abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220502521
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:53:25 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220502612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
Loten ze hun startpositie :?
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:48:37 #203
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220502927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel troep door en dan moet er van deze twee leuke meiden eentje weg zeker.
En de grootste troep zit op de rode stoelen.
Ik kan hier gewoon niet meer naar kijken.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220503257
Kijken het nu terug.
Daan *O*
pi_220519687
Uiteindelijk vond ik het nog best leuke battle-afleveringen met veel kandidaten die aan elkaar gewaagd waren. Het was in elk geval niet zo langdradig als die ontelbare Blind Auditions met veel middelmaat. Al blijf ik het zonde vinden dat de coaches hun eigen steal niet meer mogen overrulen.

Benieuwd naar de knockouts.
  maandag 6 april 2026 @ 22:11:20 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220522157
Ja, dat is echt wel kut, want dan heb je tegen het eind echt minder kans. -O-
***
pi_220551073
Had misschien Sharlene gekozen ipv Thijs, maar verder prima keuze voor team Dinant
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 april 2026 @ 21:09:14 #208
22592 crew  Ole
pi_220551169
Mijn oren!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220551253
Kimiya leek als een kleine peuter boos dat ze niet door is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:42:39 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220551382
Het lijkt bij deze Benson Boone-vertolker even alsof de Soundmixshow terug is.
pi_220551394
Wat een leuke gozer, die Ruben.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 april 2026 @ 21:47:06 #212
22592 crew  Ole
pi_220551411
Zij is ook wel goed.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:27:36 #213
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220557454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]
En de grootste troep zit op de rode stoelen.
Ik kan hier gewoon niet meer naar kijken.
Vreselijk inderdaad!
pi_220571850
Deze kandidaten zijn al door naar de halve finale.

Team Dinand: Thijs, Nanice, Daan
Team Suzan & Freek: Ruben, Nicole, Riley

Ik kan me er al met al wel in vinden. Al hadden Zulu Green en Tristan het wat mij betreft wel verdiend om langer in het programma te zitten.
  maandag 13 april 2026 @ 18:27:48 #215
344469 Amsel
zonder t
pi_220574946
Ik heb het idee dat Dinand Zulu lastig vond om mee te werken en dat dat ook meespeelde.
  maandag 13 april 2026 @ 18:41:56 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220575021
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:27 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Dinand Zulu lastig vond om mee te werken en dat dat ook meespeelde.
Ze was ook niet zo heel goed in de knock-out. Deels wellicht de schuld van Dinand omdat hij haar ingetogen wilde zien, maar ze had ook niet zo'n geschikt nummer gekozen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220601675
Dood topic.
Sad
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:42:34 #218
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601730
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Sad
Dit
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:44:27 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601742
Schakelde te laat in maar heeft Ilse alleen maar dames over?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601766
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Schakelde te laat in maar heeft Ilse alleen maar dames over?
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zitten
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:53:29 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
En Humphrey. Die ze rechtstreeks naar de have finale heeft gestuurd, terwijl hij niet bijster goed zong. Zeker niet beter dan alle vrouwen die nu op de bank zitten
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste van
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601822
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ja en daar kiest ze vervolgens de minste van
Jep, beetje jammer weer dit
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:57:15 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Jep, beetje jammer weer dit
Emotioneel verhaal bladiebla
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601958
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:16:54 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601971
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220601976
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:17:52 #227
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220601978
Ik was toch je meisje, toen je mij zag schijten 🎶
Prachtig nummer
Please consider the environment before printing this post
pi_220601979
Kom je in The Voice ga je Roxanne Hazes doen. Sorry maar nee. :')

Wat een doorsnee meiden, de hele avond door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:19:22 #229
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601985
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Zeker, goede kwaliteit voor een AYCE
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:23 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601991
Ah beter deze
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:48 #231
22592 crew  Ole
pi_220601993
Ow.. begint goed
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:26:35 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602005
Ik vond het vroeger wel wat spannender met alleen maar de bank
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Ja, op zich is ze echt niet slecht, maar ze vindt zichzelf wel een beetje te geweldig
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:50:23 #234
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602085
Dat was het dan weer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602086
Waaah. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:51:47 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602087
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Eens.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602110
Hailey is een soort van 20 jaar te laat geboren om bij TLC / En Vogue / SVW / Jade te zitten.
Leuk dat ze door is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602342
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:03:48 #240
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:51 schreef Redbullkid het volgende:
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
wat ik net ook zei, het oude systeem met alleen de bank vond ik naast spannender ook een stuk eerlijker
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:06:04 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602413
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Ja 4. Maar is geen gebruik van gemaakt dit seizoen lol
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:23:59 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220602485
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 april 2026 @ 15:21:53 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612819
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 15:22:53 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220612825
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 15:21 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
***
  zondag 19 april 2026 @ 15:26:54 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612849
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef BE het volgende:

[..]
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
Ja, precies!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220614790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Wanstaltig slecht.

Misschien had hij hier hogere ogen mee gegooid:

James Brown: Say It Loud – I’m Black and I’m Proud, Part 1
pi_220616836
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Willie Wartaal is met afstand de matigste "coach" dit seizoen.
Echt sick man. Helemaal leip.

:r
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_220617749
Vorige week kon ik me uiteindelijk prima vinden in de keuzes van de coaches, maar deze keer echt totaal niet. Vooral van Ilse had ik meer verwacht.

Sanne kan ik nog begrijpen, omdat ze echt wel een bijzonder stemgeluid heeft. Maar Humphrey en Danitsia had ik zelf nooit meegenomen. Zo goed vond ik ze niet en ze hebben allebei al een carrière achter zich. Britt en Myrthe had ik veel logischere keuzes gevonden. 2 vrolijke, nuchtere meiden die echt groeien in het programma en nog aan het begin staan van hun carrière.

Bij Willie kon ik me iets beter vinden in zijn keuzes, maar op basis van deze aflevering had ik altijd Rafael meegenomen i.p.v. Hailey. Ook al heeft ze een leuke uitstraling en zit er echt wel potentie in. Maar Rafael had nooit naar huis gemogen.
pi_220617782
En verder mag de programma-opzet wel herzien worden van mij. 8 Blind Audition-afleveringen en vervolgens nog maar 8 afleveringen t/m de finale vind ik echt te veel uit verhouding. De goede kandidaten krijgen nu te weinig kansen om zichzelf te bewijzen. En de knockouts met de 'twijfelbank' waar er maar 3 van de 7 per coach doorgaan, vind ik sowieso niet echt geslaagd.

Blijkbaar blijven er na de halve finale van a.s. vrijdag nog maar 4 van de 12 kandidaten over. Dat gaat ook weer erg snel vind ik.
pi_220646921
Meisje mag wel door van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:48:55 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220646926
Waarom zit WWartaal in een soort van regenjas ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220646968
Dat enkel en alleen inzoomen op de familie mag ook wel wat minder. Wat een klefheid. :')

Daan spreekt mij het meest aan maar was niet goed genoeg. ;(
Nanice, vreselijk nummer en na de auditie kan het me niet meer bekoren. Erg jammer.
Thijs, niet mijn smaak.

Jammer deze opzet. Had ze nu gewoon met z’n allen op een hoop gegooid. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220646977
“Ik wil niet zeggen saai maar ik heb het nu per ongeluk al gezegd.” :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:03:07 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647024
Vroeger 10 liveshows, nu alles vooraf opgenomen en twee halve finales en 1 finale
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647253
Freek had bij de vorige rondes het gevoel dat hij niet wist wie Hailey was? Die heeft liggen slapen.

Geweldige meid. Misschien net op het randje van te zelfverzekerd.

Nieloefaar doet telkens dezelfde stijl. :O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:42:48 #257
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647330
Ah ik dacht het wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647539
Is het de moeite waard om terug te kijken?
pi_220647573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Misschien als je van Nederlandstalig houdt. :)
Of als je één van de kandidaten leuk vindt uit team Dinand en Willie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:36:50 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647733
We kijken het nu terug.
Die jongen van Dinand aan de piano was echt heel goed.
Thijs. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:49:11 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
vond de winnaars wel terecht hoor maar wel allemaal matigheid troef
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:55:21 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647834
Wat is Wartaal een vreselijke slechte 'coach'. Hij kraakt zijn eigen kandidaten af.
Vreselijk slechte muziekkeuzes ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:00:00 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647859
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:03:23 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647886
Neptranen bij Wartaal.
Hij doet mee aan een programma over zelfgemaakte tweedehandx kleding en blijkbaar draagt hij dat nu ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:35:16 #265
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220653182
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
Jeugd van Tegenwoordig is te veel bezig met populisme.
Alle drie zijn nu te vinden in drie programma's die niets met hun band te maken hebben.
Eén in The Voice, de ander in De Slimste Mens, en Pepijn in het programma Yous & Yay.
pi_220657318
Thijs is een terechte finalist. Nieloefaar is niet slecht, maar gaat natuurlijk nooit winnen.

Ben wel benieuwd hoe de finale gejureerd gaat worden met voor het eerst dit seizoen publiekkstemmen (?).
  zondag 26 april 2026 @ 12:00:20 #267
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220657647
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:12:32 #268
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692385
Present :W
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:14:15 #269
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692396
Zowaar DE ster van Vlaanderen present daar
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:43:05 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692601
Oude man mag wel naar de finale van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220692631
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48:27 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692641
Doe weer een poging .. reclame -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:50:55 #273
22592 crew  Ole
pi_220692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Er gaat hier een alarm af...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692679
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:07 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Als ik de term 'vies' hoor denk ik eerder aan ranzige Ali B dan aan Marco B
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:54 #276
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692706
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:42 #277
22592 crew  Ole
pi_220692711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef superniger het volgende:
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Ole het volgende:

[..]
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Dit idd. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220692922
Tot zover de kritiek op Dinand die volgens velen een natte krant is.

Deelt uit indien nodig.
Wel sneu voor die jongen. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:50:14 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693094
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220693130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:01:44 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Heb z'n optreden gemist, zag alleen die laatste met d'r 3 maten te groot pak
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:15:56 #283
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_220697186
Sanne is mijn favoriet.

En erg verbaasd dat Nicole niet door is. Ik dacht dat ze misschien wel zou winnen.
heitieh
pi_220702173
Zo even terugkijken ^O^
Openingsact is matig.

Maar heb dan ook niks met pommelien :D
pi_220702224
Nicole was helemaal niks vandaag niet om aan te horen. Veel te zelfverzekerd ook.

Sanne heeft wel een heel apart stemgeluid waar je van houd of niet. Ik hou er wel van, maar zeg nou zelf kwa uitstraling en performance on stage is ze gewoon gewoon hopeloos.

Ruben mag van mij winnen.
Vrolijke gast en heeft zelf ook plezier.
I'm not online, it's just your imagination
  zondag 3 mei 2026 @ 12:11:09 #286
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_220703584
Ik vond Sanne en Ruben allebei niet de beste van hun team vrijdag, maar ben toch wel blij dat ze door zijn.

Vooral 'Someone You Loved' vond ik erg mooi gezongen van Team S&F. :)
pi_220733222
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220733646
Ik heb nog geen reclame gezien :o
pi_220735327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
pi_220735349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
Ah thanks! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220735967
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Sanne is mijn favoriet.
:Y
Mijne ook
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:41:00 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220737422
Als Sanne dit zingt, kan ze de rest verpulveren.

Bekijk deze YouTube-video

...hoewel ze ook Anastasia-trekken heeft, zowel uiterlijk als stem.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:59:52 #293
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746270
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:19 #294
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746457
Het leeft wel. :')
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:42 #295
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746460
Matig liedje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:57 #296
22592 crew  Ole
pi_220746471
Mwah
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746474
Ik trek die stem van Sanne echt niet. :X
Dacht dat ze een transvrouw was, o.a. door die stem.

En dan krijgen we een Susan en Freek versie van Knockin’ on Heaven’s door ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29:54 #298
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746503
Ik weet nog dat ik een keertje achteloos zat te zappen zo langs de voice duitsland kwam waar ene Andreas Kümmert blind audition deed met rocketman, dat was echt zo'n enorm wow moment, nooit meer meegemaakt en zeker niet in de Voice Holland.
Er is leven na de lach.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33:05 #299
22592 crew  Ole
pi_220746530
Slechte keuze
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746548
Dinand is verkoper geworden :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')