abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220646921
Meisje mag wel door van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:48:55 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220646926
Waarom zit WWartaal in een soort van regenjas ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220646968
Dat enkel en alleen inzoomen op de familie mag ook wel wat minder. Wat een klefheid. :')

Daan spreekt mij het meest aan maar was niet goed genoeg. ;(
Nanice, vreselijk nummer en na de auditie kan het me niet meer bekoren. Erg jammer.
Thijs, niet mijn smaak.

Jammer deze opzet. Had ze nu gewoon met z’n allen op een hoop gegooid. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220646977
“Ik wil niet zeggen saai maar ik heb het nu per ongeluk al gezegd.” :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:03:07 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647024
Vroeger 10 liveshows, nu alles vooraf opgenomen en twee halve finales en 1 finale
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647253
Freek had bij de vorige rondes het gevoel dat hij niet wist wie Hailey was? Die heeft liggen slapen.

Geweldige meid. Misschien net op het randje van te zelfverzekerd.

Nieloefaar doet telkens dezelfde stijl. :O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:42:48 #257
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647330
Ah ik dacht het wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220647539
Is het de moeite waard om terug te kijken?
pi_220647573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Misschien als je van Nederlandstalig houdt. :)
Of als je één van de kandidaten leuk vindt uit team Dinand en Willie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:36:50 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647733
We kijken het nu terug.
Die jongen van Dinand aan de piano was echt heel goed.
Thijs. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:49:11 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220647797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
vond de winnaars wel terecht hoor maar wel allemaal matigheid troef
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:55:21 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647834
Wat is Wartaal een vreselijke slechte 'coach'. Hij kraakt zijn eigen kandidaten af.
Vreselijk slechte muziekkeuzes ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:00:00 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647859
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 april 2026 @ 23:03:23 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220647886
Neptranen bij Wartaal.
Hij doet mee aan een programma over zelfgemaakte tweedehandx kleding en blijkbaar draagt hij dat nu ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:35:16 #265
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220653182
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
Laatste optreden van het meisje bij Wartaal sprong er wel uit.
Jeugd van Tegenwoordig is te veel bezig met populisme.
Alle drie zijn nu te vinden in drie programma's die niets met hun band te maken hebben.
Eén in The Voice, de ander in De Slimste Mens, en Pepijn in het programma Yous & Yay.
pi_220657318
Thijs is een terechte finalist. Nieloefaar is niet slecht, maar gaat natuurlijk nooit winnen.

Ben wel benieuwd hoe de finale gejureerd gaat worden met voor het eerst dit seizoen publiekkstemmen (?).
  zondag 26 april 2026 @ 12:00:20 #267
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220657647
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:12:32 #268
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692385
Present :W
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:14:15 #269
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692396
Zowaar DE ster van Vlaanderen present daar
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:43:05 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692601
Oude man mag wel naar de finale van mij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220692631
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48:27 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692641
Doe weer een poging .. reclame -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:50:55 #273
22592 crew  Ole
pi_220692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg de rillingen van de blonde meid. Die zware stem.
Dan voor mij liever de 2 andere kandidaten door.
Er gaat hier een alarm af...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692679
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas mij vooral over de juryleden. Willie, die heeft nergens verstand van en zegt niks van belang, zeer slecht gekleed leeghoofd.
Ik ben geen fan van Freek en Suzanne maar het commentaar wat zij geven vind ik vaak heel goed!
Ilse, kleurloos en braafjes.
Dinand kraamt allerlei zweefteefpraatjes uit en doet alsof je grote vent is.
Ik hoop dat Thijs gaat winnen, die is goed en heeft een eigen geluid.
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:07 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220692698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verbaas me vaak over commentaar dat deze jury niet goed is of geen binding heeft. Of x, y en x.

Kleine reminder.
Voorgaande jaren.
Clown Ali. Schreeuwlelijk Anouk. Vieze Marco. Aandachtshoer Waylon.
Mis ik dat? Nee geen seconde.
Ongeacht dat ik Willie en Susan en Freek niet zo sterk vind, zijn het stoelen met normale mensen zonder dat er 1 clown moet spelen van John de Mol.

Het programma kennen we wellicht gewoon te lang. Maar nu ik het meerdere keren heb gekeken vind ik de jury prima. :)
Als ik de term 'vies' hoor denk ik eerder aan ranzige Ali B dan aan Marco B
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')