abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:54 #276
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220692706
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:42 #277
22592 crew  Ole
pi_220692711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:56 schreef superniger het volgende:
Sanne met een slechte halve finale is dus finalist. :')
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220692740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Ole het volgende:

[..]
de andere kandidaten commercieel minder interessant
Dit idd. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220692922
Tot zover de kritiek op Dinand die volgens velen een natte krant is.

Deelt uit indien nodig.
Wel sneu voor die jongen. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:50:14 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693094
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220693130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Meh verwacht dat de winnaar wel een van die van vorige week wordt
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:01:44 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220693173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verwacht Thijs. :)

(Vond hem zelf alleen bij de auditie goed.)

Van de 4 hoop ik dat Ruben wint.
Heb z'n optreden gemist, zag alleen die laatste met d'r 3 maten te groot pak
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:15:56 #283
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_220697186
Sanne is mijn favoriet.

En erg verbaasd dat Nicole niet door is. Ik dacht dat ze misschien wel zou winnen.
heitieh
pi_220702173
Zo even terugkijken ^O^
Openingsact is matig.

Maar heb dan ook niks met pommelien :D
pi_220702224
Nicole was helemaal niks vandaag niet om aan te horen. Veel te zelfverzekerd ook.

Sanne heeft wel een heel apart stemgeluid waar je van houd of niet. Ik hou er wel van, maar zeg nou zelf kwa uitstraling en performance on stage is ze gewoon gewoon hopeloos.

Ruben mag van mij winnen.
Vrolijke gast en heeft zelf ook plezier.
I'm not online, it's just your imagination
  zondag 3 mei 2026 @ 12:11:09 #286
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_220703584
Ik vond Sanne en Ruben allebei niet de beste van hun team vrijdag, maar ben toch wel blij dat ze door zijn.

Vooral 'Someone You Loved' vond ik erg mooi gezongen van Team S&F. :)
pi_220733222
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220733646
Ik heb nog geen reclame gezien :o
pi_220735327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister de reclame voor aankomende vrijdag. Kan het zijn dat je daar al in kunt zien wie er gaat winnen?
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
pi_220735349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Volgens mij is er nog helemaal geen winnaar bekend. Zoals ik het heb begrepen, zijn de 4 finalisten na de uitzending te gast bij RTL Tonight. Daar wordt dan bekend gemaakt wie de winnaar is geworden op basis van de publieksstemmen.

Aan de zwangere buik van Suzan te zien, dateren de opnames van medio oktober/november. Dus dat zou betekenen dat ze al bijna een half jaar in onzekerheid zitten.
Ah thanks! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220735967
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Sanne is mijn favoriet.
:Y
Mijne ook
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:41:00 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220737422
Als Sanne dit zingt, kan ze de rest verpulveren.

Bekijk deze YouTube-video

...hoewel ze ook Anastasia-trekken heeft, zowel uiterlijk als stem.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:59:52 #293
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746270
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:19 #294
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746457
Het leeft wel. :')
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:25:42 #295
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220746460
Matig liedje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:57 #296
22592 crew  Ole
pi_220746471
Mwah
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746474
Ik trek die stem van Sanne echt niet. :X
Dacht dat ze een transvrouw was, o.a. door die stem.

En dan krijgen we een Susan en Freek versie van Knockin’ on Heaven’s door ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29:54 #298
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746503
Ik weet nog dat ik een keertje achteloos zat te zappen zo langs de voice duitsland kwam waar ene Andreas Kümmert blind audition deed met rocketman, dat was echt zo'n enorm wow moment, nooit meer meegemaakt en zeker niet in de Voice Holland.
Er is leven na de lach.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33:05 #299
22592 crew  Ole
pi_220746530
Slechte keuze
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746548
Dinand is verkoper geworden :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')