abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601976
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zat vorige week in Het Zusje en helemaal vergeten terug te kijken
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:17:52 #227
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220601978
Ik was toch je meisje, toen je mij zag schijten 🎶
Prachtig nummer
Please consider the environment before printing this post
pi_220601979
Kom je in The Voice ga je Roxanne Hazes doen. Sorry maar nee. :')

Wat een doorsnee meiden, de hele avond door.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:19:22 #229
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601985
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit moest ik googlen. :D
Aanrader?
Zeker, goede kwaliteit voor een AYCE
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:23 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220601991
Ah beter deze
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2026 @ 21:20:48 #231
22592 crew  Ole
pi_220601993
Ow.. begint goed
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:26:35 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602005
Ik vond het vroeger wel wat spannender met alleen maar de bank
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa houdt enorm van Melissa.

Wat een matigheid vanavond. Team Ilse iig niks. Vorige week meer mijn smaak.
Ja, op zich is ze echt niet slecht, maar ze vindt zichzelf wel een beetje te geweldig
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:50:23 #234
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602085
Dat was het dan weer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602086
Waaah. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:51:47 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602087
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Willie z'n team toch uiteindelijk prima
Eens.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602110
Hailey is een soort van 20 jaar te laat geboren om bij TLC / En Vogue / SVW / Jade te zitten.
Leuk dat ze door is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220602342
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:03:48 #240
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:51 schreef Redbullkid het volgende:
Geloof het bijna niet dat Ilse Britt en Teddy naar huis heeft gestuurd.

Snap sowieso niet hoe je je 1e of 2e kandidaat gelijk naar dr halve finale kan laten gaan.

Op misschien Thijs na dan.
wat ik net ook zei, het oude systeem met alleen de bank vond ik naast spannender ook een stuk eerlijker
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:06:04 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220602413
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220602441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
heeft die bank nog wel een maximale bezetting?
Ja 4. Maar is geen gebruik van gemaakt dit seizoen lol
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:23:59 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220602485
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 april 2026 @ 15:21:53 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612819
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 15:22:53 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220612825
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 15:21 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van Humphrey?
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
***
  zondag 19 april 2026 @ 15:26:54 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612849
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef BE het volgende:

[..]
Nope, ik ben all with you.
Vond het eerst nog wel een soort van aandoenlijk, maar ik vond hem afgelopen vrijdag gewoon niet eens heel erg goed en dat trucje met die voeten hebben we nu ook wel gezien, toch?
Ja, precies!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220614790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Wanstaltig slecht.

Misschien had hij hier hogere ogen mee gegooid:

James Brown: Say It Loud – I’m Black and I’m Proud, Part 1
pi_220616836
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vond de jongen die Sam Cook deed veruit de beste, maar die werd dus niet door Wartaal doorgelaten.
Willie Wartaal is met afstand de matigste "coach" dit seizoen.
Echt sick man. Helemaal leip.

:r
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_220617749
Vorige week kon ik me uiteindelijk prima vinden in de keuzes van de coaches, maar deze keer echt totaal niet. Vooral van Ilse had ik meer verwacht.

Sanne kan ik nog begrijpen, omdat ze echt wel een bijzonder stemgeluid heeft. Maar Humphrey en Danitsia had ik zelf nooit meegenomen. Zo goed vond ik ze niet en ze hebben allebei al een carrière achter zich. Britt en Myrthe had ik veel logischere keuzes gevonden. 2 vrolijke, nuchtere meiden die echt groeien in het programma en nog aan het begin staan van hun carrière.

Bij Willie kon ik me iets beter vinden in zijn keuzes, maar op basis van deze aflevering had ik altijd Rafael meegenomen i.p.v. Hailey. Ook al heeft ze een leuke uitstraling en zit er echt wel potentie in. Maar Rafael had nooit naar huis gemogen.
pi_220617782
En verder mag de programma-opzet wel herzien worden van mij. 8 Blind Audition-afleveringen en vervolgens nog maar 8 afleveringen t/m de finale vind ik echt te veel uit verhouding. De goede kandidaten krijgen nu te weinig kansen om zichzelf te bewijzen. En de knockouts met de 'twijfelbank' waar er maar 3 van de 7 per coach doorgaan, vind ik sowieso niet echt geslaagd.

Blijkbaar blijven er na de halve finale van a.s. vrijdag nog maar 4 van de 12 kandidaten over. Dat gaat ook weer erg snel vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')