Lil Kleine mag nog niet eens de voeten kussen van Willie Wartaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat je van Willie Wartaal kunt leren als kandidaat? Dat is toch gewoon Lil’ Kleine 2.0?
Vermoed dat deze coaches vooral leiden, en voor de zang, zangcoaches gebruiken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weet dus als geen ander hoe hij als coach zijn artiesten moet wegzetten/trainen qua uitstraling en optreden.
Heb niet het idee dat ze per se zangcoach zijn.
Nergens iets over Soundosquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Las net Soundos, aub niet in dit programma!
Ik hou er ook niet van, haar uitspraak stoort ook best welquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef superniger het volgende:
Wat een overdreven versie van Voila.
Less is more.
Inderdaad, ik zat op eind 30quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
Het werd niet beter naar het einde toe.
En 23. Dat had ik niet gegokt.
Ik dacht even dat Theo van Gogh terug was.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef superniger het volgende:
Hij lijkt op Bram Krikke. En dat is geen compliment.
Apart dat dat magquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef Irri-tante het volgende:
Deze man zit/zat ook in dat programma van Waylon. Winner takes it al.
Gaat dit over de tuinbroekrocker?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |