Dat is dan helemaal apart. Als het nep is komt het zwembad een dezer dagen wel met een verklaring.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
Tja, het protocol Vrolijk en Veilig bestaat sinds 2002 en is in 2010 voor het laatst hernieuwd.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de politieregio's die onderaan de brief genoemd worden al bijna negen jaar niet meer bestaan.
Dat template voor die brief zal ook al wel een tijdje bestaan. Overigens zijn de genoemde regio’s nog wel Veiligheidsregio’s.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus geen tribunaal voor ons gevaccineerden?quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die vat ik niet. Je mag niet overal zomaar naar binnen sjouwen.
Een zwembad mag huisregels opstellen en daar moet je je aan houden. Je mag ook geen trein in stappen zonder vervoersbewijs. Staat in de huisregels. Men noemt ze ook wel voorwaarden.
Hatsjee, dit staat er in:
[..]
[..]
Als je dat doet ben je een heldquote:Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
Vraag gewoon bloed van een homoman wel goed is je zal zulke mensen treffen. Ik zou niet tot tien tellen maar gewoon zeggen dat het eten wat de pot schaft is.quote:
Dat kan nog best een leuk topic worden net als dat marktplaats idioten topic van jaren terug.quote:Op zondag 28 november 2021 02:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik speel met het idee om mijzelf aan te melden als agent bij Police for Freedom. Even lekker uit de bocht komen met een goed verzonnen verhaaltje. Zo lang mogelijk die gek van een Dennis Spaanstra aan het lijntje houden.
quote:Blijft het rustig in Nijmegen of niet? De stad houdt zondag rekening met betogers die willen demonstreren tegen de coronamaatregelen. De burgemeester van Nijmegen verbood de demonstratie van de actiegroep Nederland in Verzet. Tussen 10.00 en 22.00 uur is een noodverordening van kracht.
Op sociale media is opgeroepen toch naar de stad te komen om 'koffie te drinken'. De aangekondigde demonstratie die wel eens enkele duizenden betogers naar de binnenstad zou kunnen aantrekken, valt samen met de laatste zondag voor het naderende sinterklaasweekend.
Controles
Mede om die reden heeft Bruls het coronaprotest verboden; personen en groepen die wapens of vuurwerk bij zich dragen kunnen door politie en ME staande mogen worden gehouden, gefouilleerd, geweigerd en aangehouden. De Koninklijke Marechaussee controleert verkeer onder meer op de Wijchenseweg.
Voor Bruls was een demonstratieverbod de enige optie. “Het recht op demonstreren is een belangrijk onderdeel van onze democratie. Maar als er signalen zijn van ernstig risico voor de veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, inwoners, winkeliers, horeca en hulpverleners, dan kan ik niet anders dan verbieden."
Karin Maria uit Den Haag.quote:
Wat een traumatische ervaringquote:
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 11:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Karin Maria uit Den Haag.
https://twitter.com/KakvrijDenHaag
Was vorige jaar stoeptekenvrouw die klappen kreeg van de ME en opgepakt volgens mij.
https://www.ad.nl/den-haa(...)heveningen~a0956ef0/
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.quote:Op zondag 28 november 2021 11:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ff serieus hoor, dit zijn toch de stinkende scheten in onze samenleving, je wilt er zo snel mogelijk vanaf zijn.
Maar dat vind ik het probleem van deze lui. Het is een paar seconden grappig maar dan dan wordt het irritantquote:Op zondag 28 november 2021 11:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet soms wel lachen op haar commentaar op bepaalde maatregel. Soms slaat ze de plank ook mis hoor, zoals in dit filmpje. Kon hem niet afkijken.
Ah Karin heeft weer een uitjequote:Op zondag 28 november 2021 12:35 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/940593180148950/
Er is al lekker veel politie op de been!
Katja was ook weggestuurd maar schijnt nu weer in de stad te zijn volgens Karinquote:Op zondag 28 november 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
‘Dit is nog erger dan Ww2.’
‘Bij de ingang van Nijmeen word je teruggestuurd.’
Tinus lijkt wel te zijn teruggestuurd, zonder wiet, dat hebben ze afgepakt.
Hij kan toch zwemmen?, is toch ws al nat.quote:Op zondag 28 november 2021 12:46 schreef spoilert het volgende:
Sven, vindt Nijmegen een brug te ver...
[ link | afbeelding ]
Hennie heeft een planquote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die flauwekul nu eens een halt toegeroepen is. Demonstreren prima, doe dat, maar wel zonder sensatiezoekers, opruiende figuren, relschoppers, hooligans en kledingverhuur.
Mondquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Hennie heeft een nieuwe spellingsapp nodig, dit is nog erger dan mijn verrotte toetsenbord.quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Ik ook voor haar. Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
vrijheud, leufde geen dicteuteur!quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Vind het best wel knap om zoveel fouten in zo'n kort stukkie te krijgenquote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
kan ik een ondertiteling bij hennie's plan krijgen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:58 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hennie heeft een plan
[ afbeelding ]
Het moet wel in haar straatje passen he?quote:Op zondag 28 november 2021 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Karin word aangehouden terwijl ze een betoog over 1940 aan het houden is, waarbij ze even vergeet Ned. Indie te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |