Willie Wartaal.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:27:01 #32
3542 Gia
User under construction
pi_219850808
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.

Heb niet het idee dat ze per se zangcoach zijn.
Vermoed dat deze coaches vooral leiden, en voor de zang, zangcoaches gebruiken.
Dinand kan zingen, Suzanne en Freek ook, maar de rest.... oh, de vierde is Ilse, die kan wel zingen, ja.

Las net Soundos, aub niet in dit programma!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:33:19 #33
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219850864
w/
heitieh
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:37:01 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219850886
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:27 schreef Gia het volgende:

Las net Soundos, aub niet in dit programma!
Nergens iets over Soundos :r bij The Voice gelezen.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 18:43:24 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219850953
Ga kijken of naar VVal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219852042
Ik kom even hatewatchen.
#superniger2020
pi_219852102
Dood topic.
#superniger2020
pi_219852142
JAAAAA FREEK.
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 20:11:18 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219852164
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:06 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Iedereen kijkt de vrienden van Amstel live 🤣
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219852175
Leuke opening :Y

Vind dit stemgeluid niet zo fijn eigenlijk, wel uniek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219852181
Wat een overdreven versie van Voila.
Less is more.
#superniger2020
pi_219852191
Dit is schreeuwen ipv zingen.
#superniger2020
pi_219852194
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef superniger het volgende:
Wat een overdreven versie van Voila.
Less is more.
Ik hou er ook niet van, haar uitspraak stoort ook best wel

Ze klonk ook wel alsof ze inderdaad geen Frans spreekt
pi_219852212
Het werd niet beter naar het einde toe.

En 23. Dat had ik niet gegokt.
pi_219852224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
Het werd niet beter naar het einde toe.

En 23. Dat had ik niet gegokt.
Inderdaad, ik zat op eind 30 :X
pi_219852236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zat op eind 30 :X
Oh, ik zat nog veel hoger :@
pi_219852259
Wat een plaatje dit O+
pi_219852278
13 in een dozijn.
#superniger2020
pi_219852292
Zal het goed doen bij een coverband, maar meer ook niet
pi_219852299
Ze had wel een drukje verdiend hoor
pi_219852304
Ik had niet perse gedacht dat deze jongen op vrouwen valt en grunt _O-
pi_219852307
Hij lijkt op Bram Krikke. En dat is geen compliment.
#superniger2020
pi_219852328
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef superniger het volgende:
Hij lijkt op Bram Krikke. En dat is geen compliment.
Ik dacht even dat Theo van Gogh terug was.
pi_219852349
Tuinbroek kan nog aardig zingen
pi_219852350
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
pi_219852353
Spruitjesrocker
pi_219852359
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Apart dat dat mag :o
pi_219852365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een plaatje dit O+
Echt lekker ja.
pi_219852369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een plaatje dit O+
Gaat dit over de tuinbroekrocker?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 16 januari 2026 @ 20:31:53 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219852370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Apart dat dat mag :o
De semi-incestueuze handelingen zijn nog niet helemaal verdwenen bij het programma…
pi_219852426
Ik kijk ook! en @Wereldgozer gedwongen.
-
pi_219852510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk ook! en @:wereldgozer gedwongen.
*O*
pi_219852539
Programma is natuurlijk weinig meer aan. En de immer onsympathieke Dinand en volledige overproduced show maken het af.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219852554
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef superniger het volgende:
JAAAAA FREEK.
Zo knap dat die het op susan kan. Taking one for the team
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219852593
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef RipCity het volgende:
Programma is natuurlijk weinig meer aan. En de immer onsympathieke Dinand en volledige overproduced show maken het af.
Zapp dan lekker weg
-
pi_219852612
Mooi dit
-
pi_219852839
*O* *O* *O* *O*
-
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:25:05 #68
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219853044
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:06 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Is wel es anders geweest :X
heitieh
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:27:14 #69
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853070
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]
Is wel es anders geweest :X
Heyyyy :W
Dit topic stond opeens in m'n AT
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:30:34 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219853116
Doen alsof je een lokale C-zangeres helemaal te gek vindt.
Ik vind het knap dat je zo in het openbaar durft te huichelen…

En weer weggezapt…
pi_219853135
Ik vind het wat tegenvallen. Ik weet niet waarom. Misschien toch de coaches. Ik heb niets met Willie W, Suzan & Freek. Dinand krijg ik nooit hoogte van. Ene keer de knik prima te pruimen en dan denk.ik 'nee, vreselijk". Ilse is ook niet mijn favoriete muziek.

Ik denk dat ik de onderlinge interactie wat mis.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:32:38 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853136
Nope
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219853143
Boh die Spaanse is gruwelijk nat.
#superniger2020
pi_219853194
Ik heb nog niks gezien waar ik echt warm van word
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:45:16 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219853312
Het programma was voor het gedoe ook al in een neerwaartse spiraal, dit verbetert het niet echt
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 16 januari 2026 @ 21:45:55 #76
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219853323
Dinant is inmiddels al bijna volgeboekt..
Musica Español
Come On
  vrijdag 16 januari 2026 @ 22:25:18 #77
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_219853760
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Heyyyy :W
Dit topic stond opeens in m'n AT
Hey!

Bij mij ook :D
heitieh
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:45:26 #78
3542 Gia
User under construction
pi_219856085
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]
Nergens iets over Soundos :r bij The Voice gelezen.
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.ad.nl/show/so(...)got-talent~ac2b3879/
Ik zat nog te denken "ga ik dit seizoen weer een kans geven?" maar nadat ik lees dat Soundos El Nietgrappig er in komt? I'll pass.
Ze heeft geen humor, en wát weet zij van coachen!? Het gaat om MUZIEK. Heb haar nog nooit op een Gimbri zien spelen _O-
Maar dat gaat over hgt. Overheen gekeken.
pi_219856135
Gordon is ineens recensent?

quote:
The Voice was ver te zoeken……

Na een afwezigheid van vier jaar door allerlei schandalen keerde gisteravond The Voice of Holland weer terug. Ik keek voor ’t eerst weer eens naar een talentenjacht, ondanks dat ik zelf, mede door mijn jarenlange baan als jurylid in alle talentenjachten, al heel lang talentenjachtmoe was. Het concept blijft goud, maar zelfs in de leader was de glans eraf gehaald, alsof de rode kleuren dof waren gemaakt en zelfs de stoelen een hoog IKEA-gehalte hadden.

Toen ook nog Ilse verscheen met haar kapsel alsof ze net de auto had staan wassen (sorry schat), en Chantal in een zwart denim ensemble tevoorschijn kwam, Edson z’n oversized huispak had aangetrokken, Willie Wartaal z’n Temu-holster-outfit aanhad en Dinand z’n kleur- en smaakloze outfit met petje ophad die hij was vergeten af te zetten tijdens z’n mantra-les, en tot overmaat van ramp de nieuwe Saskia en Serge als konijnen in de koplampen kijkend elkaars nummer gingen zingen, wist ik al dat het niet goed zou komen met aflevering 1.

Ik heb echt respect voor alle genoemden, maar waar was de glamour? Ik miste Martijn en Wendy ineens, altijd onberispelijk gekleed en Martijn vaak in prachtige kostuums of smoking. Was dit een opdracht van de productie? Less is more?? Hoe dan ook gaat het uiteraard om het talent, maar we moeten die jury wel de komende 80 weken aanhoren. Edson interviewde de kandidaten alsof hij Nieuwsuur presenteerde, geen greintje humor of grap en dat voor een comedian?? Gelukkig was er de prachtige stem van Martijn Krabbè om de boel te redden als Voice over, de enige echte Voice dus van de avond en die is nog lang niet over!

Ik denk met weemoed aan het eerste seizoen met de werkelijk grandioze Ben Saunders: een stem door merg en been, in al zijn facetten, een ruwe diamant. En dat bleek dan ook wel als winnaar destijds.

De eerste kandidaat, Sanne, kwam op met het prachtige Voilà, al vele malen gecoverd. Misschien kwam het door de zenuwen, maar Ilse drukte na de eerste tonen al, en snel volgde de rest, vertrouwend op de expertise van Ilse. En daar ging het dus gelijk mis. Ik weet dat dingen in de studio soms anders en beter klinken en kan me ook voorstellen dat de druk enorm was bij de jury, maar deze lieve meid zong middelmatig en niet zuiver. En dat terwijl ik weet dat alles door de autotune-machine wordt gehaald in deze productie??

Sanne was 23, maar als ze 48 had gezegd had ik het ook geloofd. En niemand in de jury kwam met een eerlijk oordeel. Dat kon ook niet meer, want ze waren allemaal gedraaid.

De kandidate erna zong de sterren van de hemel en zag eruit en klonk als een wereldster… en niemand draaide? Oei oei oei. Om maar te zwijgen van de verdwaalde The Voice Senior-kandidaat, die overigens een heerlijk optreden neerzette, maar absoluut niet paste in dit format op zoek naar jong nieuw talent.

Het was dus een allegaartje van dertien-in-een-dozijn mensen die ze bij elkaar hebben gesprokkeld in het afgelopen jaar. In zo’n eerste aflevering wil je shinen en knallen, en voor de dag komen met een knaller. Dit belooft dus niet veel goeds voor de rest van de serie.

Ik miste Anouk, en zelfs mijn juryvlinders begonnen te fladderen om eerlijk en oprecht commentaar te geven. Ik ben geschakeld naar Vrienden van Amstel Live, waar ik midden in het optreden viel van een vals zingende Claude (alweer) en Meau, die normaal geweldig is. Wel een droom van een stem bij Davina Michelle en de ubergetalenteerde Flemming, die mij dus duidelijk maakte dat dit vak niet voor iedereen is weggelegd.

Ook het jureren is een vak apart. Enorme missers zijn er geweest door mensen als Jeroen van der Boom neer te zetten, of de tenenkrommende commentaren van Lil’ Kleine. Suzan en Freek zijn schatten, en ook getalenteerd als de neten, en gaan door een vreselijke situatie met z’n tweeën, maar de braafheid in het commentaar is niet waarvoor de mensen kijken.

Kortom: een The Voice zonder Voice is als een Magnum zonder chocola. Lekker, maar je mist de chocola!

Gordon Heuckeroth
pi_219857199
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]

Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
pi_219857755
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]

En wat vindt Goor van zijn eigen ochtendshow?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 17 januari 2026 @ 15:36:26 #82
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_219857832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Een Daan uit Enkhuizen met snor zonder baard is niet hetzelfde als Lars uit Brabant met baard zonder snor, alleen omdat ze een tuinbroek aanhebben.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_219860702
Vond niemand echt goed. De kapster was best redelijk en werd niet uitgekozen.

De hysterie ging eigenlijk nergens over. Dat meisje van 17 is enorm irritant en heeft een enorme air. Wat moet je ermee. Voila was meh. Brabantse dame van het tuinfeest was niks. De rocker had slechte uithalen. Jongen bij Susan en Freek was gewoon. Donkere dame of they/them heeft een enorm slechte uitspraak.

Als dit de beste artiesten waren dan is het niveau heel laag.

De intro was vocaal ook slecht gewoon van de coaches, doe het dan niet.

Jammer wel dat het vorige seizoen werd afgekapt. Daar zaten best goede talenten in.
SOONY
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:30:31 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219861420
Ze zijn 1 onderwerp trouw gebleven, met de eerste kandidaat het seizoen draaien alle stoelen.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:34:24 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219861465
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:57:33 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219861780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:34 schreef spapaars het volgende:
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."

Teminste, ik dacht dat zij dat was.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 22:18:10 #87
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219862005
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:57 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."

Teminste, ik dacht dat zij dat was.
Zelfde bron, moeder in de auto op weg naar de studio voor de halve-finale: nu zie je Nick&Simon ook eens een keer.
  zondag 18 januari 2026 @ 22:10:03 #88
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_219871190
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:

[..]
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Nou, het werden er vier. Ook echt precies vier jaar en één dag na deze post :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 18 januari 2026 @ 22:11:20 #89
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219871211
Nou wat een succes .... -O-
Musica Español
Come On
  zondag 18 januari 2026 @ 22:11:36 #90
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_219871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:13 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
Logisch, hij gebruikt AI voor zijn teksten.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')