lijkt me wel .. Zie het niet terugkomen de 1e 10 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Allerlaatste Voice topic ever ????
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
Hier verder
Topicreeks: [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Wat een bizarre wendingquote:Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, het zal hier niet meer over het programma gaan
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:21 schreef Irri-tante het volgende:
Hoe kan het dat die Rietberger niet eerder ontslagen is? Je mag de zwager van DE baas zijn, maar DE baas zat vast niet op deze publiciteit te wachten. Toen niet en nu niet.
Shownieuws is ook lekker objectief. Ze zijn erg blij met zijn statement.
Je wilt wel héél graag dat we allemaal weten dat vreemdgaan niet strafbaar is. Hoe is je geweten jochie?quote:Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.
Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.
Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.
Innocent until proven guilty mensen!! Het fundament van onze samenleving!
Gefrustreerd? Ik ga inhoudelijk niet eens reageren op zoveel 'onzin'.quote:Op maandag 17 januari 2022 05:18 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij in therapie is gegaan daarna en sindsdien niet meer in de fout is gegaan.
Misschien ook even meenemen dat vreemdgaan NIET strafbaar is. Dat is wel even belangrijk. Verder had Jeroen volgens mij geen functie bij The Voice waar hij mensen kon bevooroordelen. Dus van machtpositie was absoluut geen sprake. Dat sommige vrouwen dat anders zagen en het idee hadden dat ze misschien verder zouden komen door Jeroen te neuken, is misschien meer het probleem van die vrouwen.
Oke, vrreemdgaan is niet netjes, maar het schijnt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaat. Dus laten we nu niet overstuur gaan doen hierover. Het is niet strafbaar! En de vrouwen die met Jeroen naar bed zijn gegaan hebben dat waarschijnlijk gedaan omdat ze dachten dat ze dan verder zouden komen. Toen dat niet zo bleek te zijn, voelden ze zich gebruikt. Dat is een scenario en volgens mij niet eens ondenkbaar.
Dat neemt niet weg dat de acties van Jeroen behoorlijk fout waren richting Linda, maar nogmaals: het is niet strafbaar! En Jeroen had echt geen macht in TVOH dus daarvan kan ook geen sprake zijn. Dus laten we vooral afwachten wat het onderzoek uitwijst. Want Tim Hofman heeft al eerder geprobeerd het programma De Villa kapot te maken... en na onafhankelijk onderzoek bleek ook daar dat er niets strafbaars was gebeurd.
- Dat Jeroen geen machtspositie heeft valt te bediscussiëren, als bandleider kan hij natuurlijk de grenzen van mogelijkheden best aanpassen in je nadeel.quote:Op maandag 17 januari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Ligt er aan in welke land.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is vreemdgaan nou strafbaar of niet?
quote:Ilse de Lange, Willie Wartaal, Suzan & Freek en Dinand Woesthoff vormen de coaches van The Voice of Holland, waarbij Ilse de Lange de enige coach is die haar rentree maakt.
Bij The Voice Kids is er ook een mix van oude en nieuwe gezichten. Ilse de Lange is ook coach bij The Voice Kids. Claude, die op zijn veertiende auditie deed voor het programma, Flemming en Emma Heesters maken het team compleet.
Veel te brave coaches.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)omeback-januari-2026
Het moet en zal terug komen - iig vinden de mensen die erachter zitten dat.
De coaches:
[..]
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef superniger het volgende:
En wie gaat vieze Jeroentje vervangen?
Jeugd van Tegenwoordig en zanger van Kane. Wel al met ervaring in de muziek dus...quote:Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Willie Wartaal en ene Dienand? Wie zijn die nobuddies?
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
Willie Wartaal in een interview:
"Je bent zelf geen zanger, is dat lastig voor het coachen?"
"Ik ben dan niet per se een zanger, maar ik ben wel één van de beste vocalisten van Nederland. Ik sta niet voor niets al twintig jaar aan de top.”
Dat je "al 20 jaar aan de top" staat wil natuurlijk he-le-maal niks zeggen
Als ik denk aan De Jeugd, dan denk ik absoluut niet aan "vocalisten" of "zangers" dan denk ik aan mensen die op het juiste moment op de juiste plek waren. Vind de teksten vaak heel erg tof en goed gevonden, en heel erg creatief en de beats zijn ontzettend hard. Maar vind nou niet dat ze uitblinken in hun rapkunsten of zo. Beetje arrogant om dat van jezelf te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |