Dit moest ik googlen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Ja, op zich is ze echt niet slecht, maar ze vindt zichzelf wel een beetje te geweldigquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.
Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Eens.quote:
wat ik net ook zei, het oude systeem met alleen de bank vond ik naast spannender ook een stuk eerlijkerquote:Op vrijdag 17 april 2026 22:51 schreef Redbullkid het volgende:
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.
Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.
Op misschien Thijs na dan.
Ja 4. Maar is geen gebruik van gemaakt dit seizoen lolquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Nope, ik ben all with you.quote:Op zondag 19 april 2026 15:21 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Ja, precies!quote:Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
Wanstaltig slecht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Willie Wartaal is met afstand de matigste "coach" dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |