En nu 2.4 miljoen.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Toch waren er nog anderhalf miljoen kijkers. Of dat lag er mede aan dat er verder amper iets op tv was.
Dit jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Deze Tom Odell-jongen is een topkandidaat voor de eindzege, heeft alles mee
Ik heb maar korte fragmenten gezien, maar vind Ilse, Dinand en Willy heel erg leuk. (Ook allemaal een andere stijl, daarom leuke jury zo gekozen.) En het oogt gewoon gezellig als groep.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Die Willy ligt volgens mij niet echt lekker in de groep. Eerst Dinand en daarna Ilse er even overheen.
Vind het weer misselijkmakend negatiefquote:
Ik heb net terug gekeken, maar ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Allemaal instructies van John de Mol.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
kijk nu pas terug, maar pffffff die jury, draaien voor een valszingende kerel, en voor prima deelnemers blijven zitten
Dinand heeft bij mij wel punten gescoord op het moment dat die ene kandidaat zei dat Snelle zijn favoriete artiest was. "Zoek dan maar een andere coach"quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
Ja maar dat geldt voor Jut en Jul in de jury ook. Sowieso is de jury lineup om te janken.
Dinand, echt wat een druif is dat.
Het staat hier op vanwege vrouw en kinderen, anders keek ik niet meer mee iig.
Nou dat, ik ben er klaar mee.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
ach het staat nog wel aan, maar de smaak van de juryquote:
de goeie ouwe tijd met minimaal 5 topics tijdens een afleveringquote:
+ 'de jury'quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:33 schreef Koen66 het volgende:
ach het staat nog wel aan, maar de smaak van de jury
Echt hequote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd met minimaal 5 topics tijdens een aflevering
Zaten denk ik geen 5-sterren audities bij, maar ik vond het wel weer vermakelijk.quote:
Ik kan er echt niet bij naar kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef Anneloos het volgende:
Hou op hoor ‘zitten we hier naar the voice te kijken’
Ik vind het zo onnatuurlijk, zo niet gwoon gemeend .... En alles lijkt vooraf geregiseerd. Spontaniteit ver te zoeken ..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij naar kijken.
En deze coaches, het kan gewoon echt niet……
Na een X aantal afleveringen kun je de cliché commentaren van de coaches zo oplepelen. Vooral WiWa en Dinant zeggen bijna elke keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:14 schreef Blues het volgende:
Ik wil samen met jou gaan kijken wie JIJ bent
Dat is al jaren een probleem met veel programma's met bn'ers.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het zo onnatuurlijk, zo niet gwoon gemeend .... En alles lijkt vooraf geregiseerd. Spontaniteit ver te zoeken ..
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Voice_of_Holland_season_13quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Is er ergens een overzicht met welke kandidaten tot nu toe in welk team zitten?
Bedankt! had echt het idee dat suzan en freek nog maar 6 kandidaten haddenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Voice_of_Holland_season_13
Daar staat een overzicht.
[RTL4] The Voice Of Holland #17quote:
Eerste meisje niet goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:33 schreef bedachtzaam het volgende:
De eerste 3 kandidaten zijn niet best...
Persoonlijk vind ik het ook skinny voice maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:
Ja bizar! Dat was echt vals. Ik vind s en f geen meerwaarde voor het programmaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt he![]()
Laten ze een valszingende meid door
Cleo had ook niet door gehoevenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt he![]()
Nou dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Deze 2 meisjes door en die 2 doodse jongens van eerder naar huis aub.
Ze spreken zichzelf tegen. "Je moet het NU laten zien!"quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt he![]()
Je kon van te voren aanvoelen dat het goedzingende grijze muisje niet gestolen zou wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef gianni61 het volgende:
Terecht dat zij gestolen wordt.
1 van de weinige waar echt potentie in zit
Ik snap wel dat Rafael uiteindelijk door ging. Zijn auditie was een stuk beter en dit liedje (The Door) was echt volledig op Mathijs zijn maat gesneden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Deze 2 meisjes door en die 2 doodse jongens van eerder naar huis aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |