de andere kandidaten commercieel minder interessantquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef superniger het volgende:
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist.
Dit idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Ik verwacht Thijs.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Heb z'n optreden gemist, zag alleen die laatste met d'r 3 maten te groot pakquote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verwacht Thijs.![]()
(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)
Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Ah thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.
Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |