abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202367040
Sven Simcic (video in verzet) wilt in gesprek met Aboutaleb.

Aboutaleb zegt precies wat ik al een tijd denk, pak die achterlijke streamers aan. Die filmen alleen maar agenten en selectieve narigheid. Ze filmen niet wat relschoppers uitvreten, ze filmen geen relschoppers maar wel op het moment dat agenten in actie komen. Belachelijk.
En als agenten dan een beroep doen op die beelden, geeft Sven die niet af.
Wat mij betreft doe je dan gezellig mee met dat reltuig en is die streamer er gewoon ook schuldig aan.

Overigens zijn de streamers niet zelden zelf diegene die de oproepjes plaatsen. Zo is Eline van 't Noordende onrechttv diegene die als eerste met oproepjes komt en anderen delen die vervolgens. Wat mij betreft zijn de streamers pure sensatiezoekers en zorgen ze voor opruiiend gedrag. Marco Buis, Albert Zantbergen van zelfde laken een pak.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202367041
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:14 schreef onduidelijkk het volgende:

[..]
Dat is dus nog onbekend. Onderzoek loopt nog tot 2024. Daarna pas zal het wat meer duidelijker worden. Tot dan is het allemaal nog gissen en testen en experimenteren. We zien wel al dat jonge mensen te maken krijgen met ernstige hersenschade , trombose en andere problemen.

[ afbeelding ]
Moet ik die jokers serieus nemen ofzo? _O-
pi_202367081
Oh, hier de boze :( brief van annstrikje:

quote:
Geachte –naam directeur–

Op 26 november 2021 kwam ons onder ogen dat het demissionair kabinet wenst dat kinderen vanaf groep 6 een mondkapje gaan dragen en tweemaal per week een zelftest doen. Voor het dragen van een mondkapje bestaat echter geen enkele immunologische of epidemiologische onderbouwing. Door leden van het demissionair kabinet en het OMT is meerdere malen enkel naar voren gebracht dat het dragen van een mondkapje “een gedragsexperiment” betreft.

U wilt dit gedragsexperiment gaan implementeren in de school zodra de kinderen wandelen in de gangen of aula. Dit heeft u op –datum– aan ons laten weten via een mail naar alle ouders. Volwassenen of minderjarigen verplichten tot het meedoen aan een gedragsexperiment is verboden, zo is te lezen in de Neurenberg code. Hoewel wij kunnen begrijpen dat de beslissing van het demissionair kabinet ook bij u rauw op het dak gevallen is, voelen wij de noodzaak u met dit schrijven op de hoogte te brengen van ons standpunt.

Geen verplichting, maar dringend advies

Hoewel er door de media en tijdens de persconferentie op 26 november gezegd werd dat er een verplichting zal gelden voor het dragen van een mondkapje vanaf groep 6, kan en mag het dragen van een mondkapje voor kinderen onder de 13 jaar enkel een dringend advies zijn. In de Tijdelijke Regeling mondkapjesverplichtingen is namelijk het volgende te lezen onder Artikel 2.A.1.1: “Personen van dertien jaar en ouder dragen een mondkapje in publieke binnenruimten.” https://wetten.overheid.nl/BWBR0044416/2021-11-24

Ook spreekt de PO Raad in een laatste nieuwsbericht over de aanvullende maatregelen over een dringend advies voor kinderen vanaf groep 6 en niet van een verplichting. https://www.poraad.nl/nie(...)de-maatregelen-nodig

Zorgplicht van de school

Wij wijzen u erop dat uw school plichten heeft jegens ons als ouders en ons kind. Deze plichten zullen wij onmiddellijk tegen u inzetten zodra u deze plichten overtreedt. Het is een plicht om de leerling een veilige leeromgeving te bieden. Veiligheid houdt niet alleen fysieke veiligheid in, maar ook mentale veiligheid. Zowel de fysieke veiligheid als ook de mentale veiligheid van onze zoon/dochter komt in het geding zodra hij verplicht wordt een (niet-medisch) mondkapje te dragen en tweemaal per week te testen. Dit wordt u nu genoegzaam door ons aangezegd in dit schrijven.

Schadelijkheid mondkapjes

Er is veel wetenschappelijke literatuur, met bewijs, waarin staat dat het dragen van (niet-medische) mondneusmaskers het verspreiden van een virus niet tegengaat. Het tegengestelde is zelfs waar; er is bewijs dat het dragen van een mondneusmasker significante negatieve lichamelijke en mentale effecten heeft, helemaal als dit voor een langere tijd gedragen moet worden. En helemaal bij kinderen die nog allerlei (sociale) vaardigheden moeten ontwikkelen. Ook wijzen wij u erop dat het RIVM zelf aangeeft dat ze niet weten of de nano-materialen die in de veel gebruikte mondkapjes verwerkt zijn veilig zijn, hier moet meer onderzoek naar gedaan worden: https://www.rivm.nl/nieuw(...)dische-mondkapjes-te

Psychologische schade

Het bij kinderen vanaf groep 6 afdwingen van het dragen van een niet-medisch mondneusmasker voor “de veiligheid”, impliceert bij hen dat het op school onveilig zou zijn zonder mondkapje of dat zij een gevaar vormen voor anderen zonder het dragen van een mondkapje. Daarnaast vinden wij het stuitend dat kinderen van 8 jaar en ouder nu slachtoffer worden van het wanbeleid van het demissionair kabinet. Door van ons kind te eisen dat hij zichzelf tweemaal per week test, kan de indruk bij hem ontstaan dat hij altijd een potentieel gevaar is voor zijn omgeving. Wij maken ons grote zorgen over de psychologische effecten hiervan bij ons kind.

Onze plicht als ouders

Als ouders hebben wij ook plichten richting ons kind, deze plicht nemen wij zeer serieus. Onder Artikel 247 boek 1 BW is te lezen:

Het ouderlijk gezag omvat het recht en de plicht de minderjarige op te voeden en te verzorgen.
Onder verzorging en opvoeding worden mede verstaan de zorg en de verantwoordelijkheid voor het lichamelijk, geestelijk welzijn en de veiligheid van het kind. Alsmede het bevorderen van de ontwikkeling van zijn persoonlijkheid.

Ons standpunt

In deze eerste brief richting u laten wij u weten dat onze zoon/dochter –Naam en achternaam kind –, om onze moverende redenen, in de ruimste zin van het woord, geen mondkapje zal dragen in de school. Ook niet onder druk van leerkrachten. Ook willen wij niet dat de leerkrachten of wie dan ook in de school hem erop aanspreekt of onder druk zet om wél een mondkapje op te zetten. Dit kan bij – Naam kind — leiden tot heftige emoties en zo ook bij ons. Mocht dit wel gebeuren, dan zullen wij genoodzaakt zijn alle stappen die nodig zijn te ondernemen om deze aanslag op het welzijn van onze zoon/dochter te stoppen.

Hierbij geven wij aan dat wij absoluut niet willen dat ons kind –Naam kind — getest wordt op het SARS-CoV-2 virus. Indien u de aanwezigheid van mijn kind tijdens een eventuele zelftest sessie interpreteert als toestemming, dan handelt u zonder toestemming van ons als ouders. U kunt zich na ontvangst van dit schrijven derhalve niet beroepen op gebrek aan kennis.

Afsluitend

Wij staan te allen tijde open voor een inhoudelijk gesprek over het besluit van de school. Een gesprek over het dragen van mondkapjes en het testen zal echter bij ons niet leiden tot een andere zienswijze en een ander besluit. Wij zullen erbij blijven dat onze zoon/dochter nooit een mondkapje zal dragen en niet getest zal worden. Wij wijzen u op de Nederlandse grondwet, het EVRM en andere wet & regelgeving, waar met succes een beroep op gedaan kan worden. Temeer omdat er geen enkele wetenschappelijke of juridische onderbouwing gegeven kan worden voor de noodzaak, proportionaliteit en doelmatigheid van het dragen van mondkapjes voor kinderen vanaf 8 jaar en ouder en het testen van gezonde kinderen.

Al het bovenstaande wordt u genoegzaam aangezegd en wij nemen dit voornemen zeer hoog op. U dient daarom goed nota te nemen van dit schrijven.

Hoogachtend,
Ook als Word te downloaden.

Dat zal ze leren!!! :(
pi_202367140
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]

Koekoek
pi_202367221
Dat deed me hier aan denken: https://www.bndestem.nl/o(...)-te-dragen~ae5592f1/

Toevallig weet ik dat de moeder in kwestie totaal getikt is en krijsend en dreigend bij de schooldirecteur thuis is langsgekomen,
anonieme razernist
pi_202367246
VanRossemGod _O_

twitter
pi_202367282
De uiterst onaangename Jan Huzen heeft ook covid. Op OnrechtTV heeft hij alvast een soort afscheidsbrief geplaatst We moeten niet om hem treuren want hij heeft een goed leven gehad.
En ook dit:'En laat de trollen maar wat leedvermaak hebben, zij hebben al zo weinig plezier in het leven.'
anonieme razernist
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:56:29 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202367319
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
VanRossemGod _O_

[ twitter ]
"Omdat u niet rekenen kunt" _O- _O- _O- _O-

Meer Van Rossem aub _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:58:35 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202367339
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Omdat u niet rekenen kunt" _O- _O- _O- _O-

Meer Van Rossem aub _O_
Heerlijk , en hij heeft gelijk _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202367361
quote:
[..]

quote:
de mentale veiligheid van onze zoon/dochter komt in het geding zodra hij verplicht wordt
Hebben ze een zoon/dochter die ze met hij aanspreken? Dat is wel heel woke.

Verder klinkt het nogal als een tekst die heel graag deftig gevonden wil worden. Aandoenlijk wel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:59:58 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202367362
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:51 schreef NoCigar het volgende:
De uiterst onaangename Jan Huzen heeft ook covid. Op OnrechtTV heeft hij alvast een soort afscheidsbrief geplaatst We moeten niet om hem treuren want hij heeft een goed leven gehad.
En ook dit:'En laat de trollen maar wat leedvermaak hebben, zij hebben al zo weinig plezier in het leven.'
ff screenshot voordat ze het verwijderen :T

https://i.ibb.co/bH5bHrn/janhuzen.jpg
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202367386
Ex-TMF/BNN-presentatrice Zarayda Groenhart (Try Before You Die, Spuiten en Slikken) wilde niet overtuigd worden om het vaccin te nemen en ligt nu in het ziekenhuis onnodig een bed in beslag te houden.

twitter

zaterdag 27 november 2021 @ 18:06:50 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202367425
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ex-TMF/BNN-presentatrice Zarayda Groenhart (Try Before You Die, Spuiten en Slikken) wilde niet overtuigd worden om het vaccin te nemen en ligt nu in het ziekenhuis onnodig een bed in beslag te houden.

[ twitter ]

[ afbeelding ]
En Wie is de Mol waar ze schijtirritant was.

Al die covidontkenners worden 1 voor 1 ziek.
pi_202367444
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wilde men toch zelf onder het mom van als we een keertje ziek worden zijn we er vanaf?

Laat ze ook maar lekker leien. :{w
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:10:11 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202367450
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202367486
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de leuke nieuwtjes met een beetje geluk komt covid hard aan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202367513
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef OllieA het volgende:

Verder klinkt het nogal als een tekst die heel graag deftig gevonden wil worden. Aandoenlijk wel.
quote:
waarin staat dat het dragen van (niet-medische) mondneusmaskers het verspreiden van een virus niet tegengaat
Nou, dan krijgt jouw kind gewoon een medisch mondneusmasker. Klaar.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 18:26:34 #19
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_202367574
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_202367670
quote:
Vaccinweigeraar Valentin belandde op intensieve: "Ik heb de dood van nabij gezien, denk goed na over wat je doet"

"Ik heb de dood van nabij gezien. Mensen moeten goed nadenken over wat ze doen." Dat zegt een man die bewust een coronavaccin weigerde, maar daar nu spijt van heeft. VRT NWS zocht hem op in het AZ Vesalius in Tongeren, waar hij op intensieve zorg heeft gevochten voor zijn leven. Maar hij draagt duidelijk de sporen van COVID-19: "Wellicht is een longtransplantatie de beste optie voor Valentin, de enige manier om hem nog een goed leven te laten leiden."

Valentin bekijkt op zijn ziekbed een filmpje op zijn gsm van toen hij trompet speelde met zijn big band. Hij spreekt langzaam en ademt moeilijk. "Een repetitie, de eerste keer na twee jaar. Een soort opwarming. Hier zit ik, 93 kilogram", toont hij. Dat was een aantal weken geleden.

Hoeveel hij nu weegt, weet hij niet. Waar hij het coronavirus heeft opgelopen, evenmin. "We hebben op alles gelet. Om niet te vroeg te herbeginnen, bijvoorbeeld. (lange pauze) Toch ben ik daar besmet geraakt, denk ik."

Valentin, een zestiger, was niet gevaccineerd: hij had schrik van de vaccinatie en heeft zich wellicht te veel laten leiden door (negatieve) berichtgeving op Franstalige media - Valentin woont in de buurt van Luik en heeft een Franstalige partner. "In het begin kwam daar op televisie wat het vaccin slecht doet. (hoest) De ene heeft dit gekregen en de andere dat. Daarom hebben ik en mijn vrouw ons niet laten inenten."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 18:35:53 #21
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202367672
Waar was iedereen? :( :(
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202367706
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:35 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ja die willen niet gericht neergeschoten of maanden opgesloten worden. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_202367725
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:38 schreef laforest het volgende:
Ja die willen niet gericht neergeschoten of maanden opgesloten worden. :{
"Over de muur, over het ijzeren gordijn. Omdat ze soms in het westen, soms ook in het oosten willen zijn"...
pi_202367802
quote:
[ twitter ]
30 popo's op 1 demonstrant, had deze de verkeerde zijstraat genomen oid?
pi_202367824
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef OllieA het volgende:

[..]
[..]

Je zult als schoolhoofd of onderwijzer van een buurtschooltje er maar met een of twee van die ouders te maken hebben. Dat kost zoveel energie.
anonieme razernist
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:47:59 #26
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202367833
Waarom worden onderscheid en polarisatie per definitie gezien als iets slechts? Dat is precies wat we nodig hebben. De coronacrisis is vooral verworden tot een burgerschapcrisis. Met de huidige stand van zaken kunnen we juist prima de balans opmaken over wie wel en wie niet helemaal goed bij zijn hoofd is. De rotte appelen zijn er nog nooit zo makkelijk uitgevist.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202367835
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Er wordt dan ook geen onderscheid gemaakt slimpie, dat is wat ik jou duidelijk probeer te maken. Ook jij als ongevaccineerde (ga ik maar even van uit) hebt net zoveel recht op zorg als de rest.
Gelijke rechten man. Ik ben internationaal inbedrijfsteller en zeeman. Ik weet alles van inentingen, maar het mag niet de bedoeling zijn dat ik niet serieus word genomen wanneer ik tegen bepaalde lieden in het geweer ga inzake dwang voor vaccinatie. Ik (zeevarende) ben net als jij (ex-militair) behoorlijk geprikt. Anders moet je ook niet aan dat werk beginnen. Dat weet je van tevoren.
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:48:43 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202367849
quote:
[ twitter ]
Floor in de reacties :')
pi_202367916
Dat iedereen dat weet: Ik ben behoorlijk lekgeprikt inzake te mogen reizen al een tiental jaren. Ik hou gewoon niet van dwang onder valse voorwendselen.

Noem mij nog maar eens een Wappie. Ik heb meer prikken gehad dan de meesten hier.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 18:54:21 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202367935
Lekker belangrijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202367953
@AchJa denk ik meer prikken, maar ik ook aardig veel. Dat gele boekje heb ik al 12 jaar ofzo. Niks nieuws onder de zon.
pi_202367989
Nog ergens knokken/rellen of is het daar te slecht weer voor?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202368009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Nog ergens knokken/rellen of is het daar te slecht weer voor?
Nog niks gezien of gehoord
pi_202368015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:53 schreef Makrelis het volgende:

Noem mij nog maar eens een Wappie. Ik heb meer prikken gehad dan de meesten hier.
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was.
pi_202368063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef Makrelis het volgende:
@:Achja denk ik meer prikken, maar ik ook aardig veel. Dat gele boekje heb ik al 12 jaar ofzo. Niks nieuws onder de zon.
Ik heb dat gele boekje wel een stukje langer... Voor het boekje werd alles nog gewoon in het militaire paspoort bijgeschreven.
pi_202368075
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef Makrelis het volgende:
Gelijke rechten man. Ik ben internationaal inbedrijfsteller en zeeman. Ik weet alles van inentingen, maar het mag niet de bedoeling zijn dat ik niet serieus word genomen wanneer ik tegen bepaalde lieden in het geweer ga inzake dwang voor vaccinatie. Ik (zeevarende) ben net als jij (ex-militair) behoorlijk geprikt. Anders moet je ook niet aan dat werk beginnen. Dat weet je van tevoren.
Ik ben actief dienend hoor, geen "ex-militair". ;)

Maar nog maar een keer, er is geen dwang.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 19:34:06 #37
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202368349
twitter

*O*

Helaas moest ik vandaag mijn tenen lakken dus had geen tijd
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 19:36:40 #38
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202368372
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:34 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

*O*

Helaas moest ik vandaag mijn tenen lakken dus had geen tijd
Het symbool van Vrouwe Justitia is niet in balans. Ik twijfel dus aan de onpartijdigheid van deze juristen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:37:27 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202368380
twitter
:')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 19:38:35 #40
Brabo Bastard
pi_202368389
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:37 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ] :')
Mja, blond he, dan ben je niet zo slim :P

Ik heb niets tegen onze blonde medemens :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 19:39:59 #41
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202368401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het symbool van Vrouwe Justitia is niet in balans. Ik twijfel dus aan de onpartijdigheid van deze juristen.
Ik vraag me vooral af hoe lang het open blijft :D
pi_202368408
quote:

[ twitter ]

[ afbeelding ]
quote:

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Mevrouw kan geen Nederlands ofzo? Waarom half Engel/half Nederlands? :r
pi_202368631
Nog een genomineerde voor de Darwin-award. Oostenrijkse prominente anti-vaxer behandelde zichzelf met het ook door Trump aangeprezen chloordioxide (MMS).

https://www.focus.de/gesu(...)hin_id_24463870.html

quote:
Prominent vaccine opponent wants to "heal" himself after corona infection - and dies

One of Austria's best-known anti-vaccination campaigners died as a result of the coronavirus. He vehemently refused hospital treatment. Instead, the man treated himself - and that's tragically not an isolated case.

"Miracle Mineral Solution": A panacea for all kinds of diseases - including the coronavirus. At least that's what former Scientology supporter Jim Humble preaches. Specifically, the agent is the bleaching and disinfecting agent chlorine dioxide, or CDL for short. Even Donald Trump suggested chlorine bleach as a remedy for Covid-19 before. CDL is currently particularly popular among those who refuse to be vaccinated. In Austria, too, self-appointed self-healers repeatedly use the remedy.

This is also the case with Johann Biacsics, one of the leading figures in the anti-vaccination scene in Austria. On November 11, the man was admitted to a Vienna hospital with an acute corona infection. Previously, he had already taken chlorine dioxide because of a fever, reported the "Zeit". Biacsics did not want to be vaccinated, and he also refused treatment. Biacsics, on the other hand, was firmly convinced that they had already survived the infection thanks to the treatment with chlorine dioxide.

The senior doctor at the Vienna hospital saw it differently. According to the doctor, his condition is "life-threatening". But instead of being treated in the hospital, Biacsics released himself. He would rather treat himself. On arrival at home, Biacsics took an infusion of chlorine dioxide and sodium chloride. Two days later he was dead.

Many speculate that he was purposely poisoned
Biacsics wrote books and blog posts about self-healing in serious illnesses, even cancer, and even had its own YouTube channel.
Two weeks before his death, Biacsics demonstrated against the Corona measures in Vienna . He can be seen in front of parliament in an ORF report from September. "There are mainly vaccinated people in the intensive care units. 67 percent are vaccinated," he said at the time in front of the camera. When the reporter corrected him, he simply replied that he had "inside information."
On Biacsics' Facebook page, users are already speculating that he was deliberately poisoned. Meanwhile, his family blames the hospital and claims he did not die of Corona. They don't realize that Biacsics' death could be the result of treatment with chlorine dioxide.
Dit NIET doen dus. }:|
(filmpje van het Youtube-kanaal van deze man)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tourniquet op 27-11-2021 20:10:44 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 20:04:24 #44
Brabo Bastard
pi_202368660
"The gene pool is stagnant..."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202368817

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202368823
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ben actief dienend hoor, geen "ex-militair". ;)

Maar nog maar een keer, er is geen dwang.
Excuses, ik dacht ex. Ik heb veel respect voor militairen. Veel aan ze gehad als koopvaardijofficier. Afgeschoven kind vaak in bepaalde steden, maar ik betaal als die gasten gaan stappen. Zijn toch de beste profesionele ervaringen die ik heb om als ranking officer en het bonnetje af te tekenen hunnie te laten stappen. Ik heb geen klachten over militairen. 's-ochtends wachtoverdracht zijn ze er allemaal. Ik heb daar veel respect voor. En ze doen het ook in klotelanden. Net als ik.
pi_202368841
Het westen staat op instorten economisch gezien. Nieuwe zuid Afrikaans corona is ook al gevonden in Nederland.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 20:17:50 #50
Brabo Bastard
pi_202368843
quote:
...wat :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202368919
quote:
Wel netjes. Eén zinnetje en dan zoveel taalblunders maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 20:26:21 #52
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202368942
Indrukwekkend stuk over vorige week vrijdag

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ik-gericht-a4067036
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 20:27:50 #53
Brabo Bastard
pi_202368968
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef Olga het volgende:
Indrukwekkend stuk over vorige week vrijdag

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ik-gericht-a4067036
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 20:28:41 #54
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202368990
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik heb heel veel respect voor de agenten die daar stonden om de normale mensen te beschermen tegen dat primatengedrag van een stel losgeslagen idioten. Dat ze gericht hebben moeten schieten geeft alleen maar aan hoe ernstig de situatie was op dat moment.
Ik ook. Ik had het niet gekund :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 20:29:53 #55
Brabo Bastard
pi_202369009
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik ook. Ik had het niet gekund :)
Ik ook niet. En ik denk wel heel veel mensen niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202369222
quote:
[..]

Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202369262
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:41 schreef probeer het volgende:
Opgehouden bij Neurenberg. Achterlijk wijf.
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen... _O-

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 27-11-2021 21:06:42 ]
pi_202369322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als ik schooldirecteur was en een dergelijke brief onder ogen kreeg zou ik hard gaan lachen... _O-
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 27-11-2021 21:06:47 ]
pi_202369380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef probeer het volgende:
"Zonder mondkapje komt [naam kind] de school niet in. Ik verwacht u bij deze voldoende op de hoogte gesteld te hebben."
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...
pi_202369431
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
"De rest ter kennisgeving aangenomen"...
"zuig een dikke piemel en dans de horlepiep

Hoogachtend en met vriendelijke groet, [naam directeur]"
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:08:24 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202369734
Als iedereen nou in plaats van 10000x gaat reageren op zo'n gek gewoon even wacht tot ik het weggehaald heb, scheelt dat me weer een kwartier van mijn leven.

Maar blijf het vooral aandacht geven, de enige reden dat dat soort rotzooi gepost wordt
Laffe huichelaar
pi_202369759
-ga weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door timmmmm op 27-11-2021 21:10:15 ]
pi_202369887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Als iedereen nou in plaats van 10000x gaat reageren op zo'n gek gewoon even wacht tot ik het weggehaald heb, scheelt dat me weer een kwartier van mijn leven.

Maar blijf het vooral aandacht geven, de enige reden dat dat soort rotzooi gepost wordt
Nou nee. Het komt niet door onze reacties dat zulke mensen hier kunnen posten. En ik snap dat dat ook niet in jouw handen ligt, maar dan is zo'n opmerking nog steeds wel wat flauw.
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:19:10 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202369916
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
Nog een genomineerde voor de Darwin-award. Oostenrijkse prominente anti-vaxer behandelde zichzelf met het ook door Trump aangeprezen chloordioxide (MMS).

https://www.focus.de/gesu(...)hin_id_24463870.html
[..]
Dit NIET doen dus. }:|
(filmpje van het Youtube-kanaal van deze man)
Omg :{
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:00:57 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202370894
twitter

:{
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 22:02:39 #66
Brabo Bastard
pi_202370931
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is :P

In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2021 @ 22:10:19 #67
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202371157
quote:
[ twitter ]

Te gek voor woorden dit.
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:14:20 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202371255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Gewoon bloed geven, dan een week of twee ter observatie houden, telkens vragen "Hoe voelt u zich meneer?", en als hij dan telkens antwoord dat hij zich goed en beter voelt, zeggen dat het gevaccineerd bloed is :P

In all seriousness, het bloed wat wordt gegeven is toch anoniem? Dus artsen weten ook niet of het gevaccineerd bloed is volgens mij.
Sowieso is niet te zien of het gevaccineerd bloed is. Vaccin is snel uit t lichaam
pi_202371350
Dan krijgt hij toch gewoon geen bloed, volgens mij mag je zorg weigeren. Hij wilt geen bloed, prima komt goed.
pi_202371550
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:25:59 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202371587
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef OllieA het volgende:
Ik heb medelijden met de verpleegkundigen die met zulke patiënten moeten werken.
Damn.
Dankzij dit soort patienten is er dus bewaking van het leger nodig :{
pi_202371715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Dit, dus.
pi_202371987
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Lijkt me sterk. Mensen die om medische redenen niet in aanraking mogen komen met de vaccinatie zouden dan de pineut zijn. Ik neem aan dat ze dat wel weten.
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
pi_202372341
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik geloof dat je na je vaccinatie even moet wachten met doneren. Dit is eerder onderwerp van gesprek geweest en volgens iedereen werd er geen onderscheid in welen niet gevaccineerd bloed gemaakt.
anonieme razernist
pi_202372398
quote:
[ twitter ]

Verzonnen anekdotes :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202372478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Maar het vaccin zelf komt niet of nauwelijks in je bloed en is binnen een paar dagen volledig afgebroken. Wat rest zijn antistoffen, maar die zitten er ook in als de donor covid heeft gehad.
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Dit, dus.
pi_202373142
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.

Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.

En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.

Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 23:39:51 #78
Brabo Bastard
pi_202373182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arme kinderen van uberwappie Annelies. Als kind op de basisschool wil je niet anders zijn dan de groep, je wilt meedoen.

Moet ook even terugdenken aan die jongen die een rechtszaak aangespannen had tegen zijn ouders, omdat hij graag gevaccineerd wilde worden en de ouders geen toestemming gaven.

En nog iets; wappies die doodleuk zonder QR-code het zwembad in sjoegen, kunnen een ban een krijgen. In Alkmaar is de eerste al een feit, wappiemeneer/wappiemevrouw Wickeren-de Boer meld zich meteen op Twitter met de bewust brief.

[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.

Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202373198
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat kinderen hieronder moeten lijden. Vooral als je zulke ouders hebt.

Moet wel zeggen dat die namen die in de brief staan, er met een vreemde opmaak in staan. Lijkt wel een hele slechte Photoshop.
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.

twitter
pi_202373223
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Aha, dus dan is het in feite niet anders dan bloed van iemand die niet gevaccineerd is?
Inderdaad, al het donorbloed is “vaccinvrij”. Er is geen verschil, mits de wachttijd van 7 dagen na vaccinatie in acht is genomen:
https://www.sanquin.nl/faq-bloed-doneren-en-coronavirus
pi_202373259
Ik zou die mensen tegelijkertijd weren uit de AH en de Jumbo, daar valt vast wel een leuke deal mee te sluiten.
anonieme razernist
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 november 2021 @ 23:47:21 #82
Brabo Bastard
pi_202373294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
service van de zaak. de wappie zelf heeft de naam geprobeerd weg te laten.

[ twitter ]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_202373333
Vind het wel gek dat mensen eenvoudig een verklaring kunnen downloaden, zodat je een 'uitzondering' hebt op het mondkapje. Een winkelmedewerker mag bij wet niet vragen naar iemand z'n medische situatie, dus valt een mondkapjesplicht niet te handhaven.
en zo komen wappies er soms mee weg.
soms heb je een winkelmedewerker die de wappie zonder pardon de winkel uit zet.
pi_202373350
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad :)
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:54:23 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373390
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zonder wappies is het vrolijk en veilig in het zwembad :)
_O-
  One tough cookie zondag 28 november 2021 @ 00:00:43 #86
169210 liesje1979
pi_202373498
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Sterker nog, die patient heeft zelf Covid dus die antistoffen zitten (zij het te weinig) ook al in zijn eigen bloed. :') Respect voor zo'n verpleegkundige.
pi_202373562
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
  zondag 28 november 2021 @ 00:08:06 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373569
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik die verpleegkundige was ging ik er gewoon de draak mee steken. Het beademingsapparaat is vastgelopen zie ik, ik moet even the great reset uitvoeren hoor! Ik bel even met Bill Gates om te vragen om instructies.
_O-
pi_202373658
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.

originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
  zondag 28 november 2021 @ 00:23:03 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202373718
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb de foto weer gevonden van wat een patient op de IC per dag toegediend krijgt.
Marco Veldhuizen, verpleegkundige op de spoedeisende hulp, maakte de foto en zette daar de tekst bij dat het wel erg raar is dat mensen een vaccin weigeren maar dit wel laten toedienen.

[ afbeelding ]

originele post op Facebook: https://www.facebook.com/(...)sts/4181728755272247
:o
Dat is nogal wat
pi_202373747
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 00:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:o
Dat is nogal wat
En dan ook nog op de eerste hulp 'ik wil niets ingespoten krijgen' uit je strot weten te krijgen....
Ik wil mij niet laten vaccineren ,want ik weet niet wat er in zit. :N
pi_202373768
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even een seconde of tien in het zuurstofslangetje knijpen.
anonieme razernist
pi_202373828
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
Artikel 138
1.
Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2.
Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.
3.
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
4.
De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.

Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202373862
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef Montagui het volgende:

[..]
[..]
Hoe dan? Volgens mij overtreed je geen enkele wet als je als ongevaccineerde een zwembad betreed.

Die ouders weigeren alleen 'regels' die opgesteld zijn door de (demissionaire) overheid, ze overtreden geen enkele wet.
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.

Hatsjee, dit staat er in:
quote:
Het is verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar om bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs te laten zien d.m.v. een geldige QR-code. Deze kan getoond worden vanuit de Corona Check-app. De QR-code kan ook worden verkregen met een negatief testbewijs (PCR-test) en is dan 24 uur geldig.
quote:
Het tribunaal in zwembad De Hout is gesloten.
  zondag 28 november 2021 @ 00:47:06 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202373888
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hij rekent ook echt op medestanders maar iedereen vind het terecht _O-
Ik vind het terecht dat de persoon geweigerd wordt,omdat dat het zwembad dat moet doen. De regel an sich is compleet belachelijk.
pi_202373895
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.

[..]
[..]

Ja, tuurlijk mogen ze dat zelf bepalen, de rest slaat nergens op.
anonieme razernist
pi_202373939
quote:

[..]

[..]
[..]

Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.

Verder ben ik het 100% eens dat dergelijke gelegenheden hun eigen huisregels mogen hebben, hoe discriminatoir ze voor bepaalde bevolkingsgroepen dan ook kunnen zijn.

Want als je deze huisregel accepteert dan moet je ook huisregels accepteren waar bv mensen met een donkere of blanke huidskleur niet gewenst zijn. Of waar mensen met een handicap niet gewenst zijn, Of waar mensen die drinken niet gewenst zijn. Of waar mensen die ongezond leven niet gewenst zijn. En in deze dus waar mensen die niet gevaccineerd zijn niet gewenst zijn.....

Het zijn tenslotte je huisregels. :7
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202373957
ja nouja, ik sta daar iets anders in. het kan belachelijk zijn maar wij kunnen nog van 05:00 tot 17:00 in principe alles doen en laten. De scholen blijven open.

Sinds dat Gommers aangaf dat Code Zwart dichtbij is, en dat ziekenhuizen nu al hun draaiboeken paraat hebben, denk ik alleen maar aan het personeel in de ziekenhuizen. Heb begrepen dat Gommers evengoed tevreden is met de maatregelen. Maar ik had liever niet in dit scenario gezeten en vind zo'n maatregelen dan maar best.
Eigenlijk zijn we nu al veel te ver, chronisch zieken krijgen nu geen behandeling. Operaties worden weer maanden uitgesteld. "Er zullen doden vallen" is letterlijk gezegd door De Jonge.

Hoop dat deze noodkreet wat meer ongevaccineerden over de streep zal trekken om alsnog voor die prikjes te gaan.
pi_202373960
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:57 schreef Montagui het volgende:

[..]
Mijn post gaat dan ook over het dreigement van aangifte op basis van een wetsartikel, en dat gaat niet op.

O zo, dan had ik je verkeerd begrepen.

Ja ik geef je gelijk, zo'n dreigement over aangifte is gewoon niets waard. Deze brief is te vlug opgesteld, net als de brief die honderden wappies kregen met een gebiedsverbod voor de Dam. Stonden zoveel fouten in, die brief was juridisch niets waard.
pi_202374003
quote:

[ afbeelding ]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
pi_202374022
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
Dat is dan helemaal apart. Als het nep is komt het zwembad een dezer dagen wel met een verklaring.
anonieme razernist
pi_202374031
quote:

[..]
Tja, het protocol Vrolijk en Veilig bestaat sinds 2002 en is in 2010 voor het laatst hernieuwd.
Deze brief zat in een map die al 11 jaar niet aangeraakt is.
pi_202374038
quote:

[..]
Dat template voor die brief zal ook al wel een tijdje bestaan. Overigens zijn de genoemde regio’s nog wel Veiligheidsregio’s.
pi_202374145
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
  zondag 28 november 2021 @ 07:53:52 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202374546
quote:

[..]

[..]
[..]

Dus geen tribunaal voor ons gevaccineerden? :{ Jammer
  zondag 28 november 2021 @ 07:54:10 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202374547
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
Als je dat doet ben je een held :D
pi_202375064
quote:
[ twitter ]

Vraag gewoon bloed van een homoman wel goed is je zal zulke mensen treffen. Ik zou niet tot tien tellen maar gewoon zeggen dat het eten wat de pot schaft is.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202375198
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat kan nog best een leuk topic worden net als dat marktplaats idioten topic van jaren terug.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 10:31:20 #109
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202375479
quote:
Blijft het rustig in Nijmegen of niet? De stad houdt zondag rekening met betogers die willen demonstreren tegen de coronamaatregelen. De burgemeester van Nijmegen verbood de demonstratie van de actiegroep Nederland in Verzet. Tussen 10.00 en 22.00 uur is een noodverordening van kracht.

Op sociale media is opgeroepen toch naar de stad te komen om 'koffie te drinken'. De aangekondigde demonstratie die wel eens enkele duizenden betogers naar de binnenstad zou kunnen aantrekken, valt samen met de laatste zondag voor het naderende sinterklaasweekend.

Controles

Mede om die reden heeft Bruls het coronaprotest verboden; personen en groepen die wapens of vuurwerk bij zich dragen kunnen door politie en ME staande mogen worden gehouden, gefouilleerd, geweigerd en aangehouden. De Koninklijke Marechaussee controleert verkeer onder meer op de Wijchenseweg.

Voor Bruls was een demonstratieverbod de enige optie. “Het recht op demonstreren is een belangrijk onderdeel van onze democratie. Maar als er signalen zijn van ernstig risico voor de veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, inwoners, winkeliers, horeca en hulpverleners, dan kan ik niet anders dan verbieden."
pi_202375548
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2021 10:31 schreef Olga het volgende:

[..]

Ze trekken nogal wat uit de kast voor anti Bruls demonstranten :P
  zondag 28 november 2021 @ 10:47:33 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_202375611
Is dit "onze scooter-karin"??? _O-
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_202375723
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:47 schreef Ireth het volgende:
Karin Maria uit Den Haag.
https://twitter.com/KakvrijDenHaag

Was vorige jaar stoeptekenvrouw die klappen kreeg van de ME en opgepakt volgens mij.

https://www.ad.nl/den-haa(...)heveningen~a0956ef0/

[ Bericht 10% gewijzigd door StephanL op 28-11-2021 11:19:49 ]
  zondag 28 november 2021 @ 11:24:18 #113
111260 Charmian
a little joy
pi_202375822
quote:
Wat een traumatische ervaring ;( trouwens kan je nog met terugwerkende kracht zo'n traumatische ervaring hebben beleefd, ooit eens, jaren geleden mocht ik een discotheek niet in omdat ik all stars aanhad, de rest van de groep mocht wel :'( die natuurlijk solidair met mij waren en ook niet naar binnen gingen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 28 november 2021 @ 11:29:09 #114
111260 Charmian
a little joy
pi_202375850
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:07 schreef StephanL het volgende:

[..]
Karin Maria uit Den Haag.
https://twitter.com/KakvrijDenHaag

Was vorige jaar stoeptekenvrouw die klappen kreeg van de ME en opgepakt volgens mij.

https://www.ad.nl/den-haa(...)heveningen~a0956ef0/
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.
  zondag 28 november 2021 @ 11:32:53 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202375894
twitter
pi_202375925
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:29 schreef Charmian het volgende:

[..]
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.
pi_202375936
quote:
"Jij en ik zijn hetzelfde heh, we staan eigenlijk aan dezelfde kant"

Nou.. NEE!
  zondag 28 november 2021 @ 11:51:05 #118
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202376081
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 11:32 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Het is welmakkelijker oppakken als er geen organisatie achter staat.
  zondag 28 november 2021 @ 12:01:34 #119
111260 Charmian
a little joy
pi_202376186
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:35 schreef StephanL het volgende:

[..]
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.
Maar dat vind ik het probleem van deze lui. Het is een paar seconden grappig maar dan dan wordt het irritant
pi_202376547
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/940593180148950/
Er is al lekker veel politie op de been!
Twiddel
pi_202376566
https://www.facebook.com/(...)os/1865520780317800/
Katja is ook live, die zit in de auto
Twiddel
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 12:36:53 #122
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202376569
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:35 schreef summer2bird het volgende:
Er is al lekker veel politie op de been!
Ah Karin heeft weer een uitje
pi_202376642
‘Dit is nog erger dan Ww2.’
‘Bij de ingang van Nijmeen word je teruggestuurd.’

Tinus lijkt wel te zijn teruggestuurd, zonder wiet, dat hebben ze afgepakt.
pi_202376662
Sven, vindt Nijmegen een brug te ver...

Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 12:47:07 #125
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202376675
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 12:44 schreef mootie het volgende:

Katja was ook weggestuurd maar schijnt nu weer in de stad te zijn volgens Karin
  zondag 28 november 2021 @ 12:49:02 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202376711
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:46 schreef spoilert het volgende:
Sven, vindt Nijmegen een brug te ver...

[ link | afbeelding ]
Hij kan toch zwemmen?, is toch ws al nat.
pi_202376712
Wat hadden ze aangetroffen in die auto? Knaabis?
pi_202376797

Ok, helder.
  zondag 28 november 2021 @ 12:56:35 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202376828
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:54 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, helder.
Dat is wel wat meer dan Knaabis.
pi_202376834
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
pi_202376851
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
Hennie heeft een plan

pi_202376857
Gaat er eentje helemaal loco.
pi_202376863
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
Mond
Spraak
Arm

Beroerte alarm
Zonder wrijving geen glans
pi_202376865
Arresteer me maar _O- Ga lekker lopen man.
  zondag 28 november 2021 @ 13:00:14 #135
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202376875
quote:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
Hennie heeft een nieuwe spellingsapp nodig, dit is nog erger dan mijn verrotte toetsenbord.
pi_202376879
Schreewerd met jodenster gespot, die zal straks wel busje ingaan.
pi_202376882
Wat een kneus :')
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:00:53 #138
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202376887
quote:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
Ik ook voor haar. Leer eens Nederlands
pi_202376891
quote:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
vrijheud, leufde geen dicteuteur!
pi_202376903
Eerst nog even een interviewtje aan Pownews afgeven voor ie mee gaat in het busje.
pi_202376915
Lekker gezamenlijk neerkijken op mensen heel gezellig, wat een liefde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202376934
3
  zondag 28 november 2021 @ 13:03:53 #143
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_202376940
quote:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
Vind het best wel knap om zoveel fouten in zo'n kort stukkie te krijgen :')
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 28 november 2021 @ 13:04:17 #144
111260 Charmian
a little joy
pi_202376944
quote:

[..]
Hennie heeft een plan

[ afbeelding ]
kan ik een ondertiteling bij hennie's plan krijgen?
pi_202376976
godsamme zeg, wat snappen de mensen niet van het verbod op demonstratie in Nijmegen. flikker een eind heen.
afpakken die cameratjes. stelletje sensatiezoekers.

Karin houd er al rekening mee dat de politie ze zal insluiten. Lekker bezig Karin.
pi_202377019
Heeft de pers aandscht voor ze is het weer niet goed🤣
pi_202377061
Revrouw mag Nijmegen niet in _O-
  zondag 28 november 2021 @ 13:13:17 #149
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377064
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:14:05 #150
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377071
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
Het moet wel in haar straatje passen he?
  zondag 28 november 2021 @ 13:14:44 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202377074
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Beter neem je inderdaad een galg mee naar je 'gezellige bijeenkomst' en noem je Rutte een pelofiel.

Liefduh!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 13:14:55 #152
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377077
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef Olga het volgende:

[..]
Het moet wel in haar straatje passen he?
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...
  zondag 28 november 2021 @ 13:15:04 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_202377080
Waar haalt dat mens het toch vandaan...zit ze dat uit die electrische sigaret te lurken???
  zondag 28 november 2021 @ 13:16:04 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377095
700 kleuren, ze moet modeontwerpster worden.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:16:52 #155
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377114
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ohnee was revrouw, maar je ze beginnen allemaal een beetje op el kaar te lijken...
Het is allemaal 1 pot nat ;)
pi_202377122
Breuls heeft Nimwegen aardig op slot gezet. _O_
  zondag 28 november 2021 @ 13:18:47 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202377130
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:18 schreef spoilert het volgende:
Breuls heeft Nimwegen aardig op slot gezet. _O_
Marechaussee en special forces, het mag wat kosten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202377147
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 12:36 schreef Olga het volgende:

[..]
Ah Karin heeft weer een uitje
Naar de tandarts?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202377187
zo, Nijmegen gewoon van alle kanten dichtgezet, alle drie de snelwegen staan vast.
pi_202377200
Op de Grote Markt: "Hier spreekt de politie: samenscholing is niet toegestaan, u dient zich te verwijderen"
pi_202377206
pi_202377211
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 12:44 schreef mootie het volgende:

Bianca en Neusbel ook. Sven is afgehaakt. Hoe zit het met anderen?
Waar is Albert? (vraag ik me sowieso regelmatig af)
Welke stream is het beste nu?
anonieme razernist
pi_202377218
Revrouw is helemaal vies mad dat haar gekochte perskaart niet wordt erkend _O-
pi_202377223
Wat triest dit. Het marktplein moet leeg, nu vluchten al die wappies de hema in.

Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:24:48 #165
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377227
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2021 13:23 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Bianca en Neusbel ook. Sven is afgehaakt. Hoe zit het met anderen?
Waar is Albert? (vraag ik me sowieso regelmatig af)
Welke stream is het beste nu?
Als je de Hema van binnen wil zien Karin zwijgrecht
  zondag 28 november 2021 @ 13:25:53 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202377243
twitter

Dit is zo te zien vlak achter/naast de grote markt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202377246
Al die lui in de winkel zonder mondkapje, oprotten, de winkel uit!
pi_202377268
wappe Karin die aan het livestreamen zegt zojuist "Ik wil niet op camera, opflikkeren"
pi_202377285
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Dit is zo te zien vlak achter/naast de grote markt
Wat een boerenlul weer. En nog steeds, in de handboeien bevelen schreeuwen tegen de politie. Overgepriviligeerde zultkop.
anonieme razernist
pi_202377300
quote:
[ twitter ]

8)7 8)7 8)7

Als het geen Corona is wat heeft deze patiënt dan?
  zondag 28 november 2021 @ 13:30:51 #171
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377316
Eline is ook live.
  zondag 28 november 2021 @ 13:30:56 #172
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202377318
quote:
18s.gif Op zondag 28 november 2021 13:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Wat een boerenlul weer. En nog steeds, in de handboeien bevelen schreeuwen tegen de politie. Overgepriviligeerde zultkop.
Misschien wordt er wel niet vaak genoeg met scherp geschoten?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:32:14 #173
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377336
Ze filmt iedereen maar zelf wil ze niet gefilmd worden 8)7 8)7
  zondag 28 november 2021 @ 13:32:23 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377341
En nu weer niet,maar er staan volgensmij ook meer politiebusjes dan demonstranten op de dam.
pi_202377362
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eline is ook live.
Filmt ze onderwater. Misser trouwens dat zij er wel doorheen is gekomen.
anonieme razernist
pi_202377381
Karin denkt dat ze een prive Facebook heeft.
pi_202377420
quote:
_O-
Dat die lui dit topic nog nooit ontdekt hebben :D
Twiddel
pi_202377426
Stop dat gele pluutje eens in haar hol.
anonieme razernist
pi_202377445
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Beter neem je inderdaad een galg mee naar je 'gezellige bijeenkomst' en noem je Rutte een pelofiel.

Liefduh!
Ben je op je hoofd gevallen? Waar verzin je dit nou weer vandaan?

Je hebt een gekkie gespot een keer en nu is iedereen die niet gevaccineerd is vergelijkbaar met dat persoon? Logisch man. Abort all ratio.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 november 2021 @ 13:43:09 #180
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377506
Eline wilt een hartje van bloemen leggen.

En ID is niet geldig :D
  zondag 28 november 2021 @ 13:43:21 #181
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202377511
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

Tja, het protocol Vrolijk en Veilig bestaat sinds 2002 en is in 2010 voor het laatst hernieuwd.
Deze brief zat in een map die al 11 jaar niet aangeraakt is.
Maar waarom is de hele brief dan anders?

Zie blz. 8
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:45:05 #182
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377540
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eline wilt een hartje van bloemen leggen.

En ID is niet geldig :D
En ze moet nu Nijmegen uit binnen een kwartier
pi_202377542
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zie blz. 8
tja, ik denk zomaar dat die brief niet geschikt geacht werd omdat het meer gaat om gedragingen in het zwembad.
het gaat bij de QR-code om een toegangscontrole. er zal iets te vlug iets nieuws opgesteld zijn.
  zondag 28 november 2021 @ 13:45:30 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202377544
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ben je op je hoofd gevallen? Waar verzin je dit nou weer vandaan?

Je hebt een gekkie gespot een keer en nu is iedereen die niet gevaccineerd is vergelijkbaar met dat persoon? Logisch man. Abort all ratio.
Er zitten heel, heel veel gekkies in die 'rationele' club van je.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 13:47:59 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377577
Ik hoop dat ze een wielklem hebben.
  zondag 28 november 2021 @ 13:48:33 #186
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202377585
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja, ik denk zomaar dat die brief niet geschikt geacht werd omdat het meer gaat om gedragingen in het zwembad.
het gaat bij de QR-code om een toegangscontrole. er zal iets te vlug iets nieuws opgesteld zijn.
Mijn bullshitradar begint ondertussen al aardig af te gaan.
  zondag 28 november 2021 @ 13:50:29 #187
111260 Charmian
a little joy
pi_202377602
Lekker die snottebel van Karin
pi_202377644
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Mijn bullshitradar begint ondertussen al aardig af te gaan.
ik weet van de Zwembaden in Alkmaar en Castricum dat er strikte controle op QR-code is. Ook weet ik dat de ingangscontrole bij Alkmaar streng is. Normaal zou ik niet iets van een wappie overnemen maar die brief is wel echt.
alhoewel ik ook wel twijfels heb of zo'n brief juridisch enigsinds iets van waarde heeft.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 13:56:04 #189
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377668
twitter
pi_202377697
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Er zitten heel, heel veel gekkies in die 'rationele' club van je.
Ja en jij bent een van de aanvoerders van jouw 'rationele' club.

Jij scheert iedereen over een kam die geen fuck met elkaar te maken hebben.
  zondag 28 november 2021 @ 14:02:09 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202377738
Waar kijken we?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 14:02:29 #192
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377746
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 14:02:53 #193
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202377748
  zondag 28 november 2021 @ 14:06:27 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202377779
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet van de Zwembaden in Alkmaar en Castricum dat er strikte controle op QR-code is. Ook weet ik dat de ingangscontrole bij Alkmaar streng is. Normaal zou ik niet iets van een wappie overnemen maar die brief is wel echt.
alhoewel ik ook wel twijfels heb of zo'n brief juridisch enigsinds iets van waarde heeft.
Ik ben iig niet overtuigd, ik zie die wappies overal voor aan. En zeker lui die nog maar net op Twitter zitten...
pi_202377780
Niks meer live?
  zondag 28 november 2021 @ 14:06:59 #196
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
  zondag 28 november 2021 @ 14:08:25 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377806
Ze gaan nog een hart van bloemen leggen en op treden als sinterklaas.
  zondag 28 november 2021 @ 14:09:53 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202377818
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2021 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze gaan nog een hart van bloemen leggen en op treden als sinterklaas.
In Uden :')
pi_202377850
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zie blz. 8
Ook daar staan politieregio's genoemd die al bijna 9 jaar niet meer bestaan.
  zondag 28 november 2021 @ 14:12:40 #200
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202377858
Ze mogen Nijmegen niet uit.
  zondag 28 november 2021 @ 14:12:47 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202377860
Lekker hoesten :')
  zondag 28 november 2021 @ 14:14:12 #202
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202377872
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Sodemieters het volgende:
Ook daar staan politieregio's genoemd die al bijna 9 jaar niet meer bestaan.
Ja had ik ook al gezien maar de hele opmaak is anders dat is wat ik bedoel. Dit is dat eerder genoemde protocol uit 2010...
pi_202377963
Eline en haar vriendinnetje zitten nu gewoon te bekennen dat ze rellers van de oude stempel zijn.
  zondag 28 november 2021 @ 14:22:50 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202377977
pi_202377987
Niemand meer live? -O-
Twiddel
pi_202378189
pi_202378262
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:02 schreef ludovico het volgende:
Je hoeft niet mee te doen. Laat mij lekker domonstranten belachelijk maken heerlijk als ze klappen krijgen of het waterkanon eroverheen gaat.
pi_202378370
quote:
Nou wat wordt ze geïntimideerd ik mis sowieso nog een paar woest blaffende herders.
pi_202378396
Nog een wappie die Nijmegen niet in gekomen is:
twitter
pi_202378402
Bijzonder aan die streamers zijn de oproepen om mensen met een andere mening, “trollen” te blokkeren.

NSB praktijken, de pot verwijt de ketel.
  Redactie Frontpage zondag 28 november 2021 @ 15:03:48 #211
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202378420
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
:')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202378598
quote:
[ twitter ]
Goed zo Jack, gewoon luisteren naar de baas. ^O^ :W
pi_202378624
Die kikker is ook al een week niet wezen demonstreren.
pi_202378648
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 28 november 2021 @ 15:28:00 #215
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202378665
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die kikker is ook al een week niet wezen demonstreren.
Het is ook te koud om in de hofvijver rond te zwemmen,tenzij echt kikkerpak.
  zondag 28 november 2021 @ 15:31:46 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202378712
quote:
Die zwart pakken zien er wel vet uit ^O^ Ik snap alleen niet dat ze met zo'n blauwe baret op lopen. Als je daar een klinker op krijgt ga je denk ik alsnog neer. Trouwens de Klinker zal wel het hoofdkwartier zijn van dat schorriemorrie vandaag.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 28 november 2021 @ 15:35:33 #217
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202378756
quote:
[ twitter ]
Nijmegen zit dicht! Niemand komt erin *O* *O* *O*

_O_
  zondag 28 november 2021 @ 15:39:02 #218
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202378792
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:

[..]

_O_
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202379019
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:

[..]

_O_
Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 28 november 2021 @ 15:58:18 #220
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202379048
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef halfway het volgende:

[..]
Headquarter van Herr Bruls. Wat verwacht je anders.

Jij snapt het!

#BrulsIsKing

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 28-11-2021 17:05:28 ]
pi_202379071
quote:
[ twitter ]
Googel de naam Jack Kwinten eens en kijk dan bij de afbeeldingen. Dit is echt sneu, zo hoeft niemand er toch bij te lopen?
anonieme razernist
pi_202379097
quote:
[ twitter ]
"Sjors Van de Steen· 0:35
dit is natzi nederland".
anonieme razernist
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 16:40:49 #223
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202379586
twitter
pi_202379899
Doutzen Kroes pakt ook snel nog even fooi van de Nederlandse overheid mee. Althans, voor haar als multimiljonaire is het een fooi:
https://www.quotenet.nl/z(...)op-voor-coronasteun/

_O- Wedden dat ze morgen of overmorgen dit bedrag gaat doneren aan de zeehondenweesjes of iets dergelijks?
anonieme razernist
  zondag 28 november 2021 @ 17:12:01 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202380016
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij scheert iedereen over een kam die geen fuck met elkaar te maken hebben.

Welke club het ook is, als het maar niet de jouwe betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 17:13:30 #226
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202380031
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Doutzen Kroes pakt ook snel nog even fooi van de Nederlandse overheid mee. Althans, voor haar als multimiljonaire is het een fooi:

_O- Wedden dat ze morgen of overmorgen dit bedrag gaat doneren aan de zeehondenweesjes of iets dergelijks?
Dat Doutzen een enorm domme boeretrien is was sinds haar geboorte al duidelijk, hypocriet kan er nu ook aan toegevoegd worden.
  One tough cookie zondag 28 november 2021 @ 17:16:56 #227
169210 liesje1979
  zondag 28 november 2021 @ 17:36:17 #228
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202380256
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
In dit geval ben ik ook gewoon team @EttovanBelgie hoor ondanks dat wij op sommige dossiers lijnrecht tegenoverelkaar staan.

Daarbij heb ik hier in het verleden meermaals lopen ventileren dat de termen bruinhemden, nazi's, de treinen rijden weer, etc. etc. hier door een aantal users veel te makkelijk van stal gehaald, en tegen users gebruikt werden op het moment dat iemand pro Trump, politieke partij of wat dan ook was...

Maar nu wordt het mij zelfs te gortig met al die WW2 vergelijkingen en de nieuwe joden etc.
pi_202380584
quote:
Ze kwam dus in aanmerking voor de NOW regeling dat quotenet daar moeite mee heeft doet er verder niet toe.

quote:
Moet ze dat bekend maken?
  zondag 28 november 2021 @ 18:20:00 #230
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202380777
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:04 schreef Nober het volgende:
Ze kwam dus in aanmerking voor de NOW regeling dat quotenet daar moeite mee heeft doet er verder niet toe.
Het vwb coronamaatregelen helemaal nergens mee eens zijn maar aan de andere kant meteen de hand ophouden als er geld uitgedeeld wordt... :')

Als het over de eerste de beste kapster gaat die sowieso moeite heeft om het hoofd boven water te houden zul je mij niet horen ook al ageert ze tegen al die maatregelen, die heeft het al moeilijk genoeg. Maar fucking mulitmiljonair Doutzen?
pi_202380842
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het vwb coronamaatregelen helemaal nergens mee eens zijn maar aan de andere kant meteen de hand ophouden als er geld uitgedeeld wordt... :')

Als het over de eerste de beste kapster gaat die sowieso moeite heeft om het hoofd boven water te houden zul je mij niet horen ook al ageert ze tegen al die maatregelen, die heeft het al moeilijk genoeg. Maar fucking mulitmiljonair Doutzen?
Zal me niets verbazen als Doutzen niet eens weet wat de NOW-steun is, en dat haar boekhouding gewoon zo in elkaar steekt dat ze elke cent pakken die er te pakken valt.
pi_202380848
quote:

¤18k, poeh hé, nou nou. Aan de schandpaal!
  zondag 28 november 2021 @ 18:27:30 #233
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202380895
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:24 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Dit is inderdaad een peulenschil in verhouding tot die satanistische moederhart ongein die ze dagelijks de wereld ingooit.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 28 november 2021 @ 18:37:23 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202381029
quote:

[..]
18.000 euro is voor een hoop mensen inderdaad heel veel geld; uiteraard niet voor grootverdienende alleskunners als jij, maar voor die minderwaardige modaaltjes wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202381121
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
18.000 euro is voor een hoop mensen inderdaad heel veel geld; uiteraard niet voor grootverdienende alleskunners als jij, maar voor die minderwaardige modaaltjes wel.
Minderwaardig submodaaltje meldt! Van 18000 kan ik alleen maar dromen.
pi_202381182
wacht even, vinden jullie 18k niet ernstig omdat de lat nu zo hoog gelegd is door van Lienden met z'n 9 miljoen?

als 't mij vraagt is die Doutzen net zo erg bezig. met haar miljoenenvilla in Huizen gewoon even 18k vragen aan de overheid.
pi_202381210
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Er vloeien miljarden belastinggeld naar allerlei patjepeeërs die gesubsidieerd mogen sneltesten.

Er liggen pakhuizen vol onbruikbare mondkapjes dankzij Sywert van Lienden.

Iedereen die deze post op dit moment leest, is sinds maart 2020 mijlenver achtergesteld ten opzichte van een piepklein groepje multimiljardairs, net als tijdens de vorige crisis.

OMT-leden worden miljonair dankzij het adviseren van testen waar ze zelf belangen in hebben.

Nee de echte kwade genius is een supermodel dat ¤18k pakt waar ze waarschijnlijk gewoon recht op heeft. Waar ze waarschijnlijk zelf niet eens over nadenkt, maar wat de boekhouder gewoon voor haar uitzoekt.

De 'minderwaardige modaaltjes' (niet mijn woorden) zullen ook altijd modaal blijven zolang ze schuimbekken van woede over dit soort vogelzaad en zich niet om het grote geheel bekommeren.
pi_202381218
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht even, vinden jullie 18k niet ernstig omdat de lat nu zo hoog gelegd is door van Lienden met z'n 9 miljoen?

als 't mij vraagt is die Doutzen net zo erg bezig. met haar miljoenenvilla in Huizen gewoon even 18k vragen aan de overheid.
Ze moet zich kapotschamen, ook al heeft ze er blijkbaar recht op.
pi_202381230
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

Nou ja, dat vind ik nog niet eens het ergste aan dit verhaal. Maar al sinds het begin loopt ze vraagtekens te zetten bij de wetenschap. Prima als je kritisch na wil denken maar kom dan met iets anders als “ik geloof” en “mijn moederhart huilt”. Doutzen is een dom wicht die kennelijk wanneer het haar uitkomt ineens wel van de maatregelen wil profiteren.
pi_202381254
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 17:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
In dit geval ben ik ook gewoon team @:EttovanBelgie hoor ondanks dat wij op sommige dossiers lijnrecht tegenoverelkaar staan.

Daarbij heb ik hier in het verleden meermaals lopen ventileren dat de termen bruinhemden, nazi's, de treinen rijden weer, etc. etc. hier door een aantal users veel te makkelijk van stal gehaald, en tegen users gebruikt werden op het moment dat iemand pro Trump, politieke partij of wat dan ook was...

Maar nu wordt het mij zelfs te gortig met al die WW2 vergelijkingen en de nieuwe joden etc.
Tjah, je klinkt niet als iemand die denkt dat alle ongevaccineerden met galgen zouden lopen bij een demonstratie.

Maar allemaal leuk en aardig die krachttermen maar het is wél discriminatie om mensen buiten te sluiten als dat niet op grond gebeurt van ter zake doende verschillen.

En goed, men protesteert voor eigen lijf... Lichamelijke integriteit is een groot goed.
  zondag 28 november 2021 @ 18:59:07 #241
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202381280
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:
Tjah, je klinkt niet als iemand die denkt dat alle ongevaccineerden met galgen zouden lopen bij een demonstratie.

Maar allemaal leuk en aardig die krachttermen maar het is wél discriminatie om mensen buiten te sluiten als dat niet op grond gebeurt van ter zake doende verschillen.

En goed, men protesteert voor eigen lijf... Lichamelijke integriteit is een groot goed.
Er wordt dan ook helemaal niemand buitengesloten en er bestaat hier in Nederland helemaal geen vaccinatieplicht er heeft helemaal niemand voorrang op zorg. Dat is wat al die wappies er van maken.
pi_202381297
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leuk als tatoeage voor een antivaxxer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202381338
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Er wordt dan ook helemaal niemand buitengesloten en er bestaat hier in Nederland helemaal geen vaccinatieplicht er heeft helemaal niemand voorrang op zorg. Dat is wat al die wappies er van maken.
Psst, tot 1997 wel, maar daar kraaide geen haan naar... Die vaccinatieplicht voor een deel van de bevolking werd heel normaal gevonden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202381422
inmiddels in mijn omgeving een overvloed aan stickers op verkeersborden/lantaarnpalen. de afhaalturk heeft een sticker gekregen dat iedereen welkom is? een 'vrijheidszone'. Goh! het is een Turkse tent die alleen maar afhalen aanbied, niemand mag er verder dan de toonbank, er staan binnen niet eens stoelen en tafels :')

't barst van de wappie-stickers.

die groene sticker schijnt in Volendam bij elke horecatent te hangen.
twitter
  zondag 28 november 2021 @ 19:22:16 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202381508
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef OllieA het volgende:
Psst, tot 1997 wel, maar daar kraaide geen haan naar... Die vaccinatieplicht voor een deel van de bevolking werd heel normaal gevonden.
En wat dacht je van de topics hier over die antivax bakfietsmoeders die het maar asociaal vonden dat ongevaccineerde Sterre niet meer welkom was op de creche...

Topicreeks: Dijkhoff is anti-vaxxers zat
NWS / Kamer wil iets gaan doen tegen vaccinatieweigeraars

En daarvoor kon je het alleen maar terugvinden in #BNW: Topicreeks: vaccinaties

Maar nu een aantal er persoonlijk last van krijgen is het land plotseling te klein...
pi_202381613
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
inmiddels in mijn omgeving een overvloed aan stickers op verkeersborden/lantaarnpalen. de afhaalturk heeft een sticker gekregen dat iedereen welkom is? een 'vrijheidszone'. Goh! het is een Turkse tent die alleen maar afhalen aanbied, niemand mag er verder dan de toonbank, er staan binnen niet eens stoelen en tafels :')

[ twitter ]
twitter

_O-
  zondag 28 november 2021 @ 19:31:47 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202381769
quote:

[..]
Vind ik toch serieus veel geld.

Ik moet daar meer dan een maand voor werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2021 19:43:41 ]
pi_202381788
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Ah vandaar dat Jan Smit geen contact meer wil met zn wappie zusje.
  zondag 28 november 2021 @ 19:47:23 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202381837
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
[ twitter ]
_O-
dikke Monique loopt te swaffelen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 19:55:36 #251
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202381941
quote:
De politie heeft in Nijmegen bij controles op overtreding van een demonstratieverbod meer dan twintig mensen aangehouden. Een deel maakte zich schuldig aan overtreding van de noodverordening die daar vandaag geldt. Anderen werden opgepakt voor verboden wapenbezit, overtreding van de opiumwet, belediging en witwassen. Een verdachte moest nog een straf uitzitten. Ook zijn mensen weggestuurd. In de stad geldt tot 22.00 uur een noodverordening.

De gemeente Nijmegen had een demonstratie van tegenstanders van het coronabeleid verboden, vanwege het risico op verstoring van de openbare orde en veiligheid en het niet kunnen handhaven van de coronamaatregelen. In verband met de drukte in het centrum en uit vrees voor rellen, kondigde de gemeente ook een noodverordening af. Personen en groepen kunnen door politie en ME staande worden gehouden en gefouilleerd.
pi_202382041

[ Bericht 82% gewijzigd door RipCity op 28-11-2021 20:34:28 ]
pi_202382108
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Er worden zeker wel mensen buitengesloten, letterlijk met een QR applicatie op smart phones.
  zondag 28 november 2021 @ 20:16:58 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:18:11 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382336
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er worden zeker wel mensen buitengesloten, letterlijk met een QR applicatie op smart phones.
Als je geen smartphone hebt kun je er ook een PDF'je van maken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 20:19:20 #256
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202382358
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb twee weken geleden eentje op papier besteld voor mijn zusje zonder mobiel. Binnen een paar dagen binnen
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:23:23 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382431
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2021 20:19 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik heb twee weken geleden eentje op papier besteld voor mijn zusje zonder mobiel. Binnen een paar dagen binnen
Ja precies

Zolang we nog op 3G zitten kun je echt niet van buitensluiten spreken, dan kun je ongevaccineerd exact hetzelfde als de rest van Nederland

Bij 2G eigenlijk ook niet maar daar heb ik wel moeite mee
pi_202382446
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:16 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is wat jij (jullie) er van maken.
Er wordt letterlijk mensen toegang ontzegt met de QR en jij vindt niet dat het buiten sluit?
pi_202382463
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
1. Slaat nergens op dat je het nodig hebt.

2. En dan moet je nog aan voorwaarden voldoen he.
pi_202382489
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er wordt letterlijk mensen toegang ontzegt met de QR en jij vindt niet dat het buiten sluit?
Als iemand niet binnen laten omdat hij naakt over straat loopt buitensluiten is, dan is dit ook buitensluiten ja.

Wat is het probleem?

Of vind je dat je ook naakt over straat moet kunnen lopen, al trekkend aan je lul? Want moehhh vrijheid?

Totale vrijheid bestaat niet. Wat een gezeur zeg.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:27:10 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382518
quote:

[..]
1. Slaat nergens op dat je het nodig hebt.

2. En dan moet je nog aan voorwaarden voldoen he.
1. Half eens maar dat heeft niets met buitensluiten te maken

2. Iedereen moet idd aan de voorwaarden voldoen ja ...
pi_202382557
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja precies

Zolang we nog op 3G zitten kun je echt niet van buitensluiten spreken, dan kun je ongevaccineerd exact hetzelfde als de rest van Nederland

Bij 2G eigenlijk ook niet maar daar heb ik wel moeite mee
Vernederend en vervelend - en zeer zeker niet kosteloos - een stok in je neus moeten laten roeren en niks spontaan kunnen ondernemen kan je geen buitensluiten noemen? Dat vind je serieus?

Het is alsof je zegt dat gras blauw is. Praat bananen lekker recht en water droog..

Het zal allemaal wel waar jij wel of niet moeite mee hebt maar je ontkent gewoon de feiten. Het sluit buiten. En het is zo klaar als een klontje. Werkelijk waar is het pure hersenspoeling dat er zulke grote groepen anders denken.

Cognitieve dissonantie. Een alternatieve werkelijkheid. Noem het maar op. Maar je gedachtes zijn volledig losgekoppeld van de realiteit.

En ik vind het fucking verontrustend. Waar ligt jouw grens!?
  zondag 28 november 2021 @ 20:34:08 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202382690
quote:

[..]
Wat is er toch in hemels naam mis met mensen uitsluiten??? Het hele leven zit zo in elkaar. Of zijn er hier soms mensen die werkelijk iedereen tot vriend hebben of willen hebben. Get real.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:34:37 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382707
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vernederend en vervelend - en zeer zeker niet kosteloos - een stok in je neus moeten laten roeren en niks spontaan kunnen ondernemen kan je geen buitensluiten noemen? Dat vind je serieus?

Het is alsof je zegt dat gras blauw is. Praat bananen lekker recht en water droog..

Het zal allemaal wel waar jij wel of niet moeite mee hebt maar je ontkent gewoon de feiten. Het sluit buiten. En het is zo klaar als een klontje. Werkelijk waar is het pure hersenspoeling dat er zulke grote groepen anders denken.

Cognitieve dissonantie. Een alternatieve werkelijkheid. Noem het maar op. Maar je gedachtes zijn volledig losgekoppeld van de realiteit.

Testen voor toegang is gratis toch?

Ik ben nu drie keer getest en ik zou het niet omschrijven als 'een stok in je neus laten roeren' hoor

Duurt 5 seconden en je merkt er eigenlijk niets van

Het geeft je iig de mogelijkheid om spontaan dingen te doen als je jezelf niet wil laten vaccineren
  zondag 28 november 2021 @ 20:35:21 #265
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202382714
quote:

[..]

Buitensluiten is zonder kans vanuit degene die buiten wordt gesloten om iets aan de situatie te doen. Is nu niet het geval. Nu is het een keuze. Je kunt gewoon jezelf laten vaccineren.
Dit, dus.
  zondag 28 november 2021 @ 20:36:34 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202382735
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef sp3c het volgende:

Ik ben nu drie keer getest en ik zou het niet omschrijven als 'een stok in je neus laten roeren' hoor

Het geeft je iig de mogelijkheid om spontaan dingen te doen als je jezelf niet wil laten vaccineren
Precies. Net als een condoom om je lul. Dat doe je ook niet voor je lol, maar het loont wel de moeite.
pi_202382738
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef wpor het volgende:

[..]
Als iemand niet binnen laten omdat hij naakt over straat loopt buitensluiten is, dan is dit ook buitensluiten ja.

Wat is het probleem?

Of vind je dat je ook naakt over straat moet kunnen lopen, al trekkend aan je lul? Want moehhh vrijheid?

Totale vrijheid bestaat niet. Wat een gezeur zeg.
We praten over normale participatie aan de samenleving.

Nu noem je een verhoogd praktisch strikt persoonlijk risico van minder dan een promiel al een grond om anders te behandelen... Hou toch op. Alles is fluide en niks is goed of fout, waar is je ethisch kompas?

Het een is voor het oog iig een significant verschil, zonder segregatiepasje zou je niet eens onderscheid kunnen maken man.
pi_202382741
quote:

[..]

Ik kon tot vanavond van alles spontaan doen, nu kan ik godverdomme niet eens sporten omdat er een vrij grote groep schijt heeft aan basismaatregelen en wat allemaal niet meer.
pi_202382769
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat is er toch in hemels naam mis met mensen uitsluiten??? Het hele leven zit zo in elkaar. Of zijn er hier soms mensen die werkelijk iedereen tot vriend hebben of willen hebben. Get real.
Uitsluiten van normale participatie van de samenleving is raar ja.

Artikel 1 grondwet.
Maar je zou het op een veel basaler ethisch niveau moeten begrijpen.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:38:46 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382780
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Precies. Net als een condoom om je lul. Dat doe je ook niet voor je lol, maar het loont wel de moeite.
Dit is wel een mooie _O-
  zondag 28 november 2021 @ 20:42:17 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202382854
quote:

[..]

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 20:43:41 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202382913
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Testen voor toegang is gratis toch?

Jouw tijd is gratis? 50 minuten reizen is gratis? Mogelijkheid tot spontaniteit weg is gratis? 1+1=3?
Gras is blauw. Water is droog. Heroïne is gezond.

Ik ben vaker dan 3x getest en heb het gezeik van de afspraak maken en het bureau opzoeken etc allemaal meegemaakt. Het is een hindernis die voor mij groot genoeg is om er in figuurlijke zin enorm misselijk van te worden. Mijn maag draait zich om, voor mij is het discriminatie tot het bot, en het sluit praktisch uit. Ik wed voor mijn leven dat ongevaccineerden zich er door uitgesloten voelen, en je weet het zelf ook als je eerlijk bent tegen jezelf. Hou op met die cognitieve dissonantie. Dit is fout. En het is gigantisch eng.

Het geeft helemaal geen vrijheid. Die vrijheid afpakken en onder voorwaarden teruggeven is geen vrijheid. Dat is slaaf zijn van een totalitair systeem.

En het zullen grote woorden zijn voor jou. Maar waar ligt je grens? Want hij schuift verdomme steeds op bij de mensen.
pi_202382942
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Buitensluiten is zonder kans vanuit degene die buiten wordt gesloten om iets aan de situatie te doen. Is nu niet het geval. Nu is het een keuze. Je kunt gewoon jezelf laten vaccineren.
Je maakt je eigen definities...
pi_202382958
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik kon tot vanavond van alles spontaan doen, nu kan ik godverdomme niet eens sporten omdat er een vrij grote groep schijt heeft aan basismaatregelen en wat allemaal niet meer.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?
pi_202382975
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt?
De gesloten deur van de vereniging.
pi_202382977
Als die basismaatregelen heel goed zouden werken zou corona volledig gedecimeerd zijn.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:46:55 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202382978
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jouw tijd is gratis? 50 minuten reizen is gratis? Mogelijkheid tot spontaniteit weg is gratis? 1+1=3?

Ik ben vaker dan 3x getest en heb het gezeik van de afspraak maken en het bureau opzoeken etc allemaal meegemaakt. Het is een hindernis die voor mij groot genoeg is om er in figuurlijke zin enorm misselijk van te worden. Mijn maag draait zich om, voor mij is het discriminatie tot het bot, en het sluit praktisch uit. Ik wed voor mijn leven dat ongevaccineerden zich er door uitgesloten voelen, en je weet het zelf ook als je eerlijk bent tegen jezelf. Hou op met die cognitieve dissonantie. Dit is fout. En het is gigantisch eng.

Het geeft helemaal geen vrijheid. Die vrijheid afpakken en onder voorwaarden teruggeven is geen vrijheid. Dat is slaaf zijn van een totalitair systeem.

En het zullen grote woorden zijn voor jou. Maar waar ligt je grens? Want hij schuift verdomme steeds op bij de mensen.
Ah

Dus het kost je allemaal teveel moeite?
  zondag 28 november 2021 @ 20:48:15 #279
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202383017
quote:

[..]

Nou, dan laat je je vaccineren, klaar.
pi_202383029
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
De gesloten deur van de vereniging.
Je impliceert wat met groepen etc.

De groep mensen die naar de sportschool gaan zullen allicht wel wat vaker natuurlijk besmet zijn. Je valt wss zelf in zo een groep dus.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 20:48:44 #281
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202383032
quote:
Als die basismaatregelen heel goed zouden werken zou corona volledig gedecimeerd zijn.
Wat is jouw plan dan dat we Corona de baas gaan worden?
  zondag 28 november 2021 @ 20:48:59 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202383040
totalitair... schreef hij
geheel vrij
op het internet
en ongeacht 't gevaar
staat hij klaar
foeterend tegen staatsgeweld
ongemoeid te demonstreren
op een leeg malieveld
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202383064
quote:
Wanneer iedereen zich daaraan houdt wel ja.. Maar er zijn van die figuren die zeggen; IK doen niet meer mee. En ja, daarmee sluit je jezelf buiten.

En van die figuren die zeggen IK draag geen mondluier, IK word niet ziek, IK heb een immuunsysteem, etc. Is dat egoistische gedrag niet een vorm van jezelf uitsluiten? Wat is JOUW definitie van een samenleving?
  zondag 28 november 2021 @ 20:50:10 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202383072
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef Olga het volgende:

[..]
Uit laten razen, neemt meteen nog wat 'dor hout' mee, nietwaar Ludo?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202383133
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je impliceert wat met groepen etc.

De groep mensen die naar de sportschool gaan zullen allicht wel wat vaker natuurlijk besmet zijn. Je valt wss zelf in zo een groep dus.
Wij hebben nog geen besmettingen gehad op de vereniging.
pi_202383157
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ah

Dus het kost je allemaal teveel moeite?
Dit lees je als teveel moeite?

Het is een foute zaak om te doen alsof mensen niet gezond zijn en barrières tot het normale leven op te werpen. En in een noodtoestand waarin je de druk op de IC wilt verlagen onderscheid maken op wie zich laat testen. Terwijl ze beide besmet kunnen raken en anderen besmetten.. Dat gaat gewoon letterlijk niet samen. Dat is dan geen noodsituatie of hij wordt niet zo behandeld.
  zondag 28 november 2021 @ 20:54:34 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202383167
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uitsluiten van normale participatie van de samenleving is raar ja.

Artikel 1 grondwet.
Maar je zou het op een veel basaler ethisch niveau moeten begrijpen.
Dus als jij je ogen ergens niet voor wilt openen, dan doe je net alsof ik iets niet begrijp.

Zo ga je er dus nooit komen knul.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 20:56:26 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202383197
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is een foute zaak om te doen alsof mensen niet gezond zijn en barrières tot het normale leven op te werpen. En in een noodtoestand waarin je de druk op de IC wilt verlagen onderscheid maken op wie zich laat testen. Terwijl ze beide besmet kunnen raken en anderen besmetten.. Dat gaat gewoon letterlijk niet samen. Dat is dan geen noodsituatie of hij wordt niet zo behandeld.
Ja zo leest het idd, kost te veel moeite, test is te vervelend, is allemaal te ver weg, bla bla bla

Dat mag en daar kan ik alleen maar respect voor hebben maar je hebt wel opties om alles te doen wat de rest ook kan

Je hebt geen zin in al dat gedoe dus doe je het niet, prima, dan niet, jouw keuze
pi_202383199
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wanneer iedereen zich daaraan houdt wel ja.. Maar er zijn van die figuren die zeggen; IK doen niet meer mee. En ja, daarmee sluit je jezelf buiten.

En van die figuren die zeggen IK draag geen mondluier, IK word niet ziek, IK heb een immuunsysteem, etc. Is dat egoistische gedrag niet een vorm van jezelf uitsluiten? Wat is JOUW definitie van een samenleving?
200k mensen een mondkap op een week lang. Misssschiennn 1 besmetting voorkomen - V Dissel.

Hele voorbeelden met verschillend beleid overal. Ook time series in dezelfde landen met invoering mondkap. Nergens blijkt uit dat het zin heeft.

Jij vindt het niet sociaal dat men niet meedoet. Maar je bent als een gelovige die doet alsof zijn kind in de hel komt als anderen niet met hem meebidden.
pi_202383237
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja zo leest het idd, kost te veel moeite, test is te vervelend, is allemaal te ver weg, bla bla bla

Dat mag en daar kan ik alleen maar respect voor hebben maar je hebt wel opties om alles te doen wat de rest ook kan
Nee. Alle spontaniteit is dood.
Praktisch, als doe neusstok niet vervelend was en naast de deur van het restaurant kon je testen en gelijk naar binnen. Dan zou je kunnen spreken over bijna gelijke mogelijkheden. Maar dit sluit praktisch letterlijk uit. Dat is feitelijk, en je lijkt die werkelijkheid te ontkennen.
pi_202383252
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus als jij je ogen ergens niet voor wilt openen, dan doe je net alsof ik iets niet begrijp.

Zo ga je er dus nooit komen knul.
Jij bezigt je met de term knul, je zult je verheven voelen oid?.
  zondag 28 november 2021 @ 20:59:48 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202383270
quote:

[..]

Jij hebt duidelijk nog nooit echt iets meegemaakt. Ze zouden jou eens een jaartje in Afghanistan moeten zetten oid. Kijken of je dan nog van dit soort gejank uitkraamt dat de wereld niet eerlijk is en jij zielig bent.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 21:01:41 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202383321
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee. Alle spontaniteit is dood.
Praktisch, als doe neusstok niet vervelend was en naast de deur van het restaurant kon je testen en gelijk naar binnen. Dan zou je kunnen spreken over bijna gelijke mogelijkheden. Maar dit sluit praktisch letterlijk uit. Dat is feitelijk, en je lijkt die werkelijkheid te ontkennen.
Die stok is niet zo heel vervelend en in mijn geval is het 5 minuten lopen naar drie verschillende testlocaties

Als het 50 minuten ver is zou ik dat vervelender vinden ja maar dat moet je dan maar in het dorp proberen te regelen
pi_202383371
Even ontopic, weet iemand wat nou die supergeheime missie van Eline en Co was? Zouden ze vanavond mee online komen en ik heb het gemist of zo.
  zondag 28 november 2021 @ 21:04:03 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202383373
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij bezigt je met de term knul, je zult je verheven voelen oid?.
Ik voel me niet verheven maar waardevol omdat ik respect voor mezelf heb. Maar dat is niet iets wat ik in jouw postst terug lees. Daarin profileer je je als een slachtoffer, een soort weerloos weekdier van de samenleving, en dat stoot een beetje af.
pi_202383387
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef Olga het volgende:

[..]
Iedereen zal ieder seizoen kans maken besmet te raken. De significante van het virus zal afnemen vanwege opbouw van antistoffen. Door de zure appel heenbijten dus zo goed mogelijk. Druk op de IC's verlagen als het nodig is, maar met deze risico's beseffen dat als de zorg het aan had gekund dit helemaal geen significant virus had mogen heten.

Zorg opschalen is altijd goedkoper dan de samenleving ontwrichten.

En ik denk dat we 3-4 weken te laat zijn met maatregelen nu. De enige maatregelen die goed werken zijn vaccins voor risicogroepen en het stoppen van superspread events - locaties met matige vaccinatie en veel mensen op een kluitje.

Grondrechten als wisselgeld behandelen vind ik niet kunnen.
pi_202383409
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef JohnWickPic het volgende:
Even ontopic, weet iemand wat nou die supergeheime missie van Eline en Co was? Zouden ze vanavond mee online komen en ik heb het gemist of zo.
Ze hebben een bloemenhart gemaakt voor het hotel waar een aantal lui uit Zuid-Afrika in quarantaine zitten...
pi_202383433
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ze hebben een bloemenhart gemaakt voor het hotel waar een aantal lui uit Zuid-Afrika in quarantaine zitten...
Oh, dat is eigenlijk best lief.
pi_202383440
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit echt iets meegemaakt. Ze zouden jou eens een jaartje in Afghanistan moeten zetten oid. Kijken of je dan nog van dit soort gejank uitkraamt dat de wereld niet eerlijk is en jij zielig bent.
Onrecht is pas onrecht als het vergrlijkbaar is met barbaarsheid in Afghanistan.. Ja heel slim.
  zondag 28 november 2021 @ 21:09:50 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202383512
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Onrecht is pas onrecht als het vergrlijkbaar is met barbaarsheid in Afghanistan.. Ja heel slim.
Neuh, er is je al vaker verteld over bijvoorbeeld de Participatiewet.

Maar je vergeet steeds te vermelden dat je onderscheid op basis van jou wel welgevallige eigenschappen helemaal niet zo problematisch vindt.

Zoals de rest hier al aangeeft, nu je zelf een keer te maken krijgt met bepaalde maatregelen is het hier ineens Korea bij de Noordzee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 november 2021 @ 21:10:41 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202383538
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef ludovico het volgende:

Die barriere is er voor iedereen... Het is niet dat jij alleen verveeld wordt met maatregelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')