Een Daan uit Enkhuizen met snor zonder baard is niet hetzelfde als Lars uit Brabant met baard zonder snor, alleen omdat ze een tuinbroek aanhebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:34 schreef spapaars het volgende:
En die coaching is een lachertje; ze worden helemaal niet gecoacht door die gasten.
Ze moeten wel regelmatig oefenen in een studio, maar dat is onder begeleiding van een zangcoach. Ze zien hun tv-coach pas weer terug in de halve finale.
Zelfde bron, moeder in de auto op weg naar de studio voor de halve-finale: nu zie je Nick&Simon ook eens een keer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Eerlijke Bente (Voice Kids) in een documentaire van jaren geleden: "Nick & Simon zijn mijn coaches. Maar ik zie ze helemaal nooit."
Teminste, ik dacht dat zij dat was.
Nou, het werden er vier. Ook echt precies vier jaar en één dag na deze postquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaar
Logisch, hij gebruikt AI voor zijn teksten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Maar kan me op zich wel vinden in zijn verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |