Misschien als je van Nederlandstalig houdt.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
vond de winnaars wel terecht hoor maar wel allemaal matigheid troefquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Jeugd van Tegenwoordig is te veel bezig met populisme.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
Er gaat hier een alarm af...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.quote:Op zondag 26 april 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
Als ik de term 'vies' hoor denk ik eerder aan ranzige Ali B dan aan Marco Bquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.
Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.
Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |