quote:
Moet ik die jokers serieus nemen ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:14 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Dat is dus nog onbekend. Onderzoek loopt nog tot 2024. Daarna pas zal het wat meer duidelijker worden. Tot dan is het allemaal nog gissen en testen en experimenteren. We zien wel al dat jonge mensen te maken krijgen met ernstige hersenschade , trombose en andere problemen.
[ afbeelding ]
Ook als Word te downloaden.quote:Geachte –naam directeur–
Op 26 november 2021 kwam ons onder ogen dat het demissionair kabinet wenst dat kinderen vanaf groep 6 een mondkapje gaan dragen en tweemaal per week een zelftest doen. Voor het dragen van een mondkapje bestaat echter geen enkele immunologische of epidemiologische onderbouwing. Door leden van het demissionair kabinet en het OMT is meerdere malen enkel naar voren gebracht dat het dragen van een mondkapje “een gedragsexperiment” betreft.
U wilt dit gedragsexperiment gaan implementeren in de school zodra de kinderen wandelen in de gangen of aula. Dit heeft u op –datum– aan ons laten weten via een mail naar alle ouders. Volwassenen of minderjarigen verplichten tot het meedoen aan een gedragsexperiment is verboden, zo is te lezen in de Neurenberg code. Hoewel wij kunnen begrijpen dat de beslissing van het demissionair kabinet ook bij u rauw op het dak gevallen is, voelen wij de noodzaak u met dit schrijven op de hoogte te brengen van ons standpunt.
Geen verplichting, maar dringend advies
Hoewel er door de media en tijdens de persconferentie op 26 november gezegd werd dat er een verplichting zal gelden voor het dragen van een mondkapje vanaf groep 6, kan en mag het dragen van een mondkapje voor kinderen onder de 13 jaar enkel een dringend advies zijn. In de Tijdelijke Regeling mondkapjesverplichtingen is namelijk het volgende te lezen onder Artikel 2.A.1.1: “Personen van dertien jaar en ouder dragen een mondkapje in publieke binnenruimten.” https://wetten.overheid.nl/BWBR0044416/2021-11-24
Ook spreekt de PO Raad in een laatste nieuwsbericht over de aanvullende maatregelen over een dringend advies voor kinderen vanaf groep 6 en niet van een verplichting. https://www.poraad.nl/nie(...)de-maatregelen-nodig
Zorgplicht van de school
Wij wijzen u erop dat uw school plichten heeft jegens ons als ouders en ons kind. Deze plichten zullen wij onmiddellijk tegen u inzetten zodra u deze plichten overtreedt. Het is een plicht om de leerling een veilige leeromgeving te bieden. Veiligheid houdt niet alleen fysieke veiligheid in, maar ook mentale veiligheid. Zowel de fysieke veiligheid als ook de mentale veiligheid van onze zoon/dochter komt in het geding zodra hij verplicht wordt een (niet-medisch) mondkapje te dragen en tweemaal per week te testen. Dit wordt u nu genoegzaam door ons aangezegd in dit schrijven.
Schadelijkheid mondkapjes
Er is veel wetenschappelijke literatuur, met bewijs, waarin staat dat het dragen van (niet-medische) mondneusmaskers het verspreiden van een virus niet tegengaat. Het tegengestelde is zelfs waar; er is bewijs dat het dragen van een mondneusmasker significante negatieve lichamelijke en mentale effecten heeft, helemaal als dit voor een langere tijd gedragen moet worden. En helemaal bij kinderen die nog allerlei (sociale) vaardigheden moeten ontwikkelen. Ook wijzen wij u erop dat het RIVM zelf aangeeft dat ze niet weten of de nano-materialen die in de veel gebruikte mondkapjes verwerkt zijn veilig zijn, hier moet meer onderzoek naar gedaan worden: https://www.rivm.nl/nieuw(...)dische-mondkapjes-te
Psychologische schade
Het bij kinderen vanaf groep 6 afdwingen van het dragen van een niet-medisch mondneusmasker voor “de veiligheid”, impliceert bij hen dat het op school onveilig zou zijn zonder mondkapje of dat zij een gevaar vormen voor anderen zonder het dragen van een mondkapje. Daarnaast vinden wij het stuitend dat kinderen van 8 jaar en ouder nu slachtoffer worden van het wanbeleid van het demissionair kabinet. Door van ons kind te eisen dat hij zichzelf tweemaal per week test, kan de indruk bij hem ontstaan dat hij altijd een potentieel gevaar is voor zijn omgeving. Wij maken ons grote zorgen over de psychologische effecten hiervan bij ons kind.
Onze plicht als ouders
Als ouders hebben wij ook plichten richting ons kind, deze plicht nemen wij zeer serieus. Onder Artikel 247 boek 1 BW is te lezen:
Het ouderlijk gezag omvat het recht en de plicht de minderjarige op te voeden en te verzorgen.
Onder verzorging en opvoeding worden mede verstaan de zorg en de verantwoordelijkheid voor het lichamelijk, geestelijk welzijn en de veiligheid van het kind. Alsmede het bevorderen van de ontwikkeling van zijn persoonlijkheid.
Ons standpunt
In deze eerste brief richting u laten wij u weten dat onze zoon/dochter –Naam en achternaam kind –, om onze moverende redenen, in de ruimste zin van het woord, geen mondkapje zal dragen in de school. Ook niet onder druk van leerkrachten. Ook willen wij niet dat de leerkrachten of wie dan ook in de school hem erop aanspreekt of onder druk zet om wél een mondkapje op te zetten. Dit kan bij – Naam kind — leiden tot heftige emoties en zo ook bij ons. Mocht dit wel gebeuren, dan zullen wij genoodzaakt zijn alle stappen die nodig zijn te ondernemen om deze aanslag op het welzijn van onze zoon/dochter te stoppen.
Hierbij geven wij aan dat wij absoluut niet willen dat ons kind –Naam kind — getest wordt op het SARS-CoV-2 virus. Indien u de aanwezigheid van mijn kind tijdens een eventuele zelftest sessie interpreteert als toestemming, dan handelt u zonder toestemming van ons als ouders. U kunt zich na ontvangst van dit schrijven derhalve niet beroepen op gebrek aan kennis.
Afsluitend
Wij staan te allen tijde open voor een inhoudelijk gesprek over het besluit van de school. Een gesprek over het dragen van mondkapjes en het testen zal echter bij ons niet leiden tot een andere zienswijze en een ander besluit. Wij zullen erbij blijven dat onze zoon/dochter nooit een mondkapje zal dragen en niet getest zal worden. Wij wijzen u op de Nederlandse grondwet, het EVRM en andere wet & regelgeving, waar met succes een beroep op gedaan kan worden. Temeer omdat er geen enkele wetenschappelijke of juridische onderbouwing gegeven kan worden voor de noodzaak, proportionaliteit en doelmatigheid van het dragen van mondkapjes voor kinderen vanaf 8 jaar en ouder en het testen van gezonde kinderen.
Al het bovenstaande wordt u genoegzaam aangezegd en wij nemen dit voornemen zeer hoog op. U dient daarom goed nota te nemen van dit schrijven.
Hoogachtend,
Koekoekquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
Oh, hier de bozebrief van annstrikje:
[..]
Ook als Word te downloaden.
Dat zal ze leren!!!
"Omdat u niet rekenen kunt"quote:
Heerlijk , en hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Omdat u niet rekenen kunt"![]()
![]()
![]()
![]()
Meer Van Rossem aub
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!!!
Hebben ze een zoon/dochter die ze met hij aanspreken? Dat is wel heel woke.quote:de mentale veiligheid van onze zoon/dochter komt in het geding zodra hij verplicht wordt
ff screenshot voordat ze het verwijderenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:51 schreef NoCigar het volgende:
De uiterst onaangename Jan Huzen heeft ook covid. Op OnrechtTV heeft hij alvast een soort afscheidsbrief geplaatst We moeten niet om hem treuren want hij heeft een goed leven gehad.
En ook dit:'En laat de trollen maar wat leedvermaak hebben, zij hebben al zo weinig plezier in het leven.'
En Wie is de Mol waar ze schijtirritant was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ex-TMF/BNN-presentatrice Zarayda Groenhart (Try Before You Die, Spuiten en Slikken) wilde niet overtuigd worden om het vaccin te nemen en ligt nu in het ziekenhuis onnodig een bed in beslag te houden.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Wilde men toch zelf onder het mom van als we een keertje ziek worden zijn we er vanaf?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Wie is de Mol waar ze schijtirritant was.
Al die covidontkenners worden 1 voor 1 ziek.
Karmaquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Wie is de Mol waar ze schijtirritant was.
Al die covidontkenners worden 1 voor 1 ziek.
Dit zijn de leuke nieuwtjes met een beetje geluk komt covid hard aanquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff screenshot voordat ze het verwijderen
[ afbeelding ]
https://i.ibb.co/bH5bHrn/janhuzen.jpg
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef OllieA het volgende:
Hebben ze een zoon/dochter die ze met hij aanspreken? Dat is wel heel woke.
Verder klinkt het nogal als een tekst die heel graag deftig gevonden wil worden. Aandoenlijk wel.
Nou, dan krijgt jouw kind gewoon een medisch mondneusmasker. Klaar.quote:waarin staat dat het dragen van (niet-medische) mondneusmaskers het verspreiden van een virus niet tegengaat
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff screenshot voordat ze het verwijderen
[ afbeelding ]
https://i.ibb.co/bH5bHrn/janhuzen.jpg
quote:Vaccinweigeraar Valentin belandde op intensieve: "Ik heb de dood van nabij gezien, denk goed na over wat je doet"
"Ik heb de dood van nabij gezien. Mensen moeten goed nadenken over wat ze doen." Dat zegt een man die bewust een coronavaccin weigerde, maar daar nu spijt van heeft. VRT NWS zocht hem op in het AZ Vesalius in Tongeren, waar hij op intensieve zorg heeft gevochten voor zijn leven. Maar hij draagt duidelijk de sporen van COVID-19: "Wellicht is een longtransplantatie de beste optie voor Valentin, de enige manier om hem nog een goed leven te laten leiden."
Valentin bekijkt op zijn ziekbed een filmpje op zijn gsm van toen hij trompet speelde met zijn big band. Hij spreekt langzaam en ademt moeilijk. "Een repetitie, de eerste keer na twee jaar. Een soort opwarming. Hier zit ik, 93 kilogram", toont hij. Dat was een aantal weken geleden.
Hoeveel hij nu weegt, weet hij niet. Waar hij het coronavirus heeft opgelopen, evenmin. "We hebben op alles gelet. Om niet te vroeg te herbeginnen, bijvoorbeeld. (lange pauze) Toch ben ik daar besmet geraakt, denk ik."
Valentin, een zestiger, was niet gevaccineerd: hij had schrik van de vaccinatie en heeft zich wellicht te veel laten leiden door (negatieve) berichtgeving op Franstalige media - Valentin woont in de buurt van Luik en heeft een Franstalige partner. "In het begin kwam daar op televisie wat het vaccin slecht doet. (hoest) De ene heeft dit gekregen en de andere dat. Daarom hebben ik en mijn vrouw ons niet laten inenten."
Ja die willen niet gericht neergeschoten of maanden opgesloten worden.quote:
"Over de muur, over het ijzeren gordijn. Omdat ze soms in het westen, soms ook in het oosten willen zijn"...quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:38 schreef laforest het volgende:
Ja die willen niet gericht neergeschoten of maanden opgesloten worden.
Je zult als schoolhoofd of onderwijzer van een buurtschooltje er maar met een of twee van die ouders te maken hebben. Dat kost zoveel energie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze een zoon/dochter die ze met hij aanspreken? Dat is wel heel woke.
Verder klinkt het nogal als een tekst die heel graag deftig gevonden wil worden. Aandoenlijk wel.
Gelijke rechten man. Ik ben internationaal inbedrijfsteller en zeeman. Ik weet alles van inentingen, maar het mag niet de bedoeling zijn dat ik niet serieus word genomen wanneer ik tegen bepaalde lieden in het geweer ga inzake dwang voor vaccinatie. Ik (zeevarende) ben net als jij (ex-militair) behoorlijk geprikt. Anders moet je ook niet aan dat werk beginnen. Dat weet je van tevoren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt dan ook geen onderscheid gemaakt slimpie, dat is wat ik jou duidelijk probeer te maken. Ook jij als ongevaccineerde (ga ik maar even van uit) hebt net zoveel recht op zorg als de rest.
Floor in de reactiesquote:
Nog niks gezien of gehoordquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Nog ergens knokken/rellen of is het daar te slecht weer voor?
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:53 schreef Makrelis het volgende:
Noem mij nog maar eens een Wappie. Ik heb meer prikken gehad dan de meesten hier.
Ik heb dat gele boekje wel een stukje langer... Voor het boekje werd alles nog gewoon in het militaire paspoort bijgeschreven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef Makrelis het volgende:
@:Achja denk ik meer prikken, maar ik ook aardig veel. Dat gele boekje heb ik al 12 jaar ofzo. Niks nieuws onder de zon.
Ik ben actief dienend hoor, geen "ex-militair".quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef Makrelis het volgende:
Gelijke rechten man. Ik ben internationaal inbedrijfsteller en zeeman. Ik weet alles van inentingen, maar het mag niet de bedoeling zijn dat ik niet serieus word genomen wanneer ik tegen bepaalde lieden in het geweer ga inzake dwang voor vaccinatie. Ik (zeevarende) ben net als jij (ex-militair) behoorlijk geprikt. Anders moet je ook niet aan dat werk beginnen. Dat weet je van tevoren.
Het symbool van Vrouwe Justitia is niet in balans. Ik twijfel dus aan de onpartijdigheid van deze juristen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:34 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Helaas moest ik vandaag mijn tenen lakken dus had geen tijd
Mja, blond he, dan ben je niet zo slimquote:
Ik vraag me vooral af hoe lang het open blijftquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het symbool van Vrouwe Justitia is niet in balans. Ik twijfel dus aan de onpartijdigheid van deze juristen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ex-TMF/BNN-presentatrice Zarayda Groenhart (Try Before You Die, Spuiten en Slikken) wilde niet overtuigd worden om het vaccin te nemen en ligt nu in het ziekenhuis onnodig een bed in beslag te houden.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Mevrouw kan geen Nederlands ofzo? Waarom half Engel/half Nederlands?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dit NIET doen dus.quote:Prominent vaccine opponent wants to "heal" himself after corona infection - and dies
One of Austria's best-known anti-vaccination campaigners died as a result of the coronavirus. He vehemently refused hospital treatment. Instead, the man treated himself - and that's tragically not an isolated case.
"Miracle Mineral Solution": A panacea for all kinds of diseases - including the coronavirus. At least that's what former Scientology supporter Jim Humble preaches. Specifically, the agent is the bleaching and disinfecting agent chlorine dioxide, or CDL for short. Even Donald Trump suggested chlorine bleach as a remedy for Covid-19 before. CDL is currently particularly popular among those who refuse to be vaccinated. In Austria, too, self-appointed self-healers repeatedly use the remedy.
This is also the case with Johann Biacsics, one of the leading figures in the anti-vaccination scene in Austria. On November 11, the man was admitted to a Vienna hospital with an acute corona infection. Previously, he had already taken chlorine dioxide because of a fever, reported the "Zeit". Biacsics did not want to be vaccinated, and he also refused treatment. Biacsics, on the other hand, was firmly convinced that they had already survived the infection thanks to the treatment with chlorine dioxide.
The senior doctor at the Vienna hospital saw it differently. According to the doctor, his condition is "life-threatening". But instead of being treated in the hospital, Biacsics released himself. He would rather treat himself. On arrival at home, Biacsics took an infusion of chlorine dioxide and sodium chloride. Two days later he was dead.
Many speculate that he was purposely poisoned
Biacsics wrote books and blog posts about self-healing in serious illnesses, even cancer, and even had its own YouTube channel.
Two weeks before his death, Biacsics demonstrated against the Corona measures in Vienna . He can be seen in front of parliament in an ORF report from September. "There are mainly vaccinated people in the intensive care units. 67 percent are vaccinated," he said at the time in front of the camera. When the reporter corrected him, he simply replied that he had "inside information."
On Biacsics' Facebook page, users are already speculating that he was deliberately poisoned. Meanwhile, his family blames the hospital and claims he did not die of Corona. They don't realize that Biacsics' death could be the result of treatment with chlorine dioxide.
Omdat Willem natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:40 schreef Dunnevandale het volgende:
Mevrouw kan geen Nederlands ofzo? Waarom half Engel/half Nederlands?
Excuses, ik dacht ex. Ik heb veel respect voor militairen. Veel aan ze gehad als koopvaardijofficier. Afgeschoven kind vaak in bepaalde steden, maar ik betaal als die gasten gaan stappen. Zijn toch de beste profesionele ervaringen die ik heb om als ranking officer en het bonnetje af te tekenen hunnie te laten stappen. Ik heb geen klachten over militairen. 's-ochtends wachtoverdracht zijn ze er allemaal. Ik heb daar veel respect voor. En ze doen het ook in klotelanden. Net als ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben actief dienend hoor, geen "ex-militair".![]()
Maar nog maar een keer, er is geen dwang.
...watquote:
Wel netjes. Eén zinnetje en dan zoveel taalblunders maken.quote:
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef Olga het volgende:
Indrukwekkend stuk over vorige week vrijdag
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ik-gericht-a4067036
Ik ook. Ik had het niet gekundquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.
Ik ook niet. En ik denk wel heel veel mensen niet.quote:
Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!!!
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen...quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:41 schreef probeer het volgende:
Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen...
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef probeer het volgende:
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."
"zuig een dikke piemel en dans de horlepiepquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...
Nou nee. Het komt niet door onze reacties dat zulke mensen hier kunnen posten. En ik snap dat dat ook niet in jouw handen ligt, maar dan is zo'n opmerking nog steeds wel wat flauw.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Als iedereen nou in plaats van 10000x gaat reageren op zo'n gek gewoon even wacht tot ik het weggehaald heb, scheelt dat me weer een kwartier van mijn leven.
Maar blijf het vooral aandacht geven, de enige reden dat dat soort rotzooi gepost wordt
Omgquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
Nog een genomineerde voor de Darwin-award. Oostenrijkse prominente anti-vaxer behandelde zichzelf met het ook door Trump aangeprezen chloordioxide (MMS).
https://www.focus.de/gesu(...)hin_id_24463870.html
[..]
Dit NIET doen dus.![]()
(filmpje van het Youtube-kanaal van deze man)
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed isquote:
Sowieso is niet te zien of het gevaccineerd bloed is. Vaccin is snel uit t lichaamquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is
In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Dankzij dit soort patienten is er dus bewaking van het leger nodigquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef OllieA het volgende:
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is
In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Ik geloof dat je na je vaccinatie even moet wachten met doneren. Dit is eerder onderwerp van gesprek geweest en volgens iedereen werd er geen onderscheid in welen niet gevaccineerd bloed gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Verzonnen anekdotesquote:
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.
Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.
En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.
[ afbeelding ]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.
Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
Inderdaad, al het donorbloed is “vaccinvrij”. Er is geen verschil, mits de wachttijd van 7 dagen na vaccinatie in acht is genomen:quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terechtquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad
Sterker nog, die patient heeft zelf Covid dus die antistoffen zitten (zij het te weinig) ook al in zijn eigen bloed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.
[ afbeelding ]
originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
En dan ook nog op de eerste hulp 'ik wil niets ingespoten krijgen' uit je strot weten te krijgen....quote:
Even een seconde of tien in het zuurstofslangetje knijpen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.
Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.
En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.quote:Artikel 138
1.
Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2.
Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.
3.
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
4.
De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.
Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
quote:Het is verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar om bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs te laten zien d.m.v. een geldige QR-code. Deze kan getoond worden vanuit de Corona Check-app. De QR-code kan ook worden verkregen met een negatief testbewijs (PCR-test) en is dan 24 uur geldig.
quote:Het tribunaal in zwembad De Hout is gesloten.
Ik vind het terecht dat de persoon geweigerd wordt,omdat dat het zwembad dat moet doen. De regel an sich is compleet belachelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht
Ja, tuurlijk mogen ze dat zelf bepalen, de rest slaat nergens op.quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.
Hatsjee, dit staat er in:
[..]
[..]
Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.
[..]
[..]
O zo, dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan helemaal apart. Als het nep is komt het zwembad een dezer dagen wel met een verklaring.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
Tja, het protocol Vrolijk en Veilig bestaat sinds 2002 en is in 2010 voor het laatst hernieuwd.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
Dat template voor die brief zal ook al wel een tijdje bestaan. Overigens zijn de genoemde regio’s nog wel Veiligheidsregio’s.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus geen tribunaal voor ons gevaccineerden?quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je dat doet ben je een heldquote:Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
Vraag gewoon bloed van een homoman wel goed is je zal zulke mensen treffen. Ik zou niet tot tien tellen maar gewoon zeggen dat het eten wat de pot schaft is.quote:
Dat kan nog best een leuk topic worden net als dat marktplaats idioten topic van jaren terug.quote:Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
quote:Blijft het rustig in Nijmegen of niet? De stad houdt zondag rekening met betogers die willen demonstreren tegen de coronamaatregelen. De burgemeester van Nijmegen verbood de demonstratie van de actiegroep Nederland in Verzet. Tussen 10.00 en 22.00 uur is een noodverordening van kracht.
Op sociale media is opgeroepen toch naar de stad te komen om 'koffie te drinken'. De aangekondigde demonstratie die wel eens enkele duizenden betogers naar de binnenstad zou kunnen aantrekken, valt samen met de laatste zondag voor het naderende sinterklaasweekend.
Controles
Mede om die reden heeft Bruls het coronaprotest verboden; personen en groepen die wapens of vuurwerk bij zich dragen kunnen door politie en ME staande mogen worden gehouden, gefouilleerd, geweigerd en aangehouden. De Koninklijke Marechaussee controleert verkeer onder meer op de Wijchenseweg.
Voor Bruls was een demonstratieverbod de enige optie. “Het recht op demonstreren is een belangrijk onderdeel van onze democratie. Maar als er signalen zijn van ernstig risico voor de veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, inwoners, winkeliers, horeca en hulpverleners, dan kan ik niet anders dan verbieden."
Karin Maria uit Den Haag.quote:
Wat een traumatische ervaringquote:
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 11:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Karin Maria uit Den Haag.
https://twitter.com/KakvrijDenHaag
Was vorige jaar stoeptekenvrouw die klappen kreeg van de ME en opgepakt volgens mij.
https://www.ad.nl/den-haa(...)heveningen~a0956ef0/
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.quote:Op zondag 28 november 2021 11:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.
Maar dat vind ik het probleem van deze lui. Het is een paar seconden grappig maar dan dan wordt het irritantquote:Op zondag 28 november 2021 11:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.
Ah Karin heeft weer een uitjequote:Op zondag 28 november 2021 12:35 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/940593180148950/
Er is al lekker veel politie op de been!
Katja was ook weggestuurd maar schijnt nu weer in de stad te zijn volgens Karinquote:Op zondag 28 november 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
‘Dit is nog erger dan Ww2.’
‘Bij de ingang van Nijmeen word je teruggestuurd.’
Tinus lijkt wel te zijn teruggestuurd, zonder wiet, dat hebben ze afgepakt.
Hij kan toch zwemmen?, is toch ws al nat.quote:Op zondag 28 november 2021 12:46 schreef spoilert het volgende:
Sven, vindt Nijmegen een brug te ver...
[ link | afbeelding ]
Hennie heeft een planquote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
Mondquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Hennie heeft een nieuwe spellingsapp nodig, dit is nog erger dan mijn verrotte toetsenbord.quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Ik ook voor haar. Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
vrijheud, leufde geen dicteuteur!quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Vind het best wel knap om zoveel fouten in zo'n kort stukkie te krijgenquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
kan ik een ondertiteling bij hennie's plan krijgen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Het moet wel in haar straatje passen he?quote:Op zondag 28 november 2021 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
Beter neem je inderdaad een galg mee naar je 'gezellige bijeenkomst' en noem je Rutte een pelofiel.quote:Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Lekker gezamenlijk neerkijken op mensen heel gezellig, wat een liefde.
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...quote:Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Het moet wel in haar straatje passen he?
Het is allemaal 1 pot natquote:Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...
Marechaussee en special forces, het mag wat kosten.quote:Op zondag 28 november 2021 13:18 schreef spoilert het volgende:
Breuls heeft Nimwegen aardig op slot gezet.
Bianca en Neusbel ook. Sven is afgehaakt. Hoe zit het met anderen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
‘Dit is nog erger dan Ww2.’
‘Bij de ingang van Nijmeen word je teruggestuurd.’
Tinus lijkt wel te zijn teruggestuurd, zonder wiet, dat hebben ze afgepakt.
Als je de Hema van binnen wil zien Karin zwijgrechtquote:Op zondag 28 november 2021 13:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bianca en Neusbel ook. Sven is afgehaakt. Hoe zit het met anderen?
Waar is Albert? (vraag ik me sowieso regelmatig af)
Welke stream is het beste nu?
Wat een boerenlul weer. En nog steeds, in de handboeien bevelen schreeuwen tegen de politie. Overgepriviligeerde zultkop.quote:Op zondag 28 november 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is zo te zien vlak achter/naast de grote markt
Misschien wordt er wel niet vaak genoeg met scherp geschoten?quote:Op zondag 28 november 2021 13:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat een boerenlul weer. En nog steeds, in de handboeien bevelen schreeuwen tegen de politie. Overgepriviligeerde zultkop.
Ben je op je hoofd gevallen? Waar verzin je dit nou weer vandaan?quote:Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter neem je inderdaad een galg mee naar je 'gezellige bijeenkomst' en noem je Rutte een pelofiel.
Liefduh!
Maar waarom is de hele brief dan anders?quote:Op zondag 28 november 2021 01:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tja, het protocol Vrolijk en Veilig bestaat sinds 2002 en is in 2010 voor het laatst hernieuwd.
Deze brief zat in een map die al 11 jaar niet aangeraakt is.
En ze moet nu Nijmegen uit binnen een kwartierquote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eline wilt een hartje van bloemen leggen.
En ID is niet geldig
tja, ik denk zomaar dat die brief niet geschikt geacht werd omdat het meer gaat om gedragingen in het zwembad.quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar waarom is de hele brief dan anders?
Zie blz. 8
Er zitten heel, heel veel gekkies in die 'rationele' club van je.quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen? Waar verzin je dit nou weer vandaan?
Je hebt een gekkie gespot een keer en nu is iedereen die niet gevaccineerd is vergelijkbaar met dat persoon? Logisch man. Abort all ratio.
Mijn bullshitradar begint ondertussen al aardig af te gaan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja, ik denk zomaar dat die brief niet geschikt geacht werd omdat het meer gaat om gedragingen in het zwembad.
het gaat bij de QR-code om een toegangscontrole. er zal iets te vlug iets nieuws opgesteld zijn.
ik weet van de Zwembaden in Alkmaar en Castricum dat er strikte controle op QR-code is. Ook weet ik dat de ingangscontrole bij Alkmaar streng is. Normaal zou ik niet iets van een wappie overnemen maar die brief is wel echt.quote:Op zondag 28 november 2021 13:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn bullshitradar begint ondertussen al aardig af te gaan.
Ja en jij bent een van de aanvoerders van jouw 'rationele' club.quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er zitten heel, heel veel gekkies in die 'rationele' club van je.
oh ze gaat stoppenquote:Op zondag 28 november 2021 14:02 schreef Olga het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/940593180148950/
Ik ben iig niet overtuigd, ik zie die wappies overal voor aan. En zeker lui die nog maar net op Twitter zitten...quote:Op zondag 28 november 2021 13:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet van de Zwembaden in Alkmaar en Castricum dat er strikte controle op QR-code is. Ook weet ik dat de ingangscontrole bij Alkmaar streng is. Normaal zou ik niet iets van een wappie overnemen maar die brief is wel echt.
alhoewel ik ook wel twijfels heb of zo'n brief juridisch enigsinds iets van waarde heeft.
In Udenquote:Op zondag 28 november 2021 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze gaan nog een hart van bloemen leggen en op treden als sinterklaas.
Ook daar staan politieregio's genoemd die al bijna 9 jaar niet meer bestaan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar waarom is de hele brief dan anders?
Zie blz. 8
Ja had ik ook al gezien maar de hele opmaak is anders dat is wat ik bedoel. Dit is dat eerder genoemde protocol uit 2010...quote:Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Sodemieters het volgende:
Ook daar staan politieregio's genoemd die al bijna 9 jaar niet meer bestaan.
Je hoeft niet mee te doen. Laat mij lekker domonstranten belachelijk maken heerlijk als ze klappen krijgen of het waterkanon eroverheen gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Lekker gezamenlijk neerkijken op mensen heel gezellig, wat een liefde.
Nou wat wordt ze geïntimideerd ik mis sowieso nog een paar woest blaffende herders.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog een wappie die Nijmegen niet in gekomen is:
[ twitter ]
Goed zo Jack, gewoon luisteren naar de baas.quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Het is ook te koud om in de hofvijver rond te zwemmen,tenzij echt kikkerpak.quote:Op zondag 28 november 2021 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die kikker is ook al een week niet wezen demonstreren.
Die zwart pakken zien er wel vet uitquote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef halfway het volgende:
https://www.gelderlander.(...)~a2a2fb07/210335780/
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erinquote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erin![]()
![]()
![]()
Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erin![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.
Googel de naam Jack Kwinten eens en kijk dan bij de afbeeldingen. Dit is echt sneu, zo hoeft niemand er toch bij te lopen?quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
"Sjors Van de Steen· 0:35quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Welke club het ook is, als het maar niet de jouwe betreft.quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja en jij bent een van de aanvoerders van jouw 'rationele' club.
Jij scheert iedereen over een kam die geen fuck met elkaar te maken hebben.
Dat Doutzen een enorm domme boeretrien is was sinds haar geboorte al duidelijk, hypocriet kan er nu ook aan toegevoegd worden.quote:Op zondag 28 november 2021 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Doutzen Kroes pakt ook snel nog even fooi van de Nederlandse overheid mee. Althans, voor haar als multimiljonaire is het een fooi:
https://www.quotenet.nl/z(...)op-voor-coronasteun/
Wedden dat ze morgen of overmorgen dit bedrag gaat doneren aan de zeehondenweesjes of iets dergelijks?
In dit geval ben ik ook gewoon team @EttovanBelgie hoor ondanks dat wij op sommige dossiers lijnrecht tegenoverelkaar staan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
Ja en jij bent een van de aanvoerders van jouw 'rationele' club.
Ze kwam dus in aanmerking voor de NOW regeling dat quotenet daar moeite mee heeft doet er verder niet toe.quote:Op zondag 28 november 2021 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Doutzen Kroes pakt ook snel nog even fooi van de Nederlandse overheid mee. Althans, voor haar als multimiljonaire is het een fooi:
Moet ze dat bekend maken?quote:Wedden dat ze morgen of overmorgen dit bedrag gaat doneren aan de zeehondenweesjes of iets dergelijks?
Het vwb coronamaatregelen helemaal nergens mee eens zijn maar aan de andere kant meteen de hand ophouden als er geld uitgedeeld wordt...quote:Op zondag 28 november 2021 18:04 schreef Nober het volgende:
Ze kwam dus in aanmerking voor de NOW regeling dat quotenet daar moeite mee heeft doet er verder niet toe.
Zal me niets verbazen als Doutzen niet eens weet wat de NOW-steun is, en dat haar boekhouding gewoon zo in elkaar steekt dat ze elke cent pakken die er te pakken valt.quote:Op zondag 28 november 2021 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het vwb coronamaatregelen helemaal nergens mee eens zijn maar aan de andere kant meteen de hand ophouden als er geld uitgedeeld wordt...![]()
Als het over de eerste de beste kapster gaat die sowieso moeite heeft om het hoofd boven water te houden zul je mij niet horen ook al ageert ze tegen al die maatregelen, die heeft het al moeilijk genoeg. Maar fucking mulitmiljonair Doutzen?
¤18k, poeh hé, nou nou. Aan de schandpaal!quote:Op zondag 28 november 2021 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Wedden dat ze morgen of overmorgen dit bedrag gaat doneren aan de zeehondenweesjes of iets dergelijks?
Dit is inderdaad een peulenschil in verhouding tot die satanistische moederhart ongein die ze dagelijks de wereld ingooit.quote:Op zondag 28 november 2021 18:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
¤18k, poeh hé, nou nou. Aan de schandpaal!
18.000 euro is voor een hoop mensen inderdaad heel veel geld; uiteraard niet voor grootverdienende alleskunners als jij, maar voor die minderwaardige modaaltjes wel.quote:Op zondag 28 november 2021 18:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Minderwaardig submodaaltje meldt! Van 18000 kan ik alleen maar dromen.quote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
18.000 euro is voor een hoop mensen inderdaad heel veel geld; uiteraard niet voor grootverdienende alleskunners als jij, maar voor die minderwaardige modaaltjes wel.
Er vloeien miljarden belastinggeld naar allerlei patjepeeërs die gesubsidieerd mogen sneltesten.quote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
18.000 euro is voor een hoop mensen inderdaad heel veel geld; uiteraard niet voor grootverdienende alleskunners als jij, maar voor die minderwaardige modaaltjes wel.
Ze moet zich kapotschamen, ook al heeft ze er blijkbaar recht op.quote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht even, vinden jullie 18k niet ernstig omdat de lat nu zo hoog gelegd is door van Lienden met z'n 9 miljoen?
als 't mij vraagt is die Doutzen net zo erg bezig. met haar miljoenenvilla in Huizen gewoon even 18k vragen aan de overheid.
Nou ja, dat vind ik nog niet eens het ergste aan dit verhaal. Maar al sinds het begin loopt ze vraagtekens te zetten bij de wetenschap. Prima als je kritisch na wil denken maar kom dan met iets anders als “ik geloof” en “mijn moederhart huilt”. Doutzen is een dom wicht die kennelijk wanneer het haar uitkomt ineens wel van de maatregelen wil profiteren.quote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht even, vinden jullie 18k niet ernstig omdat de lat nu zo hoog gelegd is door van Lienden met z'n 9 miljoen?
als 't mij vraagt is die Doutzen net zo erg bezig. met haar miljoenenvilla in Huizen gewoon even 18k vragen aan de overheid.
Tjah, je klinkt niet als iemand die denkt dat alle ongevaccineerden met galgen zouden lopen bij een demonstratie.quote:Op zondag 28 november 2021 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
In dit geval ben ik ook gewoon team @:EttovanBelgie hoor ondanks dat wij op sommige dossiers lijnrecht tegenoverelkaar staan.
Daarbij heb ik hier in het verleden meermaals lopen ventileren dat de termen bruinhemden, nazi's, de treinen rijden weer, etc. etc. hier door een aantal users veel te makkelijk van stal gehaald, en tegen users gebruikt werden op het moment dat iemand pro Trump, politieke partij of wat dan ook was...
Maar nu wordt het mij zelfs te gortig met al die WW2 vergelijkingen en de nieuwe joden etc.
Er wordt dan ook helemaal niemand buitengesloten en er bestaat hier in Nederland helemaal geen vaccinatieplicht er heeft helemaal niemand voorrang op zorg. Dat is wat al die wappies er van maken.quote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:
Tjah, je klinkt niet als iemand die denkt dat alle ongevaccineerden met galgen zouden lopen bij een demonstratie.
Maar allemaal leuk en aardig die krachttermen maar het is wél discriminatie om mensen buiten te sluiten als dat niet op grond gebeurt van ter zake doende verschillen.
En goed, men protesteert voor eigen lijf... Lichamelijke integriteit is een groot goed.
Leuk als tatoeage voor een antivaxxer.quote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, je klinkt niet als iemand die denkt dat alle ongevaccineerden met galgen zouden lopen bij een demonstratie.
Maar allemaal leuk en aardig die krachttermen maar het is wél discriminatie om mensen buiten te sluiten als dat niet op grond gebeurt van ter zake doende verschillen.
En goed, men protesteert voor eigen lijf... Lichamelijke integriteit is een groot goed.
Psst, tot 1997 wel, maar daar kraaide geen haan naar... Die vaccinatieplicht voor een deel van de bevolking werd heel normaal gevonden.quote:Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt dan ook helemaal niemand buitengesloten en er bestaat hier in Nederland helemaal geen vaccinatieplicht er heeft helemaal niemand voorrang op zorg. Dat is wat al die wappies er van maken.
En wat dacht je van de topics hier over die antivax bakfietsmoeders die het maar asociaal vonden dat ongevaccineerde Sterre niet meer welkom was op de creche...quote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef OllieA het volgende:
Psst, tot 1997 wel, maar daar kraaide geen haan naar... Die vaccinatieplicht voor een deel van de bevolking werd heel normaal gevonden.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
inmiddels in mijn omgeving een overvloed aan stickers op verkeersborden/lantaarnpalen. de afhaalturk heeft een sticker gekregen dat iedereen welkom is? een 'vrijheidszone'. Goh! het is een Turkse tent die alleen maar afhalen aanbied, niemand mag er verder dan de toonbank, er staan binnen niet eens stoelen en tafels![]()
't barst van de wappie-stickers.
die groene sticker schijnt in Volendam bij elke horecatent te hangen.
[ twitter ]
Vind ik toch serieus veel geld.quote:Op zondag 28 november 2021 18:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Jan Smit geen contact meer wil met zn wappie zusje.quote:Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
inmiddels in mijn omgeving een overvloed aan stickers op verkeersborden/lantaarnpalen. de afhaalturk heeft een sticker gekregen dat iedereen welkom is? een 'vrijheidszone'. Goh! het is een Turkse tent die alleen maar afhalen aanbied, niemand mag er verder dan de toonbank, er staan binnen niet eens stoelen en tafels![]()
't barst van de wappie-stickers.
die groene sticker schijnt in Volendam bij elke horecatent te hangen.
[ twitter ]
quote:De politie heeft in Nijmegen bij controles op overtreding van een demonstratieverbod meer dan twintig mensen aangehouden. Een deel maakte zich schuldig aan overtreding van de noodverordening die daar vandaag geldt. Anderen werden opgepakt voor verboden wapenbezit, overtreding van de opiumwet, belediging en witwassen. Een verdachte moest nog een straf uitzitten. Ook zijn mensen weggestuurd. In de stad geldt tot 22.00 uur een noodverordening.
De gemeente Nijmegen had een demonstratie van tegenstanders van het coronabeleid verboden, vanwege het risico op verstoring van de openbare orde en veiligheid en het niet kunnen handhaven van de coronamaatregelen. In verband met de drukte in het centrum en uit vrees voor rellen, kondigde de gemeente ook een noodverordening af. Personen en groepen kunnen door politie en ME staande worden gehouden en gefouilleerd.
Er worden zeker wel mensen buitengesloten, letterlijk met een QR applicatie op smart phones.quote:Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt dan ook helemaal niemand buitengesloten en er bestaat hier in Nederland helemaal geen vaccinatieplicht er heeft helemaal niemand voorrang op zorg. Dat is wat al die wappies er van maken.
Nee hoor, dat is wat jij (jullie) er van maken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef ludovico het volgende:
Er worden zeker wel mensen buitengesloten, letterlijk met een QR applicatie op smart phones.
Als je geen smartphone hebt kun je er ook een PDF'je van makenquote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er worden zeker wel mensen buitengesloten, letterlijk met een QR applicatie op smart phones.
Ik heb twee weken geleden eentje op papier besteld voor mijn zusje zonder mobiel. Binnen een paar dagen binnenquote:Op zondag 28 november 2021 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je geen smartphone hebt kun je er ook een PDF'je van maken
Ja preciesquote:Op zondag 28 november 2021 20:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden eentje op papier besteld voor mijn zusje zonder mobiel. Binnen een paar dagen binnen
Er wordt letterlijk mensen toegang ontzegt met de QR en jij vindt niet dat het buiten sluit?quote:Op zondag 28 november 2021 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat jij (jullie) er van maken.
1. Slaat nergens op dat je het nodig hebt.quote:Op zondag 28 november 2021 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je geen smartphone hebt kun je er ook een PDF'je van maken
Als iemand niet binnen laten omdat hij naakt over straat loopt buitensluiten is, dan is dit ook buitensluiten ja.quote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk mensen toegang ontzegt met de QR en jij vindt niet dat het buiten sluit?
1. Half eens maar dat heeft niets met buitensluiten te makenquote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
1. Slaat nergens op dat je het nodig hebt.
2. En dan moet je nog aan voorwaarden voldoen he.
Vernederend en vervelend - en zeer zeker niet kosteloos - een stok in je neus moeten laten roeren en niks spontaan kunnen ondernemen kan je geen buitensluiten noemen? Dat vind je serieus?quote:Op zondag 28 november 2021 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja precies
Zolang we nog op 3G zitten kun je echt niet van buitensluiten spreken, dan kun je ongevaccineerd exact hetzelfde als de rest van Nederland
Bij 2G eigenlijk ook niet maar daar heb ik wel moeite mee
Wat is er toch in hemels naam mis met mensen uitsluiten??? Het hele leven zit zo in elkaar. Of zijn er hier soms mensen die werkelijk iedereen tot vriend hebben of willen hebben. Get real.quote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk mensen toegang ontzegt met de QR en jij vindt niet dat het buiten sluit?
Testen voor toegang is gratis toch?quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vernederend en vervelend - en zeer zeker niet kosteloos - een stok in je neus moeten laten roeren en niks spontaan kunnen ondernemen kan je geen buitensluiten noemen? Dat vind je serieus?
Het is alsof je zegt dat gras blauw is. Praat bananen lekker recht en water droog..
Het zal allemaal wel waar jij wel of niet moeite mee hebt maar je ontkent gewoon de feiten. Het sluit buiten. En het is zo klaar als een klontje. Werkelijk waar is het pure hersenspoeling dat er zulke grote groepen anders denken.
Cognitieve dissonantie. Een alternatieve werkelijkheid. Noem het maar op. Maar je gedachtes zijn volledig losgekoppeld van de realiteit.
En ik vind het fucking verontrustend. Waar ligt jouw grens!?
Buitensluiten is zonder kans vanuit degene die buiten wordt gesloten om iets aan de situatie te doen. Is nu niet het geval. Nu is het een keuze. Je kunt gewoon jezelf laten vaccineren.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vernederend en vervelend - en zeer zeker niet kosteloos - een stok in je neus moeten laten roeren en niks spontaan kunnen ondernemen kan je geen buitensluiten noemen? Dat vind je serieus?
Het is alsof je zegt dat gras blauw is. Praat bananen lekker recht en water droog..
Het zal allemaal wel waar jij wel of niet moeite mee hebt maar je ontkent gewoon de feiten. Het sluit buiten. En het is zo klaar als een klontje. Werkelijk waar is het pure hersenspoeling dat er zulke grote groepen anders denken.
Cognitieve dissonantie. Een alternatieve werkelijkheid. Noem het maar op. Maar je gedachtes zijn volledig losgekoppeld van de realiteit.
Precies. Net als een condoom om je lul. Dat doe je ook niet voor je lol, maar het loont wel de moeite.quote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef sp3c het volgende:
Ik ben nu drie keer getest en ik zou het niet omschrijven als 'een stok in je neus laten roeren' hoor
Duurt 5 seconden en je merkt er eigenlijk niets van
Het geeft je iig de mogelijkheid om spontaan dingen te doen als je jezelf niet wil laten vaccineren
We praten over normale participatie aan de samenleving.quote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef wpor het volgende:
[..]
Als iemand niet binnen laten omdat hij naakt over straat loopt buitensluiten is, dan is dit ook buitensluiten ja.
Wat is het probleem?
Of vind je dat je ook naakt over straat moet kunnen lopen, al trekkend aan je lul? Want moehhh vrijheid?
Totale vrijheid bestaat niet. Wat een gezeur zeg.
Ik kon tot vanavond van alles spontaan doen, nu kan ik godverdomme niet eens sporten omdat er een vrij grote groep schijt heeft aan basismaatregelen en wat allemaal niet meer.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uitsluiten van normale participatie van de samenleving is raar ja.quote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is er toch in hemels naam mis met mensen uitsluiten??? Het hele leven zit zo in elkaar. Of zijn er hier soms mensen die werkelijk iedereen tot vriend hebben of willen hebben. Get real.
Dit is wel een mooiequote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies. Net als een condoom om je lul. Dat doe je ook niet voor je lol, maar het loont wel de moeite.
quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iedereen kan aan een QR komen toch?quote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:
Jouw tijd is gratis? 50 minuten reizen is gratis? Mogelijkheid tot spontaniteit weg is gratis? 1+1=3?quote:Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Testen voor toegang is gratis toch?
Ik ben nu drie keer getest en ik zou het niet omschrijven als 'een stok in je neus laten roeren' hoor
Duurt 5 seconden en je merkt er eigenlijk niets van
Het geeft je iig de mogelijkheid om spontaan dingen te doen als je jezelf niet wil laten vaccineren
Je maakt je eigen definities...quote:Op zondag 28 november 2021 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Buitensluiten is zonder kans vanuit degene die buiten wordt gesloten om iets aan de situatie te doen. Is nu niet het geval. Nu is het een keuze. Je kunt gewoon jezelf laten vaccineren.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik kon tot vanavond van alles spontaan doen, nu kan ik godverdomme niet eens sporten omdat er een vrij grote groep schijt heeft aan basismaatregelen en wat allemaal niet meer.
Ahquote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jouw tijd is gratis? 50 minuten reizen is gratis? Mogelijkheid tot spontaniteit weg is gratis? 1+1=3?
Gras is blauw. Water is droog. Heroïne is gezond.
Ik ben vaker dan 3x getest en heb het gezeik van de afspraak maken en het bureau opzoeken etc allemaal meegemaakt. Het is een hindernis die voor mij groot genoeg is om er in figuurlijke zin enorm misselijk van te worden. Mijn maag draait zich om, voor mij is het discriminatie tot het bot, en het sluit praktisch uit. Ik wed voor mijn leven dat ongevaccineerden zich er door uitgesloten voelen, en je weet het zelf ook als je eerlijk bent tegen jezelf. Hou op met die cognitieve dissonantie. Dit is fout. En het is gigantisch eng.
Het geeft helemaal geen vrijheid. Die vrijheid afpakken en onder voorwaarden teruggeven is geen vrijheid. Dat is slaaf zijn van een totalitair systeem.
En het zullen grote woorden zijn voor jou. Maar waar ligt je grens? Want hij schuift verdomme steeds op bij de mensen.
Nou, dan laat je je vaccineren, klaar.quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jouw tijd is gratis? 50 minuten reizen is gratis? Mogelijkheid tot spontaniteit weg is gratis? 1+1=3?
Ik ben vaker dan 3x getest en heb het gezeik van de afspraak maken en het bureau opzoeken etc allemaal meegemaakt. Het is een hindernis die voor mij groot genoeg is om er in figuurlijke zin enorm misselijk van te worden. Mijn maag draait zich om, voor mij is het discriminatie tot het bot, en het sluit praktisch uit. Ik wed voor mijn leven dat ongevaccineerden zich er door uitgesloten voelen, en je weet het zelf ook als je eerlijk bent tegen jezelf. Hou op met die cognitieve dissonantie. Dit is fout. En het is gigantisch eng.
Het geeft helemaal geen vrijheid. Die vrijheid afpakken en onder voorwaarden teruggeven is geen vrijheid. Dat is slaaf zijn van een totalitair systeem.
En het zullen grote woorden zijn voor jou. Maar waar ligt je grens? Want hij schuift verdomme steeds op bij de mensen.
Je impliceert wat met groepen etc.quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De gesloten deur van de vereniging.
Wat is jouw plan dan dat we Corona de baas gaan worden?quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:
Als die basismaatregelen heel goed zouden werken zou corona volledig gedecimeerd zijn.
Wanneer iedereen zich daaraan houdt wel ja.. Maar er zijn van die figuren die zeggen; IK doen niet meer mee. En ja, daarmee sluit je jezelf buiten.quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:
Als die basismaatregelen heel goed zouden werken zou corona volledig gedecimeerd zijn.
Uit laten razen, neemt meteen nog wat 'dor hout' mee, nietwaar Ludo?quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan dat we Corona de baas gaan worden?
Wij hebben nog geen besmettingen gehad op de vereniging.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je impliceert wat met groepen etc.
De groep mensen die naar de sportschool gaan zullen allicht wel wat vaker natuurlijk besmet zijn. Je valt wss zelf in zo een groep dus.
Dit lees je als teveel moeite?quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ah
Dus het kost je allemaal teveel moeite?
Dus als jij je ogen ergens niet voor wilt openen, dan doe je net alsof ik iets niet begrijp.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uitsluiten van normale participatie van de samenleving is raar ja.
Artikel 1 grondwet.
Maar je zou het op een veel basaler ethisch niveau moeten begrijpen.
Ja zo leest het idd, kost te veel moeite, test is te vervelend, is allemaal te ver weg, bla bla blaquote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit lees je als teveel moeite?
Het is een foute zaak om te doen alsof mensen niet gezond zijn en barrières tot het normale leven op te werpen. En in een noodtoestand waarin je de druk op de IC wilt verlagen onderscheid maken op wie zich laat testen. Terwijl ze beide besmet kunnen raken en anderen besmetten.. Dat gaat gewoon letterlijk niet samen. Dat is dan geen noodsituatie of hij wordt niet zo behandeld.
200k mensen een mondkap op een week lang. Misssschiennn 1 besmetting voorkomen - V Dissel.quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Wanneer iedereen zich daaraan houdt wel ja.. Maar er zijn van die figuren die zeggen; IK doen niet meer mee. En ja, daarmee sluit je jezelf buiten.
En van die figuren die zeggen IK draag geen mondluier, IK word niet ziek, IK heb een immuunsysteem, etc. Is dat egoistische gedrag niet een vorm van jezelf uitsluiten? Wat is JOUW definitie van een samenleving?
Nee. Alle spontaniteit is dood.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja zo leest het idd, kost te veel moeite, test is te vervelend, is allemaal te ver weg, bla bla bla
Dat mag en daar kan ik alleen maar respect voor hebben maar je hebt wel opties om alles te doen wat de rest ook kan
Jij bezigt je met de term knul, je zult je verheven voelen oid?.quote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus als jij je ogen ergens niet voor wilt openen, dan doe je net alsof ik iets niet begrijp.
Zo ga je er dus nooit komen knul.
Jij hebt duidelijk nog nooit echt iets meegemaakt. Ze zouden jou eens een jaartje in Afghanistan moeten zetten oid. Kijken of je dan nog van dit soort gejank uitkraamt dat de wereld niet eerlijk is en jij zielig bent.quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die stok is niet zo heel vervelend en in mijn geval is het 5 minuten lopen naar drie verschillende testlocatiesquote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee. Alle spontaniteit is dood.
Praktisch, als doe neusstok niet vervelend was en naast de deur van het restaurant kon je testen en gelijk naar binnen. Dan zou je kunnen spreken over bijna gelijke mogelijkheden. Maar dit sluit praktisch letterlijk uit. Dat is feitelijk, en je lijkt die werkelijkheid te ontkennen.
Ik voel me niet verheven maar waardevol omdat ik respect voor mezelf heb. Maar dat is niet iets wat ik in jouw postst terug lees. Daarin profileer je je als een slachtoffer, een soort weerloos weekdier van de samenleving, en dat stoot een beetje af.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bezigt je met de term knul, je zult je verheven voelen oid?.
Iedereen zal ieder seizoen kans maken besmet te raken. De significante van het virus zal afnemen vanwege opbouw van antistoffen. Door de zure appel heenbijten dus zo goed mogelijk. Druk op de IC's verlagen als het nodig is, maar met deze risico's beseffen dat als de zorg het aan had gekund dit helemaal geen significant virus had mogen heten.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan dat we Corona de baas gaan worden?
Ze hebben een bloemenhart gemaakt voor het hotel waar een aantal lui uit Zuid-Afrika in quarantaine zitten...quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef JohnWickPic het volgende:
Even ontopic, weet iemand wat nou die supergeheime missie van Eline en Co was? Zouden ze vanavond mee online komen en ik heb het gemist of zo.
Oh, dat is eigenlijk best lief.quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ze hebben een bloemenhart gemaakt voor het hotel waar een aantal lui uit Zuid-Afrika in quarantaine zitten...
Onrecht is pas onrecht als het vergrlijkbaar is met barbaarsheid in Afghanistan.. Ja heel slim.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit echt iets meegemaakt. Ze zouden jou eens een jaartje in Afghanistan moeten zetten oid. Kijken of je dan nog van dit soort gejank uitkraamt dat de wereld niet eerlijk is en jij zielig bent.
Neuh, er is je al vaker verteld over bijvoorbeeld de Participatiewet.quote:Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Onrecht is pas onrecht als het vergrlijkbaar is met barbaarsheid in Afghanistan.. Ja heel slim.
Die barriere is er voor iedereen... Het is niet dat jij alleen verveeld wordt met maatregelen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef ludovico het volgende:
Dit lees je als teveel moeite?
Het is een foute zaak om te doen alsof mensen niet gezond zijn en barrières tot het normale leven op te werpen. En in een noodtoestand waarin je de druk op de IC wilt verlagen onderscheid maken op wie zich laat testen. Terwijl ze beide besmet kunnen raken en anderen besmetten.. Dat gaat gewoon letterlijk niet samen. Dat is dan geen noodsituatie of hij wordt niet zo behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |