Een Daan uit Enkhuizen met snor zonder baard is niet hetzelfde als Lars uit Brabant met baard zonder snor, alleen omdat ze een tuinbroek aanhebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:34 schreef spapaars het volgende:
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
Zelfde bron, moeder in de auto op weg naar de studio voor de halve-finale: nu zie je Nick&Simon ook eens een keer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."
Teminste, ik dacht dat zij dat was.
Nou, het werden er vier. Ook echt precies vier jaar en één dag na deze postquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Logisch, hij gebruikt AI voor zijn teksten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
Oh cool!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:30 schreef golfer het volgende:
Presentator Martijn Krabbé keert vanwege zijn uitgezaaide longkanker niet terug, maar is wel te horen als voice-over. Chantal Janzen blijft presentator en wordt nu bijgestaan door Edson da Graça.
En nu 2.4 miljoen.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Toch waren er nog anderhalf miljoen kijkers. Of dat lag er mede aan dat er verder amper iets op tv was.
Dit jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Deze Tom Odell-jongen is een topkandidaat voor de eindzege, heeft alles mee
Ik heb maar korte fragmenten gezien, maar vind Ilse, Dinand en Willy heel erg leuk. (Ook allemaal een andere stijl, daarom leuke jury zo gekozen.) En het oogt gewoon gezellig als groep.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Die Willy ligt volgens mij niet echt lekker in de groep. Eerst Dinand en daarna Ilse er even overheen.
Vind het weer misselijkmakend negatiefquote:
Ik heb net terug gekeken, maar ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Allemaal instructies van John de Mol.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Dinand heeft bij mij wel punten gescoord op het moment dat die ene kandidaat zei dat Snelle zijn favoriete artiest was. "Zoek dan maar een andere coach"quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
Ja maar dat geldt voor Jut en Jul in de jury ook. Sowieso is de jury lineup om te janken.
Dinand, echt wat een druif is dat.
Het staat hier op vanwege vrouw en kinderen, anders keek ik niet meer mee iig.
Nou dat, ik ben er klaar mee.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |