Hij kan toch zwemmen?, is toch ws al nat.quote:Op zondag 28 november 2021 12:46 schreef spoilert het volgende:
Sven, vindt Nijmegen een brug te ver...
[ link | afbeelding ]
Hennie heeft een planquote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
Mondquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Hennie heeft een nieuwe spellingsapp nodig, dit is nog erger dan mijn verrotte toetsenbord.quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Ik ook voor haar. Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
vrijheud, leufde geen dicteuteur!quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Vind het best wel knap om zoveel fouten in zo'n kort stukkie te krijgenquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
kan ik een ondertiteling bij hennie's plan krijgen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Het moet wel in haar straatje passen he?quote:Op zondag 28 november 2021 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |